Partyflock
 
Forumonderwerp · 983367
­ Nederland
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
Uitspraak van *Dnb op maandag 10 februari 2014 om 23:22:
Uitspraak van *Dnb op donderdag 23 januari 2014 om 18:31:iemand bekend met postzegeltjes waar per 4 ongeveer een rode chineze draak op staat?
http://album.partyflock.nl/83860837_351813519.jpg


Ik zou bij lsd sowieso altijd een zegeltje testen..
Die vellen zijn zo te krijgen en iedereen kan er 25-i/b/c nbome op gooien bijvoorbeeld.
Je kan niet zo op blotter arts vertrouwen als je kan bij logo's van pillen.
Uitspraak van SJ-O op maandag 10 februari 2014 om 10:26:
mijn paddo report


Tof man!

Uitspraak van Digitalism op maandag 10 februari 2014 om 12:03:
motiveert me om ook eens een paddo trip te gaan ervaren.


Ik ben nooit zo'n fan geweest van paddo's. Ik heb het nog nooit gedaan, maar ook nooit de drang gehad om het te proberen. Totaal niet nieuwsgierig naar om de een of andere manier. Dat komt doordat de smaak mij zo vies lijkt, dat ik bang ben dat ik daar gewoon de hele trip last van ga hebben :p Ik heb mezelf ook nooit ingelezen ofzo, maar is het niet zo dat je nooit kan weten hoe sterk een paddenstoel precies is? Als je LSD laat testen op 140 ug, weet je in ieder geval hoeveel je inneemt. Daarnaast heb ik wel vrienden die wel eens paddo's gedaan hebben, maar naar mijn idee nogal onverantwoord, ontwetend, en veel te veel. Door die verhalen ben ik nou ook niet echt getriggerd. Maar ik moet zeggen SJ-O, je hebt de deur nu zelfs bij mij op een kier gezet!
Uitspraak van Cherrymountains op dinsdag 11 februari 2014 om 00:44:
Door die verhalen ben ik nou ook niet echt getriggerd. Maar ik moet zeggen SJ-O, je hebt de deur nu zelfs bij mij op een kier gezet!


Niet om jullie gelijk bang te praten maar ik bedenk me dat er wel een essentieel onderdeel in het report mist.

Tijdens het angstige gedeelte van mijn trip had ik een redelijk zware bodyload. Dit resulteerde in een beetje benauwd of beklemmend gevoel rond de borstkast. Daarnaast was ik deze keer ook een heel klein beetje misselijk of weeïg in de maag. De lichamelijke trip was aan het begint redelijk zwaar te noemen tot dat het kippevel moment kwam :) vanaf daar was de bodyload weer voorbij. Wat dat betreft heeft LSD een lekkerder werking op mijn lichaam, dat is meestal meer een bodyhigh :D
Uitspraak van SJ-O op maandag 10 februari 2014 om 10:26:
Dit report deel ik op mijn facebook met jullie omdat ik voorstander ben van regulatie of zelfs legalisering van psychedelica.


ben je al voor gek verklaard op fb?
Nee mensen zijn wel wat gewent van me ;) daarnaast wel aardig veel positieve reacties gekregen... maar misschien had ik wel liever de reacties van mensen gehoord die me wel daadwerkelijk voor gek verklaren om het dialoog aan te gaan.
Uitspraak van TrueGrit op dinsdag 28 januari 2014 om 15:28:
Wees je er bewust van wat er allemaal speelt in je leven, zodat je niet door zoiets wordt overvallen tijdens je trip. Evt mediteren als dat je ding is.

Hmm, dat maakt het voor mij redelijk tricky denk ik. Verdrongen herinneringen waardoor ik heel weinig van mn jeugd weet. Kunnen die ervaringen ook daadwerkelijk weer getriggerd worden dmv LSD? Met 2cb of truffels heb ik er nooit last van gehad al hoewel dat natuurlijk andere stoffen zijn.
http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/article/detail/3602554/2014/02/24/Fatale-LSD-trip-eindigt-met-dodelijke-sprong-uit-raam.dhtml

Verschrikkelijk als zoiets gebeurd :nocheer:
Uitspraak van C11H15NO2 op maandag 24 februari 2014 om 19:51:
http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/article/detail/3602554/2014/02/24/Fatale-LSD-trip-eindigt-met-dodelijke-sprong-uit-raam.dhtml

Verschrikkelijk als zoiets gebeurd :nocheer:


Jezus wat erg.
Zou het echt alleen door de LSD komen? Gezien een ander bewusteloos in de kamer lag.

