Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
kaaskopje wat hebben rood wit blauwe elastiekjes met muziek te maken en waarom moet je dat opdoen op een feest wil je showen dat je een nederlander ben??
kaaskopje als er 200 grote negers binnen staan die allemaal een blackpanther logo ophebben zou jij dan bang worden? of nee het is maar een logo maakt niet uit he
kaaskopje als er 200 grote negers binnen staan die allemaal een blackpanther logo ophebben zou jij dan bang worden? of nee het is maar een logo maakt niet uit he
rood wit blauw staat niet voor buitenlander haat rollie het staat voor vaderlandliefde er zijn alleen een heleboel mensen die verbinnen het met vreemdelingen haat. Ten tweede waarom zo een nederlander geen rood wit blauwe elastiekjes in hebben maar een turkse od marokaanse bijvoorbeeld wel een turkse vlag in de auto of op de jas hebben. Ik praat dat wazi gedoe echt niet goed maar als je het een aan ziet als "buitenlanderhaat"waarom keur je het andere dan wel goed
dat heb ik ook in dat stukje gezegd alleen wat ik nou het stomme is dat iedereen zich kwaad maakt over dat rood wit blauw maar kijk eens hoeveel turkse vlagen er in autos liggen en die jongeren op hun jassen hebben en ik zeg niet dat hier iets mis mee is voor dat ik ook weer als wazi uitgemaakt wordt maar daar wordt toch ook niets over gezegd als ik nu een nederlandse vlag in mijn auto zou leggen ben ik dus gelijk een wazi of als ik nu een nederlandse vlag op mijn shirt heb (sorry ik heb ook lonsdale) dan ben ik dus een nazi.
Die rood wit blauwe randen op lonsdale shirtjes hebben niks met nederland te maken maar met Groot britanie
Die rood wit blauwe randen op lonsdale shirtjes hebben niks met nederland te maken maar met Groot britanie
dus als de turken het mogen dan mogen wij het ook? als er een bank word beroofd betekend dat dat wij het dan ook mogen... als iedereen van een brug springt spring jij dan ook?
en ik ga echt niet extra met rood wit blauwe meuk rondlopen op feesten alleen maar dat mensen kunnen zien dat je nationalist ben
en ik ga echt niet extra met rood wit blauwe meuk rondlopen op feesten alleen maar dat mensen kunnen zien dat je nationalist ben
laatste aanpassing
nee dat heb je mij niet horen roepen maar ik hoor jullie alleen maar zeiken op mensen met rood wit blauwe vlechtje
die gewoon wat Hardcore Till Death zegt
die gewoon wat Hardcore Till Death zegt
Concentreer je meer op echt rascistische uitspraken dan wel uiterlijke kenmerken zoals wpshit enzo..
en ROLLIE niet je bent toch tegen discriminatie......????!!!! moet je zelf ook niet op leeftijd gaan discrimineren. je bent een btje zielig ken je het wel goed bedoelen allemaal ofssow maar je hebt het toevallig wel over mij vriend JAH! en als je hyem al in een hokkie propt terwijl je hem niet kent discrimineer JIJ net zo hard
laatste aanpassing
nee hoor zal wel weer gesloten worden net als vele andere topic met dit onderwerp
Ik vind dat er hier wel weer van een mug een olifant gemaakt wordt. Laat die kids hun feesie hebben, laten ze rood-wit-blauwe lintjes in hun haar doen en met zijn 200 of 300-erden lekker pogo-en. Ik word toch wel een beetje moe van dat gemierenneukerij (goed woord voor scrabble) over die vlaggetjes. Ik heb op de markt een keer een stapel sokken gekocht met een rood-wit-blauw randje en draag ik ook als ze uit de la komen. Ik heb een t-shirt met een grote schotse vlag (voor boven mijn kilt) en ik heb een overall met de Tsjechische vlag (ook rood wit en blauw) -- maakt dat me dan een rechts-radicaal -- denk het niet en de mensen die wat van mijn postings gelezen hebben weten dat denk ik wel.
