Partyflock

Forumonderwerp · 642480

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Rollie, die jongen hier op PF, met z'n RTC velgen (hij zit in een rolstoel) is WEGGESTUURD bij D-Energy.

de reden: Zijn RTC velgen. MC Remspoor wilde kennelijk geen Rotterdamse voorwerpen op het feest hebben, wat hij ook zeer duidelijk door de microfoon zei (terwijl hij de middelvinger omhoog stak)!

"Rotterdammers zijn hier niet welkom"

Rollie moest er uit, samen met een jongen die een "Forze" T-shirt aan had (ook Rotterdams). De organisatie staat hier buiten, want et was die "animal" zelf die hem er uit liet zetten...

ik vind dit schandalig, en ik wil nu ook een oproep doen, om ze te boycotten...
wie doet er mee?? alvast bedankt!
ROLLIE RULES!!!

EN KAP GVD EENS OM HIER EEN VOETBAL ROTTERDAM/AMSTERDAM REL VAN TE MAKEN, STELLETJE WANKERS! DAAR GAAT HET TOCH HELEMAAL NIET OM?
laatste aanpassing

nou oke laat ik het anders zeggen;)
Als ik op een feest waar panic en dj paul ouwestok draait laten ze mij er ook uitzetten!!
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
ghehe..dat zegt denk ik meer over jou dan over de desbetreffende dj's

Artiest Sentinel
Pfft laten we het asjeblieft niet over Paul Graftak en Panic hebben he :S:S

!^Natasja^!Het gaat er nogsteeds om dat Rollie geweigerd werd omdat ie RTC wielplaten had hadden ze dat ook gedaan als ie ze van 3 steps ahead had gehad?

Jij wilt mij ook weigeren vanavond :yes:
En de rest van ajax mocht ook niet naar binnen volgens jou.
Dus wat zit je nu dan nog te zeiken in dit topic?

denk inderdaat dat deze topic gesloten kan worden word nu beetje te. ja ik heb ook wel is goeie kanten
ik ben op oneven dagen van de maand altijd voor Rotterdam en op de even voor Amsterdam :D
hey Natas hoeveel fietsen heeft jouw ma nog in de schuur staan ???

en ga nou niet over videos beginnen, TMF kijken doe je maar ergens anders!

Mister A: Ben je ziek??? :P
Mister A zo verstandig :P

En mau waar ga je heen dan??

30/11/2003 12:30 Ajax-Feyenoord

is dan ook voor Ajax even dag:P

Mister A = weer een duidelijk voorbeeld, WEGLOPEN!!!!
Ajax :devil:

Rotterdam bestaat dat dan?!
the real jojo welke wereld leef jij? dit is internet hoor :S

ben met bas en ramon in de waak vanavond:)

weglopoen dat word ken ik niet dat ken bevestig worden hier
en is die natasja er ook dan???

en wat is er dan??

zij geeft dat feest en ik mag er niet in volgens haar:S
Had nog met car te maken;)

:D gezeik

WHahaha
en ZIJ komt hier commentaar leveren KSSST TSJOE TSJOE

Artiest Natazja
Graaf is back 22 november 2003 17:18
!^Natasja^!Het gaat er nogsteeds om dat Rollie geweigerd werd omdat ie RTC wielplaten had hadden ze dat ook gedaan als ie ze van 3 steps ahead had gehad?

Jij wilt mij ook weigeren vanavond
En de rest van ajax mocht ook niet naar binnen volgens jou.
Dus wat zit je nu dan nog te zeiken in dit topic?

Moet je maar niet gaan bedreigen eigen schuld.
Ik heb jullie de kans gegeven excuses te maken doe je niet nou geen feest voor jullie.

SJ 22 november 2003 17:19
hey Natas hoeveel fietsen heeft jouw ma nog in de schuur staan ???

