Partyflock

Forumonderwerp · 618875
Hoe goed ken jij de houseplaten ? Ik noem een uniek stuk tekst uit een house nummer (kan elke stijl zijn), en de gene die weet uit welk nummerde tekst komt mag een volgend fragment opgeven... (het moet wel herkenbaar zijn dus niet zoiets als: "...Bass !!" want dat komt in honderden nummers voor)

"Do you believe in a God that opens eyes ?"

OPHIDIAN, SCRAPMENTAL !

:D:D:D:D:D:D

bah... volgende ?

Technofreak, je mag pas 1 posten wanneer je de vorige goed had. Hamunaptra moet met een volgende komen
vooruit dan TechnoFreak... DJ Paul ?
Hamunaptra had t wel goed ja.. ;)

(ondanks de spelfout - t moet scrapmetal zijn O:))

Gaat niet echt hard meer dit onderwerp
Artiest {SHOWLIST artist 14001, 46276, 35890, 35886}
en deze dan:

no no nono no no no no there is no limit!

Nou Japie moeilijke vraag zeg!

Antwoord: 2 Unlimited - No Limit

Dan nu ff een beetje moeilijker...

ich rocke ............
Ja dat was er een voor de echte muziekkenners! :D
Dacht ik zal eens even de hersencellen goed laten werken van mijn pf-vrinden! :P

Ich rocke....du!

Heb geen flauw idee, ik luister bijna nooit naar teksten in nummers, in ieder geval vergeet ik ze bijna altijd :(

Nou zal t maar verklappen he aangezien de muziekkennnis op PF erg beneden peil is..

Ich Rocke .... in dem disco

Wie deze niet kent, heeft geen muziekkennis althans geen ECHTE kennis
sjorry dat ik voor me beurt ging ;-(
oowja sorry hier gaat eht om die platen he
Lady's and jentleman

Dat komt in honderden nummers voor
ok zo dan, lady's lady's lady's & gentleman......

ready 2 rumble?

lady's and gentlemen komt idd voor in Ready to rumble van dj da rick super oude vette plaat.

als je die bedoelde maar denk het niet

hier idd een vraag voor mensen die denken dat ze veel van muziek af weten laat het mij horen als je het weet, mensen die veel in hollywood komen en daar wel een dj patrick hebben zie draaien kennen de plaat zeker.

another cold and lonely sunday morning hurts my
eyes

nou nou
neej fout die bedoel ik niet. nog duidelijker

Lady's Lady's, Lady's & jentleman. Tha ... Tha ... Is ....
Kunt het zelf aan me foto al half zien !
Welke moet ik nu oplossen ?

ben geen neophyte fan dus ken hem niet oplossen maar zo te lezen wordt de mijn eook niet geraden
Wat was het antwoord dan ?

hypetraxx - the darkside

lang intro maar me t licht effecten in snollywood is het een suppie plaat

En dan ben je muziekkenner?
next:

You call em what you want.. You're down there, whe're up here ! You're walking to the wrong goddamn...

geef het op vertel maar want ik ken toch geen echte gabber platen van deze tijd
Ik geef je wel een hint... ENZYME RECORDS
Ja mensen, tgaat hier egt niet op volgorde. die van mij is nog niet genoemt!!! jullie kunnen allemaal

OPBOKKEN!!!!!

genoemD! bock 2 school misschien? ;)

He ruudtepuut ga zelf met de bok spelen, wees blij dat je van je mamma en pappa achter de comp mag, maar jij bent zeker zo'n geval van natuurtalent en kent elke plaat op de wereld
Ey Trance miet hierboven...

Rot toch op man, kzeg alleen dat mijn plaat nog niet genoemd is en ik zeg helemaal niet dat ik alle platen ken. ga lekker vissen man :kneus:

vindt meerdere stijlen oke ken denk meer hardcore nummers dan jij maar het maakt niet uit alleen ja als iemand gaat schelden ken ie een porti eterug verwachten he
doe mij dan maar een portie met mayo Meneer ik weet alles beter omdat ik ouwer ben

om effe on topic te blijven

Is it not butiful to watch the sun rise sun rise sun rise.... and see the dark....explode
stampgast >> Das Myztic - Unacceptable. Ennu das geen Enzyme, maar SIN ;)
Is it not butiful to watch the sun rise sun rise sun rise.... and see the dark....explode

Welke stijl ?

hardhouse

hardtrance is een vrij recent nummer aantal maanden oud
Al sla je me met een stijfbevroren varkenspoot hartstikke dood schat,..............­ik zou het bij god niet weten
Artiest DSpawn
is dat niet Osdorp Posse, one_love_one_groove? :P