Partyflock

Forumonderwerp · 631354

Waarom zijn de vrouwen tegenwoordig zo verwaand?
Ik vind het de grootste afknapper die iemand maar kan hebben. Ok, sommige meiden weten dat ze mooi zijn en dan word je automatisch wat verwaander, maar wat is er met die lelijke verwaande vrouwen? Ze zien er niet uit en dan kun je er ook niet eens gezelig mee babellen. Gelukkig zijn er nog wel wat spontane meiden. Niet veel, dus mannen: hou die in ere! laat de rest maar kapot vallen.

ben benieuwd wat jij dan onder verwaand verstaat...

Nou, als een meid verwaand doet, wil echt niet zeggen dat ze dan niet leuk zijn!! Alleen zijn er soms mannen die zulke stomme klets bij zich hebben!! En daar heb je dus totaal geen zin in...
Daar kak je dan echt wel van in..

Je kunt beter verwaand doen!! Want dan blijven ze ook uit je buurt!!! haha... ;P

ik bedoel dus vrouwen die sacherijnig voor zich uit zitten te staren en als je wat zegt krijg je zo'n achterlijk antwoord terug. Ik praat ook niet over alle vrouwen maar de meeste zijn gewoon erg. Maar waarschijnlijk is het hun onzekerheid. En vaak denken ze dat ik ze wil versieren, maar ik wil gewoon een praatje maken. Ik heb een leuke vrouw, dus er steekt niets achter. Mochten ze willen!

En degene die reageren van:"ben je gedumpt?" die vrouwen bedoel ik nou. Als ik tegen een meisje aanpraat wil niet zeggen dat ik haar wil. Ik wil gewoon gezellig doen.

Net zelfde met mannen die meteen sacherijnig liggen te kijken als je iets tegen z'n vriendin zegt. Onzekerheid, bang dat z'n meisje wegloopt. Als je een goede relatie hebt scherm je je vriendin niet af.
laatste aanpassing

vrouwuh juh kan beter kippuh houduh weed verbouwuh en alles zelf houduh niet mee trouwuh gebruikuh om tuh douwuh wou ik ff kwijt :P

vrouwen zijn net als mannen.. je moet ze alleen met respect behandelen ;) (gvd wat is dat toch wijze taal van mij, dat ken ik nie van mezelf :S)

(K)(K)
Agossie jongen....ben je een beetje gepikeerd?

Vrouwen verwaand...ja kan me ergens wel voorstelen dat ze zo tegen je doen ja. Kwam in een ander topic, genaamd De Test https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/631626 een erg leuk PB'tje van je tegen namelijk...

x-blondjuh-x 23 september 2003 20:58
DEFQON! 23 september 2003 14:01
hey blondie!
kunnen wij niet een keer ergens afspreken?
je foto maakt mij wel nieuwsgierig!
zullen we wat smsen?

xx

Vraag me af wat nu t probleem is...dat die vrouwen ECHT verwaand zijn of dat jij gewoon niet helemaal begrijpt hoe t werkt....

%)
WJ ,jij moet bij de geheime dienst gaan werken hahahha daar hebben ze wat aan mensen met een goed geheugen

haha ja hoor! zo'n PB'tje kan ik ook makkelijk typen en even publiceren. daar is geen kunst aan.
en dan kan ik er ook allerlei dingen inzetten.
Maar wat heeft dat te maken met de topic? toch niets? Ik vind gewoon dat vrouwen spontaan moeten zijn en niet zo uit de hoogte. Ik ken maar weinig mooie vrouwen die niet verwaand zijn. Is het onzekerheid of wat anders? ik weet 't niet. Maar ik weet wel dat als je de mooie kleren en de make-up weghaalt, er maar weinig echte mooie vrouwen over blijven. Voelen sommige zich aangevallen? dan weet je ook meteen bij welke categorie je hoort. Voor de vrouwen die wel spontaan zijn en er goed uitzien: houden zo!
Hoe verwaander, hoe groter de voldoening,
des te goddelijker de extase.. hoeveel mooier
de overwinning..

ps. Hoe verwaand moet Heidi Klum dan wel niet zijn.. ;)

@ Defqon: Lelijke vrouwen zijn juist zo verwaand omdat ze lelijk zijn. Iedere vent denkt namelijk dat ze blij moeten zijn als ze geneukt worden en daarom probeert het ook iedereen bij zulke wijven. En dan gaan ze automatisch denken dat ze toch iets bijzonders zijn.

Gewoon echt geile vrouwen pakken bij die niemand anders het durft. Dat waardeeren ze, en een andere kerel willen ze ook niet.
De kans op domme antwoorden is iig niet groter dan bij zon lelijke trut.

Een beetje oppassen moet je inderdaad wel. Dat type wat een beetje te veel MTV gekeken heeft (van jou beschreven - die de hele avond sacherijnig voor zich uit zitten te staren) kom je wel vaker tegen.

