Partyflock

Forumonderwerp · 604234

Met wie zou je wel eens een dagje willen ruilen en waarom?
met een vrouw. ik zou egt gewoon willen weten hoe het voelt om als vrouw te neuken... ja hoe leg je dit uit :s

just wondering weetje,,, ik had het r laatst ook met iemand over... als zij 1 dag een man zou zijn, zou zij, net als vele vrouwen, de hele dag met dat ding spelen...
ik daarentegen... denk dat ik flink veel zou gaan neuken! :D:D:D

met een leraar kijken hoe krom hun denken whehe :)

nee hoor pfffffff k zou eg niet wten met wie k zou willen ruilen

Met koningin en dan zou ik al haar geld op mijn rekening storten :D
Nou ja dan kan ik ook wel met Jennifer lopez ruilen want dan mag ik aan Ben affleck plakken... en stort al haar geld op mijn rekening..
hmmmss.....

Het zelfde als NQ!!
Ik zou wel eens willen weten hoe het zou zijn als ik een man was:D
Volgens mij zou ik gek worden van dat ding tussen me benen:P
zeker met een man, dan zou ik een opblaasschaap kopen en die helemaal vol spuiten...
Met mijn vriendje.

Snap ik ook eens hoe hij denkt.
robbie williams (y)
Werkzaam bij Partyflock
ik zou wel een dagje mohammed alfayed willen zijn!

de luxe die die man om zich heen heeft zou ik wel voor 1 dag mee willen maken!

(dat is dus de eigenaar van harrods in london)

Mag je ook met meerdere mensen ruilen?
Dan zou ik wel eens willen weten wat sommige mensen denken en hun gedachtens over bepaalde iemanden en dingen zijn.
Ik sluit me bij Roxy aan, wil wel een keer met mn vriend ruilen... Eens ervaren hoe zijn grijze massa werkt...
Als ik 24 uur een vrouw mocht zijn....

Godsamme zeg !

Ik zou echt gewoon heel de dag met mezelf gaan liggen spelen, ik zou volgens mij écht álles proberen...

Whehehehehe

uhm...moet ik even over nadenken...

ik zou 1 dag saddam willen zijn of osama en me dan laten neerknallen. volgende dag ben ik weer mezelf toch? ;)
Met een man...om te kijken wat zij nou precies voelen en denken en natuurlijk hoe zij sex ervaren :-P

Ik zou ook weleens willen ruilen met een beroemd artiest...Madonna ofzo, kijken hoe het leven van zo´n ster er nou echt uitziet...
met mijn vriendje zodat ik weet hoe hij denkt, want ik geloof dat hij wel iets afwijkend denkt. (L)
laatste aanpassing
Met Miss Woppy, kom ik er misschien eindelijk eens achter wat zij in mij ziet :s (niet dat ik klaag hoor, ben hardstikke blij met haar maar ze kan veel beter krijgen ;))

Of met zo'n olieshijk en gewoon alles kunnen kopen wat je tegen komt als je het daarna natuurlijk mag houden ;)
Kan ik een drom paleis kopen voor mij en mijn schoonheid, (natuurlijk wel in een land zonder belasting :p)
Tank girl: met mijn baas (directeur) ik wil ook wel eens een vergadering mee maken waar ik lekker niet bij hoef te notuleren en dan laat ik iemand anders een keer mijn thee halen :devil:

Voor de rest niet te klagen hoor over mijn baas want hij is top!
uh uh uh geen id :vaag:

met een heel rijk en knap wijf..

mja heb dan geen tijd om me geld uit te geven :S
want laat me heel de dag neuken en zit de rest van de tijd met me kutje te spelen :devil:
oeh geil zeg :kwijl:
moet t persee een mens zijn? zo ja, dan wil ik graag een dagje een normaal mens zijn.
en als je niet persee een mens hoeft te zijn, wil ik graag een dagje tijger zijn :p

Ben tevreden met mezelf. Maar ik zou wel een dag een vogel willen zijn....i am flying..!
Artiest Pato
Saddam Hoessein

ik zou naar Amerika gaan, Bush doodschieten en dan mezelf doodschieten
zijn we van allebei af!
moet ik natuurlijk de dag erna wel weer leven en mezelf zijn :D

ik zou een dagje willen ruilen met mijn vriendin en dan exact hetzelfde doen als normaal alleen maak ik het dan mee van de vrouwelijke kant.

met britney spaers en dan al haar geld op maken aan leuke dingen voor mijzelf