Partyflock

Forumonderwerp · 599071

Zit ik PF mij profiel effe aan te passen zie ik bij muziekvoorkeuren techno en tekno staan. Is hier een verschil tussen dan?????
Techno is Techno

en tekno is tekno :D

WOEHOEEEEEEEEEE

Das toch niet zo moeilijk, techno is standaard. Tekno is iets heel anders. Psychedelic.

Had er nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn!!!
Das toch niet zo raar!!!

Tekno hangt volgens mij meer tegen hardcore aan (maar schiet me niet meteen af als ik het mis heb aub!) Techno is meer met snerpende geluidjes en bliepjes en 'vieze' beats. Zoek op KaZaA bijv. Woodcarvers nightmare van Adam Beyer 'ns op: da's nou techno... Techno is een intelligente muziekstroom.. :P
Tekno richting industrial hardcore????

Neej, tekno gaat de hele andere kant op. Je heb tekno die een beetje richting industrial hardcore gaat, maar de meeste tekno is heeeeeeeeel anders
jah, werd weer eens tijd dat iemand zich het afvroeg! ;)

idd was alweer een tijdje geleden :)
Techno is commercieel en Tekno niet.
2 Damien: Het spul wat Hellfish, Producer en vroeger Radium produceerde vind ik echt toch echt industriele hardcore. Veel percussie en distortion. Maarja das mijn mening
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
maar das geen tekno :)
de meeste mensen hier zullen ECHTE TeKno gewoon Kut muziek vinden!

DAT DENK IK NIET TERROR DIEHARD tekno is goede harde muziek wat in de buurt komt van darkcore (niet alle darkcore) met trippende geluiden ging eerst altijd naar illegale tekno feesten en ze draaiden soms nog beter als op hardcore feesten dus GEEN KUT MUZIEK ga zelf maar eens naar een goede tekno feest dan hoor je het zelf wel.
http://www.epileptik.com/mix.php?menu=mix

Hier staan een paar typische +3kn0 mixen
Wacht ff ook wat hardcore.

Ff luisteren welke tekno waren.

TeKno ist der musica die immer boem boem doet! Vaak lekker hoog bmp-gehalte, experimenteel, monotoom met daarin veel hoge tonen en 3kwartsmaten. SNEL dus, hard, vaak distorted, schreeuwende tonen, en te geil voor woorden!

Techno ... da's trommelmuziek.
Link klopt niet meer...een paar mixen weg, een paar er bij, nu alleen maar hardcore en d&b.
De echte Tekno is gewoon de beste!
Check ff www.freetekno.nl, daar staan links waar je Tekno kan downloaden :)
In de zomer ofzo ga ik naar een illegale, heb er nu al zin in.
Tekno is veel harder dan techno, minder spacend, kvind ut egt wel vette muziek ofzow! :BOUNCE:

dat het nog uitgelegd wordt :-P