trouwens,hoorde van een brabander dat hij zijn shows in brabant altijd in het brabants doet...dat is ook wel vet!!zo dat ook wel eens willen horen,maar zal helaas wel onverstaanbaar zijn voor een fries...
Nou ik ben donderdag 11 september geweest en hij was heel goed. Niet super want ik heb niet dubbel gelegen maar wel goed.
Hij nam ook niemand uit de zaal in de zeik, beetje jammer want we zaten op het balkon!!
ja jezus die gast is echt zo gestoord als een mongool
e cht humor wat helemaal nergens over gaat geweldig!!!!
en hij heeft nog dezelfde achternaam als ik ook
Hans teeuwen rulezzzzz...
ben hem toevallig net aant luisteren...
Jostiband, Mars, literair cafe, waterbuffel, strond en fruit vind ik erg goed...
en idd die met die taxi is ook leuk...
vind hans teeuwen echt geweldig...
hey kabouter waar is je puntmuts? ik ben gotverdomme geen kaboutertje!!!
en mijn vader heeft een hele grote penis, mijn vader heeft een hele grote pik en als mijn moeder weg is en hij alleen is da wil die nog maar 1 en dat ben ik!!
hum, jaja...eigelijk, eigelijk he, vind ik vrijwel alle vrouwen:KUT HOEREN
met hun vagina gadverdamme, zure sloot!!!
enz enz, schitterende goser
de overgang!!het klinkt als een promotie,maar dat kunnen we het niet bepaald noemen he... en weet je wat vrouwen in de overgang ook die doen?die zweten!!!!
maar naast het feit dat ie hele goeie sterke teksten heeft,is zijn mimiek en muziekritme ook zwaar oke...echt een kerel met talent...
Dag lieve mensen,
Hans Teeuwen is genieten.
Ik heb nu Hard en Zielig gedownload en moet zeggen dat ie weer errrug goed is
Nee echt niet!! Denk ik iig. Maar die show is net begonnen dus zal wel een tijdje duren voordat je er iets van kan zien. En hij is haast overal uitverkocht dus dat wordt een tijdje wachten voor je of kaartjes overkopen van iemand.
ja geloof dat ie overal uitverkocht is...maar ik heb kaarten!! maar hij viel dus wel een beetje tegen in deze show??waar viel deze mee te vergelijken?
Nou, hij viel niet tegen. Want het is ook VET cool om hem in het echt te zien.
Maar het was gewoon wat minder dan normaal. Hij had aardig wat dingen die hij al eerder had gedaan enzo. Gewoon niet dubbel gelegen maar wel veel lachen!!!!