waarom open je nou een dubbel topic
Ping en windows gecrashed 
Met dank aan bigfoot voor de muziek
Syco,heb je nou al cd's???

Syco,heb je nou al cd's???
omdat het een jode plaat is en van het mokum label
Dat is al genoeg reden om het te draaien!!
Amsterdam = Mokum Records = Ajax = *trots*
Muziek- keuze rondom wedstrijden is echt heel goed de laatste tijd...
Amsterdamse artiesten zoals Hazes en Drukwerk..., "Amsterdam Amsterdam" van Mc Neal..., "Bommen op rot"...eh ik bedoel "Tulpen uit Amsterdam" en "Hava Naquila" zijn maar enkele voorbeelden van de laatste tijd.
Echt leuk dat iedereen begon te springen toen "Hava Naquila" werd gedraaid
Degene die deze platen opzet heeft het goed begrepen
laatste aanpassing
*Ping*
meneer rob de regelnicht uit heiloo, haalt 2 dingen door elkaar...nl, heel de arena zwaaiend met een wit vlaggetje, of een ludieke aktie in de kuip van een paar mensen met palestijnse vlaggetjes (wat verboden was
) met als doel 020 erop te wijzen dat het allemaal nergens op slaat dat joden indentiteit.
``Jullie zijn helemaal niet joods``

``Jullie zijn helemaal niet joods``
laatste aanpassing
Moet je bij de oudere jongens van utrecht zijn. In ieder geval niet gaan lopen janken bij ons dat we uiteindelijk die naam hebben aangenomen.
Verboden of niet; gewoon doen lijkt me. Juist dan! Het gejank achteraf van "die joden mogen wel die vlag laten zien en wij mogen niets" is helemaal te triest voor woorden. Van Eijden was er wederom niet zo blij mee (zacht uitgedrukt).
Verboden of niet; gewoon doen lijkt me. Juist dan! Het gejank achteraf van "die joden mogen wel die vlag laten zien en wij mogen niets" is helemaal te triest voor woorden. Van Eijden was er wederom niet zo blij mee (zacht uitgedrukt).