terwijl je net lekker lag te knallen? Door wie, en wat was je reactie?
ja een aantal keer
een keer in t gras langs t water, kwamen er vissers op 4m verderop zitten, maar daar heb ik me weinig van aangetrokken...
In het bos kwam er een hardloper langs, ook dat deed me niks...
Met mn ex werden we betrapt door zn halfbroer, die vroeg of ie niej mee mocht doen...
en verder weet ik zo even niet
een keer in t gras langs t water, kwamen er vissers op 4m verderop zitten, maar daar heb ik me weinig van aangetrokken...
In het bos kwam er een hardloper langs, ook dat deed me niks...
Met mn ex werden we betrapt door zn halfbroer, die vroeg of ie niej mee mocht doen...
en verder weet ik zo even niet
In Spanje, ik had een meisje meegenomen naar het strand van de camping (was 15 ofzo).Liggen wij daar lekker te klooien,komt er een vent aan met een zaklamp.Ik zei nog HE OPROTTEN!
Was het dr vader ooooooh daar zit je dan met je bek in die lamp te kijken.
Die vent was helemaal niet kwaad en ook niet op haar
Echt een vieze actie
Was het dr vader ooooooh daar zit je dan met je bek in die lamp te kijken.
Die vent was helemaal niet kwaad en ook niet op haar
Echt een vieze actie
verder gaan is GOED 

Op vakantie erges op een "iets" waar je met de trap kon komen, staan we daar staat er ineens zo'n duitser te vloeken bovenaan die trap 
En bij me ex, lamp was aan, alle dekens weg enzo, ben je lekker bezig gaat de lamp ineens uit. Paar seconden later dacht ik van Hey??? Net was die lamp nog aan?? Dus ikke vragen was het ze pa... Niet dat ie het dan ff zegt ofzo da ze pa in de deur staat en niet dat ik iets door heb neeeeej we gaan gewoon door

En bij me ex, lamp was aan, alle dekens weg enzo, ben je lekker bezig gaat de lamp ineens uit. Paar seconden later dacht ik van Hey??? Net was die lamp nog aan?? Dus ikke vragen was het ze pa... Niet dat ie het dan ff zegt ofzo da ze pa in de deur staat en niet dat ik iets door heb neeeeej we gaan gewoon door
Door het zusje van mn ex we waren bezig in een omkleedcabine van het zwembad en ze wilde er even onder kijken of we al klaar waren met aankleden.. en ik maar met mn voet ervoor proberen te komen 
Echt al zooo vaak door mn moeder, mja mn ouders doen er niet moeilijk over dus BOEIE
Alleen 1 keer was wel stom eigenlijk
mn ma was jarig en mn vriendin en ik waren alletwee "moe" dus wij lekker ketsen wordt er ineens op de deur geklopt... mn moeder of het wat zachter kon want de hele kamer met visite hoorde het 
En door de vader van mn vriendin wij waren lekker bezig gaat ineens de deur open... hij schrok zich eerst helemaal de pest en toen klopte hij naderhand op de deur
wat we wilden eten 
Mjah ben zo vaak betrapt en heb er gewoon schijt aan hoor
Echt al zooo vaak door mn moeder, mja mn ouders doen er niet moeilijk over dus BOEIE
Alleen 1 keer was wel stom eigenlijk
En door de vader van mn vriendin wij waren lekker bezig gaat ineens de deur open... hij schrok zich eerst helemaal de pest en toen klopte hij naderhand op de deur
Mjah ben zo vaak betrapt en heb er gewoon schijt aan hoor
door mijn schoonmoeder!!! maar die had er blijkbaar geen moeite mee want haar opmerking was: "wat een grote"
ben daar vervolgens een maand neit meer geweest

Maar om het op spannende plaatsen te doen waar je toch weinig of geen mensen kent is het wel lekker om betrapt te kunnen worden...
ben daar vervolgens een maand neit meer geweest
Maar om het op spannende plaatsen te doen waar je toch weinig of geen mensen kent is het wel lekker om betrapt te kunnen worden...
laatste aanpassing
of je schoonvader heeft gewoon een kleintje 

Met me ex... mijn moeder kwam binnen terwijl... Ze kwam even de gestreken was in de kast leggen, gewoon net doen alsof er niets aan de hand is en ondertussen gewoon lekker aan je puddingspuit getrokken worden en ik maar tussen dat lekkere zoete sapgeultje strelen... 
ik zat een keer met me kippi op een bankie in een park. toen kwam er een vent met ze hond langs...en die stomme hond wil natuurlijk meteen snuffelen, moest die vent ook nog terug komen om zijn hond te pakken.
gewoon goedenavond gezegd en verder gegaan
gewoon goedenavond gezegd en verder gegaan
waar snuffelde die hond dan aan ? 

