Partyflock

Forumonderwerp · 614996
Beverwijk 9 juni 2003

Ja partymindedpeople jullie hebben de titel goed gelezen........

Gezien het feit dat beide auteurs dol zijn op zwemmen hebben wij ALS EERSTE, ja dit is fu**ing UNIEK foto's van en op en onder en tussen en naast het Defqon1 terrein. Zoals jullie gaan zien is alles in volle gang. Voor de goede orde...het terrein is volledig afgezet-->

en daarom zijn wij maar gaan zwemmen (:P) vanaf hier:

want wij zouden NOOIT de regels aan ons laars lappen.........

Na ongeveer een uur zwemmen kwamen we aan terwijl we natuurlijk al helemaal opgewonden (:S) raakten van het steeds dichter naderende feestterrein. Een bekend gezegd luidt: een goed begin is het halve werk, nou hier begon ons "aanspoelen" mee-->

JAMMIE :K

Vol van de spanning dat wij de primeur hadden. Renden we als bezetene over het terrein. Nu volgen enkele foto's van de tenten die al opgebouwd zijn. De rode (op de map blauw aangegeven :S) tent is een echte circus tent en was rond dit tijdstip vet SPOOOOKYYYYYY->

Mocht je ooit ook zo'n tent nodig hebben omdat je cavia 40 jaar is geworden, hier het adres......

Snel door naar de volgende tent, dit is een stalen profiel silo van ongeveer 60 meter lang....

Even stiekum in de techno tent: :bounce: want jullie weten het: "nobody listens to techno" :P ;)

Hardtrance zaal in opbouw, dansen op houten platen.....beetje feestweek, biertenten :S idee...

Even voor de goede orde, het zal echt wel modderig worden dus twijfel niet en kom op je kaplaarzen :P........

De open-air stage zal zo rond de klok van 22:00 helemaal vol staan met stampende en van de zonsondergang genietende mensen.

Hier alvast een voorproefje van "de zon in zee zien zakken" (zeg eens 20 keer snel achter elkaar...en je gaat net zulke vage taal uit kramen als diegene die een hap neemt van eerder geposte karper :) )

EN NEE!!!! Andy en ik hebben er niets romantisch van gemaakt.......... :P

Even wat algemene overzichtsfoto's. Sorry lieve q-dance we hebben niet de hele tank leeg gereden van onderstaande racekarretjes....:P

Sla het goed in je op, doe er je voordeel mee ;)

Nog even wat regeltjes....wel handig om van te voren te weten....

Het is dus verboden om:

naakt te jetskieen terwijl je vist voor de niet aangevraagde barbeque :D :D :D :D

Even wat Parkeerinfo (hoe ze daar al die auto's kwijt willen :S ???)

Ja mensen aan alles komt een eind, hopelijk hebben jullie veel geleerd van meester Andy en Simon. Tot de volgende verken het terrein les. Toen kwam die roze-met-gele-stippen-olifant en die blies het verhaaltje............

PS Voor de echte fanatiekelingen, de terugzwemreis was erg koud en erg zwaar maar in het achterhoofd houdend dat wij dit met jullie zouden kunnen delen deed ons de overkant weer halen....:P

MAZUMMMMMMMMMMMM

en Greetzzzz 2 Y'all

C U @ Defqon1

"Da Peanut" aka Andy en Skippie aka Simon
Kan ik er wat aan doen dat ik een obsessie heb voor grote harige apen die mij met huid en al probere te verslinden .. CAN IT GET ANY BETTER?!!??!

Waarom denk je dat Skippie mij zo aantrekt (6)

Ons sexleven sucks?? Jij vind het altijd maar al te lekker als ik het toppie van mijn bananenhoofd in jou gewillige bananenschotel steek.. je schreeuwt zo hard dat mijn goede vriend de apetemmer tarzan in het niets valt bij jou

Die laars zit nog lekker verstopt, ben er een btje aan gehecht geraakt.. denk dat we een soort band hebbe gekregen :)
Die laars heh? Sinds wanneer bevind ie zich daar in je gat andy> ? Kan me nog herrineren dat we je met 20 man op kwamen halen voor QT en dat jij nog "zat te schijten" Toen je moeder pas naar boven ging kwam je terug.......Die laars heh....ik vertrouw het niet! Is het er soms zo eentje van een cowboy met van die ijzeren sterretjes aan de zijkant :P

