Partyflock

Forumonderwerp · 627856

Hier kan je stemmen op de MOH / TMF Awards

Ik vraag me af waarom er bijna alleen maar mensen van MOH tussen staan. Het zijn dan wel een MOH Awards, maar er zijn ook een paar grote namen uit de hardcore scene vergeten.

Laat de gabbers gewoon zelf namen invullen en dan stemmen. Dat lijkt me veel eerlijker. En tevens, ik zit hier niet echt op te wachten.

Geef gewoon een feest en hou op met deze onzin.
Wat vinden jullie hiervan ?
laatste aanpassing
1. zal het zeker eerlijk gebeuren, aangezien het aantal stemmen gewoon zal worden aangehouden.
2. het heet de MOH awards, wat dus misschien de keuze wel een beetje kan verklaren.
3. het gaat niet om geld verdienen, maar wel om de mensen die in onze ogen (de MOH crew dus) wat credit verdienen op dit vlak.
4. niet iedereen zit bij ons die genomineerd is, dat is gewoon even serieus toeval.

Verder, de groetjes en ik hoop dat je niet altijd zo negatief bent.

Eugenio 'BASS-D' Dorwart

A&A Music
P.O. Box 1643
1300 BP
Almere
The Netherlands
T. +31.(0)36.5300127
F. +31.(0)36.5300309
info@mastersofhardco­re.com
----- Original Message -----
Wrom: KSTTZ
To: info@mastersofhardco­re.com
Sent: Tuesday, September 02, 2003 6:07 PM
Subject: de awards...

Jezus christus wat ongelofelijk triest dat er weer eens iemand op het idee komt om een award uitreiking voor hardcore te organiseren. De meeste hardcoreheads zijn allang blij dat de muziekstroming weer een beetje underground is en zitten volgens mij echt niet te wachten op zo´n veredelde tmf awards. Bovendien is het allemaal zo nietszeggend als het maar kan, vooral als ik de genomineerden zie. Er staan zeker namen bij die credits verdienen, maar het is wel erg duidelijk dat MOH een hele dikke vinger in de pap heeft gehad, aangezien meer als de helft bij jullie bookings-agency zit. En nu maar hopen dat er meer uit te halen valt voor jullie, stelletje uitmelkers. Laat iedereen toch lekker leuk vinden wat hij/zij leuk vind. Wat de een fantastisch vind is voor de ander rotzooi, en een objectieve mening zal je door dit soort zielige praktijken nooit voor ogen krijgen. Ik ga naar een feest om muziek te luisteren, niet voor een "awardshow". Als jullie het dan toch willen doen zorg dan in ieder geval dat de namen van de genomineerden niet van tevoren vaststaan, zodat het wel eerlijk gebeurd, want dit is echt bullshit.

groeten, Bart & Vincent.

p.s.: een reactie terug is zeer welkom.

sjeeeezus christus waar slaan deze reply's van jou nou weer op man!?
waar maak je, je zo druk om joh overdreven fanatiek mannetje!!
Dit gelul slaat echt helemaal nergens op, wat maakt dat nou uit zo'n award uitreiking, is toch leuk man
hou aub lekker je bek dicht met je overdreven achterlijke gezeik!!!!!!

Artiest {SHOWLIST artist 3317, 79053}
Het is maar net wat je leuk vind....;P

Het is voor de bezoekers te hopen dat de muziek niet een hele tijd plat gaat tijdens die uitreikingen, vroeger ook zo iets in de Energiehal meegemaakt, geloof toen iets met een gouden plaat of zo, wat ik van toen nog wel heel goed weet te herinneren is dat het publiek echt begon te flippen omdat t zolang duurde!

van mij hoeft het ook niet wat boeit mij het nou of een dj een award wint of niet, als ik zijn muziek goed vind luister ik het toch wel met of zonder award.
Maak het niet nog commercieeler door zon kut award, dat er uberhaupt mensen komen is dat niet al waardering genoeg!!!!!!
sjeeeezus christus waar slaan deze reply's van jou nou weer op man!?
waar maak je, je zo druk om joh overdreven fanatiek mannetje!!
Dit gelul slaat echt helemaal nergens op, wat maakt dat nou uit zo'n award uitreiking, is toch leuk man
hou aub lekker je bek dicht met je overdreven achterlijke gezeik!!!!!!