Maakt me toch weer huiverig om zonder sitter LSD te proberen.
Uitspraak van Carlaaaaaaaa op zondag 23 februari 2014 om 19:00:
Iemand die weet wat de juiste dosering voor 25i-nboh is? Kan het nergens vinden.
Uitspraak van DNM surfer op maandag 24 februari 2014 om 20:11:
Jezus wat erg.
Zou het echt alleen door de LSD komen? Gezien een ander bewusteloos in de kamer lag.

Maakt me toch weer huiverig om zonder sitter LSD te proberen.


Nah is weer het standaard gelul "OMG OMG DRUGS KILLED YET ANOTHER VICTIM"
Van alleen LSD ga je niet nokkie lijkt me, die zaten ook flink te zuipen en wat niet.
Maakt 't niet minder sneu, maar toch.
Leuk hoor zo'n krantenbericht, demonisering noemen ze zoiets ;) echt te sneu voor woorden.

Haalt natuurlijk niet de ernst weg dat die jongen is overleden, want zoiets moet geen enkel jong persoon overkomen.
 
Er kunnen soms duistere bewustzijnservaringen zijn dmv tripmiddelen. Daarom is voorzichtigheid en verstand erbij gebruiken altijd geboden. Het is andere koek dan een jointje of een biertje.
Verder zijn dit gewoon randzaken die zó zeldzaam zijn dat elk incident ervan de media weet te halen.
Uitspraak van phan op maandag 24 februari 2014 om 21:36:
, want zoiets moet geen enkel jong persoon overkomen.


Oh, dus als het mij zou overkomen is het niet erg ??? :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Rimar op dinsdag 25 februari 2014 om 12:51:
Oh, dus als het mij zou overkomen is het niet erg ???


Dat zeg ik niet, ik vind het persoonlijk alleen erger als er jonge mensen overlijden dan wat oudere mensen. Jij hebt bijvoorbeeld ongeveer al 2x zijn leven gehad ;)
Uitspraak van phan op dinsdag 25 februari 2014 om 13:10:
Dat zeg ik niet, ik vind het persoonlijk alleen


Was ook niet helemaal serieus bedoeld hoor (y) :)
Nee dat kon ik inderdaad opmaken aan de smiley die erachter stond, echter vond ik het wel nodig om te reageren door de vraagtekens die er achter stonden :)

Maar we wijken af van het onderwerp van dit topic...

Tijdje geleden nog een hele dikke 13/14 uur durende trip gehad op een Dalai Lama

*plaatje is van internet, maar het waren wel dezelfde*

Ik was samen met een vriend L. en we hadden eerst wat lekkere flessen wijn gehaald en wat lekkere hapjes bij de supermarkt. Rond 19:30 een hele Dalai Lama genomen en toen lekker wat wijntjes gedronken, beetje plaatjes staan draaien en lekker slap ouwehoeren. Rond 20:30/20:45 begonnen de eerste effecten zich te uiten, de lichtjes op de mixer werden feller en het draaien ging wat moeizaam. We besloten om een setje aan te zetten van Richie Hawtin & Luciano, set duurde 5,5 uur dus daar hadden we weinig omkijken meer naar. Langzaam aan begon mijn woonkamer te ademen en te tot leven te komen, dus wat tijd voor wat extra visuele prikkels, Planet Earth was onze keuze op gevallen. Na een tijdje kijkje naar onze wonderlijke wereld die prachtig in beeld wordt gebracht door David Attenborourgh, had ik moeite om me te focussen en voelde ik dat ik mn ogen dicht moest doen. De muziek stond nog steeds lekker aan en ik ging heerlijk liggen op de bank met m'n ogen dicht. Wat een spektakel was dat achter mn gesloten oogleden, de muziek viel helemaal uit elkaar (het waren als het waar losse geluiden) en waren de drijvende kracht van de CEV's. Op een gegeven moment wilde ik iets zeggen tegen L. maar ik was gewoon zo flabbergasted over alles wat ik zag dat er alleen maar.. "Sooo, eeehhhh, laat maar!" uitkwam. Waarna ik mij weer liet meenemen door de prachtige CEV's.
Na een tijdje (geen idee hoe lang) ging ik weer rechtop zitten en de documentaire stond nog steeds aan, dit maal waren we aanbelandt bij iets met vogels. En wat er toen gebeurde was echt heel vet, mijn tv werd gewoon een 3D tv, de vogels vlogen gewoon vanuit de tv zo mijn woonkamer in. En het gekke was dat we het allebei zagen, er waren ook allemaal energievelden in mijn huis en energiebolletjes die door de kamer dwarrelde. Op dat moment dacht ik ook echt, jeeeeeee!!
Vervolgens hadden we beide wel een beetje trek gekregen en besloten om wat chips te proberen, was niet helemaal mijn ding. Maar wat dan wel weer leuk was, was dat de zak chips doorzichtig werd voor ons gevoel. We dachten beide dat we door de zak chips heen konden kijken, heel bizar :)

