| Betreft: | evenement: X-Qlusive, zaterdag 1 november 2003 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Het oorspronkelijke bericht is dus niet meer recent.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.
kaartje kopen iemand???? 500 euro!! krijg je de flyer er bij 

Ok ok aangezien ik dus 3 kaartjes heb voor eigen gebruik en er zoveel mensen zonder kaartje zitten wil ik er best 1 verkopen. Moet wel een goed bod zijn aangezien ik nu dus maar 2 ipv 3 X gefouilleerd ga worden. En dat is wel een emotioneel iets, dus voor het bedrag van € 294,72 ex. fee a € 5,08 verkoop ik mn 3e kaartje met pijn in mn hart 
PB maar
PB maar
shit shit shit, ik moet nog een kaartje hebben
want de ongeboren dochter van m'n schoonouders wilt ook mee
ik biet 200 want ik kan ze echt N E R G E NS krijgen.

want de ongeboren dochter van m'n schoonouders wilt ook mee
ik biet 200 want ik kan ze echt N E R G E NS krijgen.
(wat zijn sommige lui toch echt uberdom zeg, partyflop op haar best
)
zeg wynn, 95 pleuro, en die van cono voor zijn vraagprijs. dasize, ouwe hardstyler, vanzelfsprekend neem ik ze alle 5 van je af.
Zo, dan heb ik wel wat kaarten, ga denk ik eens kijken of de open haard het weer doet, want tja, ik kan maar 1x naar het feest he, maar wil toch graag zoveel kaarten.
waarom?
tja ik gebruik
he
zeg wynn, 95 pleuro, en die van cono voor zijn vraagprijs. dasize, ouwe hardstyler, vanzelfsprekend neem ik ze alle 5 van je af.
Zo, dan heb ik wel wat kaarten, ga denk ik eens kijken of de open haard het weer doet, want tja, ik kan maar 1x naar het feest he, maar wil toch graag zoveel kaarten.
waarom?
tja ik gebruik
Nee Miech dat kan ik je echt niet maken gozer!
90 Euro echt niet meer, dat is te
van je. Ik wil geen naaier zijn. Ben gewoon een partyganger die slim is en zijn kaartje eerder gekocht heeft voor menzen zoals jij. Dat je toch nog voor een mooi prijsje naar een feest kan
. 90 Euro is echt mijn limiet, voor meer (of minder) verkoop ik hem niet!!
Gegroet een WYNN
90 Euro echt niet meer, dat is te
Gegroet een WYNN
*fluistermode on*
JANE Verpest het nou even niet . Ging net zo lekker met die kaartjes.
*fluistermode off*
Gegroet een WYNNlaatste aanpassing: 25 september 2003 14:38
JANE Verpest het nou even niet . Ging net zo lekker met die kaartjes.
*fluistermode off*
Gegroet een WYNNlaatste aanpassing: 25 september 2003 14:38
Vind ik erg laag van je dat je me die kaartjes verkocht heb voor 90 euro per stuk
Ik ga er vanuit dat je me mijn geld wel terug gaat geven ??? echt een klote streek van je
Met je party hart
*reminder mode on*
*reminder mode off*
Dus zover ik zie *werpt blik op zijn bureau* ligt ie nog mooi bij mij op het bureau
.
Zie ook geen bij schrijving op mijn bank rekening
.
Gegroet een WYNN
.
Ik heb wel een kaartje ja
.
Ik wacht wel tot het feest zelf is kan je hem bij mij kopen aan de deur, is maar 90 euro. Ik ben niet iemand die mensen naait met kaartjes verkopen
.
Gegroet een WYNN
.Ik wacht wel tot het feest zelf is kan je hem bij mij kopen aan de deur, is maar 90 euro. Ik ben niet iemand die mensen naait met kaartjes verkopen
Gegroet een WYNN
*reminder mode off*
Dus zover ik zie *werpt blik op zijn bureau* ligt ie nog mooi bij mij op het bureau
Zie ook geen bij schrijving op mijn bank rekening
Gegroet een WYNN
laatste aanpassing

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)