Ik had het over tourisme in Frankrijk.
zat vorig jaar eerst in vwo en deed samen met vriendin van mij mja zij ging over en ik niet dus mocht niet meer samen, maar we deden het eerst over de ontwikkeling van de parfum door de jaren heen
uiteindelijk toch nog een goed voor mn profielwerkstuk. Ben blij dat ik er vanaf ben
zat vorig jaar eerst in vwo en deed samen met vriendin van mij mja zij ging over en ik niet dus mocht niet meer samen, maar we deden het eerst over de ontwikkeling van de parfum door de jaren heen
uiteindelijk toch nog een goed voor mn profielwerkstuk. Ben blij dat ik er vanaf ben
mijn werkstuk ging over wiet en proefjes met wiet> ik en mn gappie waren natuurlijk de proefkonijnen
maar toen we na 2 maanden nog geen half a4-tje hadden ondergeklad, hebben we een werkstuk van een andere vriend van een andere school gekregen en die beplakt, terwijl we paddos aten>>>> voldoende afgesloten!!! dusss hou het simpel, tis maar school, tenzij je miss Monroe heeeel interesSANT vindt 
Ik heb 3 jaar geleden eindexamen Havo gedaan. Ik zat toen in de eerste lichting van de tweede fase. Moest ook een profielwerkstuk maken.
Ik had als eindexamenvak muziek gekozen, dus ik had met een groepje van 5 muziek als vak voor het profielwerkstuk gekozen. Lekker makkelijk dachten wij
Bleek dat we zelf een stuk moesten componeren
Heeft fucking veel tijd in gezeten. Maar goed; we moesten het op ons eindexamenconcert opvoeren. Was uiteindelijk wel erg leuk 
Ik had als eindexamenvak muziek gekozen, dus ik had met een groepje van 5 muziek als vak voor het profielwerkstuk gekozen. Lekker makkelijk dachten wij
moest ergens januari inleveren ofzo, maar kmoet nog beginnen.
lui zijn is ook een vak
maar wel te maken met geschiedenis ook
lui zijn is ook een vak
maar wel te maken met geschiedenis ook
Ja, werkstuk op zich is goedgekeurd!
Zouden woensdagmiddag proefpresentatie doen, maar die leraar die het zou beoordelen en tips geven was naar huis
Dus nu woensdag maar gelijk de echte presentatie!
Zijn we eindelijk vanaf, na heel wat gestress en geode, echt wel een opluchting. Geloof ook niet dat hoe slecht we onze presentatie ook doen, ze het over dr hart kunnen verkrijgen om ons een onvoldoende te geven
Weersvoorspellingen kwamen wonder boven wonder ook nog redelijk uit *blij*
Dus presentatie bestaat vooral over een globale uitleg over meteorologie, verhaal over de proefopzet en ons eigen weerbericht in vergelijking met andere weerberichten die dag.
Wel gelachen, we bleken volgens eigen metingen vorige week maandag een windsnelheid van 31,5 m/s gemeten te hebben, dat is bijna windkracht 12 en dus een orkaan!
Het is trouwens nog aardig gelukt dat meisje aan het werk te krijgen, heb haar gewoon een planning in dr handen gedrukt, mn boze blik opgezet
en opeens zag ze toch wel in dat we moesten opschieten. Vanaf dat moment is de samenwerking eigenlijk top gegaan.
Zouden woensdagmiddag proefpresentatie doen, maar die leraar die het zou beoordelen en tips geven was naar huis
Dus nu woensdag maar gelijk de echte presentatie!
Zijn we eindelijk vanaf, na heel wat gestress en geode, echt wel een opluchting. Geloof ook niet dat hoe slecht we onze presentatie ook doen, ze het over dr hart kunnen verkrijgen om ons een onvoldoende te geven
Weersvoorspellingen kwamen wonder boven wonder ook nog redelijk uit *blij*
Dus presentatie bestaat vooral over een globale uitleg over meteorologie, verhaal over de proefopzet en ons eigen weerbericht in vergelijking met andere weerberichten die dag.
Wel gelachen, we bleken volgens eigen metingen vorige week maandag een windsnelheid van 31,5 m/s gemeten te hebben, dat is bijna windkracht 12 en dus een orkaan!
Het is trouwens nog aardig gelukt dat meisje aan het werk te krijgen, heb haar gewoon een planning in dr handen gedrukt, mn boze blik opgezet
jeetje als ik iets wel belachelijk tijdverdrijf vond was het profielwerkstuk wel..
en je moet het perse goed doen anders geen examen
mijn onderwerp was ook niet echt boeiend..
Hoe heeft de schilderkunst in de 17e eeuw zo een bijzonder karakter kunnen krijgen?
Aan het eerste deel heb ik veel tijd besteed daarna had ik er weinig zin meer.. in
dus hoe verder je leest hoe minder het word
moesten jullie hem ook presenteren??
en je moet het perse goed doen anders geen examen
mijn onderwerp was ook niet echt boeiend..
Hoe heeft de schilderkunst in de 17e eeuw zo een bijzonder karakter kunnen krijgen?
Aan het eerste deel heb ik veel tijd besteed daarna had ik er weinig zin meer.. in
dus hoe verder je leest hoe minder het word
moesten jullie hem ook presenteren??
Dat profielwerkstuk.. vreselijk wij moesten 2 vakken combineren. Ik heb mijn toenmalige gedaan over nederland in de Gouden Eeuw ( Aardrijkskunde en geschiedenis)
ik zit nu in mn examenjaar van havo en heb ook dit jaar mn profielwerkstuk moeten maken. En als je die niet voldoende zou maken dan mag je niet meedoen met je examen werd mij verteld. DUS k heb maar eventjes mn handen uit mn mouwen geschud
Ik hield het over de recessie van nu en van de jaren 30 voor het vak economie. Heb het nu met een voldoende afgerond dus ben er gelukkig van af!
Nu mn examen nog, HELS!
Ik hield het over de recessie van nu en van de jaren 30 voor het vak economie. Heb het nu met een voldoende afgerond dus ben er gelukkig van af!
Nu mn examen nog, HELS!
laatste aanpassing
Ik heb de vakken kunstgeschiedenis en spaans gecombineerd.. (2 jaar geleden)
Wat een ramp; moest 60 pagina's informatie over een kunsstroming (dada) van het nederlands naar het spaans vertalen, pff!
Nog steeds nachtmerries! En dan te bedenken dat ik nu spaans aan het studeren ben, lijk wel niet goed wijs!
Wat een ramp; moest 60 pagina's informatie over een kunsstroming (dada) van het nederlands naar het spaans vertalen, pff!
Nog steeds nachtmerries! En dan te bedenken dat ik nu spaans aan het studeren ben, lijk wel niet goed wijs!