Niet Stampuh! Hakkuh! 
maar ik vindt dat iedereen het zelf moet weten hoor
Zolang je maar lol hebt
en andere mensen niet lastig valt ermee !
Lees: POGO; (even commentaar voor zijn) ik pogo best wel es op zn tijd.. maar alleen als er de ruimte voor is, en als ik dr andere mensen niet mee lastig val.. want heb zelf ook een hekel aan die lui die lomp gaan pogo'uh en op je potuh gaan staan + je zuipen uit je klauwen slaan)
maar ik vindt dat iedereen het zelf moet weten hoor
Zolang je maar lol hebt
Lees: POGO; (even commentaar voor zijn) ik pogo best wel es op zn tijd.. maar alleen als er de ruimte voor is, en als ik dr andere mensen niet mee lastig val.. want heb zelf ook een hekel aan die lui die lomp gaan pogo'uh en op je potuh gaan staan + je zuipen uit je klauwen slaan)
Ik ben ook jong ja, maar dat wil niet zeggen dat ik niet KAN hakken. Stampen is gewoon relaxter. Ok, ziet er misschien boers uit. Maar dat hakken ziet er ook niet valide uit. Die spastische bewegingen af en toe...
Maar, zoals ik al eerder ergens vermeld had: Ik ga voor de muziek, voor mezelf, niet voor anderen. Dit geldt ook voor de manier van dansen. Doe'k voor mezelf. Nie voor jullie...
Maar, zoals ik al eerder ergens vermeld had: Ik ga voor de muziek, voor mezelf, niet voor anderen. Dit geldt ook voor de manier van dansen. Doe'k voor mezelf. Nie voor jullie...
hakkuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
idd. Alleen helaas bassman, zijn er bikkels onder ons die vinden dat je alleen bij de harde kern hoort als je kan wiegen met de heupjes... Zo niet, dan hoor je er niet bij 
Ja...
Wat is daar verkeerd aan dan? Even nu serieus, is er iets wat de gabber moet kunnen? Hoezo wil jij 'leren' hakken? Bijna niemand hakt hetzelfde. Hoe kan je het dan leren?
Wat is daar verkeerd aan dan? Even nu serieus, is er iets wat de gabber moet kunnen? Hoezo wil jij 'leren' hakken? Bijna niemand hakt hetzelfde. Hoe kan je het dan leren?
"Godfather" ik wil het niet leren, want ik doe toch mijn eigen manier
maar als ik vaak mensen zie hakk'n probeer ik te doen wat hun doen, maar dat is onmogelijk
Zoals iedereen het tegen mij zegt. Niks ervan aan trekken, degenen die er een probleem van maken moeten eerst maar eens naar hun zelf kijken 
laatste aanpassing
ik stamp liever de hele dans vloer over en nog ff goed beuken en dan is mijn avondje compleet, eerder was het altijd hakken maar ach muziek stylen veranderen dus waarom mijn dans style niet?
beetje een raar forum daarom reageer ik ook definieer hakkuh of stampuh iedereen heeft er zn eigen benaming voor!!!
ik ga gewoon feesten of ik nu stamp of hak voor mij is het feesten/dansen/springen/duwen alles bijelkaar maakt nie uit toch of wel?
heb wel de voorkeur voor hardcore wat vind hardstyle KUT met een hoofdletter K!!!
het is allemaal gejat geef mij maar het ouderwetsuh beuken (hardcore/industrial/new hardcore)
ik ga gewoon feesten of ik nu stamp of hak voor mij is het feesten/dansen/springen/duwen alles bijelkaar maakt nie uit toch of wel?
heb wel de voorkeur voor hardcore wat vind hardstyle KUT met een hoofdletter K!!!
het is allemaal gejat geef mij maar het ouderwetsuh beuken (hardcore/industrial/new hardcore)

![[HARM+]](/images/user/39086_1722486.jpg)