Partyflock

Forumonderwerp · 633385

De laatste tijd moet er een personeelslid nog extra op aangenomen worden vanwege dat ik te veel op dat rot envelopje druk!

Heel eerlijk gezegd, de kwaliteit nu van het Forum is in 1 maand FLINK omlaag gegaan omdat mensen dit gebruiken als hun tweede CU2 pagina of dat BrEeZ@H volk wat nu ineens van TMF afstroomd! :S

Wat ik wil zeggen is: Denk er over na waarover je een topic aanmaakt! Topics met humor ga ik echt wel voor, maar nu wordt er echt (LEES: VOORAL DOOR NIEUWE MENSEN) doelloze topics aangemaakt van: Mag ik jullie voorstellen??, Ik heb vriendjes nodig, Hoe vinden jullie mijn profielplaatje etc. etc. etc.
En ondertussen gaat mijn arm pijn doen om maar steeds met mijn muis naar dat stomme envelopje te grijpen!

Hoop dat jullie mijn standpunt snappen.

Zijn er meerdere mensen die er zo over denken, of ben ik er maar 1 van die albijna 35000 man hier? (don't hope so! :))

Voor de admins: don't worry, donatie is onderweg voor de moeite! :P (y)
laatste aanpassing

hmm nu hoef ik maar 1 berichie naar beneden om op dat envelopje te duwen :p :p

maar je hebt gelijk er zitten bepaalde *groene* personen waar ik ook totaal niet lekker van word
de geschiedenis nazoeken ? om te kijken of t topic al geweest is HO maar !
laatste aanpassing
Huh..... waarom zou je naar dat envelopje grijpen dan? Om "misdrijf" aan te geven ofzo?

Ach.... die loze topics pik je er toch zo uit? Mooi dat ik daar over heen kijk.... heb er weinig moeite mee dus :)
Artiest Maus
Loze topics zijn leuk (Y) :P

Anders valt er niets meer te rellen :[
inderdaad... mensen zoals denisios zijn alleen goed om lekker te rellen... happen zo leuk :D
ja die denisIos is echt zwaaar koel :D
Tja.., zolang ze in Humor o.i.d. blijven vind ik het prima. Ik erger me vooral aan hoofdletters (of het ontbreken hiervan) in topictitels.. heb er echt een dagtaak aan..
Werkzaam bij Partyflock
ieder heeft zo zijn ding waar hij zich aan kan irriteren...
Misschien tijd voor meer mods...?

[typo]
laatste aanpassing
Zal ik me ook aanmelden? O:)
Kan je doen maus...je bent er vaak genoeg om een oogje in het zeil te houden...hehehehe
Maus lijkt me niet zo geschikt :P
O:)

Jij ook niet ;D

Jij haalt mn reply weg :C:C:C
hoe meer loze topics, des te beter :jaja:
:[ ? :devil:
laatste aanpassing
:[

Ik zal het onthouden..

(6)
:| oepssss :O

TERRORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :[

Hoofdletters :X :D
:O :O :O !!

Waaaaaaaaat! :x

Bij deze kom je bovenaan mijn persoonlijke blacklist te staan :[
ik wil ook op de zwarte das stoerrrrr :respect:

Maus kom op vertel, hoe pak ik zowiets aan?
B)

Start een techNOtopic met alleen maar hoofdletters (Y)

Dan moet het zeker lukken :X
maus hou je koest ja!!! anders gaan wij als admins een anti maus front opstarten ;D
:|

En ehhmm.. hoe zou zoiets eruit gaan zien?? :$
dan ga ik met pompoentjes achter de webcam cheerleaden :jaja:
ik bedenk wel iets evils! want daar ben ik nu eenmaal goed in ;D

hehehe!! (y)
*slik* 8)

Frans vriend!!!!! :X:X:X

(L)

:bier: ??
doelloze topics aangemaakt van: Mag ik jullie voorstellen??

vond je mijn schaap elyse niet lief dan :(

Jouw schaap was volgens mij de enige die wel stoer was! :bounce:

Die doelloze topics van HOTBOY21, jawel die gozer in zijn Feijenoordshirtje die denkt dat hij daarin geil is en met zijn te fast en veel te furious autotje, die kan ik niet uitstaan! :(

Gast ga TMF bevuilen of zo! :S

Artiest SinSuline
kijk!
eindelijk, nu weet k ook wat we met het envelopje kunnen....(nooit eerder gezien...:s)

Insanity----> je hebt totaal totaal 100% gelijk!!!:respect: