Partyflock

Forumonderwerp · 650420

Ik ben reuze nieuwsgierig of er mensen hier op Partyflock zijn die gehoorbeschermers dragen..
Ik heb de indruk dat veel mensen hem niet willen dragen omdat ten koste gaat van de muziek, dan ipv een gehoorbeschadiging..
Een gehoorbeschadiging gaat namelijk niet meer over!
Er zijn allerlei fabeltjes van dat het over gaat maar dat is niet waar..
Elk geluid boven de 80dB levert namelijk een beschadiging op..

Meer info?
Stuur ff een PB-tje

(Ik raad vaste bezoekers van feesten/discotheken het namelijk wel aan..)
ook een Nee voor mij

En waarom niet? liever een beschadiging die niet overgaat dan die dingen in?
Ik draag ze niet. Maar misschien zou het wel handig zijn.

Elk geluid boven de 80dB levert namelijk een beschadiging op..

Vandaar dat ik zo doof wordt :S
laatste aanpassing

Uurtje kan geen kwaad, maar langere periodes leveren zeker problemen/beschadigi­ngen op..

Ga een keer langs een Audicien ;)

Ik draag ze echt niet..
Tja jammer dan maar gehoorbeschadiging.. Maar ken zoveel mensen die al jaren lang naar feesten gaan en nog steeds zijn ze niet doof..

nog steeds niet doof..
Hoe oud zijn ze?
Tja eigen keus..
Nee!! en heb nog nergens last van gehad dus...

Nogmaals zeg niet dat het moet...
Maar ik merk de laatste tijd dat er veel jongere beschadigingen aan het oor oplopen...

JA!!

Had er voorheen erg last van en heb voordat ik naar MOH vs Hellraiser ging een paar gekocht. Van die Musicsafe dingen. Tis in het begin wel ff wennen maar ik merkte duidelijk dat ik na afloop geen last had van piepen in mijn oren. Ik blijf erbij...geen feest meer zonder! :D
audio plastieken ... zo heten ze geloof ik , ik heb ze voor me werk maar op een feest moet ik gewoon herrie horen beetje krom ...

wat zeg je????

ik verstond je niet!

Artiest Sentinel
Alleen op me werk
Werkzaam bij Partyflock
ik heb al tijden aangemeten gehoorbescherming, bevalt super!!

ik doe het niet maar zou eigenlijk wel verstandiger zijn.
ja draag oordopjes van alpine, geen op maat gemaakte maar wel goede, je koopt ze voor 25eu bij muziekwinkels.
kan echt niet meer zonder..
niet
dat gepiep en gesuis na afloop is verleden tijd en als je ze helemaal aan het begin van de avond in doet merk je er niets meer van dat het geluid eigenlijk harder stond
Ik draag ze niet....
Ik ga ze laten aanmeten de komende maanden. Ik versta echt heel weinig in een lawaaïge omgeving, en wil niet nog meer gehoorschade oplopen op feesten. Simpel.

wanneer ik vroeger met de cinkelzaag of afkortzaag of vlakbank of vandiktebank of frees of lintzaag of gatensteek of platenzaag of kettingfrees aan de gang ging toen wou ik ze nog wel eens opzetten wanneer het veel materiaal was om te zagen,maar voor de rest niet hoor..

zo..hehe
laatste aanpassing

2 Floortje: die heb ik ook, musicsafe heten die he! met een gele en paarse demper! Echt super dingen (Y) kan niet meer zonder :)
vanavond weer in gehad in de HmH, stond voor het podium ,en even goed knalt het er over,die bas gaat door je heen daar,ik kan niet begrijpen dat mensen het zo lang vol houden daar voor in :S
Ik draag ze ook, want ik ben al slechthorend (niet door gehoorbeschadiging). De eerste keer naar een echt feest had ik nog geen oordoppen en ik heb toen ontzettende last gehad van oorsuizen, piepjes horen e.d. Nu ga ik niet meer zonder naar een feest. Moet eigenlijk nog wel echte oordopjes laten aanmeten, want bij mij steekt alles uit mijn oor.

Merk dat het 50 om 50 is :)
Ben der blij om, merk dat overwegend veel vrouwen ze wel dragen/hebben en een enkele man..
ik draag ze niet, maar zou idd misschien wel goed zijn om ze te kopen..

Mijne komen als alles goed is 22 jan' 04 binnen..
Vandaag laten aanmeten...
Kan ik ze gelijk bij total confusion in P60 testen..