Partyflock

Forumonderwerp · 637923

Wil je een lekker broodje maken:
* je pakt het brood
* je pakt beleg
* je pakt boter uit de koelkast
* je draait je om en doet de kast open en pakt zonder nadenken een glas... het duurt even maaaaar dringt het tot je door dat je dat glas dus NIET nodig hebt:$
Hahahahahahahaa zwaar weekendje??

Ik heb meestal dat ik dingen bedenk om te gaan koken en er dan halverwege t koken achterkomen dat je de helft niet in huis hebt :)

jaaa of dat je iets wil weggooien en dan gooi je bijna je glas in de vuilnisbak ofzo..
of je rent ineens naar boven terwijl je naar de douche moet.. ehmm
Ik loop wel eens de kelder in, terwijl ik boven op mn kamer moet zijn,
of ik gooi mn was in de vuilnsbak..:)

Net ook weer. De koffie is op...
Sta ik bijna het nieuwe pak leeg te gieten in de suikerbus:S:S:S
Hier staan ook een aantal van die dingen

https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/637771.html
Ik vind het een prachtig verhaal.. snik... ik word er helemaal emotioneel van.. *ff zakdoekje pakken*
Dank je Tinkerbell (y)

Ik vond die help functie een beetje moeilijk ;)
Idd erg vaag...

Komt wel erg bekend voor :-S
haha ja ik gooi ook wel eens mn was in de vuilnisbak :S

ik had weleens dat ik de honden ging uitlaten en dan halverwege het rondje kom je erachter dat je alleen de riemen achter je aansleept.
laat ze nu ook dus maar zonder riem uit:P
Je hele huis doorzoeken op zoek naar een schaar, en er dan achter komen dat je de schaar al in je hand hebt.

Hahaha idd komt zeer bekend voor heb ik ook wel vaker last van
Ow ja heb dat best vaak bijvoorbeeld ben mijn tanden aan het poetsen en heb me net omgekleed ik gooi mijn tandenborstel in de wasmand en mijn sokken leg ik in de kast :vaag:
Of je zet het pak appelsap i.p.v. in de koelkast in de kast bij de borden. :S
Of je pakt je pen i.p.v. je muis :S
ik kan ook gewoon kwaad worden om dat soort dingen. maaahhaaam jeez waar heb je mn zonnebril nou weer gelegd!!! 'die zit op je hoofd'
oja fuk
Artiest Mani
heb jij glazen in je koelkast staan? :S

ik heb wel vaker dat ik de keuken inloop een kast opentrek, 5 min in die kast sta te kijken en me dan ineens besef : "WTF doe ik hier nu weer :S" hehe

Of op hardbass.. sta ik in de early rave zaal denk ik ineens wat staat promo nu hardstyle te draaien.. :vaag: kijk ik omhoog sta ik bij technoboy...

maandag... ben op mijn werk

loop naar de kast

sta te denken

....

ga maar weer op mijn plek zitten...

sta tien minuten later weer op.... sta weer voor open kast...

ga maar weer zitten...

:/

maandag?!

hagelslag in me glas met yogo gooien ipv op me boteram en pas in de gaten hebbe als ik me yogo wil drinken ;)

een uur lang naar je fietssleutel zoeken terwijl je die gewoon al de hele tijd in je hand hebt :vaag:
op feesten wel vaker, op je zakken voelen en ineens KUT KLOTE ME FOON IS WEG .... ARGHHHHHHHH zoeken, flippen gek worden...

in je linker hand kijken en zien dat je hem gewoon vast hebt :vaag:
Ja, ken het :)

Drinken pakken uit de koelkast en de fles in de kast terug zetten waar de glazen staan. En idd iets zoeken terwijl je het gewoon in je hand hebt :vaag:

Op defqon een uur rondjes lopen om de tent heen omdat je iedereen kwijt bent en belle iedere keer...en dan erachter komen dat ze de hele tijd gewoon achter je lopen :vaag:

Je neemt een banaan, haalt de schil er af en gooit de banaan in de afvalbak. Sta je daar met die schil....eh..... :vaag:

Of op m'n werk:
ik wil cup-a-soup, dus ik gooi dat poederspul in m'n beker. Zet de beker in de koffie-automaat en druk dan op "koffie" i.p.v. van op heet water. Getverdemme, cup-a-koffie kan ik je dus niet aanraden! :kots:
Net weer een mooie, aansteker in je mond willen stoppen en hem willen aansteken met je sigaret.
Hulde aan Phantasia!! :D :respect:
Komt idd allemaal bekend voor. Of zo gewend zijn dat je naar de stad fietst, dat als je naar het busstation moet je in een x in de stad staat.......

