Ik was gister wezen stappen in 't Waterfront. Er kwamen wat bendjes spelen. Toen 't afgelopen was en ik behoorlijk zat was pakte ik de laatste metro naar huis en kwam ik opeens een bloedmooie meid tegen en ze rook echt superlekker Mmmmmmmmmmmmmm. Ze keek me echt superverleidelijk aan en ik MOEST gewoon naast 'r gaan zitten. Echt zo'n meid uit een of ander mythisch sprookje weetjewel. De metro kwam eraan en we stapten beide in. Toen we in de metro zaten kwam ze met 'r mooie koppie op m'n schouder liggen en ik rook haar mooie blonde haar en ik had zin om er op te kauwen, zo mooi was het. We praatten wat over koetjes en kalfjes en op een gegeven moment waren we bij station schiedam. Ik moest naar Vlaardingen en zij moest naar Nieuwland dus we moesten allebei nog een stuk lopen en toevallig ook nog dezelfde kant op. Dus we vervolgden samen onze weg, innig elkaar omarmend onder 1 paraplu. Ach wat was ze mooi, soms keken we elkaar verleidelijk aan en stootte ze met 'r borsten tegen mijn onderarm. Toen kwam het moment dat onze wegen moesten scheiden want ze moest een andere straat in terwijl ik rechtdoor moest. We bleven nog even praten terwijl we elkaar steeds steviger omarmden. Opeens vroeg ik hoe ze heette en hoe oud ze was want dat wist ik nog niet. Ze zei: Ik heet Gaby en ben 17. Langzaam liet ik haar los en draaide het gesprek op een end. Onze wegen scheidden hier. Nuchter wordend flipte ik ervan, waarom zien die meiden er soms zo volwassen uit, Zucht............
Arrg was ik maar 17......
Arrg was ik maar 17......