Partyflock

Forumonderwerp · 652851

Zit je in je eindexamen of het jaar ervoor?
waar doe jij je profielwerkstuk over en hoe gaat dat tot nu toe :P

Ik doe het over Marilyn Monroe (geschiedenis) en mag wel eens gaan opschieten :O

:jaja:

heb via mijn bieb boekenb geleend uit andere bibliotheken..

(Y) :)
Pfff, ik wil ook iets uit een boek!
Vervelende eigen onderzoeken er allemaal bij!
Maar ja, niets meer aan te doen...

Klinkt wel allemaal erg leuk, jullie onderwerpen, echt dingen die nog leuk zijn om wat over te lezen ook.

was idd wel leuk om te doen :)

alleen kon op den duur geen plaatje meer van der zien :@

hopen dat me werkstuk in 1 keer goed gekeurd wordt :D
Ik had het over tourisme in Frankrijk.

zat vorig jaar eerst in vwo en deed samen met vriendin van mij mja zij ging over en ik niet dus mocht niet meer samen, maar we deden het eerst over de ontwikkeling van de parfum door de jaren heen

uiteindelijk toch nog een goed voor mn profielwerkstuk. Ben blij dat ik er vanaf ben :jaja:

(y) ook wel leuk onderwerp!

ik zit nu dus op 5 havo en ons profielwerkstuk gaat over het drugsgebruik op het Bouwens van der Boijecollege(onze school)
Kunnen we de directie lekker bang maken.
Is wel veel werk ben blij dat het bijna af is!!!!!!!!

hij's goedgekeurd :)
problemen bij de invoering van de euro.. :S Sucks big time mah ja.. was toen veel info over te vinden dus knippen en plakken maar! :D
mijn werkstuk ging over wiet en proefjes met wiet> ik en mn gappie waren natuurlijk de proefkonijnen :D maar toen we na 2 maanden nog geen half a4-tje hadden ondergeklad, hebben we een werkstuk van een andere vriend van een andere school gekregen en die beplakt, terwijl we paddos aten>>>> voldoende afgesloten!!! dusss hou het simpel, tis maar school, tenzij je miss Monroe heeeel interesSANT vindt :)
mijn profiel werkstuk ging (heb t lekker af :D) over t aralmeer.. vraag me nou niet precies wat t ook weer was :vaag:

maar wij hebben van die leraren die gaan nazoeken op inet.. en je dan precies kunnen vertellen wat je van welke site afhebt :S

doen ze dit allemaal of zit k gewoon op de verkeerde school?? :(
Doen meerdere leraren wel hoor. K had trouwens ook een voldoende (maandje geleden alweer ofzo)
Nu alleen nog 4 praktische opdrachten voor vrijdag afmaken:S

ik had 3 weken geleden mn onderwerp al meoten melden :$ maar weet nog steeds geen onderwerp :/

zag wel een leuke hiertussen staan, graffity voor het vak tekenen.
Heksen vind ik ook leuk om te doen, mja heb geen geschiedenis meer..

kutwerkstukken ook altijd.
ik hou het over drugs (de titel van het werkstuk is Waus), ik heb echt zo'n hekel aan werkstukken maken, kan het wel vrij goed. Maar thuis heb ik echt geen zin om voor school te gaan werken. Maar goed dat over 2 maandjes de examens al zijn :jaja:

ja, maar als ik dat werkstuk niet maak, mag ik niet eens examens doen :/

echt heel kut. en een werkstuk over drugs.. dat doet heel nederland temet. dus vind ik niet zo origineel :) wel makkelijk..
idd dat is erg verrot mijnes is net gister voldoende afgetekend had het over prinsjesdag had mijn sectorwerkstuk ook nog dus heb het wat verder uitgebouwd maar het werkstuk maken op zichzelf is erg klote ben er best wel lang mee bezig geweest en dan zegt die leraar het is niet goed bla bla
Mijn profielwerkstuk ging over Keith Haring, toch een 9! :respect:

Schouderklopje voor mij! :p:p
ik heb de mijne al 3 jaar geleden gemaakt, tijd gaat snel :)
mijne ging over ontwerpen van mode en de achtergrond van bekende ontwerpers (tekenen & geschiedenis) heb me eigen examen baljurk ontworpen, was wel leuk om te doen :)

2 jaar geleden en ik deed t over terrorisme :)
K heb het vorig jaar gedaan over vrouwen in china en in nederland in de 19e eeuw en dan speciaal over het voetbinden in china!

