Partyflock

Forumonderwerp · 617279
Artiest {SHOWLIST artist 4219, 93959}
Stem mee om Liquidation te ontbannen

:respect: Liquidation :respect:

:p
laatste aanpassing
ik heb handen met een eigen leven die soms per ongeluk totaal ongecontroleerd verkeerde dingen intypen

zwaar te huilen achter de pc maar ik ben ze niet de baas

He geen geintjes erover maken! :/
Dit is echt serieus!
ja neej ik BEN serieus

sorry :flower:
kan het ook niet helpen :cry:

ik ook niet*PIJPEN*. Als ik *TREKTRUT* de ziekte heb van Guilles de La Tourette *NEUK NEUK* is dat niet om te lachen *HOER*

whahahhahaa :D

Ja hallo, dus PF moet er maar rekening mee houden dat Lidiquation haar medicatie niet heeft geslikt? Nou wordt het helemaal mooi, dat is toch haar eigen verantwoordelijkheid­?

Inge

Natuurlijk is dat haar eigen verantwoordelijkheid­,maar iemand die zijn pillen vergeet met Gilles de la tourette is dus dan ook gelijk fout?? :|
ja die moet opgepakt worden wegens discriminatie

HOER! VUILE FATHMA! GEITENNEUKERS ALLAHHASHALLH!
1 iemand die vindt dat techno zuigt (en dat ook zo fijn uit in haar naam) vind ik persoonlijk wel genoeg.
Eigenlijk wel lekker rustig zo dus ;)

Natuurlijk is dat haar eigen verantwoordelijkheid­,maar iemand die zijn pillen vergeet met Gilles de la tourette is dus dan ook gelijk fout??

Oh, dus ze heeft Gilles de la Tourette? ;)

Inge
dat hebben we allemaal wel es een beetje toch?

1 iemand die vindt dat techno zuigt (en dat ook zo fijn uit in haar naam) vind ik persoonlijk wel genoeg.

:|

Ik blijf altijd netjes hoor. O:)

Inge

Nee ze heeft geen Gilles de la tourette,maar wel een ziekte die ADHD heet en bij de een is het erger dan bij de ander,ze geeft zelf toch ook toe in dat topic (link hierboven) dat ze last heeft ervan :s
Zelf vind ze het ook niet leuk.

Als ze haar medicijnen te laat inneemt dan krijgt ze die adhd verschijnselen 10x zo hard terug en dan is ze heel impulsief en denkt ze niet na voordat ze iets zegt of doet.
laatste aanpassing

Tja Car is haar hele leven al heel erg impulsief, vertel mij wat! :D
Het gaat juist de laatste tijd een stuk beter met haar, maar dan moet ze WEL haar medicijnen innemen op tijd he Car :yes:
:) lekker he mari! gisteravond was ze dus weer haar medicijnen vergeten en nu is de muts weer gebant

ze kan er zelf niks aan doen dat haar gedrag dan veranderd , dat heeft ze op dat moment zelf niet eens door , af en toe kan ik haar dan ook wel wurgen , maar toch blijft het een lieverd :), want ik weet dat ze het niet expres doet.

en hij is weer open :)

hehehe
Kom op mensen! Carretje moet terug zonder haar is het hier saai op partyflok. :(

stemmetje van mij,maar het kan soms iets minder "fukkerig" om het maar zo te zeggen!!
De kale loser in een ausie stemt tegen (k) ;)
laatste aanpassing
Pas maar op Dickie als ze terug is :devil: :p..niet dat ze weg is hoor ;)

:x
*edit*
ben je nou NOG niet officieel terug??
laatste aanpassing

five days to go ;)

Mischien stomme vraag, maar waarom heeft ze die ban?

Omdat ze SQ heeft getreiterd en uitgedaagd
record ban?

10 dagen nu
zooowww...
*off topic* wel grappig.. als ze weer terug komt is ze mn 100-ste vriendje in de lijst
*on topic*

zou ze al afkick verschijnselen hebben?

Nee hoor ze heeft geen afkickverschijnselen ;)
He maar ik ga er vandoor,moet er weer vroeg uit en dan naar bloemendaal met Car enzo :)

Doei! (k)
kee dan.. have fun.. doegggg!
(k)
Artiest Maus
Over 5 dagen alweer???? :O :|

Kan ze niet langer een ban krijgen? ;D
regelen we voor jou speciaal een ban van een maand ofzo... goed?

morgen is ze weer terug :bounce:
jippie

we gaan de vlag uithangen!!! :devil: :p

Ze kijkt wel lekker geil :kwijl:

ze is alleen niet geil ;p

is ze niet geil:(Zullen we dan nog wel zien:yes:

:bounce: A J A X :bounce:
wannabee's
Weer een ban? :P

Oke ik stem ook terug

morgen is ze er weer hoor Dura ;p

AJAX