Dit noem je een discussie op niveau met je gescheld ? Laat me raden, je hebt vriendjes bij MOH ?

Je bent de enige hier die het leuk zou vinden en voor je weer op jou niveau gaat schelden, leg me eens uit wat er wel leuk aan is. Helaas weet ik nu al dat je niet zal reageren omdat je alleen maar kan schelden en je jezelf niet verder voor lul wil zetten.

als ze dat nodig vinden, laat ze maar :)
Boeiend... intressant... hoe weet je dat allemaal???

tering ... laat ze lekker... op 27 december is dat na een half uurtje ook wel weer over die moh awards.

Awards ? das toch niks nieuws ! We hebben vroeger toch ook de Thunderdome Awards gehad en dat was van ID&T !
Ik blijf me hier verbazen maar vooral lachen!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!
Ik ook... ha ha ha
wat een bull shit...

niets wat ik wil staat erbij...
Wat wil je dan ?
IK BETAAL GODVERDOME NOG GELD VOOR EEN KAARTJE IK LOOP NAAR BINNEN EN WAT KRIJG JE EEN AAP EEN WEERWOLF OP HET PODIUM DAT IS TOCH GEWOON KLLOOTE
Artiest Triax
MOH awards zuigen man dat ga je toch niet doen, al hoe wel er waren vroeger ook de thundrmagazine awards............!!­!
laatste aanpassing

Geeft niet, er zijn meerdere zalen..;)

kritisch volkje die gabbers ;-)
Ik ga zeker even kijken maar dan wel in een andere zaal

Ik ook :p
Waarom ben je nooit meer op MSN ?

Die werkt kut en heb geen zin om steeds lastig gevallen te worden. Als je me wil spreken bel je maar of stuur je een email :p

Maar ja, back on topic please

:D
die awards moete ze gewoon niet doen....

Precies

:9
iz opzich wel leuk...maar r had inderdaad wat mir keuze moeten wezuhn aan DJ's / live act's per categorie
ik miste toch wel wat namen er tussen en wat andere catogorien

wat namen ? Ik mis er wel 50
Ik vond dat het idd ook wat eerlijker had mogen gaan...dan was het tenminste keuze van het publiek geweest...al ben ik uberhaupt al geen voorstander van de awards...

Ben trouwens benieuwd wie de awards winnen...als die "toevallig" allemaal geboekt zijn weet ik genoeg :p

Dat is ook het geval :@

Zo van kijk wij maken het Commercieel
van mij hoeft het ook niet is al om 6 uur afgelopen :S:S

best moeilijk... dat stemmen!!...

kan bij sommige onderdelen niet zo goed kiezen

Ik ga niet eens stemmen. Er missen een aantal grote namen

Mooi zo
in de time-table zie ik nergens tijd staan om die dingen uit te delen?
misschien zijn ze het vergeten ;)

zijn die apparaatjes eigenlijk nog uitgereikt?

erhm wat voor apparaatjes :P geen zin om trug te scrollen :D
Soort van zilveren plaat ofzo was het..

Vond het maar dom gezeik. In een keer ging de muziek uit en gingen ze van deze awards uitreiken (n). Er moet gewoon gebeukt worden op een feest en deze onzin mogen ze van mij achterwege houden.
gelukkig heb ik r niks van meegekregen, wat een dikke onzin :S wel toevallig dat bass d & king mattew en natuurlijk outblast ene hebben gewonnen haha wat een aanfluiting die awards

wie weet de uitslagen??