Battle of Britain - voor Geschiedenis dus :)

Heeft wel wat tijd gekost, maar lang niet zoveel als je er eigenlijk aan moet besteden natuurlijk :P
Ik heb nog wel een goed voor je liggen! De 9 maanden zwangerschap van een vrouw.

Ziet er mooi uit, had er een 8.5 voor

Wil je hem hebben? moet je het ff zegen

die van mij ging over heksenvervolgingen in de middeleeuwen...
'k heb er niet veel aan gedaan..maar wel een voldoende...zoveel werk is zo'n pw eigenlijk niet...
laatste aanpassing

Ik zit ook int eindexamenjaar.. VWO
En ik heb mijn PWS over "Fotosynthese" gehouden, voor Biologie.
Ik had een 9,2.. Geen idee hoe me dat is gelukt..
Alleen telt bij ons op je lijst alleen voldoende of goed.. En goed heb je al met een 7,5. Dus tsjaah :P
laatste aanpassing

ja, ik mag daar binnekort ook wel is aan gaan beginnen. goed dat je me hebt helpen herinneren. Hakkewijfie mag ik die niet van je hebben? haha

2 Hakkewijfie: kan je em niet mailen ofzo? :) of staat ie niet op de pc? wil dat werkstuk wel!!!

ps. andere werkstukken zijn ook welkom hoor :jaja: als je er nog eentje hebt liggen, please meld het ffies! thnx! xx
laatste aanpassing

Heb nog pws liggen over acties door molukkers met treinkapingen en gijzelingen knoei. 70 pagina's....

voor niets gaat de zon op he ;)

haha ja voor niets gaat de zon op :P, maar voor welk vak is dat pws?

ik mag nl alleen profiel/sectorwerkstukken inleveren die onder de volgende vakken horen:
-nederlands
-engels
-duits
-biologie
-tekenen
-wiskunde
-economie
heb mijne net af! gelukkig voldoende afgesloten :D
>> uitbreiding schiphol (eindexamen :yes: )

Ik heb 3 jaar geleden eindexamen Havo gedaan. Ik zat toen in de eerste lichting van de tweede fase. Moest ook een profielwerkstuk maken.

Ik had als eindexamenvak muziek gekozen, dus ik had met een groepje van 5 muziek als vak voor het profielwerkstuk gekozen. Lekker makkelijk dachten wij :D Bleek dat we zelf een stuk moesten componeren :S Heeft fucking veel tijd in gezeten. Maar goed; we moesten het op ons eindexamenconcert opvoeren. Was uiteindelijk wel erg leuk :jaja:

haha ik had geschiedenis dus :D

maatschappijleer pw's zijn welkom :p
moet het vandaag echt afmaken dat k*t werkstuk, anders mag ik dalijk niet mee doen aan de examens... en moet nog veel meer afmaken :( dus word heel de middag/avond/nacht werken. pfff

Doe echt altijd alles veel te laat omdat ik er nooit zin in heb :s
moest ergens januari inleveren ofzo, maar kmoet nog beginnen.

lui zijn is ook een vak :P

maar wel te maken met geschiedenis ook :)

lekker slim montix :/

Mijn onderwerp: economische politiek.

