Partyflock

Forumonderwerp · 613492

yooow dit is eigenlijk een oproep naar alle producers die een beetje techno ge-orienteerde produkties maken om mee te doen aan een sort of battle; wat je veel ziet op hiphop sites is dat producers een dope beat maken van zo`n 2 min; zetten die online; wordt als ze wack zijn bruut gedist, maar als ze dope zijn winnen ze; tja het winnen stelt geen fuck voor, maar het is de lol van het meedoen en je leert er wel van omdat je steeds die ander wil verslaan...

mij lijkt het echt wel lachuh om zoiets te doen maar dan op house basis; ik heb een beetje een idee hoe dat in zijn werk moet gaan, maar voordat ik het helemaal ga uitdokteren ;-P wil ik wel graag weten of er hier producers zijn die zeggen; lachuh dat lijkt me wel cool...

waar het mij om gaat is misschien juist proberen wat experimentelere dingen te maken die een beetje een combinatie zijn van verscheidene hardere house vormen; hardstyle/hardtrance­/hardhouse/hardtechn­o/hardcore etc :)

ik kan natuurlijk ook wel naar een andere site gaan, maar volgens mij ist hier wel vrij gezellig :)

Break & Enter...

Werkzaam bij KraakPiep
Wheather Experience.

(Ik ben dan niet zo'n remixer, maar dit lijkt me wel een coole. Btw nog excuses voor t niet plaatsen van een remix van de vorige contest :) )
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Break & Enter is inderdaad wel tof
Artiest {SHOWLIST artist 10553, 74453, 70844, 71694}
ja doe maar download link die track hebbik niet :) maar van prodigy krijg ik altijd meer inspiratie dan van andere dingen dus dit lijkt me cker weer een leuke battle :)

cool O:)

wie stemmen er dus allemaal in voor Break & Enter?
Werkzaam bij Symbiotic Sessions
Artiest {SHOWLIST artist 58830, 23062}
ok dan, ik heb die track wel,
plaats 'm vanavond nog effe...

ik kan dus alleen voorlopig nie meedoen he :S :'(
jammer.... maareh omka je mag je afgemaakte tracks wel via mij op inet posten aangezien je toch dichtbij komt wonen :)
sorry, hier staat 'ie dan. door pf-problemen gister niet gelukt.

The Prodigy - Break & Enter

(je moet 'em nog effe clicken in de index)
laatste aanpassing

Koel. Ik rip m wel van originele CD.
Ik doe mee! Alleen heb ik ff wat tijd nodig. Wacht nog op de bekabeling voor mn gearz .. ;) En dan pielen maar! :D

Is er een deadline?
Wordt weer een (y) battle!
er is voorlopig denk ik geen deadline, de vorige is ook nog niet (helemaal) afgelopen. Dussssee..

Happy battle, ieder1...

iedereen die dit forum leest kan meedoen by the way...
laatste aanpassing
http://www.krankimkopf.com/mp3/HHHmusic/HHHooLiGaN%20-%20Do%20Not%20Distort.mp3

industrial :)
sjoow heee , H3 das wel harde herrie :) niet helemaal mijn stijl :), maar et klonk wel duister

btw:

Prodigy - Break & Enter ( Craven's GabbaMix)

Nog niet af, dit is een ruwe outline van hoe ik de track ga maken :)
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2844, 2399}
Artiest Paul Niezen
hee willem!! wap en ik hebben sinds kort ook hardware gehaald. binnenkort knallen we even een nummer op dit forum. leuk leuk!!
Craven: Coole track! Leuk hoe je die breakbeat in het nummer verwerkt hebt. Minder leuk vind ik de manier hoe je in de break met het melodietje omgaat, maar dat komt nog wel goed denk ik. Verder klinkt de track erg relaxt, vooral de diepe kick is lekker! Ik verheug me op de complete versie(y)
Nieuwe versie geupped inmiddels, alleen de afmix is niet perfect die moek nog een keer overdoen
Shameless bump :)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA­AAAA TITA OMKARA TECHICHI TERREUR (6)

:P

zo; hopelijk na dit weekend heb ik een pc die het doet; kan voorlopig geen drol uploaden in deze veels te trage internet cafe`s, maar goed; het begin is er :D

ben trouwens ondertussen bezig met een ondernemingsplan voor PHREAKK in utrecht; toekomstige winkeltje als het zo mag zijn ;)

(K)(K)(K) aan iedereen :P:P:P

ciao :)
Welcome back :)
ligt een beetje dood, hier..
binnekort maar weer 'ns iets nuttigs posten...
Artiest {SHOWLIST artist 65349, 27253}
Laten we nieuwe battle beginnen...
wie zet er wat samples online?
mmm, oja de battle*bloos*. Ik ben al wel bezig geweest met de prodigy-remix, maar gaandeweg ben ik met de live-act druk geweest...
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
harde techno :Phttp://damien.selwerd.nl/kaliman/KaLiMaN%20-%20Sicknes.mp3

mn allereerste produktie tje :S

ik ga ook maar is techno proberen te maken :$ battlen is cool (Y)
laatste aanpassing
mijne helemaal af inmiddels:

