In februari is er weer een Trance Energy... ik ben benieuwd, zou er dit keer wel echte trance worden gedraaid? Begin dit jaar heb ik me namelijk nogal lopen ergeren aan al die techtrance en hardstyle die er voorbij kwam... ALS ik naar een trance-feest ga wil ik ook lekker zweven, dus beter boeken ze DJ's als Les Hemstock, Creamteam in de main, Paul van Dijk en Blank & Jones in plaats van mensen als Tomcraft die hier totaal niet thuishoren...
| Betreft: | evenement: Trance Energy, zaterdag 31 januari 2004 om 21:00 |
trouwens _-Matt-_ die line-up van jou is te geil

In mijn mail stond:
1. Nu-Nrg (www.nunrg.it) pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee boek hun!! ZO VET! ECHT!
2. Nu-Nrg hehe nee mijn nummer 2 is Paul van Dijk
3. Darren Tate
4. Lange
5. Armin van Buuren
EN please NIET weer de standaard line-up met Gielen, Cosmic Gate, Jean, etc en al helemaaaal geen hardstyle!! BAH!

In mijn mail stond:
1. Nu-Nrg (www.nunrg.it) pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee boek hun!! ZO VET! ECHT!
2. Nu-Nrg hehe nee mijn nummer 2 is Paul van Dijk
3. Darren Tate
4. Lange
5. Armin van Buuren
EN please NIET weer de standaard line-up met Gielen, Cosmic Gate, Jean, etc en al helemaaaal geen hardstyle!! BAH!
laatste aanpassing
Wackiejacky> Inderdaad! Die gast draaide ook echt top op de vorige Impulz Outdoor!
Matt> TE geile line-up inderdaad!
Goede actie van ID&T, dat stemmen voor DJ's op TE! Nu maar allemaal op goede DJ's stemmen!
Verder vind ik zelf techtrance nog saaier dan hardstyle, echt doodzonde dat DJ's als Ferry Corsten en Gielen die weg ingeslagen zijn... Wat ik ook nooit snap is wat Tomcraft op al die trance-feesten moet. Aardige DJ hoor, maar die verwacht ik eerder op Innercity in de main dan op een TE: heb hem nog nooit een trance-plaat horen draaien eigenlijk.
En verder iedereen die hier loopt te zeiken over beuken en hard (waar haalt iedereen trouwens het idee vandaan dat hardstyle hard is?): Ik hou ook van hard en ga al bijna vier jaar naar hardcore feesten, maar daarnaast ook van trance en als ik dan naar een trance-feest ga wil ik gewoon lekker zweven op goede kwaliteits-trance!
Matt> TE geile line-up inderdaad!
Goede actie van ID&T, dat stemmen voor DJ's op TE! Nu maar allemaal op goede DJ's stemmen!
Verder vind ik zelf techtrance nog saaier dan hardstyle, echt doodzonde dat DJ's als Ferry Corsten en Gielen die weg ingeslagen zijn... Wat ik ook nooit snap is wat Tomcraft op al die trance-feesten moet. Aardige DJ hoor, maar die verwacht ik eerder op Innercity in de main dan op een TE: heb hem nog nooit een trance-plaat horen draaien eigenlijk.
En verder iedereen die hier loopt te zeiken over beuken en hard (waar haalt iedereen trouwens het idee vandaan dat hardstyle hard is?): Ik hou ook van hard en ga al bijna vier jaar naar hardcore feesten, maar daarnaast ook van trance en als ik dan naar een trance-feest ga wil ik gewoon lekker zweven op goede kwaliteits-trance!
Matt wat doe je me aan?

