Vergelijk zelf......

Ik heb zelf de DJM3000 van pioneer,... ben er zeer tevreden over!
,..... ik denk ook zeker dat de Behringer wat opties en kwaliteit een stuk minder zal uitvallen, bahalve de faders want die pioneer zijn nog steeds K.U.T.
,.... maar ik heb het dan meer over het effecten gedeelte....
Ik heb zelf de DJM3000 van pioneer,... ben er zeer tevreden over!
ik heb ze alletwee en dat is omdat ik die djx700 er gratis bijkreeg omdat ik die djm nog welles verhuur.
maarre serieus die behringer is best een aanradertje voor mensen die beginnen. Ik zag net iemand die zei " ja die sampler is kut" maarja dat issie inderdaad want er zit er geen 1 in hehe
Verder die effecten zijn ook kut maar de toonregeling is ok als je shit wil wegdraaie. Maar juist weer niet denderend als je juist bijv. wat extra mid wil hebben. Nouja de faders kraken nog niet maar wil best geloven dat het een keer gaat gebeuren want als je ziet hoe die in mekaar steken.... oi oi oi... maarja goed voor als je niet veel centjes hebt zou ik um kopen.
maar dan puur voor gebruik zonder effecten en zonder sampler
heh superknits 
maarre serieus die behringer is best een aanradertje voor mensen die beginnen. Ik zag net iemand die zei " ja die sampler is kut" maarja dat issie inderdaad want er zit er geen 1 in hehe
Verder die effecten zijn ook kut maar de toonregeling is ok als je shit wil wegdraaie. Maar juist weer niet denderend als je juist bijv. wat extra mid wil hebben. Nouja de faders kraken nog niet maar wil best geloven dat het een keer gaat gebeuren want als je ziet hoe die in mekaar steken.... oi oi oi... maarja goed voor als je niet veel centjes hebt zou ik um kopen.
maar dan puur voor gebruik zonder effecten en zonder sampler