Partyflock

Forumonderwerp · 606671

Wij zitten nog erg te twijfelen wat we willen met nature one!

de camping moet heel erg gezellig zijn, maar je kunt nauwelijks slapen, er zijn daar maar enkele douches en als het heel warm is of het regent lig je niet bepaald fijn in een tentje!
daarom is een hotel, appartement, pension, huisje ook wel lekker, want dan heb je iig een douche en lekker bed!
weet iemand misschien zo'n accomodatie in de buurt van kastellaun?
gezel op een camping? daar slaap je!

Hehehe jij ben der duidelijk nog nooit geweest.

Je moet natuurlijk zowiezo naar de camping, ik heb 2 jaar op die camping gezete. Nah zoiets maak je gewoon maar 1 keer per jaar mee! Waarom mauwen over doesje en een goed bed?! Het draait gewoon om het geheel! Op de camping is een super goeie sfeer :D Overal wause people en keiharde muziek :S

Dan maar een keerte uber naar de klote tog?! Das volgens mij iedereen wel daar...

Mijn plan; Gewoon vrijdag helemaal door het geluid. Als het feest is afgelope lekker sjille bij je eigen stekkie. Wel een ernorme instalatie mee natuurlijk en een tent en alles :d We gaan met een mannetje of 50 dus we hebben gewoon onze eigen plek :) Nah als je ff wil gaan proberen te slapen ofsoow ken dat, mij is dat iig nog nie eg gelukt daaro...Nah dan ff lekker wat water over je heen in he zwembroek, ben je iig weer beetje fris. En dan de 2e avond! En dan gaan ze langgg door met het feest :D:D Zondag ochend word het wel wat rustiger...Dan begint het zonnetje te schijnen :) Hup ff kortebroek aan bucketpetje op, zonnebril derbij...En dan gelijk terug naar het feest natuurlijk, das tog maar een mini stukkie!
En dan ff lekker doorfeesten met de egte wause people :D En de sfeer die is dan nog steeds geweldig joh, maak je in NL nergens mee! Vorig jaar werd om iets van 11.15 de laatste plaat gedraait :) Nah dan terug naar de camping, daar gaat de muziek gewoon nog lekker door :) Beetje rondlopen, duits engels en arabisch lullen met iedereen :P Nah dan rustig aan alles opruimen en wachten tot de gene die rijd in staat is om te gaan, en dan zit het er op :)

SOw das mijn id van nature one! Ik heb der weer sin in :bounce: En ik hou nog nie eens van techno eigelijk :P
Tuurlijk is der ook hardcore, das de reden dat ik er in eerste instantie ooit naartoe ben gegaan ;)

Maar das eg maar 5% van alles...

Als ik daar ben ga ik liever rondwalen over het hele festival :P

tjonge jonge bob :S:S

en jacqueline >>>> gewoon herbergie

en op de camping begint en eindigd het feest ....
laatste aanpassing
Nature One = Een van de vetste feesten die in europa te vinden zijn (blijkbaar).

Geloof mij, ik ben al vaker naar festivals geweest (nog niet naar nature one, komt dit jaar zeker verandering in :D) en als je zo'n nacht door gefeest hebt dan lig je ech wel in een coma. Ook al zetten ze een 1000watt box langs je oor.

Als je niet zo'n campeer mens bent, veel tijd voor jezelf nodig hebt en daar bij wil relaxen?
Dan moet je een hotel pakken. Lijkt me wel veel minder gezellig. Zo'n camping heeft wel wat.

Ik ga in eider geval op de camping staan...van et begin tot het eind :d. En kom helemaal verkankerd terug :S :D

N1 is natuurlijk het mooirt als je er ook 3 dagen bent. Dus niet in zo'n duf hoteletje gaan zitten maar gewoon 3x 24 uur festival in je oren.

Vorig jaar zijn we ook met z'n alle geweest. Was supergaaf. Naast ons stonden een stel duitsers die een partytentje bijhadden van 40 m2 en eengeluidsinstallati­e waar een discotheek trots op zou kunnen zijn. We hebben ook maar 2 uurtjes geslapen en dat hele weekend.

Dus........ cramperen
Yes, Ubergroover. Zo hoort et :D b)
bob d€ b€uk€r SNOEIHARD 6 april 2003 23:12 Ik ga lekker in een hotel ofzow.. kga nie op een camping liggen.. wordt heel me tent leeg gestolen door die moffen!!