Ik vind gewoon dat vrouwen spontaan moeten zijn en niet zo uit de hoogte.

alsof je tegen elke triesto die een poging waagt superlief en aardig moet doen. kan je beter gelijk de bitch uithangen, want op een feest heb ik meer zin om te dansen en te feesten met mijn vrienden. stel: er komt een lelijk meisje zonder fantasie op je af: heeeej gozer je ziet er goed uit, ken ik je niet ergens van? heb je een vriend? wil je dan wat drinken? je moet wel een beetje lachen hoor! blablabla
dan ga je toch spontaan van braken!
en als je zelf gelijk naar iemand PBt dat je wil afspreken, ben jij dus net zo'n zielig figuur :bah:

Juist niet, Toverpopje. Die, die je aanspreekt toont lef en heeft altijd een beetje respect verdiend. Als hij lelijk is: daar kan hij niks aan doen.
Je moet niet overdreven aardig zijn, laat staan uit medelijden de hele avond met hem doorbrengen. Ga gewoon na een paar minuutjes ergens anders heen en ignoreer. Dat werkt net zo goed. Een arrogant gedrag is altijd misplaatst.

Uitzondering: Mensen, die jezelf zonder respect behandelen ("neuken?")

ha ha ha

Die, die je aanspreekt toont lef en heeft altijd een beetje respect verdiend. Als hij lelijk is: daar kan hij niks aan doen.
Je moet niet overdreven aardig zijn, laat staan uit medelijden de hele avond met hem doorbrengen. Ga gewoon na een paar minuutjes ergens anders heen en ignoreer. Dat werkt net zo goed.

ik loop heus niet met mn neus in de lucht, en ik zeg ook heus wel wat terug hoor! maar ik ga niet doen alsof ik helemaal blij ben met aanspraak. gewoon een kort antwoord, ff lachen, en weer verder gaan.
en ik ga vooral niet super gezellig doen tegen jongens waarbij het zooo duidelijk is dat ze je om 1 ding leuk vinden: omdat ze denken dat ze je wel even mogen pakken. dan vinden die me maar arrogant.. so be it :)

ik ben ook best arrogant...meisjes die ik zo kan pakken vind ik niks...ik moet jagen...blauwtjes lopen interesseerd me geen fuck...neuken zonder liefde ook niet

Dat bedoel ik. Kort antwoord, even lachen, misschien nog iets terug zeggen, maar dan weg ermee. Niks mis mee.

Defqon bedoelt volgens mij andere dames.

behandel iedereen met respect...zeg ook altijd iets terug...juist als een meisje...niet de mooiste van het land is...ben ik er aardig tegen...ze heeft een leuke avond...ze lacht...mijn avond ook goed...die zogenaamde lekkere wijven...ik hou er niet van...geef mij maar een lief,cool en gezellig meisje...ik moet er natuurlijk wel verliefd op worden...of zijn...en ook ik...ga te vaak voor het uiterlijk
laatste aanpassing

mooie mensen kunnen vaak gewoon meer maken..
kan je gemeen vinden, maar zo werkt het nou eenmaal vaak.

heb ik geluk nance :) en jij ook ;)

jouw profielpic is idd echt :k
neuken dan maar?

;-)

wel snel dan ;P voordat mijn meisje thuiskomt ;)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
ze stellen hogere eise?? :p

Ik denk dat dit verhaal nog wel een staartje krijgt. Het lijkt me sterk als ze er zomaar mee weg komen, omdat er die middag veel klachten over het falende beveiligingssysteem zijn binnengekomen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. De heren exploitanten moeten dit eens goed in hun oren knoppen, want voor de middenstand is de maat vol. Dit is de druppel die de emmer doet overlopen, ofwel de knuppel is in het hoenderhok gegooid. Conclusie: Dames, onderhoud uw beaver! (Laat er geen gras over groeien)
laatste aanpassing
mooie mensen kunnen vaak gewoon meer maken..

bij mij niet altijd... maar over het algemeen wel natuurlijk

Vrouwen denken idd altijd dat mannen direct wat willen. Wat is er mis met gewoon praten en lachuh!
Als ik naar een feestje ga lul ik met iedereen! Dat is gewoon gezellig!!

9 van de 10 gasten willen ook vaak wat van een meisje.
Soms zijn meisjes het gewoon zat want die willen ook wel een x praten met een jongen die verder niets van haar wil, ja misschien kunnen ze dan verwaand over komen
laatste aanpassing
Vrouwen denken idd altijd dat mannen direct wat willen. Wat is er mis met gewoon praten en lachuh!

Misschien is dat zo in jouw geval, maar ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat zodra ter sprake komt dat je een vriend hebt, de "gezellige mannetjes" WEG zijn..

tja
verwaand zijn rulezz!!!

whehehe..just kiddin :p
Je moet je soms ook wel een btje arro opstellen zie het als een soort van zelf bescherming!

Misschien is dat zo in jouw geval, maar ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat zodra ter sprake komt dat je een vriend hebt, de "gezellige mannetjes" WEG zijn..

