Partyflock

Forumonderwerp · 604730
terwijl je net lekker lag te knallen? Door wie, en wat was je reactie?
ja een aantal keer

een keer in t gras langs t water, kwamen er vissers op 4m verderop zitten, maar daar heb ik me weinig van aangetrokken...

In het bos kwam er een hardloper langs, ook dat deed me niks...

Met mn ex werden we betrapt door zn halfbroer, die vroeg of ie niej mee mocht doen...

en verder weet ik zo even niet

In Spanje, ik had een meisje meegenomen naar het strand van de camping (was 15 ofzo).Liggen wij daar lekker te klooien,komt er een vent aan met een zaklamp.Ik zei nog HE OPROTTEN!

Was het dr vader ooooooh daar zit je dan met je bek in die lamp te kijken.
Die vent was helemaal niet kwaad en ook niet op haar:D
Echt een vieze actie:devil:
Tijdje geleden sliep ik bij mijn vriendin. Ze zat zelf boven op, beetje voor over gebogen. Komt haar zusje binnen stormen. Dat zusje trekt vervolgens de deur weer dicht en doet hem meteen weer open (net alsof ze het even goed wilde bekijken ;)).

een keer in het park.... het was nacht dus ja dan verwacht je geen mensen...

wel dus
het is wel eens voorgekomen beetje beschamend maar ja die gene deed snel de deur weer dicht toen gewoon weer verder gegaan :D
verder gaan is GOED :):)

Op vakantie erges op een "iets" waar je met de trap kon komen, staan we daar staat er ineens zo'n duitser te vloeken bovenaan die trap :S
En bij me ex, lamp was aan, alle dekens weg enzo, ben je lekker bezig gaat de lamp ineens uit. Paar seconden later dacht ik van Hey??? Net was die lamp nog aan?? Dus ikke vragen was het ze pa... Niet dat ie het dan ff zegt ofzo da ze pa in de deur staat en niet dat ik iets door heb neeeeej we gaan gewoon door :S:P

in het bos door een stel kleine kinderen van 5-8 ongeveer?

en 41 muggen....

geen suc6 dus
Door het zusje van mn ex we waren bezig in een omkleedcabine van het zwembad en ze wilde er even onder kijken of we al klaar waren met aankleden.. en ik maar met mn voet ervoor proberen te komen :P

Echt al zooo vaak door mn moeder, mja mn ouders doen er niet moeilijk over dus BOEIE :)
Alleen 1 keer was wel stom eigenlijk :) mn ma was jarig en mn vriendin en ik waren alletwee "moe" dus wij lekker ketsen wordt er ineens op de deur geklopt... mn moeder of het wat zachter kon want de hele kamer met visite hoorde het :D

En door de vader van mn vriendin wij waren lekker bezig gaat ineens de deur open... hij schrok zich eerst helemaal de pest en toen klopte hij naderhand op de deur :P wat we wilden eten :D

Mjah ben zo vaak betrapt en heb er gewoon schijt aan hoor :D

door mijn schoonmoeder!!! maar die had er blijkbaar geen moeite mee want haar opmerking was: "wat een grote"

ben daar vervolgens een maand neit meer geweest :|:|

Maar om het op spannende plaatsen te doen waar je toch weinig of geen mensen kent is het wel lekker om betrapt te kunnen worden...
laatste aanpassing
of je schoonvader heeft gewoon een kleintje :):):):):)

zou kunnen ja... maar niet alleen mijn schoonmoeder heeft het gezegt :D:D:D
:) hahahha jaja. De discussie over grote & kleine harries laat ik aan anderen over...gewoon stampen met dat ding!

ok dan (Y) :D
paar keer door jongere broertje, paar keer door ouders. eerst zat ik dr enorm mee, maar nu agteraf gezien boeit ut me nie meer, zoals thrillseekertjuh zegt "anders wass ik er nooit geweeest" :D
een x toen ik in de duinen lag, toen kwamen er 2 mensen langlopen die een gezellige wandeling aan het maken waren:D
Met me ex... mijn moeder kwam binnen terwijl... Ze kwam even de gestreken was in de kast leggen, gewoon net doen alsof er niets aan de hand is en ondertussen gewoon lekker aan je puddingspuit getrokken worden en ik maar tussen dat lekkere zoete sapgeultje strelen... :vaag:
ik zat een keer met me kippi op een bankie in een park. toen kwam er een vent met ze hond langs...en die stomme hond wil natuurlijk meteen snuffelen, moest die vent ook nog terug komen om zijn hond te pakken.

gewoon goedenavond gezegd en verder gegaan :D
waar snuffelde die hond dan aan ? :):)

uuhhh ja gebeurd wel is! :/ Vrij vaak moet ik dan zeggen! :xtc: mannetjes mus bv komt vrij luidruchtig binnenlopen. Heeft met zijn :vaag:kop ook niks in de gaten en gaat dan hele verhalen vertellen aan mij! Dan ben je toch wel flink aan de :xtc: of wat?
En zo zijn er meer van dat soort :vaag: figuren!
laatste aanpassing

Ja regelmatig betrapt...Ik kijk er niet eens meer van op ;p

Maar met me ex vriendje vooral, vaak waren we bezig kwam ze moeder binnen lopen om tevrage of we niet wilde vergete de hond uittelaten of dat we moesten eten....Maar als ze binnen kwam wist hij niet hoe snel hij het deken over zich heen moest trekken...en dan niet een stukje nee het hele deken zodat ik in me blote poes alle vragen moest gaan beantwoorden Ghehahha.....
Tsja..was met me ex..wij zo bezig op de dekens gewoon komt ze broer binnen zonder te kloppen
"Hey.." toen werdter tegen hem gezegd OPKK..hehe en vervolgens blijftie midde in die kamer staan en maakt vrolijk ze verhaal af..hehe