De trip was nog in volle gang, want ook op de tv versprongen de kleuren van alles wat ik zat te kijken. Een luipaard die wit met paarse stippen kreeg en de beelden van de planeet die je kreeg te zien in de aflevering 'Great Plains' behoren nu tot mijn favorieten naast 'Caves'. Ik herkende haast mijn eigen planeet niet meer :) Oftewel: Aanradertje!

Daarna nog veel gepraat over onze planeet en het universum en als afsluiters nog een paar films gekeken met Will Ferrel, toen was uiteindelijk een uur of 11 's ochtends en begon ik ook wel moe te worden. Alles bewoog en vervormde nog wel, maar gelukkig kon ik toch slapen met behulp van een melatonine tablet.

Volgende dag helemaal ontspannen en lekker kunnen chillen en nagenieten :)
laatste aanpassing
Uitspraak van phan op dinsdag 25 februari 2014 om 18:17:
trip gehad op een Dalai Lama


Leuk! Hoeveel ug zijn die?
Uitspraak van phan op dinsdag 25 februari 2014 om 18:17:
Tijdje geleden nog een hele dikke 13/14 uur durende trip gehad op een Dalai Lama


nice weer een trip reportje!

Uitspraak van phan op dinsdag 25 februari 2014 om 18:17:
r waren ook allemaal energievelden in mijn huis en energiebolletjes die door de kamer dwarrelde.


Het mooie van energie is dat je het kan voelen, moet je eens proberen om het tussen je handen te vangen tijdens je trip, met de juiste concentratie kan je het mischien voelen, ook zonder dat je onder invloed ben van lsd.
Uitspraak van SJ-O op maandag 24 februari 2014 om 09:39:
Nee mensen zijn wel wat gewent van me ;) daarnaast wel aardig veel positieve reacties gekregen... maar misschien had ik wel liever de reacties van mensen gehoord die me wel daadwerkelijk voor gek verklaren om het dialoog aan te gaan.


nice, openminded mensen op je facebook :-) in mijn omgeving zijn ze jammer genoeg niet zo happig op elementen die niet in hun straatje passen.
Uitspraak van Dre zuurkool op dinsdag 25 februari 2014 om 23:00:
in mijn omgeving zijn ze jammer genoeg niet zo happig op elementen die niet in hun straatje passen.


Gewoon lekker door hun straatje gaan fietsen en zwaaien. Eerder dachten mensen ook dat ik een junk was zou worden en dat ik in de goot zou belanden. Echter nu blijkt dat ik al 6 jaar een vaste baan heb veel leuke dingen onderneem en op een wat andere denkwijze na wat best een normale jongen ben... Enige nadeel is als ik op maandag ziek zou zijn is er natuurlijk wel een vooroordeel ;)

Alles begint met bewustwording. Mensen de andere kant van het verhaal dicht bij laten meemaken in plaats van de horror verhalen uit de krant laten lezen.
Uitspraak van Saxoferrato op dinsdag 25 februari 2014 om 20:02:
Hoeveel ug zijn die?


Volgens de persoon bij wie ik ze had gehaald, 240 ug, dus misschien dat ze 220/200ug zijn.