Ingeleverd: 2 weken over de datum :S

Best knap van mij want k moet nog altijd geschiedenis P.O. van 4 VWO inlevere :P
Ja, werkstuk op zich is goedgekeurd!
Zouden woensdagmiddag proefpresentatie doen, maar die leraar die het zou beoordelen en tips geven was naar huis :S

Dus nu woensdag maar gelijk de echte presentatie!
Zijn we eindelijk vanaf, na heel wat gestress en geode, echt wel een opluchting. Geloof ook niet dat hoe slecht we onze presentatie ook doen, ze het over dr hart kunnen verkrijgen om ons een onvoldoende te geven ;)

Weersvoorspellingen kwamen wonder boven wonder ook nog redelijk uit *blij*
Dus presentatie bestaat vooral over een globale uitleg over meteorologie, verhaal over de proefopzet en ons eigen weerbericht in vergelijking met andere weerberichten die dag.

Wel gelachen, we bleken volgens eigen metingen vorige week maandag een windsnelheid van 31,5 m/s gemeten te hebben, dat is bijna windkracht 12 en dus een orkaan!

Het is trouwens nog aardig gelukt dat meisje aan het werk te krijgen, heb haar gewoon een planning in dr handen gedrukt, mn boze blik opgezet :devil: en opeens zag ze toch wel in dat we moesten opschieten. Vanaf dat moment is de samenwerking eigenlijk top gegaan.
Vorig jaar deed ik eindexamen havo en hadden wij als onderwerp: europese unie! Wat de uitbreiding van de Eu voor gevolgen had voor voormalig EU enzo..

succes lindaaatje :D
Ik ga weer es een poging wagen om het af te maken :p
jeetje als ik iets wel belachelijk tijdverdrijf vond was het profielwerkstuk wel..

en je moet het perse goed doen anders geen examen

mijn onderwerp was ook niet echt boeiend..

Hoe heeft de schilderkunst in de 17e eeuw zo een bijzonder karakter kunnen krijgen? :s

Aan het eerste deel heb ik veel tijd besteed daarna had ik er weinig zin meer.. in
dus hoe verder je leest hoe minder het word

moesten jullie hem ook presenteren??

ik niet ... gelukkig :O
Ik heb vanmiddag presentatie.
Dus ga nu maar weer hard verder tekst in mn hoofd zien te stampen, want mn gatenkaasgeheugen werkt niet zo mee. We hebben het gelukkig verder wel heel goed voorbereidt. Daarna zijn we er eindelijk voor altijd vanaf, vind het nu al een opluchting!
Dat profielwerkstuk.. vreselijk wij moesten 2 vakken combineren. Ik heb mijn toenmalige gedaan over nederland in de Gouden Eeuw ( Aardrijkskunde en geschiedenis)
*blij*
Ben er eindelijk vanaf en er is ons alvast verzekerd dat we een voldoende hebben!

Ik ga het mezelf nooit meer zo moeilijk maken, dat heb ik in ieder geval geleerd.
ik zit nu in mn examenjaar van havo en heb ook dit jaar mn profielwerkstuk moeten maken. En als je die niet voldoende zou maken dan mag je niet meedoen met je examen werd mij verteld. DUS k heb maar eventjes mn handen uit mn mouwen geschud:D
Ik hield het over de recessie van nu en van de jaren 30 voor het vak economie. Heb het nu met een voldoende afgerond dus ben er gelukkig van af!

Nu mn examen nog, HELS!
laatste aanpassing
En nog steeds die rotzooi niet af... veel te lekker weer ook hé... om overdag achter je computer te gaan zitten.
En nu heb ik er ook geen zin meer an.
Morgen dan maar (denk) :p
Ik heb de vakken kunstgeschiedenis en spaans gecombineerd.. (2 jaar geleden)
Wat een ramp; moest 60 pagina's informatie over een kunsstroming (dada) van het nederlands naar het spaans vertalen, pff! :-(
Nog steeds nachtmerries! En dan te bedenken dat ik nu spaans aan het studeren ben, lijk wel niet goed wijs!

veel mensen maken het zichzelf te moeilijk :P

kies gewoon iets wat je ''leuk'' vind :)