Partyflock

Forumonderwerp · 647391

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ik las net dat innercity uitverkocht is? maar dat kan toch bijna niet zo een groot feest?
dan begrijpen wij elkaar dus wel :D
Wie?:P
Al die mensen die aant eind vant jaar nog ff keihard motte werke :( terwijl je eigluk geen zin meer heb :D
het is niet uitverkocht heb net me kaartjes gehaald :D
17.45uur bij de freerecord shop geweest, daar hadden ze niks meer :-(
Iemand nog een adresje voor 3 kaartjes? Voor de normale prijs?
Liefst omgeving leeuwarden!
Zal morgenochtend even wat rondvragen, hier zit ook nog een primera winkel is ook een verkooppunt van ticketbox.

Wie gaat hier nou naar zo `n zaad feest toe ?
Vorig jaar was diep triest ziet er niet naar uit dat het beter zal worden .
Zeg dan nix :|
De vraag is of Innercity uitverkocht is en niet of het een goed feest is of niet:frusty:

Maar Elisa.... jij hebt je kaartjes dus gewoon?
Maar bij Partyboy waren ze wel uitverkocht?:S
Vaag :vaag:
TAFKAP!!

Alle steden en Free Record shops, hebben aantal kaartjes gekregen, dus zodoende is het bij de ENE plaats wel uitverkocht en bij de anderen niet :D:D:d

EN JE Vaagheid al een beetje weg hehe:P
Een aantal Free Record Shops zijn Ticketbox vestigingen:)
Dat is dus toch centraal geregeld?;)
Of niet dus?

Dat is vervelend voor de mensen die daar heen gaan!! Als een zaal te druk doen ze die dicht en mag er niemand meer in en het is 1 richtings verkeer dus dan ben je ook een een half bezig om in een andere zaal te komen!! Dat wordt echt een KUT feest blij dat ik daar niet bij ben!!

Alle steden en Free Record shops, hebben aantal kaartjes gekregen, dus zodoende is het bij de ENE plaats wel uitverkocht en bij de anderen niet

ticketbox is een "programma" wat landelijk werkt de kaartjes waar jij het over hebt die ze tot hun beschikking hebben op verkooppunten zijn blanco ,uitverkocht is dus uitverkocht overal!!!!!!!
laatste aanpassing
idd (Y)
Thats not what I heared!!!< maar goed maakt niet uit
:d :d:d
ja naja ik heb tog egt 2 kaartjes en volgens die vrouw was het nog lang niet uitverkocht maar ik was niet bij de free record shop
Waar dan? Andere ticketbox vestiging?;)
ja me eigen ontworpen :D
Maar ja....
Al zijn ze uitverkocht....
Dan zijn er daar op die avond toch altijd nog idioten waar je een kaartje van kunt kopen?;)
Ik zie tenminste altijd dat er nog kaartjes gevraagd worden:)
ja idd, en als je er egt graag heen wilt betaal je er zo 70 tot 100 euro voor
Elies... iig veel plezier zaterdag (Y) :)
Vriend van mij heeft gister ook nog een kaart gehaald zei hij, gewoon bij de siagrenboer om de hoek (y)

TAFKAP, jij gaat ook?
TAFKAP gaat ook :jaja:
Enne.... welke sigarenboer?:P
In Soest toevallig?:P
laatste aanpassing
ja dank je jij ook nog als je gaat, we houden er maar over op heb me kaartje dus ben blij :D

gewoon niet uitverkocht dus..??
nee niet uitverkocht gister om 5 uur nog niet,dus lijkt me sterk dat het nu wel zo is
Ja, in Soest-city ;-)

Half Soest gaat zaterdag trouwens hè? WIj gaan met een groep van ongeveer 30 man. (y)
Toevallig bij de sigarenboer op de Laanstraat?:P
Of Smitshof?:P
30 man? :|
Kon t niet meer?:P
Lijkt me niet echt lekker praktisch zo'n grote groep.... die kun je toch nooit bij elkaar houden?
Wij gaan met z'n 4en, misschien met z'n 5en;)
Maar daar zitten dan ook wat toppertjes bij hoor (L) ;)

idd ja een groep van 30 man vindt ik ook echt niks om naar een feest te gaan!
1 keer gedaan nou dat was dus echt helemaal niks je moet de hele tijd op iedereen wachten enzo!

ik vindt met zijn vieren echt perfect om naar een feest te gaan!
en uiteindelijk blijf je tog met zn 2en of in je eentje over
Was net bij ticketbox. Sold out!
Klopt dus eg nie he!
Heb 25 min. geleden nog een kaartje gekocht voor een kameraad die plotseling toch nog ging!
laatste aanpassing
Blijft vaag :vaag:
Bij ticketbox is het toch echt uitverkocht.
Hey stefano, hoe weet jij dan dat ie bij Ticketbox is uitverkocht dan??