1 die van haar aangezien ze die niet meer kan gebruiken omdat ze sinds 1.5 jaar in een rolstoel zit sukkel:S

ik ben in Q
hahaha nou dan ga ik er toch zeker niet heen

en ze moet lekker in rdom blijven :yes:
natasja ben je eigenlijk net zo als wat er gezegd wordt over de party animals :yes:

Ik hou niet van dat gezeur omtrent Amsterdam Rotterdam, we zijn allemaal een, laten we gezellig met z'n allen feesten :yes:
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
!^Natasja^!>

wat heb je, streepje, driehoekje of is het kaal?laatste
laatste aanpassing

-R-O-T-T-E-R-R-O-R-D-A-M-
Lekker belangerijk rotterrordam lekker dichtbij geen gezeik nix :D Lekker uitgaan geen relluh :D

a natas is zo een wijfie dat denk dat ze alles ken zeggen doordat we medeleiden moeten hebben met haar moeder:S

natas het gaat er neit om of hij rolstoel heeft toch
iedereen ken zeggen en doen wat hij wil rollie lacht zig rot nu door dat jullie voor hem op koomen.natas denk logies na kijk is hoe stil hij is die vuile scheinheil

Kef ga sesamstraat kijken.

Hij heeft serieuse dreigementen mijn kant op gestuurd en daarom word ie geweigerd klaar!
Geen discusie.

Het gaat er idd niet om omdat hij in een rolstoel zit het gaat erom het feit dat ie der uit isgezet om zn rtc wieletjes
Kaal? Ik vind persoonlijk een klein streepje mooier. Heb je daar ook foto's van? :)

a natas is zo een wijfie dat denk dat ze alles ken zeggen doordat we medeleiden moeten hebben met haar moeder
====================­====================­======

Dat slaat nu helemaal nergens op die opmerking, zwak heel zwak!
Natasja kom je weer met zoiets zieligs. ach ja je ken wel zien dat je nu in rotterdom woont, maar waarom geef je in koog aan de zaan een feesie dan?? blijf lekker daaro

Krankheimer Astraal geprojecteert [Ren] Ja laatste

Mijn ma heeft geen medelijden nodig is een super mens en daar zeg ik het niet om sukkel.
Als jij mijn moeder aanvalt op het feit dat ze een Duitse is lul ik je er uit simpel.

Eey kef ik was het nog een beetje eens met je maar wat je nu zegt is gewoon allemaal bullshit je lult nu echt stront je loopt mensen zwart te maken! typish amsterdammer???
Wauw,

conclusie:
het maakt niet uit waar je vandaan komt, zolang de poes maar kaal is
laatste aanpassing

KEf Ja precies,
Natasja heb jij Boateng ook laten weigeren?

*Wie vroeg of hij naar binnen mocht?? Beng Beng BOATENG :yes:*
laatste aanpassing

whahahahahahaaha .....

Denk dat er binnen een half uur een slotje op gaat.
united Amsterdam & Rotterdam against the party animals!

Ja Fairytale is gesignaleerd zeker, die heeft haar sleuteltje weer gevonden :yes:

Nou Er staat een stuk op de party animals site wat btreft wat er gebeurd is! Dat zouden jullie eens moeten lezen! Want daar word duidelijk gemaakt dat wat er gebeurd is niet door Remsy of de PArty animals komt,maar door de organisatie! en zij zeggen zelf ook daar dan niet achter te staan! Als blijkt Dat Rollie eruit gezet is om de reden van zijn Rtc velgen,dan krijgt hij reiskosten vergoed en mag die waarschijnlijk op een vip lijst mee!! Kijk zou regel je die dingen,en niet met elkaar verwijten naar het hoofd te gooien! Word allemaal opgeblazen nu

Ik vind het beetje achterlijk als dit gesloten word maarja hebbe de amsterdammers toch weer hun doel bereikt thanks !
Vip bij de party animals. Joepie, leuk idee vor een verjaardagsfeestje :)

Even voor die zeikerds die af geven op Rollie!
Aangemeld op: 19 mei 2003 19:55
Status: actief
Laatst hier: vandaag om 04:55
Laatste aanpassing: dinsdag 18 november 2003 om 03:17

Dus daarom reageerd hij niet!!!
:respect: Miss_prommis voor het opzoeken van de data
De organisatie zegt weer wat anders en Rollie ook. Ik geloof eerder rollie dan zo'n wappiedewapwap.

terrorsmurfin>>. ze hebben niets bereikt, als men om persoonlijke dingen gaat rellen houdt t op.