Partyflock

Forumonderwerp · 628117
dit is me probleem

Ik heb in A,dam een 3 kamer woning die ik verhuurde aan me ex.

En ik zaelf woon in een koophuisie in Groot-ijselmonde

Nu is zij er afgelopen week uitgegaan en met haar vriend gaan samenwonen.

En ik hoor dat net pas :@ .....

maar wat moet ik nou doen :S onderverhuren of opgeven??

Als je verhuurt dan hou je altijd wel wat zorgen aan dat huise MAAR je kan er ook ietsie op evrdienen

Of opzeggen en geen kopzorgen meer hebben??

kweet me geen raad

Als ik eht opgeef krijg ik ook geen huis meer in A,dam en zeker nie zo'n mooi huisie tis namelijk een hoekhuis die pas gerenoveert is.

damn :S
Heeft er helemaal niemand een adviesje :'(

Ik weet wel een paar studenten die een huis zoeken want die zijn hun huis kwijt in a'dam omdat de verhuurder is overleden!?
Gewoon verhuren als je er zelf niet woont. Simpel huurcontraxct halen bij balie huisvesting op het gemeentehuis.

Kan je veel voor vangen mazzelaar. :)
ok, ok, ik ga niet eens vragen hoe je in godsnaam in deze tijden aan TWEE huizen komt terwijl sommige mensen elke dag bidden voor een kamertje. Als ik jou was zou ik het verhuren, zoals je al zegt: je weet nooit of je er zelf wil gaan wonen en ik weet ondertussen wel 50 mensen die iets in amsterdam zoeken, including me.

ik zou het ook niet weg doen als ik jou was er zijn zat mensen die een huis zoeken in amsterdam dus ik denk dat je het zo weer verhuurt hebt.... voor een leuk prijsje natuurlijk :P

precies

gewoon as je wat meer vraagt raak je het ook noh wel kwijt met huur

'k Zou nooit een huis opgeven in Amsterdam. Je kunt er veel geld mee verdienen.
Ik wil wel in Adam wonen :yes: verhure dus :p
Onroerend goed is nog steeds de beste belegging die je kan maken vriend! Dus zeker niet opgeven! Gewoon weer onderverhuren. Vraag zat, dus doe er je voordeel mee!!! ;-)

Grtz....
Thx 4 u r advise :D

houwuhh dus en onderverhuren.

Ik wil er zelf NIET meer dan 150€ aangezien de huur zelf al 410€ is :S en dan heb je ook nog gas & licht van 130€
en kijk en luister geld enzo :S

Is 750€ veel ???
Bedoel er staat van alles in aparte ijskast en vrieser.
Wasmachine
3 en 2 zits bankstel
salontafeltje
en al die anders splullen wat je nodig hebt om te leven :D

GEEN audio dingen zoals tv en home theater

Huis heeft CV en hoogpolig vloerbedeking

Ohh ja er staat GEEN bed in :S

Ben een jaartje single geweest bed is .....uhhh :$ verrot geneukt dus die heb ik bij het vuil gezet :D

750 lijkt me niet overdreven duur toch?
Ow, ik wil hem wel huren van je

Serieus.
Maar ik wil hem ook wel kaal van je huren. Want bank en al die troep heb ik gewoon al :D

750 is nog weinig hoor.....