Man die dingen gebeuren continu, maakt toch ook nie uit? Heb je wat te kletsen tijdens het ketsen! :-p
Artiest DSpawn
achja, je moet wat te doen hebben eh ;)
kletsen tijdens het ketsen? Mmmm
ow ja ben een paar keer betrapt, tja wat doe je dan eerst even denken van shit :bloos:, maar degene gaat zelf al wel snel weg en dan gewoon lekker doorgaan :D

Tijdens carnaval hier int zuiden samen met n maat van me 2 meiden opgepikt, hij op de kamer ernaast. Lig ik fijn te ketsen, komtie binnen , heb je n 2e rubber ?? jah int het kastje, okey, heeftie hem gepakt, en ging k weer verder....

no big deal :D

Hehe, ik had een keer sex in de kamer waar mijn toenmalige schoonmoeder ook sliep... ze werd wakker en liep naar ons toe hehe... Maar ik deed netalsof ik gewoon op em zat ;P..... Ze had gelukkig niks in de gaten... hehe maar het was wel een beetje schaamte hoor hahah

meesterlijk :D

whaah.. en trouwens ook een keer op het strand...

toen stond daar zo'n politie ventje.. Maar die stond heerlijk mee te genieten... * de pervert :P *

ach ja zo maak je nog eens wat mee :P

beter n goede sexshow dan n bon uitschrijven denk k dat ie ged8 heeft, kon ie tenminste zn handen gebruiken om te sjorren :D
nog nooit ;) terwijl er wel genoeg gelegenheid toe was eigenlijk :P
dan wordt het hoog tijd! :)

door de moeder van me ex, en ook nog eens een keer door de broer van me ex!:S

Zoo ja hoor, hele ouwehoer verhalen kletsen tijdens het ketsen.. of LLL. Goed, k was aardig :vaag: dus heb niet eens door dat ie aan het :kusje: douwen was.. maar t lijkt inmiddels wel een gewoonte geworden. Die meiden vinden het vaak wel raar trouwens.. hahaha.. :S ;-p ach boeiuh!

beetje vreemd maar wel lekkerrr... :xtc:

dat ze nog niet hebben gevraagd of je mee wil doen dan ;) je bent tog al in de buurt :p
zo te lezen weet ie vaak het verschil tussen voor- en achteruit niet meer, een knalpartij zit er dan volgens mij niet meer in! lmao

zat bovenop mn ex komt zn pa binnen of we koffie willen. EN hij had nix door en bleef gewoon staan! :s (of hij had het wel door :p )
door de broer van me vriendin...

in het begin voel je je klote, maar daarna moet je er toch ook wel knetterhard om lachuh:9
Maar euh bizarre ben de gij wel eens betrapt?????????????­????????????????
Tijdens mijn ontmaagding..... :S ;) Was buiten, spaanse bewaker, hijmlulde wat in het spaans, ik stond op en liep gewoon weer rustig weg... moest nog langs hem...:o Ik vondt het eerlijk gezegt gelijk prachtig...

door de moeder van me vriend en door het twaalfjarige broertje van mijn vriend.. hehe gelukkig heeft mijn vriend relaxte ouders en ken ik overal over praten met zn ma.. en mijn ouders zouden het ook niet erg vinden.. ze weten dat ik niet meer hun kleine meisje ben :P ze zijn ook niet achterlijk haha.. :P
tegen het broertje van me vriend zeiden we dat we gewoon ff lagen te stoeien.. zei die ja ik weet heus wel wat jullie doen hoor.. vet lachen dat ie deed.. zei die: mama zei al dat ik moest kloppen :P whaha tis helemaal niet zo erg om betrapt te worden.. ;)
laatste aanpassing
pff..best vaak betrapt.. door de pa van je ex..die vervolgens me un big smile op zun gezicht zegt van : eej k wil nog geen opa worden! :|
paar keer door mun zusje die zomaar mun kamer binnekomt!! (ook fijn!)
door vrienden enz...maja vind ut nie egt erg om betraprt te worden hoor!! ;)
beter lezen Loss!
Ben door m'n ma betrapt met mijn stief zus!

Tering, wat was ze woest!
gisteravond nog door m'n ma, ze zou een hartverzakking krijgen :P

Door mijn moeder, was mijn ex aan het swaffelen en een beetje gehorig, volgende ochhtend toen de rest aan van de familie aan de koffie zat, begon iedereen heeeeeeeel hard te lachen...

Schijt aan, ik moest mijn pa en ma ook altijd horen :(

door de zus van mijn ex! Ze kwam gewoon de kamer in lopen en ging op het bed zitten! kutwijf. Me ex had een goede band met haar

En een keer dat de moeder van mijn ex binnen kwam toen ik lag te slapen. We hadden sex gehad en het was zomer!! Lag ik daar helemaal naakt met benen gespreid hahahhaha. gelukkig schrok ik wakker en pakte gelijk de dekens
Door een stel vrienden in amerika. Lag achter in de auto met men kop die helemaal in de war ws. scheen er een zaklamp naar binnen kroop overeind pakte men cavello die ik erover heen gooide. Toen ging de achterklep open:D "What the fuck are you doing" waarop ik antwoorde. "I was taking a fucking nap, fuck off" Terwijl de naakte dame naast me nog probeerde weg te kruipen:D