Dank je ... komt goed.. lekker bedje hmmmmmm lekker warme douche hmmmm geen stink moffen om me heen hmmmmmmmm.. nice

Hmm je bent duidelijk nog dommer dan je er uit ziet :@

- Ten eerste onze oosterburen heten Duitsers en geen moffen
- ten tweede heeft de huidige generatie niets met de 2e wereld oorlog te maken, dus gedraag je eens normaal
- ten derde, wie zegt dat juist de duitsers wat uit je tent zouden gaan stelen?
- ten vierde wie zegt dat de Duitsers stinken?
- ten vijfde als jij geen "stinkmoffen" om je heen wilt, dan ga je maar lekker ergens anders heen of blijf lekker thuis, dan kunnen wij tenminste van een leuk feestje genieten
laatste aanpassing
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Mooi.. Bob gaat dus niet. Hij heeft er met zijn hardstyle companen toch vrij weinig te zoeken.

Helaas heb ik de foto van de nachtmerrie verwekkende groene leger tent niet kunnen vinden.

Deze foto's wel: http://www.bachus-kirn.de/website/partys-07-02.html

Foto's geven al een mooie impressie hoe de camping en het festival terrein zijn.
Jlady NATURE ONE hoort camping bij :D:D:D

Hotel is voor mietjes

Het is vakantie dus slaapen hoef je niet :P:P

het zal wat worden :D
:bounce:
maar ze hebben toch wel een grote hardcorezaal of niet?????
Jaaaaaa!

Ik ben gek! Hehe! Ga dus ECHT NIET de naam van dat pensionnetje doorgeven wara ik vorig jaar zat! Staat nergens op inet of in een gids, was amiliepensionnetje en vond t heelrijk rustig, alleen mar families en geen verrotte N1-gangers. Als ik dit jaar weer naar N1 ga zit ik dus lekker weer daar.

Klinkt asociaal maar als ik die naam online knal zit t binnen een halve dag vol en zoals ik t zag zaten ze daar helemala niet echt op te wachten, allemaal vage mensen!

Succes met zoeken!

Gewoon kamperen en 3 dagen feest
Nee der is geen grote hardcorezaal, de afgelope 2 jaren was der gewoon 1 bunker. Denk dat er nog geen 500 man in gaat?
Maar je moet ook nie alleen voor de hardcore gaan, ik iig niet...het hele festival is gewoon te vet.

En als je praat over moffen die je tent leeg rausen begrijp je het al helemaal niet.
Want die duitsers weten iig wat goeie sfeer is, ik heb nog nooit een vechtpartij gezien of wat daar...

Maar jeeeeej Nl heb het nu ook ondekt, dusse met de massale komst van Nederlanders word het dit jaar meschien wel minder!
Hotel is voor mietjes!
Kamaya wij snapen het ;)

Ik denk niet dat de de "massale" komst van nederlanders de sfeer minder zal maken.
Ik neem aan dat de nederlanders die gaan, ook echt lui zijn die van feesten houden en dus ook voor niks maar dan ook niks anders komen.
Jammer dat ik geen vergelijkingsmateria­al heb deze zomer want dit wordt mn eerst N1.
1. Ik denk dat er dit jaar inderdaad teveel Nederlanders gaan komen en dat verneukt de sfeer (zie de reacties van dhr Bob beuker met zijn nickname die al bijna genoeg zegt; wellicht vertegenwoordigt hij met zijn uitspraken zo ongeveer de hele bevolkingsgroep die ik niet op Nature One tegen hoef te komen).
2. Als je niet van Techno houdt, kan het nog leuk zijn. Als je techno HAAT, BLIJF DAN GODVERDOMME ALSJEBLIEFT IN HEMELSNAAM WEG WANT JE GAAT MET TECHNO EN TECHNO LIEFHEBBERS GECONFRONTERED WORDEN DAAR. OF JE NOU WILT OF NIET.
Zo, dat is eruit. ;)
3. Als je geen positieve instelling hebt over het hele feest, BLIJF DAN .... WEG.
4. Als je niet op de camping verblijft, mis je het feest. Zo simpel is het in mijn ogen. Dus opmerkingen als 'ik moet het toch een keer mee maken, want iedereen zegt dat het zo gaaf is, maar ik ga wel in een hotel', die slaan dus echt nergens op. Je mag best in een hotel, maar doe dan ook niet alsof je daar wel even wreed gaat feesten, want dan hoort de camping er toch echt bij.
5. En je kunt echt niet met zoveel mensen in die thunderdome bunker.
6. Als je alleen voor hardstyle komt, denk ik niet dat je het juiste feest uitkiest...

