Partyflock

Forumonderwerp · 630722

Onderwerp is gesloten!

Het oorspronkelijke bericht is dus niet meer recent.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.
mooiklote, wou er graag heen man!!
laatste aanpassing
2 cono, jorgidam, en Appie.D.O.T.F!!! You Pussy Motherfuckers als er nou kaarten vrij komen ben ik de eerste :@ vind ik niet cool van jullie om een beetje mijn feesie over 2 maanden onveilig te stellen :(
Ieder voor zich, nu geen schijnheilig vriendjes gedoe, ik pak wat ik pakken kan
VETTE PECH VOOR JULLIE :D
:S ik ga me nu serieus afvragen of iedereen zo gek is of dat 't gewoon toch niet serieus is :P
Zeker nog niet bij ticketbox voor een kaartje geweest he matthijs?? ze zeiden tegen mij dat ze op waren maar op een paar plekken waren nog wat kaarten :)

En cono vind ik wel een streek van je... ik dacht dat je een partyflock vriend van me was :@
:x
ik kan misschien nog wel kaartjes krijgen gio.. iemand die ik ken gaat bij Midtown aan de slag. die fixt wel wat kaartjes
WTF uitverkocht?????????­??????????? wtf is dit voor bizar iets :S khad helemala niet verwacht dat dit feest zo snel uitverkocht zou rake:(:(:(
Bass-V, wie is diegene die bij mid-town gaat stage lopen? ik MOET naar X-Q germany!!!!

Ik word depresief dat het al uitverkocht is!!!! Grr...
Ik heb 3 kaartjes maar die ga IK alle 3 gebruiken zodat ik op t feest net iets meer ruimte heb dan wanneer t uitverkocht zal zijn :)
dus ik wordt ook 3 x gefouilleerd :D
Het is helemaal nog niet uitverkocht. Ik kan gewoon nog kaartjes kopen bij ticketbox en op q-dance.nl staat ook nog steeds niets.

Is het nou uitverkocht dat of niet??? :(

Artiest SinSuline
wheheheheheheheheheh­eheh!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D

ik ga helemaal kapot!!! hehehehehe

:frusty:
Multigroove>> Er werd mijn gezegd dat ze er al lang niet meer waren....:o
Ben ik even blij dat ik die van mij al verkocht heb voor 90 euro :D.

Gegroet een WYNN
kaartje kopen iemand???? 500 euro!! krijg je de flyer er bij ;):P:P
Meer van wie gaat 'r nou weer 150 euro voor een kaartje XQ betalen :D En waarom is zo'n feest zoiezo zo snel uitverkocht, maar goed, blijkbaar hadden ze 't feest NOG duurder kunnen maken :D
Beter!! heb nog een kaartje van 77euro op de kop weten te tikken B)
jaja gio van die gast van midtown gefixt dus! is wel een kneus maja.. als ie kaartjes heeft.... :jaja:
Ok ok aangezien ik dus 3 kaartjes heb voor eigen gebruik en er zoveel mensen zonder kaartje zitten wil ik er best 1 verkopen. Moet wel een goed bod zijn aangezien ik nu dus maar 2 ipv 3 X gefouilleerd ga worden. En dat is wel een emotioneel iets, dus voor het bedrag van € 294,72 ex. fee a € 5,08 verkoop ik mn 3e kaartje met pijn in mn hart :cry:

PB maar
Bass V, noem je mij een kneus!! :@ :devil:

Cono, PB gestuurd
gisteren gewoon nog een kaartje gekocht bij ticketbox!!!

hehe en iedereen 100 euro neer leggen ;)
Nee nee, bij mij konden ze hem kopen voor 90 euro.

Vriendenprijsje :flower:.

Gegroet een WYNN
k denkl eerder dat bass-V n kneus iz want die kaarten kun je nog gewoon krijgen voor 45 euro....
shit shit shit, ik moet nog een kaartje hebben
want de ongeboren dochter van m'n schoonouders wilt ook mee
ik biet 200 want ik kan ze echt N E R G E NS krijgen.

