met een vrouw. ik zou egt gewoon willen weten hoe het voelt om als vrouw te neuken... ja hoe leg je dit uit 
just wondering weetje,,, ik had het r laatst ook met iemand over... als zij 1 dag een man zou zijn, zou zij, net als vele vrouwen, de hele dag met dat ding spelen...
ik daarentegen... denk dat ik flink veel zou gaan neuken!

just wondering weetje,,, ik had het r laatst ook met iemand over... als zij 1 dag een man zou zijn, zou zij, net als vele vrouwen, de hele dag met dat ding spelen...
ik daarentegen... denk dat ik flink veel zou gaan neuken!
zeker met een man, dan zou ik een opblaasschaap kopen en die helemaal vol spuiten...
Met Miss Woppy, kom ik er misschien eindelijk eens achter wat zij in mij ziet
(niet dat ik klaag hoor, ben hardstikke blij met haar maar ze kan veel beter krijgen
)
Of met zo'n olieshijk en gewoon alles kunnen kopen wat je tegen komt als je het daarna natuurlijk mag houden
Kan ik een drom paleis kopen voor mij en mijn schoonheid, (natuurlijk wel in een land zonder belasting
)
Of met zo'n olieshijk en gewoon alles kunnen kopen wat je tegen komt als je het daarna natuurlijk mag houden
Kan ik een drom paleis kopen voor mij en mijn schoonheid, (natuurlijk wel in een land zonder belasting