Partyflock

Forumonderwerp · 645192

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

waar moet een man of een vrouw aan voldoen zodat ze aantrekkelijk is, waar let JIJ op?
of val je meer op het innerlijke

Jouw haar kennelijk ook..want dat is blond...

Jouw interceptie baseer je op een enkele grap?
Ik denk dat dit meer over jouw intelligentie niveau zegt, dan over het mijne. Bovendien is dat kiezen voor de makkelijke weg, wat weer een teken van zwakte is. Kom je niet verder? Dan simpelweg schermen met uiterlijke kenmerken...

I rest my case. :)

st@mpertjah: mee eens, als zijn uiterlijk me niet aanstaat doe ik niet eens de moeite om achter zijn innerlijk te komen. lopen veel lelijke jongens rond met een goed innerlijke maar daar heb ik kak aan met zon gozer zou ik niet in bed willen liggen niet zo geil :S

donker haar
mooie ogen
lange wimpers
mooie kaaklijn
kort haar
lang

(y)

ja langer dan je zelf.. ook belangerijk (y)

Dit topic interesseert mijn dermate, dat ik hierin reageer. Had je liever gezien dat ik reageerde met 'Dubbel! BAN!!! Ophoepelen. Daaaag!!!'???

Mij zul je niet horen over slapeloze nachten oid. Ik geef alleen doodnormaal aan dat dit topic al eerder is langsgekomen. Waarna ik ontopic reageer. Dus... What's your point?

Jouw interceptie baseer je op een enkele grap?

wanneer ben je grappig geweest dan?

*je hoeft je frustraties niet op ons af te reageren omdat je vanavond een zak zout hebt gekregen*
laatste aanpassing

wanneer ben je grappig geweest dan?

De opvatting van een grap is erg persoonlijk. De een vindt het leuk, de ander niet. Dus die vraag mag je zelf beantwoorden.

Maar erg subtiel, om zo niet te hoeven reageren op de rest van mijn post.

joh... jij snapt 'm. :lief:

ik snap niks..
ik doe maar wat..

____________________­_______//

:LIEF:
laatste aanpassing

Linny Aka Stiekske 5 december 2003 22:03
Verzorgt is voor mij al heel wat!

ja in JOUW geval is dat al heel wat :jaja:

sidonia

ik snap niks..
ik doe maar wat..

Dat gaat inderdaad op voor 90% van jouw posts... :P

- snif -
laatste aanpassing

punt

mooi dat je optopic reageert, maar om te zeggen dat hij al 100x bestaat (even gaan overdrijven) vind ik wel extreem doelloos. wist het ook al van te voren maar doe altijd waar ik zin in heb dus waarom niet een topic openen met dit onderwerp, mij boeit het wel! niks negatiefs over jou maar mensen die reageren van 'WÉÉR zon onderwerp' kunnen beter hun tijd voldoen over iets waar ze wel serieus over mee willen praten en niet irritant lopen zeiken, er zijn mensen die dat soms behoorlijk bijdehand vinden.

Eerlijk, aardig en dat ze er netjes en verzorigt uit ziet en gewoon een normaal postuur + niet lelijk en niet teknap...
laatste aanpassing

weer zon onderwerp..

*zucht*

yeah again ;p

:)

Aphrodite...: Ieder zijn meug.

het is 1 grote testfase..
Rebel... :lief:

Heb er niks meer aan toe te voegen :)

doe je werk eens goed joh..

als je wilt reageren op zon topic ga je toch lekker de eerste opzoeken die ooit geplaatst is over DIT onderwerp ????? :P

Die staan niet in de laatste 30... :cry:

Dus jammer, helaas pindakaas, too bad. Not gonna happen.

:lief::

precies helemaal mee eens dus ja geen andere optie ;)

Joh heeft z'n control V weer ingezet... :/

:lief:

En waar is NON NRGtic nu gebleven met z'n slappe posts?

:D..

ik begin net..
Echt een omschrijving daarvan kan ik moeilijk geven want er is niet een bepaald type waar ik op val. Er zijn meerdere typen die ik mooi vind.