Maar het was vrij heftig allemaal, wel op een leuke manier natuurlijk. Laat daar geen misverstand over bestaan :D

Ik had ook via dezelfde persoon Shiva's die 140 zouden zijn en ook die waren top, ook zeker 11/12 uur plezier van gehad
Uitspraak van phan op woensdag 26 februari 2014 om 09:35:
Shiva's die 140 zouden zijn en ook die waren top, ook zeker 11/12 uur plezier van gehad


Deze heb ik ook, echter zijn er ook shiva's met maar rond de 50ug in de omloop volgens dit topic.
Uitspraak van Dre zuurkool op dinsdag 25 februari 2014 om 22:59:
Het mooie van energie is dat je het kan voelen, moet je eens proberen om het tussen je handen te vangen tijdens je trip, met de juiste concentratie kan je het mischien voelen, ook zonder dat je onder invloed ben van lsd.


Ik ga dat volgende keer eens proberen :)

Ik moet wel zeggen dat ik tijdens mijn allereerste trip ook zoiets had meegemaakt en als ik dan in met m'n vingers knipte zag ik er vonken vanaf springen, ook heel bizar.


Wat trouwens ook wel vet is om te luisteren btw zijn gyuto monniken en shamanic drumming sessions, die dingen brengen je ook echt naar andere dimensies.
Uitspraak van SJ-O op woensdag 26 februari 2014 om 09:38:
Deze heb ik ook, echter zijn er ook shiva's met maar rond de 50ug in de omloop volgens dit topic.


Blij dat wij de goede versie hebben dan :)
Uitspraak van SJ-O op woensdag 26 februari 2014 om 09:38:
Deze heb ik ook, echter zijn er ook shiva's met maar rond de 50ug in de omloop volgens dit topic.


Ik had mijne laten testen op 58 ug idd! Maar er schijnt soms sprake te zijn van een correctiefactor, dus ze zijn iets van 80-100 ug. Maar dit kreeg ik er niet bij verteld!

Uitspraak van phan op woensdag 26 februari 2014 om 09:41:
Blij dat wij de goede versie hebben dan :)


Heb je ze laten testen? Ben ook benieuwd naar die dalai lama's!
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 26 februari 2014 om 09:58:
Ik had mijne laten testen op 58 ug idd


enkele pagina's terug staat een afbeelding van de 58 variant. Die van mij heeft een andere afbeelding



Rechts boven.
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 26 februari 2014 om 09:58:
Heb je ze laten testen? Ben ook benieuwd naar die dalai lama's!


Voor testen moet ik tegenwoordig ook een stuk rijden en doordeweeks heb ik door mijn werk daar geen tijd voor, testcentrum in Rotterdam is gesloten sinds 2013 :/

Echter heb ik ze beide op en heb 2x een geweldige avond gehad met een hele dikke trip die minstens 11 uur duurde.
Nou heb ik daarvoor ook vaak zegels op die maar 8 uur werkte of zelfs nog korter en die er qua effect totaal niet bij in de buurt komen. En daarvan had ik er wel een paar laten testen en die uitslagen kwamen toen uit op 68 ug, 52ug en zelfs 38ug.
Uitspraak van SJ-O op woensdag 26 februari 2014 om 10:06:
Rechts boven.


die zijn anders idd! heb je ze dus laten testen op 140? dat lijkt mij de ideale beginnersdosis. ik denk dat ik met mijn 58 ug (maar wat dus ook 90 ug zou kunnen zijn door een evt correctie. heeft iemand daar ooit van gehoord btw?) begin met 1,5. dat zou dan wel de minimale effecten moeten opleveren, en dan kan ik een andere keer altijd nog meer pakken.

als de lente echt lekker is doorgebroken ga ik me eraan wagen! al zitten er nu ook al heerlijke dagen tussen!
Ik heb dezelfde als van de bovenstaande foto
Iemand ervaring met dubbel hofmannekes?
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 26 februari 2014 om 10:27:
die zijn anders idd! heb je ze dus laten testen op 140?


Ze werden verkocht als 140, getest op 132 of 135 zoiets.
Uitspraak van phan op woensdag 26 februari 2014 om 09:39:
Ik moet wel zeggen dat ik tijdens mijn allereerste trip ook zoiets had meegemaakt en als ik dan in met m'n vingers knipte zag ik er vonken vanaf springen, ook heel bizar.


