Normaal leef ik echt naar de kerst toe, gezelligheid enzo en als klap op de vuurpijl een gezellige afsluiting van het jaar , maar dit jaar is dat anders, geen kerstgevoel, gelukkig mocht ik 2de kerstdag werken,heel de kerst in een dipje gezeten,geen gezellige mensen om me heen, veels te veel aan me ex gedacht, (vorige kerst waren we nog samen), nou dan oudejaarsavond normaal altijd supergezellig ook met familie enzo,maar dit jaar is het heel anders,het is vandaag 31 dec, het had net zo goed 3 nov kunnen zijn ofzo, ik zou naar vrienden gaan ging niet door hoorde ik gister pas, als ik het vorige week oid al wist had ik lekker naar QT of multigroove ofzo gegaan maar dat kan nu allemaal niet meer, ik ga nu naar me opa en oma, met me ouders en broertje, ze houden totaal niet van vuurwerk, ik heb 3 sierpijlen gekocht en thats it, het is een beetje rot uit te leggen, als ik terug kijk op het jaar kan ik niet 1 datum noemen waarvan ik iets heb van ZO DAT WAS VET of dat was leuk ofzo, tuurlijk elk feest waar ik geweest ben was top supergezellig niks mis mee, maar het eerste half jaar ging lekker en toen ging het uit, ik heb het gevoel alsof ik de andere helft van het jaar alleen maar sago en depri geweest ben......
als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, kan ik het alleen daar nog maar over hebben en vergeet ik gewoon alles en iedereen om me heen, ik reageer soms alles op iedereen af, als iemand doodnormaal wat vraagt krijgt die persoon om nix een grote bek etc
hier kunnen jullie ook niks mee maar het voelt wel lekker om het ff van me af te schrijven
als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, kan ik het alleen daar nog maar over hebben en vergeet ik gewoon alles en iedereen om me heen, ik reageer soms alles op iedereen af, als iemand doodnormaal wat vraagt krijgt die persoon om nix een grote bek etc
hier kunnen jullie ook niks mee maar het voelt wel lekker om het ff van me af te schrijven
laatste aanpassing

![[-Stef-]](/images/user/18702_1183061.jpg)