Andy jij trekt mij trouwens ook vaak aan...:P

Tanky...wanneer was dat showtje met alleen je kousen en laarsen aan? Ik "vermoed" dat ik het gemist heb :cry: :cry:
2 skippy die laars bevind zich daar sinds QT, nadat ik weer voor niets naakt voor hem stond, en jou maar niet kon vinden maar dat kwam omdat jij ziek naar huis was gegaan zei Andy :@

2 Andy, ja, jij weet wel hoe je tanky gek moet maken :kwijl:
Ziek naar huis :S Wat een stinkende rot bananeninzijnr**tstopper die Andy....ik ben al 10 jaar niet ziek geweest. En geloof mij ook al had ik 250 graden koorts die show had ik niet willen missen :$

2 Andy, ja, jij weet wel hoe je tanky gek moet maken

-->

VERDOMMMMMMMMMME Andy, vrijdag krijg jij overdatum ijs! :[
laatste aanpassing
Ziek?? Simon als jij die show had gezien dan was je pas ziek geworde .. het was teveel om aan te kunne, you can't handle that (6)

Was all1 bestemt voor mijn pinda oogies :P

Als je geen overdatum ijs voor me hebt vrijdag.. dan vertel ik je misschien mijn geheim :)

Ossie .. HOU JE INNNNNNNNNN

Skippie, ik stond al helemaal klaar tot dat Andy vertelde dat je ziek was, muziek aan, prive kamer geregeld, en veel drank, jammer dat je er niet was he vond je ook niet Andy??
laatste aanpassing
Skippie .. who the fuck is Skippy (6)
Ik begrijp niet waar je het over hebt Andy O:)

*stiekum aangepast*
skippy of skippie maakt me even geen moer uit na het zien van bovenstaande foto......wetend wat ik gemist moet hebben :cry: :cry:

2 Tanky: vanwaar die dikke ketting? Das duidelijk een dikte berekent op mijn gewicht :P
ach zaterdag ben ik weer te vinden in de Hemkade, dus missschien een herkansing??? :S

Andy had mij vast laten zetten aan mijn ketting gelukkig kwam er iemand met een tang om mijn ketting door te knippen, ik had de ketting meegenomen voor show, Ketting, stoel, Skippie, lapdance, Tanky, :devil:

En Andy mocht toe kijken helaas is het allemaal iets anders gelopen
Jaaaaaaaaa daar zijn jullie beide ff stil van

nou kanjes tanky gaat slapen (k) van mij

en zie jullie misschien zaterdag,
Lees ik daar een herkansing????????

Voor de een een herhaling voor de ander een herkansing.........

show, Ketting, stoel, Skippie, lapdance, Tanky

Ik weet het zeker god bestaat niet dit had ik niet mogen missen........

Lievelievelieve Tanky (je bent toch wel lief heh? :P) Trust! (k) En ZEKERZZZZZ niet dat stomme misschien dat we je zien!
Zaterdag komt alles goed :D!!!!!
Ga eens wat vroeger naar bed kleine reus :S! Strax kan je morgen je oogies niet open houden of zitten je wallen ervoor....of zal dat wel meevallen..........:­kwijl: ;)
*gaat beginnen met moet in te drinken :S *
Jaaaaaa komt allemaal goed *slik*

Hmmm, tja Tanky is niet echt lief, maar dat is toch nergens voor nodig??? ik bedoel mijn act zal daardoor echt niet minder zijn, *nog een keer slik*

*boodschappenjongen, graag 3 flessen martini en een beetje snel graag :S *

superfoto`s
morgen awakenings........?
:kneus: offtopic blijven
Ja, moet je maar geen verstop je tong met een meisje spelen en mij geen aandacht geven
Schat denk om je bloeddruk
dat heb ik door, maarja als je er intrapt dat mijn 2-ling zusje jou gewoon in je kont laat knijpen omdat je denkt ik het ben, tja dan kijk ik hier ook niet van op :Devil:
laatste aanpassing
Misschien heb ik wel door dat het je 2-ling zusie iz, maar vind ik het gewoon niet erg :P
jajaja en gisteren raakte je helemaal in shock toen ik vertelde dat ik het niet was :@

Jij heel trots tegen iedereen zeggen dat tanky in je kont had geknepen, hahahaaaaaaa :Devil:
Ejjj wie gelove de mense eerder

Mij de lieve pinda

Of jou de geile sexy lady... SHIT dat ga ik verlieze :P
Mij natuurlijk O:) het liefste en betrouwbaarste meisje van PF 8)

Of een wilde Pinda die steeds zijn waaier liet vallen zodat ie onder de rokjes van de dames kon kijken :Devil:
Shit had je dat gezien!!!!