Het samensmelten van zintuigen: synesthesie. https://nl.wikipedia.org/wiki/Synesthesie_(zintuig) Dit hebben we normaal ook, lichtelijk. We kunnen bijvoorbeeld de smaak al proeven bij het ruiken van eten. Met LSD op is er meer mogelijk, geluiden kunnen worden gezien bijvoorbeeld, ik denk dat daarom het zicht (de vormen en snelheid van aanpassingen) ook verandert bij ander soort muziek.
Uitspraak van Pilsem op woensdag 26 februari 2014 om 20:54:
Met LSD op is er meer mogelijk


Zeg dat wel! Tijdens mijn eerste LSD trip op +/- 110 mics liet ik deurklinken en aanstekers smelten in mijn hand, vrij bizar was dat. Dit heb ik daarna nooit meer meegemaakt, ook niet tijdens een trip van 250 mics, wat ik toch wel jammer vind. Misschien omdat het toen de eerste keer was dat ik minder bevooroordeeld was over wat er allemaal mogelijk is in een trip? I dont know. De volgende keer ga ik weer wat meer experimenteren met mijn omgeving denk ik :)
 
Deze vrijdag voor het eerst LSD gedaan, anderhalve zegel van 140ug, dus 210ug totaal.
Duurde vrij lang voordat hij opkwam, na een uur ongeveer werd mn lichaam wat lichter, nog een uur later nog iets meer en begon ik diepe tunnels met spiralen over mijn zicht te zien.
Toen wat lachgas gepakt, en wauw, in een vrije val in mijn eigen hoofd, alle zintuigen smolten samen.
Helaas weinig open eyed visuals gehad, maar closed eyed visuals waren genoeg.
Als ik mijn ogen dicht kneep zag ik voor me een donkere tunnel, met daaromheen kaleidoscopen, en daaromheen weer mensen.
Hele mooie beleving, ga ik zeker vaker doen :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 maart 2014 om 17:22:
Deze vrijdag voor het eerst LSD gedaan, anderhalve zegel van 140ug, dus 210ug totaal.


Een stevige dosis voor een eerste trip. Wel fijn dat je het leuk gehad hebt. Vanwaar de keuze om deze dosering te pakken, en niet bijvoorbeeld eerst op safe te spelen en 1 zegel te nemen?
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 maart 2014 om 17:22:
Helaas weinig open eyed visuals gehad, maar closed eyed visuals waren genoeg.


Heb je overdag of 's avonds getript? Ik heb overdag, altijd veel minder OEV's dan 's avonds als het donker(der) is. Hebben meer mensen dit eigenlijk?
 
Uitspraak van Renegade master! op maandag 10 maart 2014 om 13:45:
Een stevige dosis voor een eerste trip. Wel fijn dat je het leuk gehad hebt. Vanwaar de keuze om deze dosering te pakken, en niet bijvoorbeeld eerst op safe te spelen en 1 zegel te nemen?


Werd ons aangeraden door andere vrienden, er werd ons verteld dat je in een "net niet" situatie zou kunnen komen als je te weinig zou pakken, en na zelf verder gelezen te hebben, hebben we het besluit genomen om voor de 200ug te gaan.

Uitspraak van Cherrymountains op maandag 10 maart 2014 om 17:58:
Heb je overdag of 's avonds getript? Ik heb overdag, altijd veel minder OEV's dan 's avonds als het donker(der) is. Hebben meer mensen dit eigenlijk?


's avonds, planning was om om 4 te beginnen, maar sommigen hadden net gegeten dus hadden we het uitgesteld tot half 8.
Willen het over een tijdje overdag gaan doen!
Ik heb pas voor het eerst LSD geprobeerd. Wist niet hoeveel microgram de zegel bevatte, dus besloten een halve te nemen. Op een gegeven moment getwijfeld om de andere helft ook te nemen, maar vanwege het overige gezelschap uiteindelijk besloten het niet te doen. Waren prima mensen hoor, maar zij hadden alleen wat gedronken en wilden het niet al te laat maken. Heb lichtjes wat gevoeld en lichte patronen gezien, maar was verder (helaas) niet spectaculair. Ondanks de ietwat tegenvallende ervaring weet ik nu wel dat ik de volgende keer makkelijk een hele kan nemen en heb ik toch voorzichtig kennis mogen maken. (:

Het was de onderstaande zegel.

laatste aanpassing
Uitspraak van Digitalism op maandag 10 maart 2014 om 20:14:
Ik heb pas voor het eerst LSD geprobeerd.


