Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Jouw haar kennelijk ook..want dat is blond...
Jouw interceptie baseer je op een enkele grap?
Ik denk dat dit meer over jouw intelligentie niveau zegt, dan over het mijne. Bovendien is dat kiezen voor de makkelijke weg, wat weer een teken van zwakte is. Kom je niet verder? Dan simpelweg schermen met uiterlijke kenmerken...
I rest my case.
Dit topic interesseert mijn dermate, dat ik hierin reageer. Had je liever gezien dat ik reageerde met 'Dubbel! BAN!!! Ophoepelen. Daaaag!!!'???
Mij zul je niet horen over slapeloze nachten oid. Ik geef alleen doodnormaal aan dat dit topic al eerder is langsgekomen. Waarna ik ontopic reageer. Dus... What's your point?
Mij zul je niet horen over slapeloze nachten oid. Ik geef alleen doodnormaal aan dat dit topic al eerder is langsgekomen. Waarna ik ontopic reageer. Dus... What's your point?
laatste aanpassing
mooi dat je optopic reageert, maar om te zeggen dat hij al 100x bestaat (even gaan overdrijven) vind ik wel extreem doelloos. wist het ook al van te voren maar doe altijd waar ik zin in heb dus waarom niet een topic openen met dit onderwerp, mij boeit het wel! niks negatiefs over jou maar mensen die reageren van 'WÉÉR zon onderwerp' kunnen beter hun tijd voldoen over iets waar ze wel serieus over mee willen praten en niet irritant lopen zeiken, er zijn mensen die dat soms behoorlijk bijdehand vinden.
Rebel... 
Heb er niks meer aan toe te voegen
Heb er niks meer aan toe te voegen
Echt een omschrijving daarvan kan ik moeilijk geven want er is niet een bepaald type waar ik op val. Er zijn meerdere typen die ik mooi vind.
Wel geldt:
-Mooie ogen die diep en mooi gevormd zijn.
-Lichaam niet te dik maar ook geen uitgemergeld figuur. Gewoon natuurlijk.
-Eventuele attributen (bril, piercings etc.) moeten een beetje bij haar uiterlijk passen.)
Wel geldt:
-Mooie ogen die diep en mooi gevormd zijn.
-Lichaam niet te dik maar ook geen uitgemergeld figuur. Gewoon natuurlijk.
-Eventuele attributen (bril, piercings etc.) moeten een beetje bij haar uiterlijk passen.)
laatste aanpassing
Ik heb GEEN geld 
En ook al geen kichaam...
Don't look at me!!! I'm hideous!!!
En ook al geen kichaam...
Don't look at me!!! I'm hideous!!!
Waar ik op val bij een vrouw? 
Eerste instantie uiterlijk, als ze een leuk innerlijk heeft, mag ze blijven
Eerste instantie uiterlijk, als ze een leuk innerlijk heeft, mag ze blijven
Eerst naar d'r tieten kijken, dan naar d'r lijn, dan naar d'r reet, dan naar d'r gezicht, eigenlijk werk ik altijd dit lijstje af:
Streep door:
Tieten: Goed matig slecht
Lijn: Goed matig slecht
Reet: Goed matig slecht
Gezicht: Goed matig slecht
Lengte: Goed matig slecht
Sex: Goed matig slecht
Geld: Veel matig weinig
Drugs: Ja Soms Nee
Trouw: Misschien Beetje Kan
Geil: Ja
Vriend: Ja Nee
Karakter: Goed Matig Slecht
Op volgorde van prioriteiten.
Streep door:
Tieten: Goed matig slecht
Lijn: Goed matig slecht
Reet: Goed matig slecht
Gezicht: Goed matig slecht
Lengte: Goed matig slecht
Sex: Goed matig slecht
Geld: Veel matig weinig
Drugs: Ja Soms Nee
Trouw: Misschien Beetje Kan
Geil: Ja
Vriend: Ja Nee
Karakter: Goed Matig Slecht
Op volgorde van prioriteiten.
Ik val echt op een bepaalde uitstraling .. lief, onschuldig, beetje verlegen, maar toch zelfverzekerd en sensueel
Qua uiterlijkheden: slank/sportief, vrouwelijk, ogen die me doorboren.
Maar heb al een paar keer gemerkt dat ze voor mij niet doorsnee knap hoeft te zijn, al meerdere keren van vrienden gehoord: ze is niet bepaald knap, terwijl ik dacht: ze is de mooiste die ik ooit gezien heb!
Weet wel dat d'r karakter echt 10 keer belangrijker is, een dame wordt voor mij steeds mooier naarmate d'r karakter me meer aanspreekt en ik d'r beter leer kennen ..
Ik ben dan ook absoluut niet snel onder de indruk van een dame d'r uiterlijk!
Eerder van d'r uitstraling/blik/houding en bewegen.
Qua uiterlijkheden: slank/sportief, vrouwelijk, ogen die me doorboren.
Maar heb al een paar keer gemerkt dat ze voor mij niet doorsnee knap hoeft te zijn, al meerdere keren van vrienden gehoord: ze is niet bepaald knap, terwijl ik dacht: ze is de mooiste die ik ooit gezien heb!
Weet wel dat d'r karakter echt 10 keer belangrijker is, een dame wordt voor mij steeds mooier naarmate d'r karakter me meer aanspreekt en ik d'r beter leer kennen ..
Ik ben dan ook absoluut niet snel onder de indruk van een dame d'r uiterlijk!
Eerder van d'r uitstraling/blik/houding en bewegen.
dubbel:
http://party.snt.utwente.nl/flock?SECTION=forum&ACTION=results&TYPE=topic&FORUMID=0&TERMS=uiterlijk
http://party.snt.utwente.nl/flock?SECTION=forum&ACTION=results&TYPE=topic&FORUMID=0&TERMS=uiterlijk