Want zover ik weet kan je nog altijd kaartjes halen hoor :d
JA JA mensen het is waar INNERCITY IS UITVERKOCHT!!!!

staat op ID&t.com

DUS alle mensen die geen kaartje hebben jammer dan!!!

ik heb lekker wel een kaartje hehehe!!!
ik heb het nog niet gelezen,ik heb ook gelukkig al een kaartje.
Misschien heb ik dan wel de laatste! :devil:
Nouja in ieder geval 1 van de laatste :D
laatste aanpassing
Ja tis nu officieel uitverkocht
zie www.id-t.com

als iemand nog n kaartje heeft voor n maat van me PB me dan ff aub

42.500 kaarten x 50 euro= 2.125.000 euro
drank 42.500 x 25 euro = 1.062.500 euro
jas 42.500 x 2.50 euro = 106.250 euro
totaal = 3.293.750 euro

40 dj's a 5000 euro= 200.000
aankleding 150.000
security= 50.000
Huur rai= 100.000
personeel= 100.000
Huur geluid en licht 100.000
reclame 100.000
totaal 800.000

of zit ik er helemaal naast met mijn schating. wat denken jullie dat dit feestje kost.
Kan natuurlijk niet helemaal kloppen maar tis denk ik wel een goede inschatting van de verhoudingen denk ik...
Met de dj's zit je een beetje ruim dat weet ik wel...

de ene dj krijgt meer de andere minder. zal toch wel rond de 5000 zitten toch.
Kdenk dat je je in je kosten zwaar vergist. Er heeft hier ooit een topic gestaan waarin door Tjeerdo (die toen nog voor ID&T werkte) gevraagd werd om n reeele begroting te maken voor n feest. en er komen veel dingetjes aan t ligt waar ik in 1e instantie niet op zou komen. kzal kijken of ik dat topic gevonden krijg.

MC Frank 16 december 2003 19:03
42.500 kaarten x 50 euro= 2.125.000 euro

vip is ietsie duurder he ;)

een feest als innercity zal inderdaad flink wat euro's kosten ,de winst zal........sjeees die duncan "mazzelaar" :D

damm ik dacht dat er 35.000 kaarten waren vond ik al genoeg ook eigenlijk ,zeker i.v.m met het "zaal vol no entrance beleid" :/
laatste aanpassing
er wordt nog veel meer gezopen!!

ach tis en blijft een feest voor de massa...mij iets te veel mensjuhs die voor t eerst op een feest komen kijken, maarrrrr als ik nog voor 15 euro kaartje regel net zoals vorig jaar dan is het een ander verhaal ghegheghe
Vanochtend 9uur gelukkig nog 3 kaartjes kunnen kopen bij een primera winkel :-)
Primera is volgens mij net zoals free record shop een verdeelpunt voor ticketbox. Maar of alles daar centraal op geregeld is vraag ik mij dus ook af! Free record shop waren de kaartjes gister dus al wel uitverkocht, en bij primera kon ik nog gewoon een paar kaartjes kopen!
Vorig jaar trouwens prima vermaakt, vond het beter dan het jaar daarvoor!
Ga voornamelijk voor de techno en die line-up bevalt me wel, kon beter maar vermaak me vast wel weer!
laatste aanpassing

uitverkocht toemaar, zijn ze veel trouwens laatste tijd. Trouwens MC Frank die lijst klopt natuurlijk van geen kanten. Ik weet niet onder welke steen jij bent gekroppen maar heb je al die abri's door het land gezien, die luxe flyers, zelfs in de dagbladen stonden ze. Alleen al één Televisiecommercial van 33 seconden kost al een enkele tienduizenden euro's ofzo. Ik heb die commercial echt veel voorbij zien komen! En jij rekent ff 100.000 voor alles? :D

De achterkant van de telegraaf kost een 50.000 euro, dus reken maar uit. Bovendien waar zitten je verzekeringen? Je vergunningen? De kosten die het personeel er aan voorbereiding in hebben gestokken etc etc. Nee met 800.000 geef je echt geen feesie voor 40.000 mensen
laatste aanpassing
volgende keer gewoon wachten dus totdat het op id-t komt want dan weet je cker dat het uitverkocht is