Zo ben ik in elk geval niet, ik heb nu geen vriendin maar toen ik nog een relatie had lulde ik ook met iedereen en dus gaat het er helemaal niet om of ze een vriend heeft of niet! Het gaat gewoon om de gezelligheid!!!!!
op feesies lul ik ook met iedereen wtf maakt het no uit of ut een dame is of een .... :bounce: boy

Als ut maar gezwellie is :d

Neuken wil ik de dames toch niet dus ....

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 518, 2502}
Verwaande vrouwen??? waar ??? heb ik geen last van ;) !!!! Wat is jou opening zin?? :vaag:
lmao @ Rave..
niet neuken.. steekje los.
*feit*

ik praat nooit met ze... :kwijl:
hey prof.. waar blijf je..?
comeback needed..
Nou gelukkig hoor ik het nooit dat ik verwaand ben. Heb er zelf ook zo'n hekel aan als mensen dat zijn. En vooral die op een feest komen om bekeken te worden en dan wil je gewoon leuk spontaan doen nou dat moet je ze zien kijken :vaag: :S. Jammer altijd, gewoon lekker gek doen toch.
helemaal mee eens. want er bestaan echt veel ECHTE verwaande wijve!! Kits kits
Als je alleen gaat naar zo`n feesie om te scoren, ga dan naar de kroeg ofzow....

Op een feest komen de meeste meisjes ook om te feesten, en dan hebben we geen zin in die irritante, dronken jongens die naar je toe komen van:"heej, ken ik jou niet ergens van??? :kots: "

heb het ff getest..

ik ben zo verwaand als de pest...

op mind controller kwam er een gozer naar me toe.. lelijk als de nacht en stonk uit ze bek waar je u tegen zegt...

hij zegt iets onverstaanbaars.. ik ga bijna over nek van de grafgeur die eruit komt gelopen.. vervolgens zegt hij :"sorrie ik dacht dat je iemand anders was" :S:S:S en blijft de volgende 20 minuten staan.. trying to make conversation..:S:S:S

en dan vinden mannen het raar dat we chagerijnig gaan kijken...
:gaap: is het enige wat ik te zegge heb over vrouwen...
die wezes zuigen echt hard!!
laatste aanpassing
Sja, ik praat op feesten bijna alleen met jongens, die 2 leuke meiden die er zijn pik je er meestal zo uit, de rest, als je effe een grapje maakt kijken ze je aan van: waar heb jij het over?

Sowieso merk je het heus wel als iemand niet iets van je wil, maar gewoon komt kletsen, dat is meestal wel duidelijk. Het is toch juist leuk nieuwe mensen te ontmoeten? Anders kun je ook lekker thuis blijven.

En als je geen zin in hebt dat iemand de hele tijd tegen je aanpraat kun je toch ook zeggen dat je niet in een praatbui bent, dat je effe wilt dansen, sorry doei! Ofzo. Dat is een stuk gezelliger.
laatste aanpassing
enne zat mooie vrouwen die niet verwaand zijn hoor

ben ik het helemaal mee eens!! en het ligt natuurlijk ook aan de manier waarop je iemand benaderd. als er iemand gewoon naar me toe komt om een praatje te maken praat ik gewoon normaal terug, maar als iemand tegen me aan gaat hangen en onzin uit gaat zitten kramen vraag ik heel vriendelijk of hij ff op wil rotten.....

en zo is het en niet anders ;)
Ik was afgelopen feest HardBass ook vervelend :S

hehehe

De vriendin van Miss Shunshine :P
Leuke meid overgend :$

Ik vroeg of ze me vervelend vond en ze zei JA en NEE whawhhaw

Ik oke sorry ciao :D

ZO

en gelijk heeft ze

Dan is ze nie meteen verwaand

Ja steekje los beast ;)

Over wie hebbie het trouwens!?

kheb er nog een voor je...

op ghosttown is er een gozer die eerst me zuster lastig viel.. zij negeerde hem compleet en het ventje bleef maar terug komen.. de andere kant op stampen had geen zin.. hij stond zo weer voor haar... toen kwam hij mij lastig vallen.. en maar aan me hangen terwijl ik aan het dansen was.. en zei ook van.. "sorrie vriend, maar ik sta te dansen en jij weerhoudt mij daarvan" en maar blijven zeggen dat hij een "aardige jongen" was "die nergens op uit was, alleen een gezellige babbel" toen hij na 6 kaar vriendelijk vragen nog niet was opgerot, en hij bleef volhouden dat hij ze vrienden kwijt was geraakt op de wc (?) :S zei ik tegen hem dat hij misschien bij het verlaten van de wc in een andere tijdsdementie was terechtgekomen en dat zijn 'vrienden' in de vorige tijdsdementie nog steeds op hem aan het wachten waren bij de wc... zo vaag als hij was.. begreep hij het en verliet mij en me zus daarna...
2 professional
:gaap: is het enige wat ik te zegge heb over vrouwen...

Klinkt als iemand die eindelijk uit de kast gekomen is.....
laatste aanpassing