| Betreft: | evenement: Thunderdome 2003, zaterdag 25 oktober 2003 om 21:00 |
ik had er ook veel meer van verwacht qua geluid. maar ik heb mijn 'avond' er toch niet door laten verpesten!
ik had het idee dat de boksen ook niet veel aan konden. in t begin hebben ze een paar keer geprobeerd om de volumeknop helemaal open te draaien, maar toen klonk het echt niet. er kwam keiveel gekraak uit de boksen vooraan
later waren de probleempjes met de boksen blijkbaar opgelost en hebben ze de muziek toch nog wat harder gezet
gelukkig maar!
ik had het idee dat de boksen ook niet veel aan konden. in t begin hebben ze een paar keer geprobeerd om de volumeknop helemaal open te draaien, maar toen klonk het echt niet. er kwam keiveel gekraak uit de boksen vooraan
later waren de probleempjes met de boksen blijkbaar opgelost en hebben ze de muziek toch nog wat harder gezet
gelukkig maar!
laatste aanpassing
volgens mij viel thunderdome een beetje tegen het geluid al helemaal . kunnen ze een voorbeeld nemen aan een hardstyle feest ik noem hardbass extreme in de SILVERDOME.en ja het was dus ook een kut line-up dit is naar mijn mening een echte thunderdome
1.weirdo
2.buzz fuzz
3.dano
4.gizmo
5.darkraver
6.rob en mc joe\7.lars
8.dj paul
live on stage the force dj team
rotterdam terror corps
en dit moois in de sporthallen zuid........daar wil ik wel 45 eoro voor betalen
1.weirdo
2.buzz fuzz
3.dano
4.gizmo
5.darkraver
6.rob en mc joe\7.lars
8.dj paul
live on stage the force dj team
rotterdam terror corps
en dit moois in de sporthallen zuid........daar wil ik wel 45 eoro voor betalen
--->>>bronco
juist
en ja ok het geluid was kut in t begin en echt geen 45 euro waardig zoiets
maar om nou alleen maar te klagen HEMK48E terwijl je er niet eens was is slaat nergens op
Van mij mag je je mening geven, maar je bent er niet eens bij geweest...
Kan ook niet begrijpen waarom je zo graag negatief over dat feest wil praten.
Waarom hoor ik je niet over het feit dat het geluid later wel goed werd? Dat de sfeer gewoon fantastisch was? Over de Wereldset van Vince? Over het drinken halen wat nooit langer dan een minuut duurde?
Kan ook niet begrijpen waarom je zo graag negatief over dat feest wil praten.
Waarom hoor ik je niet over het feit dat het geluid later wel goed werd? Dat de sfeer gewoon fantastisch was? Over de Wereldset van Vince? Over het drinken halen wat nooit langer dan een minuut duurde?
juist
en ja ok het geluid was kut in t begin en echt geen 45 euro waardig zoiets
maar om nou alleen maar te klagen HEMK48E terwijl je er niet eens was is slaat nergens op
euh mensen dat het geluid zo zacht stond was ook niet hun bedoeling denk ik?? achter in de zaal hingen ook boxen en die gingen op een gegeven moment aan uit, aan uit,, en kraakte heel erg,, ik denk gewoon dat ze lang zijn bezig geweest om het probleem te verhelpen!!!!! maar daarna werd het wel aardig knallen ja!!!
Voordat Vince begon te draaien heb ik ook gebaald dat ut geluid zacht stond, toen Vince begon werd ut een redelijk nivo en daarna hebben ze ut elke set een beetje opgeschroefd.
Jammer dat ut geluid zo zacht stond bij Manu le Malin die muziek moet je echt hard horen dan is zo'n set super!!!
Jammer dat ut geluid zo zacht stond bij Manu le Malin die muziek moet je echt hard horen dan is zo'n set super!!!
To Hemk48e:
Heb jij nou echt niks beters te doen dan op elk forum dat over Thunderdome gaat de boel af zitten te zeiken??
Nu is het wel duidelijk!
Ik geef ook wel toe dat het geluid int begin ronduit bagger was
Maar het feest was voor mij zeer geslaagd, ook door de goede sfeer die erhing!
Heb jij nou echt niks beters te doen dan op elk forum dat over Thunderdome gaat de boel af zitten te zeiken??
Nu is het wel duidelijk!
Ik geef ook wel toe dat het geluid int begin ronduit bagger was
laatste aanpassing
Ik vond het geluid echt wel bagger de eerste uren maar vanaf Vince stond het volume beduidend veel harder daarna ging het alleen maar beter!!!!!!!!!!
Ik stond wel redelijk vooraan maar vanaf 2 uur was het voor mij aan een stuk door knallen!