Ja regelmatig betrapt...Ik kijk er niet eens meer van op 
Maar met me ex vriendje vooral, vaak waren we bezig kwam ze moeder binnen lopen om tevrage of we niet wilde vergete de hond uittelaten of dat we moesten eten....Maar als ze binnen kwam wist hij niet hoe snel hij het deken over zich heen moest trekken...en dan niet een stukje nee het hele deken zodat ik in me blote poes alle vragen moest gaan beantwoorden Ghehahha.....
Maar met me ex vriendje vooral, vaak waren we bezig kwam ze moeder binnen lopen om tevrage of we niet wilde vergete de hond uittelaten of dat we moesten eten....Maar als ze binnen kwam wist hij niet hoe snel hij het deken over zich heen moest trekken...en dan niet een stukje nee het hele deken zodat ik in me blote poes alle vragen moest gaan beantwoorden Ghehahha.....
Wanneer niet!!!!!!!
kletsen tijdens het ketsen? Mmmm
nog nooit
terwijl er wel genoeg gelegenheid toe was eigenlijk 
dan wordt het hoog tijd! 
zo te lezen weet ie vaak het verschil tussen voor- en achteruit niet meer, een knalpartij zit er dan volgens mij niet meer in! lmao
Maar euh bizarre ben de gij wel eens betrapt?????????????????????????????
door de moeder van me vriend en door het twaalfjarige broertje van mijn vriend.. hehe gelukkig heeft mijn vriend relaxte ouders en ken ik overal over praten met zn ma.. en mijn ouders zouden het ook niet erg vinden.. ze weten dat ik niet meer hun kleine meisje ben
ze zijn ook niet achterlijk haha..
tegen het broertje van me vriend zeiden we dat we gewoon ff lagen te stoeien.. zei die ja ik weet heus wel wat jullie doen hoor.. vet lachen dat ie deed.. zei die: mama zei al dat ik moest kloppen
whaha tis helemaal niet zo erg om betrapt te worden.. 
tegen het broertje van me vriend zeiden we dat we gewoon ff lagen te stoeien.. zei die ja ik weet heus wel wat jullie doen hoor.. vet lachen dat ie deed.. zei die: mama zei al dat ik moest kloppen
laatste aanpassing
pff..best vaak betrapt.. door de pa van je ex..die vervolgens me un big smile op zun gezicht zegt van : eej k wil nog geen opa worden! 
paar keer door mun zusje die zomaar mun kamer binnekomt!! (ook fijn!)
door vrienden enz...maja vind ut nie egt erg om betraprt te worden hoor!!
paar keer door mun zusje die zomaar mun kamer binnekomt!! (ook fijn!)
door vrienden enz...maja vind ut nie egt erg om betraprt te worden hoor!!
beter lezen Loss!
door de zus van mijn ex! Ze kwam gewoon de kamer in lopen en ging op het bed zitten! kutwijf. Me ex had een goede band met haar
En een keer dat de moeder van mijn ex binnen kwam toen ik lag te slapen. We hadden sex gehad en het was zomer!! Lag ik daar helemaal naakt met benen gespreid hahahhaha. gelukkig schrok ik wakker en pakte gelijk de dekens
En een keer dat de moeder van mijn ex binnen kwam toen ik lag te slapen. We hadden sex gehad en het was zomer!! Lag ik daar helemaal naakt met benen gespreid hahahhaha. gelukkig schrok ik wakker en pakte gelijk de dekens
Door een stel vrienden in amerika. Lag achter in de auto met men kop die helemaal in de war ws. scheen er een zaklamp naar binnen kroop overeind pakte men cavello die ik erover heen gooide. Toen ging de achterklep open
"What the fuck are you doing" waarop ik antwoorde. "I was taking a fucking nap, fuck off" Terwijl de naakte dame naast me nog probeerde weg te kruipen

![[BRR]DJ Soundwave](/images/user/6634_293752.gif)