Partyflock

Forumonderwerp · 617960

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Zijn jullie het met mij eens dat het bij de bridge altijd hetzelfde liedje is? Er zijn altijd dezelfde mensen met altijd dezelfde dj's die altijd dezelfde platen draaien!

Ze beginnen bij hardstyle en ze eindigen er ook! Er zit geen enkele ontwikkeling, opbouw of afmixen in de muziek die ze daar draaien. Het enige wat de dj daar voor zijn geld hoeft te doen is de platen aanelkaar mixen!

Het viel mij gister met bobby v's party helemaal op! Op een gegeven moment was er gewoon behoefte aan een ontwikkeling in de muziek!

allebei :p
Gehehe, remko en dronken :s ;p
laatste aanpassing
:| die is niet gefotoshopt? :S
idd :yes:
:D

Dummy en een apie! :D

die is niet gefotoshopt?

Drank maakt meer kapot dan je lief is ;)
normaal sta ik nog wel achter de foto's die online staan :) maar deze vind ik niet echt uhh normaal
Nog een bacootje Remko??? ;)
:x

Zaterdag weer zo, remko? ;)
zaterdag gaat er niet eens een cam mee :D
Maar daar kan ik wel voor zorgen ;p
wegwerpcam moet lukken ja ;)

whahahaa Korrie wat doe je daar op die foto ?? :9
ik doe een poging om op hardcore te dansen :S

;p :D
Zelfs Chris heeft zich vermaakt

Dan was het dus echt een leuke avond.:jaja:
P.S. Iedereen loopt hier op Modtro te zeiken om dat gechat, maar doen jullie nu niet hetzelfde?...;)
Jammer dat ik niet eerder onine kon zijn, een beetje rellen.:devil: Hehehe...

Nu vraag ik me toch af of onze lobby voor meer hardcore heeft geholpen...:D

:9 :respect: 909 !!

909 heeft het niet doorgelezen! Had ie beter kunnen doen. Dan sloeg zijn reply ook ergens op. Nu niet! :S
*ahem* Ik bedoel: wat een onzinnig gezeik op dit topic wat nergens opslaat. Zo heeft ie geen nut. Is het jullie wel eens opgevallen dat er nog weinig mensen hier reageren behalve wij? en hoe zou dat nou komen?...:/

eeuhhh... :p

en hoe zou dat nou komen?...

Euhhh, door Mr. irritant???

Of omdat er al zoveel replies zijn dat iemand geen zin meer heeft om te reageren omdat ie dan eerst de hele discussie moet lezen. Als je het niet doet kun je nog wel eens domme dingen neerzetten of niet 909 ;)

PS: :bloos: Daar heb je mij ook wel eens op betrapt of niet 909?
Idd, jullie konden het zeker wel net zo goed...:/
Zelfkritiek mag dus ook wel.;)

Euhhh, door Mr. irritant???

moet ik me aangesproken voelen ?
:/
beginnen we weer opnieuw ?
laatste aanpassing
ontopic?? o:) ;p
Artiest Dummy
Nu vraag ik me toch af of onze lobby voor meer hardcore heeft geholpen...

Blijf je dat maar afvragen ;P

(nee is het antwoord trouwens..:D)
Was jij zo ver heen, of ik?

Ik weet zeker dat jij dat moet zijn geweest. Ik :cocktail: :bier: of :xtc: nooit dus daar lag het niet aan.
Blijf je dat maar afvragen

Nee hoor, was meer een retorische vraag.;)
Nee is het antwoord, ja zegt mijn geheugen.
laatste aanpassing
2 -SHE-DEVIL-: dat was voor Ronald bedoeld hoor, maar buiten dat, ik was ook zo goed als nuchter, dus daar kan het niet aan gelegen hebben ;p

Trouwens, net meisje dan. ( wat dat betreft ;) )
laatste aanpassing
En ik was ook nuchter :yes:
:x

Dat dacht je zeker...
tja dat weet ik niet meer :S
Gehehe, daarom :D
Als Remko nuchter was ben ik de paus.
Edit: wordt er nu dan gechat?
laatste aanpassing
Neuj, het gaat er over dat remko 'wel' dronken was zaterdag in de bridge ;p
Dat kan ook wel per pb.;)
Edit: net als dit
(heerlijk mierenneuken)

Dit topic was bedoelt om te discussieren over de bridge maar inmiddels is het meer om te praten over de bridge en de gebeurtenissen erbinnen en eromheen. Dus dit hoeft niet via pb.

Ik heb gesproken!o:)
laatste aanpassing
:S

Ik heb gesproken! O:)

en dat wil heel wat zeggen... :9 :/
laatste aanpassing
Dit topic gaat gewoon nergens meer over. Ik zeg niet dat ik heilig ben, maar sommigen kunnen er echt wat van. Volgens mij is het beter om als er iets bijzonders is in de Bridge er een topic over te openen dan dit. Want dit werkt gewoon niet meer. Is het jullie namelijk niet opgevallen hoeveel PF'ers er in de Bridge komen en hoeveel op dit topic? Dan weet je al genoeg...
Dit topic was bedoelt om te discussieren over de bridge maar inmiddels is het meer om te praten over de bridge en de gebeurtenissen erbinnen en eromheen. Dus dit hoeft niet via pb.

:yes:

Ik heb gesproken!

(y)

donateur! Dit topic gaat gewoon nergens meer over.

:o

Waarom open we geen chat topic voor mensen die naar de bridge gaan en dit topic voor "echte" bridge talk. Line-up's ofzo...
ik vind het hier anders wel gezellig

:D
Dat bedoel ik dus ;)
ik vind het hier anders wel gezellig

Juist daarom, open anders jouw eigen topic in chat. Bijv. het grote Modtro en Missblondhardstyle topic ofzo...

909 heeft wel goeie ideeen :D

maar zoals ik al zei, zo'n topic had ik al maar dies doodgebloed :9 !
dus als we er weer 1 openen krijg je gezeur dat ie dubbel is en wordt ie waarschijnlijk gesloten :[ :devil: !

nog meer goeie ideeen ?
Open nu gewoon een nieuwe, dan hapt iedereen toe. Chatten is actueel in de topic.

of zoals eerder is genoemd :

verplaats dit topic naar t chat forum en open over feesten/line up's enz gewoon elke week (ofzo) een nieuw topic (voor mensen die zich aangesproken voelen dit te doen) !
dan kunnen we hier lekker doen wat we willen om zo maar te zeggen en de bridge komt vaker voorbij in t forum (dus extra promotie :p ).

resultaat : iedereen blij en meer bezoekers in de bridge ?

*ik ben dan wel blond maar euhh... :9 *
laatste aanpassing
*ik ben dan wel blond maar euhh... *

.... :x