Nou gaat TE natuurlijk helemaal tegenvallen!Als er ooit een feest zou komen met jouw line-up stond ik van het begin tot het einde binnen en dan zou ik de hele avond alleen maar zweven en happy zjn en genieten!!!
Nou gaat TE natuurlijk helemaal tegenvallen!Als er ooit een feest zou komen met jouw line-up stond ik van het begin tot het einde binnen en dan zou ik de hele avond alleen maar zweven en happy zjn en genieten!!!
Lineup Trance Energy 2004 - update!!!
ID&T heeft besloten nog wat meer geld uit te trekken voor een te gekke line-up. Vandaar dat toegevoegd zijn: Nu-NRG, James Holden, Dave Dresden, Matt Hardwick en Begische trots Airwave in de mixed area (die nu gesplitst wordt naar progressive area en uplifting area), John 00 Fleming, Alex Morph en Steve Helstrip in de UK area, DJ Precision, Cor Fijneman en Robert Smit in de Dutch area, CJ Stone en Andy Jay Powell in de German area, Laydee Jane in de Swiss area en natuurlijk was ik Johan Gielen nog vergeten, maar die mag alleen komen als ie trance draait en niet dat vage hardere gedoe wat ie tegenwoordig draait.... zelfde geldt voor DJ Astrid: als ze trance draait mag ze komen.. Above & Beyond worden overigens ook uitgenodigd voor hun debuut op een groot festival, waarbij we de UK-hall ook hebben moeten gaan splitsen...
Iedereen eens met onderstaande line-up?....
Dutch area 1 (soft)
Armin van Buuren
Rank 1
DJ Precision
Misja Helsloot
Cor Fijneman
Dutch area 2 (harder):
DJ Tiësto
Robert Smit
Ferry Corsten
Woody van Eyden
Johan Gielen
DJ Astrid
UK area 1 (soft):
Les Hemstock
Steve Helstrip (a.k.a. Thrillseekers)
Darren Tate (a.k.a. Jurgen Vries)
Above & Beyond
Lange
UK area 2 (harder):
Paul Oakenfold
John 00 Fleming
Matt Darey
Scott Bond
Judge Jules
Alex Morph
German area 1 (soft):
Paul van Dyk
Tillmann Uhrmacher
Pedro del Mar VS DJ Shah
DJ Shog
CJ Stone
Andre Tanneberger
Andy Jay Powell
German area 2 (harder):
DuMonde
Cosmic Gate
Alphazone DJ Team
Marc Dawn
DJ Scot Project
DJ Lee VS Megara
Marc la Cruz
Swiss area:
Dave 202
DJ Tatana
DJ Energy
S.H.O.K.K.
DJ Mind-X
Laydee Jane
Mixed area (soft):
Dave Dresden & Josh Gabriel
James Holden
Michael Woods
Matt Hardwick
L.V. & DJ Fire (a.k.a. Airwave & Fire & Ice)
Mixed area (harder):
Nu-NRG
Yves Deruyter
M.I.K.E. (a.k.a. Push)
Matti Laamanen (a.k.a. Cosmicman)
Jezper Söderlund (a.k.a. Airbase & Ozone)
Michael Splint
ID&T heeft besloten nog wat meer geld uit te trekken voor een te gekke line-up. Vandaar dat toegevoegd zijn: Nu-NRG, James Holden, Dave Dresden, Matt Hardwick en Begische trots Airwave in de mixed area (die nu gesplitst wordt naar progressive area en uplifting area), John 00 Fleming, Alex Morph en Steve Helstrip in de UK area, DJ Precision, Cor Fijneman en Robert Smit in de Dutch area, CJ Stone en Andy Jay Powell in de German area, Laydee Jane in de Swiss area en natuurlijk was ik Johan Gielen nog vergeten, maar die mag alleen komen als ie trance draait en niet dat vage hardere gedoe wat ie tegenwoordig draait.... zelfde geldt voor DJ Astrid: als ze trance draait mag ze komen.. Above & Beyond worden overigens ook uitgenodigd voor hun debuut op een groot festival, waarbij we de UK-hall ook hebben moeten gaan splitsen...
Iedereen eens met onderstaande line-up?....
Dutch area 1 (soft)
Armin van Buuren
Rank 1
DJ Precision
Misja Helsloot
Cor Fijneman
Dutch area 2 (harder):
DJ Tiësto
Robert Smit
Ferry Corsten
Woody van Eyden
Johan Gielen
DJ Astrid
UK area 1 (soft):
Les Hemstock
Steve Helstrip (a.k.a. Thrillseekers)
Darren Tate (a.k.a. Jurgen Vries)
Above & Beyond
Lange
UK area 2 (harder):
Paul Oakenfold
John 00 Fleming
Matt Darey
Scott Bond
Judge Jules
Alex Morph
German area 1 (soft):
Paul van Dyk
Tillmann Uhrmacher
Pedro del Mar VS DJ Shah
DJ Shog
CJ Stone
Andre Tanneberger
Andy Jay Powell
German area 2 (harder):
DuMonde
Cosmic Gate
Alphazone DJ Team
Marc Dawn
DJ Scot Project
DJ Lee VS Megara
Marc la Cruz
Swiss area:
Dave 202
DJ Tatana
DJ Energy
S.H.O.K.K.
DJ Mind-X
Laydee Jane
Mixed area (soft):
Dave Dresden & Josh Gabriel
James Holden
Michael Woods
Matt Hardwick
L.V. & DJ Fire (a.k.a. Airwave & Fire & Ice)
Mixed area (harder):
Nu-NRG
Yves Deruyter
M.I.K.E. (a.k.a. Push)
Matti Laamanen (a.k.a. Cosmicman)
Jezper Söderlund (a.k.a. Airbase & Ozone)
Michael Splint
laatste aanpassing
Een te vette line-up!
Alleen zonde dat je vaak nog niet eens de helft van dit alles kan zien..
Daarom mogen ze van mij de mainstage pure trance maken, zo'n Lexion zaal waar ik toch niet kom, en de hardstage waar toch hardstyle gedraaid wordt vullen met wat kut DJ's waar alle hardstylertjes mogen verblijven
Alleen zonde dat je vaak nog niet eens de helft van dit alles kan zien..
Daarom mogen ze van mij de mainstage pure trance maken, zo'n Lexion zaal waar ik toch niet kom, en de hardstage waar toch hardstyle gedraaid wordt vullen met wat kut DJ's waar alle hardstylertjes mogen verblijven
Trance Energy moet eigenlijk alleen (hard) trance zijn.Als je hardstyle ofzo wilt dan moet je naar een hardstyle feest gaan.Daar ben ik het helemaal mee eens.Tiesto & Ferry Corsten op de Main??Dat zou helemaal mooi zijn want dan haal ik mijn kaartje zeker.
Mainstage: Ferry Corsten, Johan Gielen, Rank 1, Misja Helsloot, Marcel Woods
Clubstage: Jean, Erik de Koning, G-Spott, Jochen, Jose, Lester Claassens, Mac Zimms, Stephen, MC Mighty Mike & MC Prime
Hardstage: Pavo, Cosmic Gate, Joop, Max B Grant, Mark Norman, Don Diablo