:P
Artiest Maus
Wat Zeg Je Allemaal????????? :S %)
Toch vind ik het jammer dat ik niet meer geld had voor meer kaartjes. Al die afzetters voor 100 Euro.

90 euro is een prijs die iemand met een ECHT PARTY HART vraagt.

100 Euro kom op zeg :@.

*stelletje afzetters*

Gegroet een WYNN

(wat zijn sommige lui toch echt uberdom zeg, partyflop op haar best:X:X)

zeg wynn, 95 pleuro, en die van cono voor zijn vraagprijs. dasize, ouwe hardstyler, vanzelfsprekend neem ik ze alle 5 van je af.

Zo, dan heb ik wel wat kaarten, ga denk ik eens kijken of de open haard het weer doet, want tja, ik kan maar 1x naar het feest he, maar wil toch graag zoveel kaarten.

waarom?

tja ik gebruik :xtc: he
Nee Miech dat kan ik je echt niet maken gozer!

90 Euro echt niet meer, dat is te :lief: van je. Ik wil geen naaier zijn. Ben gewoon een partyganger die slim is en zijn kaartje eerder gekocht heeft voor menzen zoals jij. Dat je toch nog voor een mooi prijsje naar een feest kan (y). 90 Euro is echt mijn limiet, voor meer (of minder) verkoop ik hem niet!!

Gegroet een WYNN
S@DD > :x :frusty:

:jaja:
laatste aanpassing
Sorry hoor maar er zijn echt nog wel kaarten te koop, heb gister nog twee kaartjes gekocht bij de freerecord shop :D
*fluistermode on*

o:) JANE o:) Verpest het nou even niet ;-). Ging net zo lekker met die kaartjes.

*fluistermode off*

Gegroet een WYNN
laatste aanpassing
Ow oke ;-), ja ik heb net gehoord dat de kaartjes uitverkocht zijn :P
*fluistermode on*

JANE Verpest het nou even niet . Ging net zo lekker met die kaartjes.

*fluistermode off*

Gegroet een WYNNlaatste aanpassing: 25 september 2003 14:38

Vind ik erg laag van je dat je me die kaartjes verkocht heb voor 90 euro per stuk :| nu blijken ze in 1x nog te koop te zijn :(

Ik ga er vanuit dat je me mijn geld wel terug gaat geven ??? echt een klote streek van je :@

Met je party hart :kots:
*reminder mode on*

Ik heb wel een kaartje ja .

Ik wacht wel tot het feest zelf is kan je hem bij mij kopen aan de deur, is maar 90 euro. Ik ben niet iemand die mensen naait met kaartjes verkopen (y).

Gegroet een WYNN

*reminder mode off*

Dus zover ik zie *werpt blik op zijn bureau* ligt ie nog mooi bij mij op het bureau ;-).

Zie ook geen bij schrijving op mijn bank rekening :-|.

Gegroet een WYNN

:flower:.
laatste aanpassing
Ik ga vanmiddag naar Gronningen, er gaan geruchten dat daar nog enkele kaarten verkrijgbaar zijn! :d
ssssssttt... natuurlijk niet tegen iedereen zeggen want dan zijn ze zo weer weg!! je moet het bij winkels proberen en niet de ticketbox, TB is uitverkocht, bij die kleine winkels hebben ze nog heeeeel mischien een kaartje@!
Bij ons bij de Super krijg je kaartjes als je een treetje BrEeZeR koopt.
Vanavodn maar meteen een voorraad inslaan :p
GVD!!! Laat ik gister avond nou net 2 treedjes bReEzZaAhHH hebben gekocht...:'( nu heb ik geen geld meer...:'(
Wow waar is die Super?? Haal ik me spaarpot leeg met me laatste centjes. Met 1000 centjes moet ik het redden toch??

*dat heb ik wel*

Gegroet een WYNN
Super de Boer in de Sahara bij Oase 4.
Maar drinken is wel schaars daar dus wees er snel bij voor t op is want OP=OP
laatste aanpassing

de mijne is binnen, ik ben er zeker bij :)