Partyflock

Forumonderwerp · 608156

Hey wat vinden jullie beter om te doen ik ga liever de hele avond hakkuh!!!
is 10X beter dan dat gestamp..
maar ja iedereen zijn eigen keus dus laat je mening horen!!

haha gaat weer goed hier.. ja het is wel zo hoe jonger hoe meer er word gestampt.. want die lui kunnen gewoon niet meer hakkuh..
haha psies! stelletje cultuur barbaren! ;p

op herrie is't altijd...
HAKKUUUUUHHH

HAKKUH Is Herrie

maar ja op thunderdome gaan jullie allemaal hakkuh dus als je dit topic zo leest.. haha.. dus dan wordt het een groot hak feessie..

ghehe, op i hate trance ff geprobeert te hakken op terror/speedcore....­pfffff dats toch wel lastig..:-) , op 'normale' hardcore feessie altijd HAKKUH!!!!!
ik kan de woorden stampuh of beuken of weet ik wat voor breezahtermen niet meer horen!! had nog liever dat ze gewoon hakken schreven ;)

maar voor de keuze : HAKKUH!! :P

Doe mij maar stampen. Vind ik toch iets relaxer. :)
laatste aanpassing
creeer liever m'n eiguh dansjuh, stampuh, hakkuh, stuiteren, alles lekker combineren :D :bounce:

dat kan ook :P
Op oldschool liever Hakkuh
Maar wat boeit ut eigenlijk
Hakkuh En Stampuh !!!!!!!!!!!!

hakke dus

Tering man moet iedereen toch zelf wetuh!!! Niemand gaat mij vertellen of ik moet stampuh :d of Hakkuh Lekker boeien ALS JE MAAR FUN HEB :vaag:
Artiest {SHOWLIST artist 13636, 49499}
Pogo of stampuh

Niet Stampuh! Hakkuh! :)
maar ik vindt dat iedereen het zelf moet weten hoor :)
Zolang je maar lol hebt :) en andere mensen niet lastig valt ermee !

Lees: POGO; (even commentaar voor zijn) ik pogo best wel es op zn tijd.. maar alleen als er de ruimte voor is, en als ik dr andere mensen niet mee lastig val.. want heb zelf ook een hekel aan die lui die lomp gaan pogo'uh en op je potuh gaan staan + je zuipen uit je klauwen slaan)

Ik vind t stampen voor mijzelf het beste, want je word er niet zo moe van en ik kan niet echt goed meer HAKKUH :$
Ik ben ook jong ja, maar dat wil niet zeggen dat ik niet KAN hakken. Stampen is gewoon relaxter. Ok, ziet er misschien boers uit. Maar dat hakken ziet er ook niet valide uit. Die spastische bewegingen af en toe...
Maar, zoals ik al eerder ergens vermeld had: Ik ga voor de muziek, voor mezelf, niet voor anderen. Dit geldt ook voor de manier van dansen. Doe'k voor mezelf. Nie voor jullie...
het maakt toch geen moer uit hoe je de manier van dansen noemt, iedereen gaat op ze eigen manier uit ze dak, en elke feestje waar je komt zie je wel meer dan 100 verschillende stijlen van hoe er gedanst wordt: gaan we ons er druk om maken of dat nou hakkuh of stampen heet??? :frusty:
idd. Alleen helaas bassman, zijn er bikkels onder ons die vinden dat je alleen bij de harde kern hoort als je kan wiegen met de heupjes... Zo niet, dan hoor je er niet bij :frusty:
Hakkuuuh! :D

hakkuh/stampuh:P
Stampen is cooler, ben k aan verslaafd:P Durf er ook voor uit te komen, en k kan het ook:D
Hak'n eeh!:p

Hakkuh gaat voor!!!

stampen op hardcore mag NIET
hakken op hardstyle mag wel!!!