Me voorraad waaiers gaat er wel aan op deze manier.. aangezien alle boze vriendjes elke x de gevalle waaiers totaal verwoeste :(

Maar tis het allemaal waard (6)
ja ik moest vooral lache toen de ene jongen echt woest werd en die waaier in je mond duwde waardoor dit ontstond ----------> 8)
Je 2-ling zus vond het wel sexy :)

Toen we samen in de wc ware en ze die waaier er voorzichtig uittrok toen wou ze die waaier in haar...... euh waar hadde we het ok alweer over?
In haar, haar steken ja dat vertelde ze al ze had haar haren in een staart en vond het leuk om de waaier in haar staart te steken.

toch wel raar hoor, ben je met mijn zusje alleen in het toilet doe je nog niks :Devil:
ga je haar vertellen over je waaierverzameling :vaag:
Jou zusje iz niet helemaal eerlijk tegen jou .. late we het daar maar op houde :)

Mijn waaierverzamling iz heilig ja.. niet mee spotte:@

Waar is skip eigenlijk.. hij heeft meestal tegen dit tijdstip ook een nuttige opmerking geplaatst
Is goed met je schat, laten we het er maar ophouden dat je bijna vreemd ben gegaan bij mij :@

hahahaaaa
Vreemdgaaan ... IKKKK???????? NEEEEEEEEEE
jaja probeer je er maar uit te praten :@

voor straf nemen we geen 11de kind meer :devil:
Had je toch gelijk Andy over die 10 kinderen......
Tering wat gaat je dat een duiten kosten dan kan je de hele dag wel chinees blijven rond rijden om alleen die luiers al te bekostigen :P

2 tanky: begint het moedergevoel te komen?
ieuuwwwwwwwwwwwww nee man hou op, :@

was wel gezellie he zaterdag.
Laten we het er op houden dat het oefenen tot het leukst is..........:D :D :D

Zaterdag was serieus een van mijn betere feesten. Alleen de sfeer al tussen de deedjees onderling was top........CHARLY!!!­!!!!!!! draaide weer zo super.....

Klopt het dat je een beetje weinig oog had voor de mannen? Of werd je dat zicht ontnomen? Zit die zuigzoen die ik je heel snel en stiekum gaf er trouwens nog? (rechterkant :D)
laatste aanpassing
wanneer heb je dat gedaan dan???

Hmm ik zag niet veel bijzonders rond lopen en was ff met iets bezig,
Bijna op het eind stond jij in een behoorlijke stevige :kwijl: klem bij Kimhhhhhmmmmm toen liep ik naar je toe omdat je de hele tijd zo g**l met je rokje aan het klooien was en gaf je een vette natte klefferige zuigzoen......binnen 2 sec. zag ik al een rode plek: missie geslaagd! :P
Nix byzonders .. all1 ik dan NATUURLIJK HE :@
ja poepie alleen jij natuurlijk maarja jij was met andere dingen bezig volgens mij,
Ja skip kon niet van me afblijve :P
en ik maar denken een droom komt uit, zijn ze alleen maar met zijn tweetjes bezig ik nog :bounce: en joehoeeeeeeeeee schreeuwen maar geen aandacht, waren alleen met elkaar bezig :cry:
Net alsof je het niet super vond om ons bezig te zien same!!!
dat zeg ik, alsof een droom uitkwam, ik wilde nog mee doen hoor kwam er niet tussen
Simon iz ook zo'n egoist .. wilt mij niet dele enzo ..
ja ik moet hem nu al niet meer geen prive show voor hem :@
Voor mij nog wel he :D!!

Als skip zomet1 komt zal hij dit niet leuk vinde (6)