Partyflock

Forumonderwerp · 644053
Wat draaiden ze nou in de rust bij Ajax? Eerst Frankie Goes To Hollywood's perfecte "Two Tribes", maar daarna? Een hardcore plaatje?
Tsja, ik dacht ineens dat ik hier meer kans zou hebben, omdat alleen mensen die aanwezig waren (dus: voetballiefhebbers) het muziekje hebben gehoord. Van mij mag die andere discussie gesloten worden.

Een hardcore plaatje?

Bedoel je Hava Naquila? Dat je die niet kent, foei!
Tsk! Het leek me eerder de hardcore versie van dat Party Animals nummer, Life's Too Short.

o.a. deze nummers:
drukwerk - hee amsterdam
boozywoozy - party afair
party animals- hava nagiula hava

de rest weet ik de titels niet van...
Ah, toch die Party Animals. Dat ken ik niet. :bloos: In die tijd hield ik me bezig met serieuze house ;-)

Het was in ieder geval een goede muziekkeuze, want iedereen stond in ene te springen...
idd...
Hava Naquilla is 1 van de Ajaxnummer en je zag de hele arena (hmz op de kakkerlakken na) uit hun dak gaan.

hehehe we liepen lekker te stampen :D
was wel ff lache ja :D

hava naqila hava na gilaa heeeeeee jalalalalalalala lalalalala heeey
*ping*
Ping en windows gecrashed :D
Hava Naquila echt jodenplaatje jah
Eindelijk eens hulde voor de "DJ" in de arena. :)
Word er tenminste nog een fatsoenlijk liedje gedraait in de arena dit kunnen we niet zegge van Sensation :bah:
Godver*** nou stond ie er 2 keer
laatste aanpassing
Met dank aan bigfoot voor de muziek:respect:

Syco,heb je nou al cd's???

;)

sorry hoor maar de party animals draaien is tog echt sneu...
dit niet omdat het een jode plaat is en van het mokum label komt...
maar gewoon de party animals,dat draai je tog niet

*ping*

Door die *ping* werd iedereen weer wakker :D
Rob wanneer betrek jij dze positie binnen de club :D

Rob de DJ ;p

Dj Rob?

;P

*ping*
ono je loempia is klaar...ono..waar bent u?

Nu op Kazaa: Dj Rob - Ping

;)
omdat het een jode plaat is en van het mokum label

Dat is al genoeg reden om het te draaien!!

Amsterdam = Mokum Records = Ajax = *trots*

Muziek- keuze rondom wedstrijden is echt heel goed de laatste tijd...

Amsterdamse artiesten zoals Hazes en Drukwerk..., "Amsterdam Amsterdam" van Mc Neal..., "Bommen op rot"...eh ik bedoel "Tulpen uit Amsterdam" en "Hava Naquila" zijn maar enkele voorbeelden van de laatste tijd.

Echt leuk dat iedereen begon te springen toen "Hava Naquila" werd gedraaid

Degene die deze platen opzet heeft het goed begrepen (y)
laatste aanpassing
Is laatst een gesprek geweest. Gaat de goede kant in ieder geval op. Zullen ze dan eindelijk gaan inzien dat een feestend vak veel leuker is?
Dat nummer van Frankie Goes To Hollywood daarvoor was ook prima gekozen. Two Tribes, dat gaat over twee "stammen" die een gevecht, een oorlog met elkaar aangaan. "When two tribes go to war, a point is all that you can score".

Voetbal = oorlog, als het ware.

hulde aan de dj :D

Hava Naquila

dit is pas triest, gebrek aan indentiteit of club liederen boefjes ?
Nee jezelf als Palastijn voordoen dat is pas een gebrek aan indentiteit base.

Ik ben in de israel vs palestijnen kwestie pro palestina ja.

Niks met voetbal te maken, ik zing geen palestijnse liederen.

;P
Nee, hij zwaait met zijn plastic vlaggetje.

nee zo triest als in de arena joehoeeee kijk ons eens vlaggen met zijn allen !! zal het hier nooit worden.
laatste aanpassing
Base_Roffa 3 december 2003 14:45
nee zo triest als in de arena joehoeeee kijk ons eens vlaggen met zijn allen !! zal het hier nooit worden.laatste aanpassing: 3 december 2003 14:46

Zegt ze.....

idf idf idf idf :D
Huh? Wat weet jij van IDF Sebas? :D

IDF= Israelische defends force ;)
Israelian defense force.

ook goed me engels is niet zo goed ;)
trouwens stomme vraag rob die je stelt tegen mij ;)
Wat weet jij van IDF Sebas

het lijkt alsof je een beetje vast gelult ben base_roffa! of lijkt dat maar zo?
die goal...............

:respect:

meneer rob de regelnicht uit heiloo, haalt 2 dingen door elkaar...nl, heel de arena zwaaiend met een wit vlaggetje, of een ludieke aktie in de kuip van een paar mensen met palestijnse vlaggetjes (wat verboden was :S ) met als doel 020 erop te wijzen dat het allemaal nergens op slaat dat joden indentiteit.

``Jullie zijn helemaal niet joods``

(k)
laatste aanpassing

nee daar worden die vlaggen toch ook helemaal niet voor getoont omdta wij joods zijn, dat is vanwege de joodse achtergrond van de club. en daar zijn we trots op!

de joodse personen waren op 1 hand te tellen.

arie van os
micheal van praag is een halfe dus nep.
laatste aanpassing
Moet je bij de oudere jongens van utrecht zijn. In ieder geval niet gaan lopen janken bij ons dat we uiteindelijk die naam hebben aangenomen.

Verboden of niet; gewoon doen lijkt me. Juist dan! Het gejank achteraf van "die joden mogen wel die vlag laten zien en wij mogen niets" is helemaal te triest voor woorden. Van Eijden was er wederom niet zo blij mee (zacht uitgedrukt). :D
base kijk eerst is naar jezelf, met je afzichtelijke plaatje