Partyflock

Forumonderwerp · 649594

Hehehe degenen die idols voorrondes hebben gekeken hebben zullen wel net zo dubbel gelegen hebben als mij :P

:respect:Herman de grote dancer man:respect:

Nouja voor degenen die hem wel goed vinden hier is sn cu2 :D

http://www.cu2.nl/hermanberghuis

en hir nog een site over hem, met filmpjes

http://home.zonnet.nl/victual/herman.htm
laatste aanpassing
Als je jezelf bezig houd met idols, is je eigen niveau nog een stuk lager :kots:
dat filmpie op die botsautobaan whahaha

WAHAHAHAHAHA wat een mafkees... tjezus, het zal je vriend maar wezen... ik zou spontaan NIET met hem gaan stappen of naar een house-party. ik zou me kapot schamen, als hij daar zijn pirouettes zou gaan staan maken

wow wat een freak :S

:D:D:D

maar heb mij wel vermaakt bij het kijken naar een zo dwaas op 2 benen :D:D:D:D

Je bent wel een grapjas hoor kontwol.. T enige leuke aan idols zijn de voorrondes en daarna kijk ik t ook niet meer..
net egt die cu2 :s

voorrondes :respect" lach me altijd ziek om die mense..ook die homo achtige vent die cher ging zinge hahahaha mooi is da !
Idols en grappig gaat niet in 1 zin.

Heb wel wat beters te doen dan te kijken naar een stel amateurs die voor lul word gezet in hun poging om beroemd te worden. Leedvermaak is harstikke leuk, als je het zelf doet :D
Die kerel was ook al eens bij TMF... stond ie om Mental theo heen te dansen... ook al zo vaag!

ja idd had ik ook gezien:D..

dat vrouwtje die vorig jaar ook al meedee..en nu weer werd afgezeke..zei dat ze fans had die haar peste..whahahaha dan zijn het tog geen fans
die cu2 is nep man, en zo niet pahahah wat een nerd

Sommige mensen die bij Idols komen vragen erom om belachelijk gemaakt te worden..
hehehe moet je eens kijken naar die statistieken :-)

Ik vond da meidje da zei dat als de jury haar belachelijk gaat maken ze terug zou schelden!

Wat doet ze?

JANKEN!!!!!!! :kots: :@

Damien - KontWol b.v. :D :D (Y)

hehe..egt kanzloze mense !

Volgens mij maak jij ook niet veel kans in deze maatschappij.

hoezo dat dan?!..
whahahaahah die filmpjes

Wat is dat voor een figuur :D

TheSauserd 30 december 2003 01:33
whahahaahah die filmpjes

Wat is dat voor een figuur

jij hebt zeker niet naar idols gekeke?
Nope die heb ik gemist :(

Kijk voortaan dus wel de herhaling

:respect: Herman!

beter nog:

:respect: Schagen! :D

Werkzaam bij Struikgewas
het is denk ik wel zijn echte cu2 want die cu2 naam is in juli aangemeld en toen was ie nog niet bij idols..

en zn emailadres is hermanberghuis@hotma­il.com .. is ook de echte want was voor t laatst gewijzigd in oktober :D
ik heb er erg om gelachen.
laatste aanpassing

Artiest Sentinel
Whoehahaha,
ikl moet een dag in de week naar school, en die mafkees, zit ook in dat gebouw op school :D:D

Ik heb hem wel eens zien lopen, door z'n klasgenootjes wordt hij gruwelijk in de zeik genomen, en het mooie is, dat 'ie dat zelf niet door heeft.

Staat ie midden in de kantine van die achterlijke "moves" te maken Wahahahaha

Herman is echt een ZEER AMBACHTELIJK figuur!!!

oh door hem waren mijn lachspieren weer goed getraind :)
Ik vind het nog zielig ook eigenlijk... snap niet dat zijn ouders zo'n jong zich zo zwaar voor lul laten zetten.