1. zal het zeker eerlijk gebeuren, aangezien het aantal stemmen gewoon zal worden aangehouden.
2. het heet de MOH awards, wat dus misschien de keuze wel een beetje kan verklaren.
3. het gaat niet om geld verdienen, maar wel om de mensen die in onze ogen (de MOH crew dus) wat credit verdienen op dit vlak.
4. niet iedereen zit bij ons die genomineerd is, dat is gewoon even serieus toeval.
Verder, de groetjes en ik hoop dat je niet altijd zo negatief bent.
Eugenio 'BASS-D' Dorwart
A&A Music
P.O. Box 1643
1300 BP
Almere
The Netherlands
T. +31.(0)36.5300127
F. +31.(0)36.5300309
info@mastersofhardcore.com
----- Original Message -----
Wrom: KSTTZ
To: info@mastersofhardcore.com
Sent: Tuesday, September 02, 2003 6:07 PM
Subject: de awards...
Jezus christus wat ongelofelijk triest dat er weer eens iemand op het idee komt om een award uitreiking voor hardcore te organiseren. De meeste hardcoreheads zijn allang blij dat de muziekstroming weer een beetje underground is en zitten volgens mij echt niet te wachten op zo´n veredelde tmf awards. Bovendien is het allemaal zo nietszeggend als het maar kan, vooral als ik de genomineerden zie. Er staan zeker namen bij die credits verdienen, maar het is wel erg duidelijk dat MOH een hele dikke vinger in de pap heeft gehad, aangezien meer als de helft bij jullie bookings-agency zit. En nu maar hopen dat er meer uit te halen valt voor jullie, stelletje uitmelkers. Laat iedereen toch lekker leuk vinden wat hij/zij leuk vind. Wat de een fantastisch vind is voor de ander rotzooi, en een objectieve mening zal je door dit soort zielige praktijken nooit voor ogen krijgen. Ik ga naar een feest om muziek te luisteren, niet voor een "awardshow". Als jullie het dan toch willen doen zorg dan in ieder geval dat de namen van de genomineerden niet van tevoren vaststaan, zodat het wel eerlijk gebeurd, want dit is echt bullshit.
groeten, Bart & Vincent.
p.s.: een reactie terug is zeer welkom.