Als ik zou kunnen hakk'n dan deed ik dat zeker. Maar niemand wil mij vertellen hoe het moet, zelfs niet als ik aan gabbers vraag op een hardcore feestje.
Ze zeggen allemaal van "boeie, zolang jij het maar naar je zin hebt wat kan de rest je dan schelen!"
Ja...
:/
Wat is daar verkeerd aan dan? Even nu serieus, is er iets wat de gabber moet kunnen? Hoezo wil jij 'leren' hakken? Bijna niemand hakt hetzelfde. Hoe kan je het dan leren?
hakkkkuhhh!!

de groente van hak
sukkel zonder gabber wisten jullie niet eens van het woord stampen af

ik rag uhm wel

"Godfather" ik wil het niet leren, want ik doe toch mijn eigen manier 8) maar als ik vaak mensen zie hakk'n probeer ik te doen wat hun doen, maar dat is onmogelijk :9 Zoals iedereen het tegen mij zegt. Niks ervan aan trekken, degenen die er een probleem van maken moeten eerst maar eens naar hun zelf kijken :)
laatste aanpassing
ik sta toch liever stil ;-)

hakke

K'heb het idee dat als ik STAMP dat ik me energie toch nie echt relaxt kwijt ken. Je wil sneller, maar dat kan niet door op die manier dansen. Liever KEI HARD HAKKEN voor mij dus, wat ik de laatste 45 minuten op Qlimax heb gedaan....
Want ik ben kaler dan kaal
strakker dan strak
wreder dan wreed...
mensen kom op
bring the happy old felings back
aussi aan, nikies aan
en lekker hakkuh de hele avond door
he jordy...die mensuh leren t ook nooit he...

(K)(K)(K)
ik stamp liever de hele dans vloer over en nog ff goed beuken en dan is mijn avondje compleet, eerder was het altijd hakken maar ach muziek stylen veranderen dus waarom mijn dans style niet?
beetje een raar forum daarom reageer ik ook definieer hakkuh of stampuh iedereen heeft er zn eigen benaming voor!!!
ik ga gewoon feesten of ik nu stamp of hak voor mij is het feesten/dansen/sprin­gen/duwen alles bijelkaar maakt nie uit toch of wel?
heb wel de voorkeur voor hardcore wat vind hardstyle KUT met een hoofdletter K!!!
het is allemaal gejat geef mij maar het ouderwetsuh beuken (hardcore/industrial­/new hardcore)
Ten eerste, dat duwen vind ik nooit ergens op slaan, zwaar irritant! Ten tweede, ik denk dat iedereen wel weet wat stampuh is en zo ook over hakkuh, niet iedereen heeft zn eigen benaming!

Stampuh :BOUNCE:
K!nky-G!rl 21 december 2003 10:46
Want ik ben kaler dan kaal
strakker dan strak
wreder dan wreed...
mensen kom op
bring the happy old felings back
aussi aan, nikies aan
en lekker hakkuh de hele avond door
he jordy...die mensuh leren t ook nooit he...

My kind of girl :respect: :lief:.........:D
laatste aanpassing

hakkuh..
sow kijk, gabber is zekers niet dood!
dusse mensen die naar multi gaan,
ga alsjeblieft niet zo raar lopen huppelen, want t ziet er niet uit joh!
epticicus ik kan het nog niet eens typen lijkt wel een of andere vage ziekte!!heb ik getypt dat niemand weet wat het is JE MOET EERST EENS LEREN LEZEN!!
beuQen :bounce:

Maar beide is wel lkkr!
ga alsjeblieft niet zo raar lopen huppelen, want t ziet er niet uit joh!

Wheheheh,......... :respect:
Ckers!!!! (y)

Alleen QT 25 niet helaas! :cry: of ja,....helaas?? dit jaar een keertje niet met oud en nieuw feesten. :S
Laatste 5 jaar al gedaan maar een echt oud en nieuw gevoel is dan in princiepe niet! ;)

Technoboy's Birthday ben ik uiteraard gewoon weer van de partij :yes:

(k)

huh hoe stamp je ?:S:S:S
mwhuahauahauhaha
:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
Deze maar weer een keertje doen? :P

:respect: Hakken!!! :respect: