Partyflock

Forumonderwerp · 620450
Betreft: locatie: Hemkade

WAAAR ZITTEN ZE???????????
in iedergeval niet in het zij linker zijgangetje bij begin grote zaaal.
Wat boeit het nou..?

kep geen idee..weet wel dat er heel veel hangen .. maar waar, geeeeen idee

wat te verbergen?

niks te verbergen maar heel wat mensen zij de afgelopen 3 weken zonder rede eruitgekikt sinds die dinge er hange
Ben je iets van plan?! :P

ik wil lekker in me nakie voor zon camare stampe h

:gaap:

gewoon ff je tong uitsteken :P

Jaaa.. anders gaan we ff met zn allen naakt voor de camera stampen.. :S
big brother is watching you!
ga op het podium naakt dansen vast wel een camera die je daar spot
heb er ook over gehoord..
Schijnen in een of andere bollen te hangen die aan t plafond hangen..
maar nog niks van gemerkt moet ik zeggen ;D

lekker belangryk en t is trouwens camera's kheb niks te verberge my boeit t nie,
misschien wil hij wel graag op tv komen?
bij de AH hebben ze ook camera's hoor, hoef je ook niet veel moeite te doen om ze te vinden en je komt toch op tv
pff wat is dat nou weer voor rare vraag, ben je wat van plan ofzo ?
als het maar niet zo'n opblaasbare moslim extremist is die het op de hemkade voorzien heeft vanwege de duivelse dansfeesten :S
ha.. wat boeit dat nou ? Kom je ook eens op tv

ik weet waar ze hangen en of ze echt zijn...

Ik heb er ook over gehoord... Maar zolang je niks te verbergen heb, hoef je toch ook niet te weten waar ze hangen .... :)
laatste aanpassing

EEEY LOWIE, hehe ik heb lekker zitte spatteren voor een camera:P hehe nee hoor, stond wel uitgebreid mn pille te telle, en toen werd ik opeens aangetikt door een gozer, dat er ergens recht voor me een camera hing:$ hihihi

(K)
kheb t ook gezien, tiz r niet voor niets zow ligt geworduhn, anders kunnen ze de opnames niet bekijken.
ze hangen in die vierkante blokkuh die als deco hangen aan het plavond. dan zat er aan elke kant 1 camera. en op de WC's ook
laatste aanpassing
Is toch alleen maar goed dat die dingen er hangen?? ik zie nou echt t probleem niet!

en die mannen die er "opeens" zin uitgegooid zullen het er zelf wel naar gemaakt hebben want je wordt dus echt niet zonder reden de hem uitgegooid!!
oh wist niet eens dat die er zaten :|
HARDCORE-POWER 16 juli 2003 12:05
tis voor je eigen veiligheid

idd, stel je word in elkaar getrapt en bestolen daarzo! toch wel lekker als t dan op video staat he? ;)

beter schaffen ze betere airco in dan nog meer van die cameraas :S
en op de WC's ook

Zeker alleen bij de mannen
:o camera's op de plee mag toch niet ??
laatste aanpassing

uuuuh kheb geen idee...volgens mij niet, maar mss hangen ze wel op staan hoogte ofzow...hehe volgende keer ga ik er ff op letten;) hehe
Artiest ScuL
als ze mannenplee's op staanhoogte filmen zien ze een hoop worst voorbij komen
laatste aanpassing

WHAHAHA jakkie:P
keb ook nog nix gezien maar op de wc's hangen ze zeker niet tenminste niet bij de dames. Dat mag ook helemaal niet

k zat met 3steps ff op de wc en zat er in t hokje naast me 2 te hatseflatse naw waren ze lekker blij mee geweest als dr dan cameraas hadden gehangen denk :D
wat boeit dat nou als je gefilmt word tijdens t neuke! niemand die t ziet kent je dus what the fuck :d

Dy-namic(TDH) 24 juli 2003 13:52
wat boeit dat nou als je gefilmt word tijdens t neuke! niemand die t ziet kent je dus what the fuck

al kennen ze me wel.. als ik dan bezig ben zal het me echt weinig kunnen schelen wie of wat er dan meekijkt via camera :P

ja ik was ook gepakt op 3steps ahead met wat pep,in dat kleine darkcore zaaltje..in die hoek daarboven hangt blijkbaar dus een camera
kut tent hemkade :kots: