Partyflock

Forumonderwerp · 618526
Ik was gister wezen stappen in 't Waterfront. Er kwamen wat bendjes spelen. Toen 't afgelopen was en ik behoorlijk zat was pakte ik de laatste metro naar huis en kwam ik opeens een bloedmooie meid tegen en ze rook echt superlekker Mmmmmmmmmmmmmm. Ze keek me echt superverleidelijk aan en ik MOEST gewoon naast 'r gaan zitten. Echt zo'n meid uit een of ander mythisch sprookje weetjewel. De metro kwam eraan en we stapten beide in. Toen we in de metro zaten kwam ze met 'r mooie koppie op m'n schouder liggen en ik rook haar mooie blonde haar en ik had zin om er op te kauwen, zo mooi was het. We praatten wat over koetjes en kalfjes en op een gegeven moment waren we bij station schiedam. Ik moest naar Vlaardingen en zij moest naar Nieuwland dus we moesten allebei nog een stuk lopen en toevallig ook nog dezelfde kant op. Dus we vervolgden samen onze weg, innig elkaar omarmend onder 1 paraplu. Ach wat was ze mooi, soms keken we elkaar verleidelijk aan en stootte ze met 'r borsten tegen mijn onderarm. Toen kwam het moment dat onze wegen moesten scheiden want ze moest een andere straat in terwijl ik rechtdoor moest. We bleven nog even praten terwijl we elkaar steeds steviger omarmden. Opeens vroeg ik hoe ze heette en hoe oud ze was want dat wist ik nog niet. Ze zei: Ik heet Gaby en ben 17. Langzaam liet ik haar los en draaide het gesprek op een end. Onze wegen scheidden hier. Nuchter wordend flipte ik ervan, waarom zien die meiden er soms zo volwassen uit, Zucht............

Arrg was ik maar 17......
Als ze zich ouder en volwassener gedraagt zie ik het probleem er niet van in!

Ik heb zelf wel vaker relaties gehad met oudere "mannen"

Ik was 16 en hij 31, en ik heb een half jaar geleden nog gedated met een jongeman van 27 tja, ik zie het probleem niet...

Age aint nothing but a number!

Maar tis maar net hoe je er zelf over denkt.

Freakazoid 3 juli 2003 11:34
De meesten zeggen dus dat leeftijd niet uitmaakt. Ik vind van wel. Meiden van 17 zijn vaak nog met hele andere zaken bezig dan met iemand van in de 20. Je moet in een relatie toch een beetje herkenning vinden in de ander. Ik weet zeker dat ik dat bij haar niet zal vinden. Andersom zou dat misschien wel zou zijn maar da's een ander verhaal.

Ben het hier eigenlijk hartstikke mee eens.

Ik ben het daar ook wel mee eens, maar er zijn ook meiden van 17 die zelf volwassener zijn als sommige van 20!! Ik zeg niet dat ik volwassen ben want dat ben ik nog lang niet en wil ik ook nog niet zijn (heb het veel te goed zo:P) Maar als ik bekijk in mijn omgeving, zie ik soms meiden van 17 lopen die echt nog heel anders zijn als mij!! Komt misschien ook omdat ik een zus heb die 4 jaar ouder als mij is, en we gaan heel veel met elkaar om, en vroeger was het al zo van: wat zij heeft wil ik ook!!
Maar ik wil alleen zeggen dat sommige meiden van 17, van binnen niet 17 zijn!!
Sir Kenny. Ik heb gisteren iets moois ontdenkt. In Deurne, daar werk ik in de buurt, ben ik naar een paar tentjes geweest en daar liepen me toch een hoop lekkere chickies. Waren meer cacq en paardrij trutjes. Maar ohohoho wat mooi. Kon het gewoon niet bevatten. Leeftijd tussen de 14 en 20 ongeveer. Ik ga nu elke week maar denk ik

man/vrouw verhouding 40%/60% :)
Kom binnenkort maar met je mee...:D
Heb gister me examen gehaald mn pasje is nu zelfs geldig vanaf 12 jaar...
Dat wordt smullen...:D

Maar kak is lekker man....:kwijl:

Waar ligt deurne, dat is eigenlijk t enige probleem...:D

zo oud ben jij toch ook weer niet...
ach wat maak leeftijd nou uit????
als je 20jaar ouder ben oke maar 8jaar????
misschien later heb je niks aan. maar dan ben je toch lang al uitgekeken!!!of niet...

Kiss Miss J
laatste aanpassing
Tegen wie heb je het June?

:D

sorry...Sir Kenny

had tegen...freakazoid..­.

J

Damn :/
weet wat je bedoelt Freakazoid :S
heb k ook welles gehad alleen toen was ze 15 :S

2>djdgdasign

hoe oud was jij toen...16???

Miss J
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
voortaan mijn telefoonnummer maar geven ofzo!
Mijn lief en ik schelen ook aanzienlijk in leeftijd maar na de bedenkingen in de beginfase en het ongeloof van de omgeving bleek dat we toch naar elkaar toe bleven trekken. Wat volgt weet je nooit, maar nu ervan genieten, meer hoeft niet toch?

Wat is er mis met een 17 jarige??? Je had je kans moeten pakken man! :P

Lady Vna

Jij 16 hij 31 That's just sick bebe.
Niet van jouw maar wel van hem :kots: sorry mijn mening.
Ik vind dat je je conclusie te vroeg getrokken hebt. Je kent haar nog niet eens. En jullie hebben al 2 dingen gemeen met elkaar. Jullie zijn pf-ers en houden allebei van feesten. Dus waarom niet een gokje nemen, je kunt altijd nog besluiten dat zij toch niets is.
PS Jambers gister niet gezien? Een vrouw van 48 getrouwd met een gozer van 27. En gaat al 10 jaar goed.......DUS....

Precies!! Nogmaals leeftijd is een getal!
Ook al is iemand 26 dat wil niet zeggen dat ze dat van binnen ook is!
Ken genoeg meiden van boven de 20 die nog kinderachtiger zijn als mij!!

Ik had er diep gepenetreerd! OEPS!!! WAT ZEG IK NU :X
Dat is net wat ik zei!!!!!:s
laatste aanpassing
JA, DAT DACHT IK AL TJ! EN WAAROM HAD JE MIJ NIET UITGENODIGD???
Sir Kenny--> Deurne ligt ergens tussen Venray en Helmond en dat ligt ook wel weer een beetje in de buurt van Eindhoven.
En kak is zeker lekker. Lekker van die verwaande koppies. En ze zijn volgens mij zo'n beetje allemaal beschikbaar, heb er vrijwel geen met een vriendje gezien.
En lekker dat ze zijn hmmmmmmmmm.

Hupje van me! Ik wist niet dat jij zo graag gepenetreerd wilde worden door een Jedi!
Mocht dat zo zijn dan moet ik eerst toestemming vragen aan Yoda

Je moet romanschrijver worden kerel!!!! whahahahah, begin bijna te huilen....
Moet kunnen ik ken ook iemand van 25 en die heeft nu ook een vriendin van 17....

kenny>> ik ben 17 hooro:), toevallig een jonger leuk en beschikbaar 14jarig zusje?:K

Hmmm wat maakt de leeftijd nou weer uit?? Ik ben 15 en val op oudere jongens, meestal boven de 18:P

doen wel meer meisjes van jouw leeftijd

inzake stoer zijn

:@ Echt niet, ik ken er nix aan doen :@

heb je geen controle over je eigen geest?

dat is wel weer waar, maar bijv 15 en 23 (zo oud als ik) moet er niet aan denken:S. stel de minimumleeftijd op 18 en dan nog moet ze echt iets te melden hebben
was ik maar 18... ik wil helemaal geen 20 zijn :@
damn ouwe, ik zat ff te twijfelen of dat stukkie nou echt was of dat gewoon een stuk tekst uit een roman was :D

Iedereen die het is geweest verlangt ook wel terug naar het heilige getal 18!

Was ik maar weer 12! Kon ik ongestraft in de kontjes van vrouwelijk klasgenootjes knijpen!

(jammer dat ze toen nog geen tieten hadden)
jahh was ik maar 17
14 is wel erg jong ja, maar toch leeftijd moet eigenlijk niets uitmaken..
ik ben 20 mijn vriend 29 maakt ons ook niets uit!!

Maar 20 is toch ff iets anders als 14..... en fukker is nou ook niet echt een goed voorbeeld van een 29 jarige :D

;P

Hehehe hij slaat me vast dood als ie dit leest... :D
laatste aanpassing

Artiest Sentinel
Neuken?

ik ben gaby en ik ben 18 :P

:$ :$ :$
Voor een (let wel) serieuze relatie maakt leeftijd wel uit denk ik... Als je eenmaal de 18 gepasseerd bent (ongeveer) dan maakt het niet zo veel meer uit: dan zijn de meeste mensen wel in staat om goede beslissingen te maken en hun eigen mening te behouden.

Maar meisjes van 14 of 15 met gasten van 19 of 20... sja :s

leeftijd maakt niks uit tegenwoordig
Dus jij vindt 14/25 wel kunnen? Ik vind dat niet sporen imho... Dan zit je toch niet op hetzelfde niveau? Iemand van 14 kan wat volwassener zijn dan leeftijdgenoten maar 25...? Tja of die persoon van 25 moet gewoon niet zoveel eisen stellen aan een relatie... Goede gesprekken zal je waarschijnlijk niet hebben namelijk... Tja en het is strafbaar maar dit terzijde.
Lekker boeiend allemaal!!!!

Gesprekken????? Neuken moet je ze:/
Voor mensen met die instelling is de leeftijd 12 t/m 16 uitermate geschikt :)
Nou 17 vind ik best kunnen.

Ik ben ook pas 16..! :$

Nancy.
:respect: Freakazoid! :respect:
Goed dat je met je goede hoofd hebt nagedacht. (y)
laatste aanpassing
:offtopic:

Hey Animall is jouw Icon gebaseerd op het konijn uit Donnie Darko? :) Ziet er mooi uit man :)
Tis idd zo rond de 18 jaar en ouder heb je wer wat levenservaring en kan je zo'n beslissing beter nemen. Hoe ouder je wordt hoe minder leeftijd uitmaakt. 17 en 25 is nu erg groot. 27 en 35 vink ik dan weer meevallen.....
Een van mijn vriendinnen is dus ook 21 en hefet een vriend van 31......vink ook wel redelijk kunnen......