Wel geldt:
-Mooie ogen die diep en mooi gevormd zijn.
-Lichaam niet te dik maar ook geen uitgemergeld figuur. Gewoon natuurlijk.
-Eventuele attributen (bril, piercings etc.) moeten een beetje bij haar uiterlijk passen.)
laatste aanpassing

Ik zou daar ff van maken: Wel geldt

Dit wekt andere ideeën op... :/

En wat een kichaam is, Joost mag het weten.
Ik heb GEEN geld :/

En ook al geen kichaam...

Don't look at me!!! I'm hideous!!! :vaag:
Toch maar van het internet af blijven na de nodige pilsjes weggetikt te hebben :D

Kimhmm,.... mag ik vragen waar jij op valt bij een vrouw?
Waar ik op val bij een vrouw? :/

Eerste instantie uiterlijk, als ze een leuk innerlijk heeft, mag ze blijven :P

het maak mij nie uit maar we moeten gewoon op een lijn zitten en de beste maatjes zijn door dik en dun

Ik bedoel eigenlijk iets specifieks. Haarkleur, lengte, lippen, enz
laatste aanpassing
En toen was het stil..........HEEL stil
De eerste indruk, zijn gezicht zeg maar...
En ik let altijd op schoenen :P

Op alles?
Innerlijk maak ik me nog niet zo druk om, om het zo maar te zeggen :x

blauwe ogen, stekeltjes, en geschoren!!!! is altijd goed
lekker kontje O:)
laatste aanpassing

Donker haar :).. Verder beetje mannelijk, en verzorgd, maar das dan allemaal uiterlijk.
mooie, knappe vrouwen hmmm lange benen niet te veel overgewicht en dan dan alle moet verzamelen om vervolgens weer is geen woord te kunnen zeggen fijn is dat hoor...

Eerst naar d'r tieten kijken, dan naar d'r lijn, dan naar d'r reet, dan naar d'r gezicht, eigenlijk werk ik altijd dit lijstje af:

Streep door:
Tieten: Goed matig slecht
Lijn: Goed matig slecht
Reet: Goed matig slecht
Gezicht: Goed matig slecht
Lengte: Goed matig slecht
Sex: Goed matig slecht
Geld: Veel matig weinig
Drugs: Ja Soms Nee
Trouw: Misschien Beetje Kan
Geil: Ja
Vriend: Ja Nee
Karakter: Goed Matig Slecht

Op volgorde van prioriteiten. O:)

Vriend boeit toch niet, voel je niks van :devil:
Ik val echt op een bepaalde uitstraling .. lief, onschuldig, beetje verlegen, maar toch zelfverzekerd en sensueel

Qua uiterlijkheden: slank/sportief, vrouwelijk, ogen die me doorboren.

Maar heb al een paar keer gemerkt dat ze voor mij niet doorsnee knap hoeft te zijn, al meerdere keren van vrienden gehoord: ze is niet bepaald knap, terwijl ik dacht: ze is de mooiste die ik ooit gezien heb!

Weet wel dat d'r karakter echt 10 keer belangrijker is, een dame wordt voor mij steeds mooier naarmate d'r karakter me meer aanspreekt en ik d'r beter leer kennen ..

Ik ben dan ook absoluut niet snel onder de indruk van een dame d'r uiterlijk!
Eerder van d'r uitstraling/blik/hou­ding en bewegen.

Wahahah zeggen jou vrineden dat ze is niet bepaald knap? Sjees zeg...

2 bart

dacht ieder guy..zo over

maar helaas :(
laatste aanpassing

- beetje strak in dr vel zeg maar
- lief koppie
- leuke, vrolijke uitstraling
- moet me dr gemakkelijk bij voelen
Wahahah zeggen jou vrineden dat ze is niet bepaald knap? Sjees zeg...

Achteraf ja .. dan wel .. ik denk om het wat minder erg te laten lijken ..
laatste aanpassing
dubbel:

http://party.snt.utw­ente.nl/flock?SECTIO­N=forum&ACTION=r­esults&TYPE=topi­c&FORUMID=0&­TERMS=uiterlijk