Prodigy - Break & Enter (Craven's GabbahMix)
*huppelt langs terwijl hij rozenblaadjes strooit*

ik heb nog ff nix af... ben wel met iets bezig ;)
;-) lekker rozenblaadjes

jongens jongens jongens; wat is het hier een dooie boel ey :P

mij spijt het ff; zit momenteel wel weer elke dag in maastricht; kan dus wel internetten, maar nog steeds geen muziek maken (jaja ik schaam me :D) anyway; ik ga in een professionele studio werken om de dance-produkties te verrichten (echt te wreed; ziek grote studio ook :|) en dan heb ik eindelijk me EIGEN plekkie en kan ik ALLES weer aansluiten bla bla bla

oftewel... WAT gaan jullie doen met oud en nieuw? :P

EN ik kan hier nog steeds NIX luisteren, krijg daar de scheit van, dus wie weet kan ik deze pc ff omgooien en zelfs nog ff reason voor de etter erop knallen :)
laatste aanpassing
klinkt allemaal heel aardig guyz :)
kben zelf ook ff bezig geweest...heel ff maar eigenlijk..dus verw8 er cker niet teveel van ha...
t was zo een hersenspinsel van me eigenlijk..doet me zelf eigenlijk beetje denken aan Philosomatika. ( lees: benoem t genre :p...industrial tek ?)

www.v1ncent.nl/v1nte­k.mp3

gr.v1n!
laatste aanpassing
KaLiMaN - Sicknes.mp3 harde techno KaLi ?...
hmmm ok...

Gebeurt weinig hier, waar blijven de tracks?. Ging zo lekker in het begin. 8)

binnekort gaat dit wel weer opleven, maar iedereen heeft het volgens mij gewoon druk :)

ik werk nu in een studio en heb nog ff thuis geen internet en daarnaast ook weinig tijd; tis werken en dan de studio in en heb geen tijd meer om ff voor de lol een trackie te bouwen zonder dat het echt ergens naartoe gaat :$

over een maand of 2 komt mijn shit eindelijk op plaat en JAWEL ik krijg mijn EIGEN label :D:D:D

WHO DA MAN!!!! :-P

me 1e EP wordt gelijk een dubbelaar ;)

zo weer ff genoeg gepatserd :)
Tis ook hier druk idd! Ben nu bezig met 2 samenwerkingsproject­en, me eigen live-act, en het organizeren van party's!:)

Druk druk druk
Zelfde verhaal ook weer hier, druk met studie en druk met muziek, binnenkort releasje, veel goeie contacten,...

Volgens mij heeft dit topicje wel z'n positieve vruchten afgeworpen als ik zo om me heen lees...

uit respect voor Craven beloof ik dat ik zowiezo nog een break&enter remix maak... later
:)

binnenkort gaan we wel weer lekker verder ermee

ey stelletje ouwe zeekoeien :P

alles goed hiero?

als mijn EP af is moeten we maar weer eens de battle-sletjes uithangen nes`t pas O:)

trouwens ff btw...

ben nu hard aan de slag; mijn dubbele EP genaamd Plastic Pulse op mijn eigen label CYBERPUNK RECORDS (zie mijn forum plaatje, is een gedeelte van het logo) :)

deze gaat ergens rond halverwege maart uitkomen en JAWEL gewoon fokkin wereldwijd; worden een stuk of 1500 tot 2000 geperst... ja veel gek :D

rond deze tijd (ergens in Maart dus) opent de studio waarvoor ik werk ook een NIEUWE platenwinkel in Hilversum waar werkelijk IEDEREEN kan halen wat hij VET vind. dus van goeie up2date hardcore tot dikke hype schranz en funky techno, hardhouse noem het maar op.

daar ga ik werken een aantal dagen in de week :)

de store gaat "DEEP IN THE NIGHT" heten en zal komen op Vaartweg 19, te Hilversum :D:D:D

een hele leuke locatie, met een goeie sfeer ! (Y)

tot battles of ziens in de store ;)

owjah koop me EP: wordt vet :P hehehe :D
laatste aanpassing

Helloooooowwww.....

Hey Omkara!!!!
Ik moet er even achter komen hoe ik al
die shit op internet (silly me) moet knallen....
Maaarrrr dan laat ik je even de ge-upgrade versie van mij Israelites track horen(en anders laat ik je 'm wel even bij Cheech&Chong remco wel even horen..)Vet beuken!!!

