yooow dit is eigenlijk een oproep naar alle producers die een beetje techno ge-orienteerde produkties maken om mee te doen aan een sort of battle; wat je veel ziet op hiphop sites is dat producers een dope beat maken van zo`n 2 min; zetten die online; wordt als ze wack zijn bruut gedist, maar als ze dope zijn winnen ze; tja het winnen stelt geen fuck voor, maar het is de lol van het meedoen en je leert er wel van omdat je steeds die ander wil verslaan...
mij lijkt het echt wel lachuh om zoiets te doen maar dan op house basis; ik heb een beetje een idee hoe dat in zijn werk moet gaan, maar voordat ik het helemaal ga uitdokteren
wil ik wel graag weten of er hier producers zijn die zeggen; lachuh dat lijkt me wel cool...
waar het mij om gaat is misschien juist proberen wat experimentelere dingen te maken die een beetje een combinatie zijn van verscheidene hardere house vormen; hardstyle/hardtrance/hardhouse/hardtechno/hardcore etc
ik kan natuurlijk ook wel naar een andere site gaan, maar volgens mij ist hier wel vrij gezellig
mij lijkt het echt wel lachuh om zoiets te doen maar dan op house basis; ik heb een beetje een idee hoe dat in zijn werk moet gaan, maar voordat ik het helemaal ga uitdokteren
waar het mij om gaat is misschien juist proberen wat experimentelere dingen te maken die een beetje een combinatie zijn van verscheidene hardere house vormen; hardstyle/hardtrance/hardhouse/hardtechno/hardcore etc
ik kan natuurlijk ook wel naar een andere site gaan, maar volgens mij ist hier wel vrij gezellig

![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)