Het is tijd voor een beetje verdraagzaamheid in deze maatschappij en niet alles afschieten omdat het toevallig ff afschietbaar is. Slik eens een paar woorden in voordat je begint te knallen.
Het is tijd voor een beetje verdraagzaamheid in deze maatschappij en niet alles afschieten omdat het toevallig ff afschietbaar is. Slik eens een paar woorden in voordat je begint te knallen.
en ROLLIE niet je bent toch tegen discriminatie......????!!!! moet je zelf ook niet op leeftijd gaan discrimineren. je bent een btje zielig ken je het wel goed bedoelen allemaal ofssow maar je hebt het toevallig wel over mij vriend JAH! en als je hyem al in een hokkie propt terwijl je hem niet kent discrimineer JIJ net zo hardlaatste aanpassing: 13 december 2003 19:52
heb je et over bierkabouter? man man man heb je gelezen wat hij schrijft lul niet dom als je niks te zeggen heb...
en waarom heeft bierkabouter een plaatje van am.history x op ze profiel staan??? leg me dat is uit
heb je et over bierkabouter? man man man heb je gelezen wat hij schrijft lul niet dom als je niks te zeggen heb...
en waarom heeft bierkabouter een plaatje van am.history x op ze profiel staan??? leg me dat is uit
laatste aanpassing
Het moet gvd een keer afgelopen zijn dat gezeik over lonsdale en shit en blabla! BEN JE STOER OFSO ALS JE LONSDALE DRAAGT! BEN JE DAN GEVAARLIJK of hoor je der dan bij ofso???Gabber zit niet in je kleren Maar in je hart! En al dat gepogo en agresieve gedrag moet gewoon is een keer kappuh jullie zijn geen gabbers jullie zijn verneukers van de hardcore scene!
hij discrimineerd nergens op leeftijd... hij stelt vast dat de gemiddelde lons-wazi 16 is...
dat is niet racistisch, pas als je iemand HAAT en BUITENSLUIT omdat ie 16 is, is het racistisch.
vaststellen dat een neger een donkere kleur heeft, is toch ook geen discriminatie?? alleen als je hem er om HAAT en BUITENSLUIT...
dat is niet racistisch, pas als je iemand HAAT en BUITENSLUIT omdat ie 16 is, is het racistisch.
vaststellen dat een neger een donkere kleur heeft, is toch ook geen discriminatie?? alleen als je hem er om HAAT en BUITENSLUIT...
Het moet gvd een keer afgelopen zijn dat gezeik over lonsdale en shit en blabla! BEN JE STOER OFSO ALS JE LONSDALE DRAAGT! BEN JE DAN GEVAARLIJK of hoor je der dan bij ofso???Gabber zit niet in je kleren Maar in je hart! En al dat gepogo en agresieve gedrag moet gewoon is een keer kappuh jullie zijn geen gabbers jullie zijn verneukers van de hardcore scene!
Ik weet niet hoe vaak ik zoiets dergerlijks al heb gelezen, resultaat: Nada
Dresscode's werken ook niet meer...die wekken alleen maar agressie op..
En ja echte gabbers.....
Ik word er zelf gewoon moe van om constant weer mensen tegen te komen die bij het zien van een bekende een of andere spatische rechterarmgroet te zien doen..
je weet toch dat de meeste mensen lonsdale zien als een wazie kleding stuk, dat is dan toch meer reden om het niet te dragen??
Dat zijn kleren :!
er lopen meer mensen als gabbers rond in lonsdale
Da's utzelfde als een paar maxen verbieden
Op zich is met lonsdale dragen niks mis tis een kwestie van de combinatie waarop
Veelal met ongeslagen broekspijpen & kisten
dan ook nog eens de bretels variant....
ma ja dat ze hooguit de moeite doen om zich zo uit te dossen, iedere party lijkt bijna wel een carnavalsfeest
Eigenlijk best vaag als je je erin verdiept (heb ik dus gedaan) blijkbaar is het dragen van die kisten, omgeslagen broekpijpen en bretels een soort van oud schots/engelse klederdracht...
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af wie het dragen van die kleding op deze manier eigenlijk de scene ingebracht heeft

![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)