Partyflock

Forumonderwerp · 634807
Eeeh, ja.. denk dat het een stuk scheelt en pf zal er niet echt op 'verarmen' qua inhoud...

humor onderdeel is leuk
ja flikker op :D
humor is juist lacheh :D
in reply to tjop:

voor alle mensen met een IQ onder de 80 jah..

het niveau van dat forum uitgedrukt in graden celcius haalt de gemiddelde wintertemperatuur in Siberie nog niet...
nerd

mn iq is 128

dus

nu jij weer

voor alle mensen met een IQ onder de 80 jah..

Dan zou jij het er toch behoorlijk naar je zin moeten hebben
je eerste reply getuigt inderdaad van buitensporige intelligentie..

verder is het gebruik van scheldwoorden daar ook niet zon sterk bewijs van...

maar 'k geloof je verder op je woord
to tjop..

GOH goeie grap zeg !!

(zelf bedacht??)
Zz boeie ik ga mezelf niet uitsloven voor een topic als dit.. als jij maar denkt dat je slim bent, kom je al een stuk verder

nee eerst al mijn vrienden verzameld, toen overlegd en onder goed besluit dat reply neergezet
Toch zit de meeste load volgens mij wel in dat forum. Dat zou van mij ook wegmogen. Als deze site geen capaciteitsproblemen zou hebben prima, maar nu is dat het geval, en die onzin kan toch op elke site? Dus waarom perse ook hier... maar goed, als je t weghaalt krijg je dat de mods het behoorlijk druk gaan krijgen omdat er dan wel in andere topics onzin geluld gaat worden.
tja meestal hoef ik me niet echt uit te sloven om een acceptabel niveau te halen, maar goed..

voor dit alles weer persoonlijk wordt, wil ik gewoon ff kwijt dat het maar een idee is, ok? zeg gewoon wat je ervan vind en klaar...

zo moeilijk is dat toch niet?
jah joh

ik maak maar een grapje ik zit gewoon in een vage bui... (die bui zag ik al hangen :P)

sorry

en veel plezier nog

dat deed ik ook, maar toen ging jij eropin....

:D

Wis het voetbalforum maar

dat vind ik nou een goed id (y)
idd.. gewoon bij sport
er zou een nieuwe topic-groep moeten komen:

"poging tot humor" :yes:

ik die ga ik dan leiden, want ik heb daar ervaring in
dat valt toch wel mee ;)

nee hoor, leiden is 1 van mijn beste eigenschappen :yes:
follow the leader

met een peuk in de mond :devil:

dat zowieso
Gewoon alles behalve Humor deleten!!! Alles wat hier besproken wordt valt gewoon onder de noemer Humor!!! Klaar, opgelost!

:gaap:

:smoke:
tijd voor een jointje :) nog iemand?

nee dank je :)
k dan is /me ff jonko doen :smoke:
tis weedkend eindelijk...

(y)

hehe humor gedeelte wegdoen?? nee bedankt dan is er alleen nog maar een en al negativiteit op het forum!

Artiest Sentinel
Zullen we dat dan vervangen voor een, ik doe super intelligent topic. Mag jij een toelatingstest afnemen bij mensen die zich aan willen melden. Zielepootje
100% TEGEN !!

Het hoeft niet altijd ergens over te gaan. ;)