Jeeeuj! :)

Uitspraak van Digitalism op maandag 10 maart 2014 om 20:14:
Wist niet hoeveel microgram de zegel bevatte


Waarom niet laten testen?
Uitspraak van Cherrymountains op maandag 10 maart 2014 om 20:28:
Waarom niet laten testen?

Ik had maar een zegel. Hij kwam wel van een betrouwbaar iemand, dus ik wist sowieso dat ik hem 'veilig' kon gebruiken.
Dit weekend was het weer eens zover, trippen @ museumnacht in Rotterdam. Wat een belevenis was dat zeg, wow!
Ik was samen met m'n vriend L. en we gingen rond 19:00 de stad in om onze kaartjes om te ruilen voor een button welke ons gratis toegang gaf aan de deelnemende organisaties/instanties, nadat we dit gedaan hadden besloten we om 19:30 één zegel te nemen per persoon en vervolgens onze avond te beginnen bij het Maritiem Museum. Om 20:00 ging het museum pas open, dus we moesten nog even wachten tot we naar binnen konden. Eenmaal open beetje rondgelopen daar binnen en we merkten al snel dat de eerste lichtelijke gevoelens opkwamen en we besloten dus onze reis te vervolgen richting de Witte de Withstraat.
Eenmaal daar aangekomen liepen we langs expo van Ruwedata, welke ook een loterij had die avond. Toevallig waren er ook wat bekende van ons daar binnen, dus besloten wij ook naar binnen te gaan. Eenmaal binnen onder het genot van een biertje en de steeds sterker opkomende zegel, besloot ik een lootje te kopen voor de loterij. Waarvan om 21:00 de eerste trekkingen zouden. Er stond een rad in de zaal met een beetje hypnotiserende dingen erop, dus elke keer als er aan dat rad gedraaid werd voelde ik mezelf als het ware in het rad getrokken worden. Zelfs de letters/cijfers die op het rad stonden schommelde :)

Uiteindelijk na 10 minuten spanning had ik een prijs te pakken, een echt Thijs Kelder schilderijtje :) Heel blij mee! Dus onze avond begon goed :D

Na de prijs gewonnen te hebben had ik afgesproken dat ik de vrienden van mij dat schilderij mee naar huis zouden nemen, daar ik anders de hele avond met dat ding moest rondlopen en zouden daar nog lang blijven. Waarna wij verder gingen de Witte de With op, toen toch ging blijken dat we behoorlijk hard aan het trippen waren. Je kon echt mensen zien, precies wat ze dachten of hun intentie, heel tof om te zien. Ik kreeg wel een beetje honger op dat moment en we liepen eigenlijk op het moment dat ik het dacht tegen een poffertjeskraam aan. Zo lekker als je aan het trippen bent :D
Dus wij stonden daar te wachten op onze poffertjes en toen gebeurde er echt ff iets wazigs, ik ging ook auditief hallucineren, ik hoorde een soort van gons dat veranderde in een soort alienachtig gebrabbel. Wel grappig, 1x in eerder meegemaakt en dat was op een festival.
Na 5/10 min gewacht te hebben op onze poffertjes waren ze eindelijk klaar en wat waren ze lekker, mmm... Aanradertje!

Tijdens het eten besloten we om naar Museampark te lopen, je had daar een heel groot vuur waar je lekker omheen kon zitten, wat we dus ook waren gaan doen. Hier konden we even op adem komen en alles op ons af laten komen. In het vuur waren ze ook melk aan verwarmen leek het op. Alleen zeker weten doe ik het niet, want de gids/het boekje lezen ging niet en ik had ook geen zin om serieuze gesprekken te voeren met nuchtere mensen. Maar het zag er wel heel interessant uit.