Kom btw naar Nighttown vrijdag(Cenobytes)
Heb van ze gehoord dat't kicke word!!!
(k) :hug:

http://www.acid-anonymous.org/data/aa/solarflares.mp3

En dit is btw de best track all times!!!!

ZALIG!!!

En dat weet jij best Willem!!
laatste aanpassing
Erg lekkere track Obi Wap Kenopi, ik ben eg wel
fan van dit soort herrie.

Ik heb desondanks wel wat kritiek, ja dat krijg je als op het battleforum post, ik hoop dat je 't me in dank afneemt.

Over het algemeen vind ik het een superlekkere track. Hij zou naar mijn inzien nóg beter zijn als:
- Je de kickdrum wat meer varieeerd, wat scherpere kicks af en toe, hij valt een beetje in het niet soms. Misschien een extra hoge kick eroverheen af en toen en dan de hele zwik compressen?
- iets meer variatie in de percussie, die ene scherpe tom , wordt na een tijdje een beetje irri. Ik zou hem er zeker wel inlaten, maar wat meer gedoseerd, en af en doe een gevarieerder pattern of zo.
- misschien een break, waarna de leadsynth iets veranderd, die gaat naar mijn smaak te lang 't zelfde door. en komt hetzelfde terug later.

Al met al erg lekker, ik hoop dat je er iets aan hebt.

de groeten aan Willem.

hey wappert :P

die track is helemaal niet van jou, maar van domination :D

maar dat had meneer Jorus verkeerd begrepen ;-p

je kommentaar klopt ook, maar goed gezien het een track van een ep is uit 2000 ofzo vind ik hem echt wel errug goed :)

beetje minder dat de maker van die track een ontiegelijke sukkel is :$

misschien ga ik vrijdag naar Cenobytes.

zit erover te denken...

Hey....

Dit zou overigens wel een leuk onderwerp zijn voor op..... www.synthforum.nl

Al moet ik er wel bij zeggen dat het hier over het algemeen wat gemoedelijker is. :D
ola, na lange afwe[a]zigheid mijns zijde toch maar weer es wat geluisterd :)

solar Flares van Obi:
lekker wel, erg lekker wel :) maaar na een tijdje begon ik toch wat te verlangen naar wat meer afwisseling.. denk dat een iets ander bassloopje oid de boel een stuk spannender zou houden :) maar (y) voor et lekkere melodietje enzo :)

break&enter van Craven
LEKKAH LEKKAH, maar dat vind ik wel van alles vd prodigy :) iets harder/agressiever had van mij wel gemogen, maar al met al erg lekker wel :)

sickness van Kaliman
kreeg maar 122 kb binnen :/ maar veel belovend hoor ;p

HHH's trackie deed et niet
en der waren nog 2 andere dooie linkies..

grtz en keep up the good work :)

[btw als er bepaalde mensen nog een leuk portretje willen voor een platen hoes oid...... :D ]

Hihi..
Deze track moest gewoon gehoord worden zo bruut..
Maar 'k zie je vanavond Willem! Be there!!
Artiest {SHOWLIST artist 44392, 12465}
loopt er al weer een nieuwe battle?
ik zou graag een bijdrage willen leveren in de trant van Breakcore :D

nee stom genoeg loopt er nog geen nieuwe battle, maar zodra ik mijn shit weer op orde heb en dat zal binnen een week of 2 hoop ik zijn dan komt het goed; beginnen we ouderwets weer een nieuwe battle en ditmaal ook iets van een punten telling; desnoods doen we de battle in een gewoon forum zodat er ook non artists kunnen reageren?

gewoon zo van net als bij exploitation bijv dat je ook cijfers voor je track krijgt :)

leuk of niet?
Where have you been Willem, dit forum is al geruime tijd het 'draaien en produceren'-forum en dus 'non artist' dat merk je toch wel aan de kwaliteit van de posts ofnietan!?!? :P

maar non-artist kunnen toch niet in de "artist only" bla reageren?

maaaaaaaar wat lul ik eigenlijk raar; dit is het draaien & produceren forum waarop iedereen kan reageren :D

*loopt fluitend weg...*

*en weer terug want ik was nog niet klaar*

hallo joruS :P

zeg gast; ik woonde 3 dagen in eindhoven; was leuk, maar wederom kom ik in een huisje waar ik gewoon nie kan douchen; best wel zelfmoord neigingen krijg ik ervan O:)

ineens heb ik mazzel; maat van mij belt; toeterdetoet; we hebben een huisachtig iets in amsterdam; 10 min van leidseplein; 5 kamers incl. woonkamer en alleen maar producers :D:D:D

uberrrrrrrrrrrrr :)
laatste aanpassing
Kijk, das pas bonusvoordeel...
we spreken even af deze week, ik bel nog...
adios