gezel op een camping? daar slaap je!
Hehehe jij ben der duidelijk nog nooit geweest.
Je moet natuurlijk zowiezo naar de camping, ik heb 2 jaar op die camping gezete. Nah zoiets maak je gewoon maar 1 keer per jaar mee! Waarom mauwen over doesje en een goed bed?! Het draait gewoon om het geheel! Op de camping is een super goeie sfeer

Overal wause people en keiharde muziek
Dan maar een keerte uber naar de klote tog?! Das volgens mij iedereen wel daar...
Mijn plan; Gewoon vrijdag helemaal door het geluid. Als het feest is afgelope lekker sjille bij je eigen stekkie. Wel een ernorme instalatie mee natuurlijk en een tent en alles

We gaan met een mannetje of 50 dus we hebben gewoon onze eigen plek

Nah als je ff wil gaan proberen te slapen ofsoow ken dat, mij is dat iig nog nie eg gelukt daaro...Nah dan ff lekker wat water over je heen in he zwembroek, ben je iig weer beetje fris. En dan de 2e avond! En dan gaan ze langgg door met het feest

Zondag ochend word het wel wat rustiger...Dan begint het zonnetje te schijnen

Hup ff kortebroek aan bucketpetje op, zonnebril derbij...En dan gelijk terug naar het feest natuurlijk, das tog maar een mini stukkie!
En dan ff lekker doorfeesten met de egte wause people

En de sfeer die is dan nog steeds geweldig joh, maak je in NL nergens mee! Vorig jaar werd om iets van 11.15 de laatste plaat gedraait

Nah dan terug naar de camping, daar gaat de muziek gewoon nog lekker door

Beetje rondlopen, duits engels en arabisch lullen met iedereen

Nah dan rustig aan alles opruimen en wachten tot de gene die rijd in staat is om te gaan, en dan zit het er op
SOw das mijn id van nature one! Ik heb der weer sin in

En ik hou nog nie eens van techno eigelijk