Ik stond wel redelijk vooraan maar vanaf 2 uur was het voor mij aan een stuk door knallen!
ik vond het geluid juist alleen maar beter!
in het begin zacht, zodat ik fijn met iedereen kon praten in de tijd dat ik mijn rondjes door de zaal liep en alle bekenden tegen kwam.
beetje socializen met een hardcore deuntje op de achtergrond
en na een paar uur de muziek harder toen heb ik de hele nacht vooraan gestaan en uit me dak gegaan, en toen was het geluid vooraan best goed te doen.
in het begin zacht, zodat ik fijn met iedereen kon praten in de tijd dat ik mijn rondjes door de zaal liep en alle bekenden tegen kwam.
beetje socializen met een hardcore deuntje op de achtergrond
en na een paar uur de muziek harder toen heb ik de hele nacht vooraan gestaan en uit me dak gegaan, en toen was het geluid vooraan best goed te doen.
In het begin was het geluid iets minder jah.. maar toen promo begon met de vorlume knop omhoog te schuiven deed de laaste dj neorfyte er zeker nog ff een schepje er boven op.. dat was echt stampuh, hakkuh, alles lekker vaag daaro,.. met de beste muziek die er bestaat
wat wil je nog meer. iedereen uit ze dak en de muziek was goed!
Niet zeiken mensen, geluid was niet slecht,,
ik heb ergere feesten mee gemaakt.,
voor de 45,- mocht het indd wat beter..
Vince was goed.. en promo = homo ... slecht.
ik heb ergere feesten mee gemaakt.,
voor de 45,- mocht het indd wat beter..
Vince was goed.. en promo = homo ... slecht.
ik snap niet dat mensen roepen dat ze promo kut vonden
dat komt door het geluid , want normaal draait hij echt super heftig 
effe over het geluid: idd de boxen achterin waren volgens mij wat mismee , aangezien ik daar een groot gedeelte van de tijd heb gestaan
ik vond het ook niet erg , was veel te ver uit mn bol
maar ik heb genoten 
effe over het geluid: idd de boxen achterin waren volgens mij wat mismee , aangezien ik daar een groot gedeelte van de tijd heb gestaan
ik vond het ook niet erg , was veel te ver uit mn bol
hier is een mail wat ik kreeg van Irfan van Ewijk
Hi!
Het was me wat die Thunderdome in de Jaarbeurs Utrecht. Ik geef toe, in het begin was het geluid wel zuiver maar niet hard. We hadden heel veel last van metende ambtenaren. Pas na 3.00 konden we pas echt goed onze gang gaan en gelukkig heeft dat veel goed gemaakt. Dat was wel te merken aan de sfeer!!! De 2ndGen heeft zich laten gelden. Het maakt niet uit wat de pers zegt over het 'terug komen' van Hardcore, wij weten tenminste dat het nooit is weggeweest!!!
De foto's staan inmiddels online en vanavond gaan we op de radio tussen 23:00 en 00:00 een deel van de set van DJ Vince uitzenden. Vrijdag nacht volgt een compilatie van de hele nacht. Details over die uitzending vind je op de site en in de nieuwsbrief die morgen verstuurd wordt.
Ik wil iedereen super bedanken voor een ieders bijdrage aan dit wederom memorabele feest. Nog een jaartje wachten en dan zijn we er weer. En misschien, heel misschien al iets eerder.....
Out!
UKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUK
Hi!,
Last weekend was a true shock in the Hardcore era. Thunderdome was an excellent event! Pictures are available at ww.id-t.com, home page, 'foto's thunderdome online'.
I want to thank everybody who was part of this event and made it the success it was!
Out!
Het was me wat die Thunderdome in de Jaarbeurs Utrecht. Ik geef toe, in het begin was het geluid wel zuiver maar niet hard. We hadden heel veel last van metende ambtenaren. Pas na 3.00 konden we pas echt goed onze gang gaan en gelukkig heeft dat veel goed gemaakt. Dat was wel te merken aan de sfeer!!! De 2ndGen heeft zich laten gelden. Het maakt niet uit wat de pers zegt over het 'terug komen' van Hardcore, wij weten tenminste dat het nooit is weggeweest!!!
De foto's staan inmiddels online en vanavond gaan we op de radio tussen 23:00 en 00:00 een deel van de set van DJ Vince uitzenden. Vrijdag nacht volgt een compilatie van de hele nacht. Details over die uitzending vind je op de site en in de nieuwsbrief die morgen verstuurd wordt.
Ik wil iedereen super bedanken voor een ieders bijdrage aan dit wederom memorabele feest. Nog een jaartje wachten en dan zijn we er weer. En misschien, heel misschien al iets eerder.....
Out!
UKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUKUK
Hi!,
Last weekend was a true shock in the Hardcore era. Thunderdome was an excellent event! Pictures are available at ww.id-t.com, home page, 'foto's thunderdome online'.
I want to thank everybody who was part of this event and made it the success it was!
Out!
Ja idd,geluid was zwaar k't maarja wat doe je er tegen.