Hmmm... op enkele namen na stel ik me toch heel wat anders voor bij TRANCE.... dit is gewoon club/hardstyle met een beetje trance erbij...
Clubstage: Jean, Erik de Koning, G-Spott, Jochen, Jose, Lester Claassens, Mac Zimms, Stephen, MC Mighty Mike & MC Prime
Hardstage: Pavo, Cosmic Gate, Joop, Max B Grant, Mark Norman, Don Diablo
Hmmm... op enkele namen na stel ik me toch heel wat anders voor bij TRANCE.... dit is gewoon club/hardstyle met een beetje trance erbij...
Betwijfel of ik nu nog ga eigenlijk. De DJ's in de mainstage:
Ferry Corsten: kan heerlijke trance draaien/produceren, maar zal wel voornamelijk z'n 'nieuwe sound' (ala Bodyrock) draaien, en dat vind ik verschrikkelijk.
Gielen: Was dit jaar ook geen zak aan, zelfde verhaal als met Ferry Corsten eigenlijk, die nieuwe sound trek ik niet.
Rank 1:
Misja Helsloot: ?
Marcel Woods: Dit is toch geen afsluiter voor in de main joh, wissel die lekker om met Cosmic Gate!
Waar zijn het Creamteam, Joop en Les Hemstock?
Ferry Corsten: kan heerlijke trance draaien/produceren, maar zal wel voornamelijk z'n 'nieuwe sound' (ala Bodyrock) draaien, en dat vind ik verschrikkelijk.
Gielen: Was dit jaar ook geen zak aan, zelfde verhaal als met Ferry Corsten eigenlijk, die nieuwe sound trek ik niet.
Rank 1:
Misja Helsloot: ?
Marcel Woods: Dit is toch geen afsluiter voor in de main joh, wissel die lekker om met Cosmic Gate!
Waar zijn het Creamteam, Joop en Les Hemstock?
Coño, ik ga ook puur voor de gezelligheid en heb allang niet meer de hoop dat ik weer zoals ooooooit echt kan zweven op dromerige en hypnotiserende Trance zoals ik dat wel kon zo'n vijf jaar geleden... 
Daarnaast lopen er Trance Energy-achtige feesten tenminste nog normale mensen zonder van die uitgebefte nekken of uitgemergelde pillenkoppen en in leuke feestelijke kleding en zonder politieke gedachten...
(kom maar.. kom maar
)
Wat Pavo hier doet is mij ook een raadsel. Als hij draait ga ik wel een rondje lopen of een patatje eten...
Daarnaast lopen er Trance Energy-achtige feesten tenminste nog normale mensen zonder van die uitgebefte nekken of uitgemergelde pillenkoppen en in leuke feestelijke kleding en zonder politieke gedachten...
(kom maar.. kom maar
Wat Pavo hier doet is mij ook een raadsel. Als hij draait ga ik wel een rondje lopen of een patatje eten...
Nederland heeft zoveel goeie trance DJs en producers en nog speelt ID&T het klaar om juist DJs uit te nodigen die normaal gesproken geen trance draaien... ik ga wel een dagje eerder naar Duisburg vlak over de grens naar Welcome To The Club on Tour, voor 3 euro 50 komen daar Woody van Eyden (Unfinished Symphony en andere knallers samen met Alex Morph), Cosmic Gate, Ziggy-X (Bassdusche), Klubbingman etc... daar zul je meer trance horen dan op het hele Trance Energy bij elkaar.... en 3 euro 50, waar vind je dat tegenwoordig nog?....
cono heb gelijk die gielen die kennen we nou wel met zn voorspelbare setjes. rank1 is nog wel ok maar echte goeie trance djs als paul oakenfold, paul van dyk, van buuren,judge jules enz.... maar ja id-t houd het nou eenmaal al jaren bij dezelfde uitgekakte namen. en wat the fok moet pavo nou op TE die gozer draait overal en nou ook al op TRANCE energy zonde. in de hardstage hoort hardtrance en geen harkstyle. in de hardstage horen djs als scott project of bas en ram. blank en jones zou ook niet misstaan. maarja als je in utrecht woont ga je er toch maar heen omdat het lekker dichtbij is en de sfeer meestal wel ok is.

![bob d€ b€uk€r SNOEIHARD [M.O.T.P.C.]](/images/user/3988_2140196.gif)