Partyflock
 
Forumonderwerp · 994872
­ Nederland
 
Uitspraak van DizzleXia op zondag 17 februari 2008 om 16:17:
Geef mij maar een teringharde kick die tegenwoordig "in zijn" in de hardCORE van tegenwoordig

Daar hoort het in thuis, das heel wat anders.

Hardstyle is echter gewoon het hardere broertje van trance en hard trance, dat vind ik echt kut als daar alleen hardcore kicks in zitten.

Zoals Sam Punk enzo zo hoort het, gewoon ragge maar geen distorted kraak kicks.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 februari 2008 om 16:29:
Daar hoort het in thuis, das heel wat anders.

Ik snapte dat al... (y)
Maar ik wilde het gewoon ff posten.. ;)

Maar ik geef je 100% gelijk, die halfgare wannabe hardcore-kicks, met veel te veel reverb erin die tegenwoordig in hardstyle te vinden zijn kunnen ze inderdaad beter weglaten.
:yes:
 
wat dacht je ik gooi xeno in de magnetron? :/
haha :D
Produceren is net zoiets als poepen...je moet het zelf doen!!!
Uitspraak van HC4L op dinsdag 19 februari 2008 om 23:11:
Produceren is net zoiets als poepen...je moet het zelf doen!!!

Idd. Het is in beide gevallen ook altijd een grote opluchting als er weer een creatie klaar is.... ;)
Uitspraak van DizzleXia op woensdag 20 februari 2008 om 10:27:
Idd. Het is in beide gevallen ook altijd een grote opluchting als er weer een creatie klaar is....

Whahah :D
 
Uitspraak van DizzleXia op woensdag 20 februari 2008 om 10:27:
Idd. Het is in beide gevallen ook altijd een grote opluchting als er weer een creatie klaar is....

Tja maar dan krijg je wel problemen met het remixen :roflol:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 13:00:
Tja maar dan krijg je wel problemen met het remixen

:lol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 13:02:
Tja maar dan krijg je wel problemen met het remixen

dat laat je natuurlijk ook over aan anderen B)
 
Jemoet zowiezo nooit een Sample als kick gebruiken.. dat klinkt altijd kut als je toonhoogte verschille gaat maken;) (wat wel in Hardstyle hoort) dus je moet met een vst een kick maken!
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 23:33:
Jemoet zowiezo nooit een Sample als kick gebruiken.. dat klinkt altijd kut als je toonhoogte verschille gaat maken (wat wel in Hardstyle hoort) dus je moet met een vst een kick maken!

Ben ik niet altijd met je eens...
Je kan een erg overstuurde kick uit een VST (die al de maximale headroom inneemt...) sampelen.
Dit gesampelde resultaat kan je opzich ook weer door een bult effecten gooien voor een nog ruiger resultaat.

Het probleem dat je noemt heb je dan wel maar dan moet je gewoon een aantal edits(varianten van die kick, bijv in toonhoogte) samplen.

Een aantal jaren geleden dacht ik er precies zo over als jij nu. Maar doorsamplen en de bewuste kick nog verder uitbouwen levert een zoveel beter resultaat op dat het extra samplen zeker de moeite waard is.
Zeker ja,, ik heb nu een hele vette kick gemaakt.. ik heb eerst 2 verschillende kicks gemaakt en die een stuk of 4 keer ongeveer gesampled en dan steeds effecten er op zetten en compressen tot het gewenste resultaat en dan samen gelayerd en die gecompressed en effecten erop gezet en toen nog een stuk of 4 keer als sample over nieuw tot het gewenste resultaat en dan uiteindelijk en dan steeds bij ins en dan de volume.. attack enzo tot een vierkant en dan krijg je een goed resultaat zolang de begin kick niet te te distorted is..
Werkzaam bij KraakPiep
Artiest Xtrecist
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 23:33:
Jemoet zowiezo nooit een Sample als kick gebruiken.. dat klinkt altijd kut als je toonhoogte verschille gaat maken;) (wat wel in Hardstyle hoort) dus je moet met een vst een kick maken!

Of je gaat niet veranderen met de toonhoogte. Vaak is een goede sample al beter dan een prutserig stukje blik wat moet dreunen. ;)

Maar het kan beide. Als je er maar niet te snel tevreden over bent.
 
Artiest Diabolic
:D
uh jy wil de "uber vetste hardste superste mega dikke dreunendste" kick ooit maken? die op Cocaine Bizznizz lijkt? die kick zuigt best hard (althans dat is mijn mening) ga zelf lekker lope kloten met kicks en samples en ooit zul je de goeie kick vinden! maar niet op partyflock want dat is net al dj peurny die liedjes steelt van australische mensen! :D
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 23:33:
wat wel in Hardstyle hoort

wat lul je de nieuwe hardstyle maar in de echte hardstyle zoals ik van vroeger gewend ben is dat niet zow dat is weer zon lompe hype en de hardstyle is zwaar achter uit gegaan daar door (blijheid gehalte is zwaar omhoog gegaan )
Ja ik heb de smaaak te pakken en heb wel wa goeie kicks (vindt ik dan) gemaakt,, maar thanks voor de info iig:D