En als ik zo zie hoeveel mensen dit jaar voor het eerst gaan... Kweenie of het wel zo leuk als vorig jaar gaat worden... Maar ik weet wel dat wij met onze groep er gewoon een leuk feest van gaan maken en we zien wel waar het uitkomt.
laatste aanpassing
inderdaad.. Helsie is right! (y)

Hardstylers kunnen maar beter naar Dancevalley gaan, want in duitsland kennen ze het zelfs niet
Heb er zin in, is me enige vorm van vakantie dit jaar. :)
bob d€ b€uk€r SNOEIHARD waarom blijf je niet gewoon in Nederland en ga daar naar een plaatselijk feestje. Aan je replies te zien ga jij echt met heel andere verwachtingen naar Nature one dan dat de meeste mensen gaan. Het woord moffen kent echt niemand op N1. Er heerst een uitermate relaxte sfeer waar er geen verschil gemaakt wordt tussen een Duitse gabber en een Nederlandse gabber.
Misschien zijn het juist altijd de mensen met een grote smoel waar de spullen van gejat worden.
Vorig jaar echt helemaal niks gebeurd en heb flink genoten!!
Wackyjacky had dan niets gepost :S
Ze kunnen nu ook gewoon naar het VVV bellen in Kastellaun en dan ben je nog je pensionnetje kwijt :P

De camping hoort erbij en als je met de auto gaat kan je je waardevolle spullen achter slot en grendel leggen in je auto..

Thunderdome bunker here I come!

Ik denk dat het berichtje van WackyJacky al niks meer uitmaakt want het pension zit al vol...
Ik vind kamperen sowieso al beter dan hotels e.d. N1 wordt de 1e keer voor mij maar heb op Love Parade een keer camping gedaan. ok moeilijk slapen met alle geluid, maar ik heb t voordeel dat ik ff mn ogen dichtdoe (ong 15 min.) en weer verder kan. ok met een beetje hulp dan wel he :p
Helsie 16 april 2003 09:57
1. Ik denk dat er dit jaar inderdaad teveel Nederlanders gaan komen en dat verneukt de sfeer (zie de reacties van dhr Bob beuker met zijn nickname die al bijna genoeg zegt; wellicht vertegenwoordigt hij met zijn uitspraken zo ongeveer de hele bevolkingsgroep die ik niet op Nature One tegen hoef te komen).
2. Als je niet van Techno houdt, kan het nog leuk zijn. Als je techno HAAT, BLIJF DAN GODVERDOMME ALSJEBLIEFT IN HEMELSNAAM WEG WANT JE GAAT MET TECHNO EN TECHNO LIEFHEBBERS GECONFRONTERED WORDEN DAAR. OF JE NOU WILT OF NIET.
Zo, dat is eruit.
3. Als je geen positieve instelling hebt over het hele feest, BLIJF DAN .... WEG.
4. Als je niet op de camping verblijft, mis je het feest. Zo simpel is het in mijn ogen. Dus opmerkingen als 'ik moet het toch een keer mee maken, want iedereen zegt dat het zo gaaf is, maar ik ga wel in een hotel', die slaan dus echt nergens op. Je mag best in een hotel, maar doe dan ook niet alsof je daar wel even wreed gaat feesten, want dan hoort de camping er toch echt bij.
5. En je kunt echt niet met zoveel mensen in die thunderdome bunker.
6. Als je alleen voor hardstyle komt, denk ik niet dat je het juiste feest uitkiest...

En als ik zo zie hoeveel mensen dit jaar voor het eerst gaan... Kweenie of het wel zo leuk als vorig jaar gaat worden... Maar ik weet wel dat wij met onze groep er gewoon een leuk feest van gaan maken en we zien wel waar het uitkomt.

tja... hier kan ik eigenlijk niets meer aan toevoegen...

hardstylers hebben simpelweg niets te zoeken op dit feest.. Er is GEEN hardstyle

M@FI@ 16 april 2003 13:41
bob d€ b€uk€r SNOEIHARD waarom blijf je niet gewoon in Nederland en ga daar naar een plaatselijk feestje. Aan je replies te zien ga jij echt met heel andere verwachtingen naar Nature one dan dat de meeste mensen gaan. Het woord moffen kent echt niemand op N1. Er heerst een uitermate relaxte sfeer waar er geen verschil gemaakt wordt tussen een Duitse gabber en een Nederlandse gabber.
Misschien zijn het juist altijd de mensen met een grote smoel waar de spullen van gejat worden.
Vorig jaar echt helemaal niks gebeurd en heb flink genoten!!

ik heb ook niets gemerkt of gehoord van dingen die gejat worden... de sfeer is relaxt
laatste aanpassing
Er was vorig jaar wel hardstyle en dat zal er dit jaar dus ook wel zijn!
waar dan?
Sietz, dat lijkt me niet. En Eva, het is gewoon bij mensen thuis dus heel die VVV in Kastellaun kent dat pensionnetje niet!

