Partyflock

Forumonderwerp · 638945
Doe je een x een goede daad :S:S..

Khad puaze en was op weg om lekker ff een pizza te halen.. het was ong 19.uur en koud was het zeker.

Komt dr ineens een zwerver naar me toe met een heel zielig verhaal, hij had het zo koud enz enz.. en honger JE KENT HET WEL.. en vroeg of ik wat kleingeld overhad..

Kvond het een sneu verhaal, MAAR dat hoor je zo vaak.. toch d8 ik bij deze meneer dat het wel goed was en gaf hem me laatste klein geld ( ong 3,50 euro )
Dus ik loop ri auto.. steek een peuk op en zie hem ineens ri achterkant station lopen! JAJA.. daar waar dr drusg gekocht wordt voor zwervers en junks.
Ik in me bedrijfs wagen dr achter aan en ja hoor.. hij kocht dr drugs voor :@:@

GVD daar geef ik geen geld voor.. volgende x als dr iemand geld vraagt geef ik nix :@:@

Tip: laat je nie inpakken!!! alleen mensen van de straat krant kan je wel vertrouwen
Dat je daar nu pas achter komt Bob. :D
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Standaard hier in Rotterdam. Komen ze naar je toe met wijde ogen en knarsende tanden vragen voor wat geld om te kunnen eten. En als je ze dan een krentebol of een appel aanbied dan peren ze hem als een gek. Ja Ja, daar trap ik niet in hoor :D
beetje erg goedgelovig of niet??:p

Beste wat je dan ken doen is gewoon wat te eten kopen voor hem en dat geven.Je weet bij voorbaad al dat ie drank of drugs ervoor koopt..
Artiest Maus
Idd Bins :yes:

Maar meestal hebben ze dan ineens niet meer zo`n honger ;)
En als je ze dan een krentebol of een appel aanbied dan peren ze hem als een gek. Ja Ja, daar trap ik niet in hoor :D

Dat bedoelde ik dus ;)
Ja, je moet ook nooit geven aan junks.

Wat denk je nou zelf
Als je een zwerver écht blij wilt maken moet je ze ook niet je laatste kleingeld geven,
maar de restjes drugs die je overhebt van het weekend (y):)
Dan weet je tenminste dat ze goed spul krijgen :D

met folie zijn ze ook altijd blij :) (y)

ik geef nooit geld, 't idee alleen al dat ze voor 5 euro 'n shot bij elkaar hebben... :/
ik bied meestal inderdaad een boterhammetje aan, of ik geef m'n flesje drinken weg. zonder dopje he! heb ik geleerd van de HMH :devil:
nee da's een grapje.
maar geld geef ik in ieder geval nooit

Mensen die niet willen werken krijgen niets van me.

:o
laatste aanpassing

waar betaal je belasting voor dan?? :s

:gaap: Indirect natuurlijk wel.

jongens, jullie dwalen af :D
laatste aanpassing
wat hier idd al gezegd is: als iemand zo'n zielig verhaal houdt dat ie honger heeft, gewoon wat te vreten aan bieden! Ik heb er zo'n ongelooflijke stronthekel aan als mensen geld lopen te bietsen!!! Ga gvd gewoon werken!!! Willen is kunnen!!!

Het jammere is als er een neger naar me toe komt en vraagt of ik geld heb :S ik werk er ook voor vrind!! Wegwezen! (en dan ben je gelijk een racist :S:S:S:S )

ik word ook :gaap: van de belasting...
bob gozer.. zijn je ogen geopend :P

zonder dope

:yes:
Geef die vent is ongelijk!
Jij ben tog ook zovaak van de kaart :9

ach ik vind t wel lief dat je m je laatste kleingeld gaf..

Nee:@
idd beter eten geven en drinken(geen alcohol)
Laatst gaf ik er1 een Big Mac menu :d
Zag um smullen hehehe
Geeft best een goed gevoel als je af en toe een goeie daad vericht

O:)

En het meisie waarmee ik was vond het zo (L) en werdt extra verwent die avond :D hehehehe
geef 'm dan gewoon even een nifje, heeftr die veel meer aan :D
heyyyy BOB.. hebbie je laten neppen?? wahahahaha
beter koop je dr zelf voortaan wat snoeppies voor ;)
hebbie dr nog wat lol van :D

en ohh ja.. die lui van de straatkrant.. die wonen ook gewoon in een huis hoor!!
had 2 van die oplichters in de straat wonen in denhaag.. :@
gewoon in een huurhuis van €300!!
en op de dag bij de albert heijn met krantjes om een piek bedelen!!! GRRRR

dat je nog zo dom was om iets te geven...
laatst vroeg zo een klote junkie aan mij of ik 20 cent had en ik zeg natuurlijk nee en ik kom terug uit de coffeeshop en staat hij gewoon een joint te draaien......

ik vraag meestal of ze wat voor mij hebben..

help johan de winter door!!
als ik een broodje in mijn tas heb, dan kunnen ze die krijgen. anders is het helaas pindakaas

nog zoiets; komt er vrijdag een wijf aan de deur die gelijk een bordje laat zien dat ze uit verweghistan komt en een zoontje heeft en heel arm is. nu verkoopt ze tekeningen en dat probeerde ze duidelijk te maken met een paar rare woorden op dat bordje.
maarja ik was toen aan het eten, dus ik vroeg of ze straks terug wilde komen, (ik wilde die tekeningen best wel bekijken). dat kon dus niet.

naja doei!!!! als zij niet de moeite wilt nemen om even een blokje om te gaan bij andere mensen en na een kwartier bij mij terug te komen, dan heeft zij geen honger hoor!

Nou hier in arnhem heb je het zelfde. Lopen ze door de stad met wat kaarten die je gratis bij de postbank kan krijgen. Gaan ze mensen aanspreken om de kaarten te verkopen, met zo'n gekke smoes "ik ben dakloos en ik vraag jullie een kleine bijdrage, moet nog 2 euro hebben voor een frisse douche" geef je ze wat kleingeld, gaan ze naar het parkje iets buiten de stad(ze hebben iemand gevonden die het voor ze koopt) om het klote spul te kopen:s Dus ik geef niks meer, ja sorry het leven is hard, ik moet toch ook werken voor mijn geld.....
Die straatkrant verkopers vertrouw ik ook niet!

laast ook zo'n dakloze die van die krantjes verkoopt, loop er zo langs probeert ie me zo'n krant aan te smeren gaat zijn mobile telefoon ineens! trekt die gast ineens 1 van die nieuwere types van nokia uit zijn binenzak! :S

die heeft zeker een te duur abonement ofzo dat ie nu op straat leeft :p
Hey bob telefoon kopen, vooruit betalen! ;)

Koopje
Wheheh , je moet ze ook een boterham geven :D

Hmpff :@

2 bob: Heb je hem nog aangereden ofzoiets??

hehehehe mooi zo dat is goed om te horen :D het enige nadeel is dat hij niet verzekerd is en wij dat weer betalen maja dat ziekenhuis is wel positief :D:D