Partyflock

Forumonderwerp · 633235

Hoe kan ik gecopieerde spelen spelen op een playstation 2 zonder er een chip in te laten zetten?
laatste aanpassing

niet

ook niet met een game shark?

als je gecopieerde spellen op je playstation wil spelen moet je em ombouwen

Bedoel je de playstation 1 ??
Zoja, er bestaat een geval wat je achterin je playstation kan klikken , zo hoef je dus niet om te laten bouwen !!!...waar je hem kan kopen weet ik niet, waarschijnlijk wel op de zwarte markt in Beverwijk :)

nee een playstation 2

kan dus wel...iedereen die niet roept is gewoon dom

ik zoek ff de link voor je op :)

http://shop.insidegamer.nl/showproduct.asp?ProductCode=P397

maat van me heeft em ook en t werkt dus egt wel.

hier de specs:

PS2 Slide-Card (Import Tool)

Met deze Slide-Card is het dus mogelijk om voordat er een game uitkomt in Europa dat jij je spellenverzameling al een stukje uitbreid door de games uit het buitenland te halen.
Deze Slide-Card is makkelijk te gebruiken en biedt de mogelijkheid om DVD-R Backups of Originele Import Games op je PS2 te spelen. Dit is nog nooit eerder gelukt op de PS2.

Eigenschappen:

Goedkoop en makkelijk te gebruiken
Je behoudt de garantie op de PS2
Werkt met CD-R en DVD-R Backups
Werkt met orginele Import Games
Werkt met alle modellen van Playstation 2
Met de Slide-Card is het niet langer nodig om je PS2 te modificeren voor veel geld. Ook hoef je de PS2 niet open te maken, wat betekent dat je de garantie op je console niet verliest. Dat is op zich al een groot voordeel tegenover het modificeren van je PS2.

De Slide-Card verandert verder niks in de console en blijft geheel origineel. Je kunt dus gewoon je normale PS2 en PS1 games en natuurlijk DVD Films blijven spelen net als voorheen.

Kortom een Must Have voor de fanatieke PS2 Gamer!

PS2 Import 🇺🇸
Hoe werkt de Slide-Card nou eigenlijk?

Wanneer je de Slide Card besteld krijg je 2 schijfjes, een schijfje die je gebruikt voor games die op een gewone CD staan en een schijfje dat je gebruikt voor het spelen van DVD games. Ook zit er een kaart bij die je moet gebruiken om je PlayStation 2 tray te openen.

Hieronder volgt het stappenplan voor het gebruik van deze Slide Card:

1. Zet je PS2 console aan en doe de CD-tray open.
2. Laat de tray open staan en zet je PS2 console uit.
3. Zet de PS2 op zijn kop zodat je tegen de onderkant van de CD tray kunt aankijken.
4. Je ziet een zeer klein zwart schroefje zitten, haal deze eraf met een kleine schroevendraaier of zakmes.
5. Bewaar het schroefje goed.
6. Nu is het de bedoeling om de voorkant van de CD-tray er voorzichtig af te halen.
7. Maak gebruik van een kleine schroevendraaier of zakmes om de tray-cover er stukje bij beetje af te halen. Doe dit om de beurt links en rechts van de tray-cover. Wees niet te wild want er kan een clipje breken. Dit is niet erg. Je kan hem altijd nog lijmen.
8. Zodra je de tray-cover er af hebt gehaald moet je het schroefje weer vast schroeven.
9. Zet je PS2 console weer aan en doe de tray dicht. Je PS2 console is nu klaar om gebruik te kunnen maken van de Slide Card.

Spelen van import + backup games:

1. Bovenstaande stappen moet je hebben doorlopen.
2. Zet je PS2 aan en doe een van de Slide Card discs in je PS2.
3. Wacht even tot het scherm aangeeft dat je kunt beginnen met sliden.
4. Pak het zwarte kaartje (Slide Card) en stop deze in de gleuf van je CD-tray.
5. Het is in het begin even wennen, maar na 3x is het zo gepiept.
6. Haal de Slide-Card helemaal naar rechts tot de CD-tray los komt.
7. Trek de CD-tray nu handmatig naar buiten.
8. Haal de Slide Card disc eruit en stop je import of back-up cd erin.
9. Duw de CD-tray langzaam weer terug.
10. Stop je Slide Card weer terug zoals bij stap 6.
11. Haal je Slide Card weer helemaal naar rechts tot je hem hoort klikken.
12. Haal de Slide Card nu helemaal naar rechts tot je hoort dat de CD-tray weer goed vast zit.
13. Druk nu op de X knop van je controller en je kunt beginnen met spelen.

InsideGamer wijst iedereen erop dat het spelen van back-ups waarvan je niet de originele versie in huis hebt, illegaal is.
Daarnaast bleken kopietjes in het verleden niet al te goed te zijn voor de PS2 lens. IGshop verkoopt deze disc alleen om gamers import te laten spelen en keurt het gebruik van kopies af.

hmmm wist ik nie!

weer wat geleerd :)

He dit is echt te gek :D

Hier zal ik zeker gebruik aan maken het is een goede oplossing THANX
laatste aanpassing