Ik heb nl. vorig jaar ook naar de VVV gebeld en toen zeiden ze me dt alles vol zat. Dit adresje had ik via vrienden gekregen en er zijn echt maar 2 kamertjes ofzo, daarom geef ik t adres ook niet. Ze hebben btw al gezegd dat ze voor dit jaar weer hetzelfde kamertje voor ons bezet houden!

Tja, misschien asociaal, maar ik ga niet op eencamping liggen. heb geoon mn nachtrust nodig, anders trek ik t niet!

Nou ik heb gewoon besloten om op de camping te gaan staan! hoor allemaal erg positieven verhalen er over en ach het is zomer vakantie, dus die paar dagen minder slaap... daar kom ik ook wel overheen!

en trouwens in het hoogseizoen is hotelletje, appartement niet te betalen, bijna alles moet je per week huren en alles zit ook bijna vol

laten we nou net boven nog een mooie tent hebben staan :)

Neem me niet kwalijk WackyJacky...

Er is namelijk nog een pension in Kastellaun en dat zit wel vol. Aangezien Kastellaun nou niet bepaald een wereldstad is leek me dat er niet meerdere pensionnetjes waren... Maar ik kan het fout hebben natuurlijk.
Ik heb in ieder geval een leuke kamer in één van de pensionnetjes van Kastellaun.
2 Sietz; toch speciaal feestje he, dat je daarvoor helemaal uit tokyo komt ;p

Je moet er wat voor over hebben he...?! ;)

Feestjes in Tokyo vallen toch een beetje tegen.

Yoji is m'n buurman...;)
ah, je hebt daar altijd private party's?

Och het zal me echt een zorg zijn hoeveel extra Nederlanders er komen... de mensen waar ik niks mee te maken wil hebben die staan toch wel in en rond de TD-bunker... en daar loop ik altijd met een GROTE boog omheen.

Zelfs de technotent, lekkere DJ's hoor, maar daar was het VEEEEL en veel te druk. Ik ga weer lekker een weekendje doorbengen in de achteraf tentjes, en de Tresor en Airport bunkertjes *smul*
... en daar loop ik altijd met een GROTE boog omheen.

Altijd?! Je ben pas 1 jaar geweest man :O Enne lekker kortzichtig weer he!
de mensen waar ik niks mee te maken wil hebben die staan toch wel in en rond de TD-bunker... en daar loop ik altijd met een GROTE boog omheen.

nog zo'n opmerking en je slaapt met koninginnedag op straat!

en owja.. dan neem ik je komend jaar ook niet meer mee!
slape n paar uurtjes als je geluk heb de camping is een grote rave om de 25 meter is er wel iemand aan het draaien :bounce: is 72 uur non stop party de echte sfeer is op de camping
Ik ben er zeker ook! Dit is ook mijn enige vorm van vakantie dus ik probeer er dan ook het beste van te maken!
ja dit wordt ook mijn enige vakantie dit jaar :d

Lekker lol maken op de camping!! heb al die verhalen ondertussen gehoord dus dat gaat helemaal goed komen :d
laatste aanpassing
Yo Thom-ass,
heb je op een van die busjes die je geregeld hebt wel een sateliet-en internetverbinding ofzo? :)

je mot natuurlijk wel een verslagje en foto's kunnen uploaden,
we kunnen de mensen niet laten wachten tot wanneer jij weer terug bent uit Kreta ;)
tuurlijk gaat ook dit jaar onze communicatie bus mee. Dus je PF-verslaving kan op pijl gehouden worden.

Verder nemen we ook mee: Kruisraketten om eventuele aanvallen van Irak te voorkomen, hijskraan om gratis naar binnen te kunnen, 2 chinezen om de duitsers SARS te geven, getunede gnoe voor op de barbeque en een aap
en een weermachine om de zon mee achter de wolken vandaan te krijgen?

Haha, jullie kunnen wel zeiken allemaal hoor. Wat dachten jullie ervan om er gewoon een super gezellig feest van te maken. Of je nou in de techno tent of thunderdome bunker gaat staan, ik hoop gewoon dat het super gezellig word en niet zoals op Defqon1 alleen maar vechten is in die Black Tent..