Partyflock

Forumonderwerp · 602460
Gaan er nog mensen dit jaar naar Calella??

Ik werk ook in Calella op het strand de hele zomer lang!
WROAAHH! Calella heerst de pan uit! denk dat ik dit jaar ook weer van de partij ben :D
Ik ben afgelopen jaar geweest, en het was echt (Y)!! 8)
Naar welk hotel/appartement ga je?? :)
laatste aanpassing

ik ga ook naar Calella, op camping Caballo de mar. heb der echt zin in!! dat wordt 17 dagen lang zuipen en feesten!!!
Ik vond het tegenvallen!
er zit in het centrum een klein coctailbarretje (iets van Maui heet het daar) en dat is echt geweldig,hele leuke sfeer,erg gezellig en heerlijke cocktails(zorg wel dat je dorst heb want 't is een flinke cocktail!!

Veel plezier! (K)
Ben ook 2 jaar geleden en 3 jaar geleden naar Calella geweest, heb het toen echt super naar mn zin gehad hoor :-d (6)

Maar of t nu nog leuk is weet ik niet, maar veel plezier! :-D
TIP: Trap niet in 'voordeelpasjes en georganiseerde tripjes' van Beachmasters en dat soort organisaties!!

Verder is het echt geweldig! Ik ben er zelf geweest vorig jaar...heerlijk!
M,n vriendin gaat er 2 weken heen, volgens mij is het best leuk daar hoor en anders zijn er genoeg leuke plaatsjes niet ver weg :)
Ik ben er 2x geweest en zou zo weer willen gaan, er is nu een MC-DONALDS ;p die ging open toen ik vertrok daaro.

Menfish was wel een relaxte tent :)
En je zit zo in Barcelona, das ook wel B)

Nee ben vorig jaar in Callela geweest en vond het echt tegen vallen!!
Geef mij maar blanes!!
wees zeer verheugd dat je naar calella gaat!!!! het is er echt het einde!! zou er het liefst weer heen gaan, maar ga pas in de herfst met vakantie dus dan is calella niet echt leuk meer!!

calella is echt het einde!! ben jaloers!! :D:D
Owja, Hans&Grietje is een Nederlandse tent daar, en je kan er ook echt (Y) HOLLANDS eten!! :D
ik zit er ook, 12-07/27-07. Mar Blau.

Wij zijn twee jaar geleden geweest! Was wel leuk! Maui heeft een Nederlandse eigenaar en dat was echt lachen toen wij er waren! Tip: bij ons zat er toen een restaurantje tegenover het internetcafe en daar kon je onwijs goed eten voor helemaal niet zo veel geld! is een aanrader!

maarre wij zitten dit jaar op corfu..

Whaha hans en grietje was alleen leuk vanwege die lekkere propper die daar werkte:p

Die georganiseerde uitstapjes zijn zeker duur maar die poollparty was echt tof. Wel duur maar heel de nacht gartis zuipen.

Pff de discotheken waren niet super maar we zaten een beetje in het naseizoen. En er werd echt klote muziek gedraaid. Elke avond hetzelfde. Vooral in de avenue.

Ja die poollparty was iid leuk he Eline :D
Alleen moet je daarna niet zo lomp zijn om je te verstappen, want anders breek je je voet :S
He Eline daar weten we alles van, ik helaas ook, want toen moest ik eerder naar huis.

Dit jaar niet maar is een leuk vakantieoord!

Avenue, wel een leuke discotheek.
alleen wel veel vechtpartijen, merendeel door ERG dronken engelse jongeren :S