Na even een tijdje gezeten te hebben gingen we het park zelf in, in het park zag je veel groen licht. En je zag ook overal knipperende groene en rode lampjes, die in buttons waren verwerkt. Echter door die lampjes werden de groene en rode kleurtjes/stippen die ik normaal zie als ik trip alleen maar versterkt :)
Eenmaal door het park wandelend leek het net of we door een attractiepark aan het lopen waren, wat een gekke ervaring was dat (toerist in je eigen stad).
In het museumpark hebben ze ook brug gebouwd waar ze vanaf onderaf licht door de brug schijnen, in de brug zitten namelijk allemaal glazen cirkels welke een gevoel van zweven gaf. Aan het einde van de brug kom je bij het Natuur Historisch museum uit, bij binnenkomst werd ons meteen gevraagd of we wilde stemmen voor hun museum op de computer iets verder op. Nou dat wilde ik even doen, maar we besloten eerst een rondje te lopen door het museum. Alles leek wel gewoon te leven in het museum, ze hadden een paar uilen op stokken gezet en hoe langer ik bleef kijken hoe meer ze tot leven kwamen. En voor de rest waren de schelpen heel interessant. Na dit alles dus naar de computer gelopen om m'n stem uit te brengen, eenmaal aangekomen bij de computer ging echt alles heen en weer op het scherm en ik moest nog wat intoetsen, dus ik had het daar best moeilijk mee.Toen kwam er zo'n vent naast me staan die even een verkooppraatje kwam doen, ik heb er echt helemaal niks van meegekregen omdat ik mezelf zo erg moest focussen op het scherm.
Daarna schoten L. en ik ook keihard in de lach en zijn we voor m'n gevoel naar buiten gegaan zoals Raoul Duke en Dr. Gonzo een zaal uit geknikkerd worden in Fear and Loathing in Las Vegas.
Daarna zijn we nog even in het park gebleven, flesje wijn erbij, veel gelachen en even genoten van alles om ons heen, toen besloten we om terug te gaan naar het begin punt. Het Maritiem Museum, waar ze buiten ook nog een hele chille zitplaats hadden gemaakt. Daar besloten om even een een blowtje te roken en te genieten van een container die vol was gespoten met graffiti.

Toen besloten we om weer richting de stad te lopen, inmiddels was het nog drukker geworden op de Witte de With dus besloten wij om naar een ander deel te gaan, de Laurenskerk. Eenmaal daar binnen ging het bij m'n maat niet zo goed, hij kreeg een lichtelijk badtrip doordat ik eerder op de Witte de With had gezegd dat we met onze lichtgevende knipperende buttons net een soort doelwitten waren voor criminelen die ons zouden kunnen zien als gekke toeristen. Had ik misschien beter niet kunnen zeggen, maar ik dacht dat het niet zo'n impact zou hebben.
L. ging zich steeds rotter voelen en we besloten om dus gauw uit de kerk te gaan en weer terug naar huis, eenmaal thuis trok L. snel weer bij en kon hij weer volledig genieten van z'n trip. Toen hebben we wat muziek aangezet, fijne natuurbeelden erbij, nog wat lekkere wijn en veel slap geouwehoer. En toen rond 3/4 uur 's nachts nog een halve zegel genomen en uiteindelijk rond 10:00 uur 's ochtends gaan slapen.

Was weer een hele belevenis, ben vast en zeker nog wel veel vergeten. Maar ik denk dat ik het volgend jaar weer ga doen :)
Klinkt als een mooie trip. Leuke gelegenheid ook. (:
Uitspraak van phan op dinsdag 11 maart 2014 om 16:40:
, trippen @ museumnacht in Rotterdam


Wat een tof idee zeg :D Leuke reportje ook!
Uitspraak van Cherrymountains op dinsdag 11 maart 2014 om 17:50:
Wat een tof idee zeg :D Leuke reportje ook!


Ja ik kan het ook iedereen aanbevelen :) Zo gek om in mijn geval door je eigen stad te lopen en toch niet echt dat idee hebben. Je ziet de stad echt uit zo'n ander perspectief, super tof! :D

Glow in Eindhoven staat ook nog steeds op het verlanglijstje :)
Kan iemand zo snel bad gaan dan?

"hij kreeg een lichtelijk badtrip doordat ik eerder op de Witte de With had gezegd dat we met onze lichtgevende knipperende buttons net een soort doelwitten waren voor criminelen die ons zouden kunnen zien als gekke toeristen. Had ik misschien beter niet kunnen zeggen, maar ik dacht dat het niet zo'n impact zou hebben".

En hoe heb je het opgelost?
Het was allemaal best heftig en het idee dat we als een soort doelwit met die knipperende lampjes rondliepen gaf een gevoel wat niet fijn was. We zijn gewoon naar huis gegaan, setting veranderd en daarna was alles weer ok.
Uitspraak van roofbouw op woensdag 12 maart 2014 om 15:14:
Kan iemand zo snel bad gaan dan?


Je emoties worden erg vergroot, dus als je een beetje angstig wordt kan het zo tot paniek leiden.