Tja, ik heb heel vaak van die dingen, ben echt een warhoofd! :S

Wat me laatst bijvoorbeeld ook gebeurde: ik zat met m'n familie aan tafel en we aten soep. Vork en mes lagen gewoon op m'n placemet. Roep ik verontwaardigd uit: "HEY, IK HEB GEEN LEPEL!!!" Tja.... :bloos:

ik heb idd af en toe dat ik bijvoorbeeld een ijsje pak uit de vriezer, de verpakking eraf haal, en vervolgend mn ijsje in de container gooi :s

gister liep ik naar boven met de afstandsbediening van de stereo terwijl ik mn peuken beneden liet liggen.

en idd heel vaak dingen verkeerd wegzetten. boter bij de glazen, make up in mn kledingkast neerleggen, en zo nog van die domme dingen :s

ja of dat je de lepel in de prullenbak gooit in plaats van het papiertje... :s

poepen in de wasmand (zit wel lekker)
Gisteren nog. Zit een haar op mijn aubergine. Dan kan ik zoiets dus niet meer vreten.
Dus ik leg dat ding aan de rand van mijn bord. Kijk ik 5 minuten later weer, is het weg. Dus toch opgegeten...
Lekker...

Waarom ik in godsnaam gisteravond eerder naar huis ben gegaan vanaf Hotel Arena:S

Of je loopt naar je kamer om iets te pakken, de trap op en als je in je kamer staat weet je niet meer wat je moest pakken.
Gebeurt me zo vaak he...
je bent iets kwijt, je zet de hele keet op de kop, om et te vinden... en na een tijdje ben je zo druk, dat je opeens vergeten bent wat je zocht...

ik baal ervan dat ik dement word :(
jah gebeurd me ook best vaak.. best lachwekkend :p
:bloos: afgelopen zondagochtend, net thuis van xqlusif... ben mn busabo e.d. weer in mn gewone jas aan t stoppen, haal mn tas verder leeg en kom tot de ontdekking dat ik INEENS mn mobiel kwijt ben.... Na n half uur, 3 kwartier gejaagd zoeken bleek dat ik m met mn busabo in mn jaszak had gestopt.... :D
Of je loopt naar je kamer om iets te pakken, de trap op en als je in je kamer staat weet je niet meer wat je moest pakken.

Gebeurt me ook weleens...

Loop je weer terug naar de kamer en weet je ineens weer wat je nou eigenlijk van je kamer wou pakken :-S

Ik loop net de badkamer binnen en vraag me af waar de vers gezette koffie gebleven is:S
Dat staat natuurlijk in de keuken (eikel), zit nu weer achter die pc en.... jawel, de koffie is klaar maar ben alleen WEER het kopje vergeten mee te nemen (2x eikel) :frusty:
Whahahahahhahaha nou dat heb ik dus allemaal ook al een xtje gehad (y)

Vorige week nog, zat met een paar luitjes bij iemand, hadden we het er nog over dat op zondag de afstandsbediening nog wel eens in de koelkast terecht komt

komt iemand aanlopen met een bakkie thee, nou wat denk je, ze wil dr kopje weer pakken....weg!!! :vaag:

Wij zoeken met zn alle naar dat kopje met thee, stond het ergens in de venterbank :s

Ik kwam ooit op de kamer van een maat van mij stond daar een gamecube ZONDER tv dus ik vraag aan hem wat ie gedaan had 'snachts hij zo
"ja op die gamecube gespeelt"
ik ja zonder tv ofwa???
Had ie blijkbaar nie eens in de gate gehad hoezo :vaag: