Partyflock

Forumonderwerp · 623117
Ik heb er 1(rood). En ben er heel trots op. Ik ben heel benieuwd wie er nog meer 1 heeft of die er helemaal weg van zijn.
laatste aanpassing

die auto op jouw profielpic mag er trouwens ook zijn!!

:kwijl:

is dat een clio v6 sport of zo??
De Renault Clio V6 tis een beetje duur maar wel lekker:D

Ja die auto's wat die belgen hebben :kwijl:
Maar ik zou nooit een verlaagde auto kunnen pakken want overal waar je hier rijd zijn drempels:S
Maar vind ze wel echt heeeeeeeel mooi!!
Maar het leuke is juist dat deze auto's speciale schok dempers hebben...
Deze kunnen via een hydrolisch systeem de auto omhoog laten komen denk aan de citroen.. ;)
geen last van drempels meer...:P
laatste aanpassing
Gaaf hoor! Ik ben aan het sparen voor een nieuwe uitlaat. Ik heb er wel 1. Die maakt vet veel lawaai. Hij zat onder een Golf 1 cabrio van mijn oom. Ik mocht hem hebben. Maar hij past niet onder de mijne. Vet klote!!!

Ja oke dat is dan wel handig!!
Maar iemand die ik ken heft ook een hele lage auto:S
Als hij over een drempel gaat lijkt wel of die auto in 100 stukjes valt:D
Ja, dat vind ik ook weer zo'n nadeel van verlaagde auto's. Dat is dan ook de reden waarom ik mijn auto niet wil verlagen.:cry:
laatste aanpassing
Yep! Hier nog een Ibiza eigenaar :)
ook 'n één na nieuwste model (bj. 2000)
ik heb 'm eigenlijk gekocht voor dat grote display :P

ik reed er daarvoor ook een, maar helaas total loss geraakt. Niet mijn schuld btw.. gvd 'n jaar bij moeten sparen :@ Maar dan heb je wel weer wat :)
laatste aanpassing
Maar leg me dan is uit DeCo,
waarom een Seat Ibiza....
Ik wilde graag Duitse degelijkheid, omdat ik voor m'n werk altijd in VW heb gereden. Maar VW vond ik te duur en dan gaat de keuze al snel naar Seat, omdat dat eigenlijk gewoon VW en Audi is. Ik ben daar absoluut tevreden mee. Het zijn mooie auto's en kwalitatief net zo goed als VW.. sterker nog: ik vind ze zelfs mooier!

En als iets bevalt, dan ga je daar niet van afwijken en zodoende ben ik bij Seat blijven steken. M'n volgende auto wordt een Seat Léon. :)
laatste aanpassing
Cupra's zijn wel snel... en ze zijn zeker mooier dan VW da vin ik toch wel van die puber bakkies..
Maar wel tof!
Het liefst een HONDA NSX de ferari killer (6)
we hebben 't hier over Ibizi's.. niet over Honda's.. ;)
Tjah sollie maar Ibizi's :(

Honda :)

Renault Clio V6 :D:D:D:D:D
geef mij maar een bugatti veyron ;)
Praat toch geen poep man :P
dudezzzz...

lees de titel van dit topic nog eens ;)
ok, p@rtysnoes; je hebt een leuke auto.
Amen!
Ik ben ook op zoek naar een Ibiza, maar moet nog even doorsparen, wil ik een fatsoenlijk exemplaar hebben merk ik.

Staan wel een paar mooie hierboven in ieder geval! :D

Seat is zeker wel een gaaf merk; ff wat jonger en sportiever dan VW. Mijn pa wilde een Toledo 2.3 V5, maar mijn moeder kon onmogelijk in die stoelen zitten :(

Ik vind alleen die getunede bakken extreem lelijk! :bah: Echte proleten bakken (n) De mooiste die er tussen staat is van Gupcore :)
o.o...
mn vriend had er ook 1, beetje pijnlijk onderwerp of niet george;P

(k)
Ik heb een Ibiza uit '99 (90pk Tdi) maar die gaat binnenkort de deur uit :(

Krijg een lease leon :)
hoop je :P
Nah jah hopen zou ik op een renault clio V6 :D
Hmmm ok dat mag ook :bounce:
ik hoop nog steeds op een subaru impreza :S
me vader heeft een seat ibiza cupra 2001:kwijl:

ja leuke autos hoor maar het blijft een seat oftewel gezeik iedere week naar de garage dit piept dat kraakt dit stuk.
word helemaal gek van dat gezeur van al die klanten op me werk. bahh
kheb ook een ibiza 99' omdat ik dat de enige mooie modelen ibiza van 93' t/m 99'

kheb de 1.6 SXE

Next auto wordt de leon 1.8T volgend jaar :D en als er geld over is een chiptuning :D 210PK wordt ut hopelijk

Ibiza cker vet !! maar vind de mijne net iets mooier :D

Wil hem er uiteindelijk als een cupra uit laten zien :)
laatste aanpassing
er zitten wel mooie auto`s tussen.zoals bijv dit bovenste plaatje
echt wel, ik zal binnenkort een keer een foto van de mijne maken, maar niet lachen dan hoor???? :D
moet je t nummerbord wel eff afplakken ;)

rizibizi's zijn mooie auto's :D

Weet iemand misschien wat voor type auto ik heb..? :bloos: ik weet dat zelf niet eens.....alleen dat het de seat ibiza 1 na laatste model is.. is het bijvoorbeeld de seat ibiza 6 of 7 net als dat je met golf hebt of niet.?Ik heb hier foto's staan https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/623117/LIMID/50
laatste aanpassing

WHOEEEEEEEEEEEEEEEEE­E!!!

echt vetttt :D

Ik wil ook een Seat Ibiza :kwijl:
als ik die foto's zie kan ik nie meer wachten!
Alleen het kost wel wat he...:(

Fiat Punto vind ik trouwens ook wel gaaf!
Ik heb zojuist in mijn broek geplast van al die foto's :P
moet je t nummerbord wel eff afplakken;)

SSSTT!!!!! Dat hoeft niet iedereen te weten, Jordy!!! :P

Ik heb ook een seat Ibiza Cupra aangeschaft!!!!!!
Super auto!:)

Ik zal er straks effe een foto opzetten