Partyflock

Forumonderwerp · 639346
d8 et wel!! ik mis het!! is er een mogelijkheid, dat dit word toegevoegd, zodat ik em kan aanvinken? :$

zijn vast wel meer mensen die dit willen? :D
Dancehall bestaat al sinds de jaren 60, en het staat inderdaad voor raggamuffin. Specifiek zijn de rhyms aggresief
Bestaat idd al heel wat jaartjes zoals ik al zei... :D

En ik versta meestal geen ene ruk van die rhyms maar dat ff terzijde... :p

Es ff kijken of ik ergens een referentie kan vinden van het exacte verschil... :)
laatste aanpassing
Raggamuffin (or ragga) is a kind of reggae that includes digitized backing instrumentation. It is a form of dancehall, and has been popular since the middle of the 1980s; The instrumentation is usually behind dub singing, which is similar to rap music in its focus on rhythmic, assonating and rhyming words.

Ragga is the modern music that prevails in Jamaican dancehalls today. Ragga, which is short for "Raggamuffin," has been successful throughout the American clubs as well. Ragga's forefather is Dancehall. One of the main distinctions between the two is that Ragga commonly uses "mixdown" rhythms as the drum pattern. A mixdown rhythm is basically an aggressive triplet feel over four beats. The lyricists are primarily just rappers, and they usually have a very hard, aggressive edge to their approach. Graphic details of the artist's sexual conquests are often the topic of choice.

staat breakcore nou nog niet bij de muziekstijlen? :/

duurt lang...
laatste aanpassing
We worden nog steeds als "gabbers" gezien... :(

dance hall is cool ja tijd geleden nog docu over gezien erg van genoten laatste keer dat ik in nighttown was was er ook een dance hall avond daar maar goed was daar voor de DnB dus nie meer geweest

btw kep wreck havoc ff aan agenda toegevoegd ;)
K zie het ja... :)

Ghehe...voor de gein een keer bij dresscode geen kut "gabbers" maar negers met fubu mogen wel neerzetten... ;p
laatste aanpassing

hehehehe
ben er weerrrrrrrrr
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
hee Niels, er zat hier een poos lang zo'n kerel die foto's van jou in z'n account gebruikte:o
schandalig!! izzie verbannen!?:[
bah, idd!
Artiest {SHOWLIST artist 44392, 12465}
Venetian Snares tourdates van de Planet-Mu site:

Sept 21 NETHERLANDS / Rotterdam Lantaren/Venster
Sept 24 NETHERLAND/Amdterdam Paradiso

De 20e dus niet in Utrecht..
over venetian snares gesproken....

www.nalin.demon.nl/oogkas.htm

foei noisekick?

hmm volgens mij bij vele stukken gewoon andere sound er in gezet en voila :p
:vaag:
Venetian Snares nummer is 7/8e maat en Noisekick niet, dus het is niet 'totaal' gejat... ;)
Maar wel verdacht veel overeenkomsten.
laatste aanpassing
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
vet veel van die zooi is 7/8ste maat hehehe

heb een nummer van hellfish die 7/8ste is hehe
Welk nummer dan? *benieuwd* :)
NaLiN 31 augustus 2004 08:19

donateur! www.nalin.demon.nl/oogkas.htm

Woei, dat nummer van V.Snares klinkt wel érg lekker.
laatste aanpassing

Venetian Snares - Pounceloiot !!
is dat noisekick nou breakcore? vind het een soort zwaar chaotische terror...
noisekick en breakcore :D
noisekick is gewoon terror.
noisekick is gewoon bagger vind ik :no: en inderdaad echt geen breakcore maar gewoon (slechte/simpele) terror en speedcore...

alec ampire das goeie shit :yes:
Breakcore als muzieksmaak :jaja:

it gives me wood :9
eergister nog
en vandaag nog steeds? :vaag:

:p
nee muts :P

toen hij die reactie poste, was er twee dgen er voor nog BGMW 10
Dat begreep ik ook wel dat je het over het feestje had... ;)
Was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik zijn post las...

Maar je kon hem ook anders interpreteren zoals hij er stond...en daar maakte ik een grapje over dus... ;p
ik interpreterterererte, jezus wat een woord, altijd iedereen goed he :P zulke ideeen komen bij mij niet ons op :D
Maar to get ontopic...

Nog steeds niks! :p

ja duurt idd lang :yes:

hoe kunnen we dat volk hier ervan overtuigen dat et ook daadwerkelijk een grote stroming is (vooral in het buitenland)?

antwoord:
check dingen van FFF, Doormouse, kijk op killingsheep.com, luister naar release op oa. de labels Morph, HKV.

Je kan r niet onderuit dat dit een unieke style is, die waarschijnlijk nog beter te benoemen is dan tekno
Het gene wat me gruwelijk dwarszit is de reden dat het een substijl van hardcore zou zijn... :(

Luister dan! :no:
nou boeiend, liever niet, achteraf
Artiest Droon
hierbij ook nog één vette stem ter onderkenning van ons favoriete niet te definieeren subgenre.
Droon = Droon als in Droon trouwens? :)
Die met die sexy haircut enzo? :p
laatste aanpassing
Volgens mij wel, als ik naar ze site kijk. Moet dezelfde wezen. En je bedoeld die sexy beard :9
Idd... :9
heb een nummer van hellfish die 7/8ste is hehe

wtf? ik heb een flauw vermoeden dat da nr ni van hellfish is. welk nummer is da dan?

ut boeit me niet echt:P:P:P maar oke.. whatevah
sexy haircut? wtf?
Wilde je niet beledigen ofzo hoor... (6)
Uitspraak van droon op zondag 8 mei 2005 om 00:17:
sexy haircut? wtf?

:yes: volledig, vrouwe die ni voor u kruipe zijn blind of dement ;)
laatste aanpassing
ik vind het ook allemaal beetje overdreven

het valt toch allemaal onder hardcore,zijn allemaal aftakkingen van hardcore!!!

.. noouuuuw, breakcore is toch ff iets anders dan hardcore...hardcore, industrial hc, darkcore, early hc enz, dat valt voor mij in hetzelfde rijtje ( ook al is er zeker hoorbaar verschil per stijl )... breakcore is gewoon een verhaal apart, en moet aangevinkt kunnen worden... vind ik.....