Partyflock
 
Forumonderwerp · 970847
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.





17 NOVEMBERRR :cheer: Qlimax!


Qlimax, op 17 november in Gelredome in Arnhem, is het evenement waarvoor Q-dance op showgebied alles uit de kast haalt. Terwijl op festivals als Defqon.1, Q-BASE en In Qontrol elke bezoeker zijn eigen avontuur beleeft en aan het eind een eigen verhaal te vertellen heeft, is dit bij Qlimax anders.

De focus ligt op één podium, één show, Q-dance vertelt één verhaal. Daarbij worden technieken gepresenteerd die nooit eerder vertoond zijn en vind je er meer decor, laser en licht dan op welk ander feest dan ook. De één gaat helemaal mee in het verhaal, de ander gaat lekker zitten genieten van de show, maar de meesten gaan gewoon vol gas los op de harde beats van de nieuwste platen in de harder styles.

Q-dance gaat elk jaar dieper in op de duistere thematiek die het concept omhult. Dit jaar wordt er voortgeborduurd op het gedachtegoed en de setting van 2006, maar in een totaal andere belevingswereld. Q-dance gaat opnieuw de uitdaging aan om de beste Qlimax in Gelredome tot nu toe te realiseren. Zo zijn er dit jaar onder andere belangrijke logistieke aanpassingen doorgevoerd om de drukte enigszins te reduceren.

Meer informatie over Qlimax zal in de aanloop naar het evenement bekend gemaakt worden. Houd Q-dance.nl dus goed in de gaten voor updates.

De kaartverkoop start op zaterdag 15 september om 10 uur ’s ochtends bij Ticketonline en Ticketbox tegelijk. Zorg dat je er snel bij bent, want Qlimax gaat elk jaar sneller uitverkocht!

Wellicht overbodig om te melden, maar zorg dat je je kaartje koopt via een officieel voorverkooppunt.


Het indoor feest van het jaar :D
laatste aanpassing door een beheerder
Maar als ik het goed begrijp gaan om 9uur de deuren open en begint de muziek om 21.45:VAAG:?
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 12:21:
preventief fouileren tonite..ook binnen

boeiend, ik draag toch nooit iets bij me.

gelijk nemen die handel, dan heb je geen zorgen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 12:44:
boeiend, ik draag toch nooit iets bij me.

Ik ok niet, en voor de echte junkies, breng het in dmv een condoom ofzo:vaag: Ik zou ook nooit iets mee naar binnen nemen voor een ander ofzo
 
Uitspraak van Brandariss op zaterdag 17 november 2007 om 12:52:
breng het in dmv een condoom ofzo

gadver haha.

dan nog liever een nachtje op het bier :lol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 12:21:
preventief fouileren tonite..ook binnen
ik wens ze veel succes met al die mensen :)
ik neem alleen een dopje mee :) ruikt die hond vast nie :)
 
Uitspraak van Stefanovic b) op zaterdag 17 november 2007 om 13:11:
ik neem alleen een dopje mee

:o

heb gehoord dat honden ook zijn getraind bij het opspeuren van dopjes....
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 13:16:
heb gehoord dat honden ook zijn getraind bij het opspeuren van dopjes....
ik doe m in 4 zakjes, luchtdicht, folie, parfum en deo, condoom eromheen en hop zo in mn maag b)
als ik de laatste pagina zo lees, heb ik volgens mij precies tegenovergestelde gedaan :P ben nie weggeweest, lag om half 1 in me bed ofzo maar wel vanmorgen om half 9 alweer wakker :cry:

ff wezen fitnesse, maar natuurlijk nie al te veel energie verspillen voor vanavond O:)
 
Waar maakt iedereen zich druk om, op elk feest word gecontrleerd en worden er ee naantal tussen uitgepakt, en daar binnen idd lopenze ook rond gewoon heel voorzichtig zijn....! dan komt alles goed:)
 
Uitspraak van Stefanovic b) op zaterdag 17 november 2007 om 13:20:
ik doe m in 4 zakjes, luchtdicht, folie, parfum en deo, condoom eromheen en hop zo in mn maag

respect!

:D
hehe :D
gewoon in de boxer.. als ze mn dopje vinden is er geen nood aan de man :) neem aan dat k wel gewoon mag blijven dan :9

wel relaxed voor alle mensen die gepakt gaan worden.. volgens mij zijn aardig wat mensen hun kaartje nie kwijt door die extra verkoop, dus als je eruit getrapt wordt is er best kans dat je voor de deur een nieuw kaartje kunt kopen..
die junkies hebben maar weer geluk :9
laatste aanpassing
 
Mogen dopjes ook al niet meer :O
Of hebben jullie t weer over heel iets anders?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 13:32:
Mogen dopjes ook al niet meer
heeft dat ooit gemogen dan? ze halen ze er toch nie voor nix af achter de bar? Ik neem aan dat het niet mag dus als k een dopje meeneem verstop k die altijd ff met naar binnen gaan..
Uitspraak van Brandariss op zaterdag 17 november 2007 om 12:43:
Maar als ik het goed begrijp gaan om 9uur de deuren open en begint de muziek om 21.45?

Ja, stom he!
Dit wordt mijn 4e Qlimax, was in de veronderstelling dat dit de eerste 2 jaar niet zo was, dus ik zal dan wel net na die tijd binnen zijn gekomen toen.
Vorig jaar stond ik er om half 10.. NIKS. hele zweverige eftelingmuziek.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 13:32:
Mogen dopjes ook al niet meer
Of hebben jullie t weer over heel iets anders?

Flessendopjes denk ik? :P
Ik hoor vaak van mensen dat ze afgepakt worden, maar hoor ook net zo vaak dat het wel mee naar binnen mag. Wil het risico niet lopen dat ze m afpakken en dat ik dan de hele tijd mijn flesje rechtop moet houden.
Stop hem meestal in mn schoen, loopt alleen niet zo makkelijk, maar andere plek kan ik zo snel even niet bedenken :P
 
Uitspraak van Stefanovic b) op zaterdag 17 november 2007 om 13:33:
Ik neem aan dat het niet mag dus als k een dopje meeneem verstop k die altijd ff met naar binnen gaan..

Nou volgens mij kunnen ze het niet echt verbieden hehe..
Maar ik verstop m ook wel ff, want ik wil wel een dopje :D


Uitspraak van Framboos op zaterdag 17 november 2007 om 13:35:
Dit wordt mijn 4e Qlimax,

Mijne ook :D :bounce:
Bier (L) Daar hoeft geen dopje op :)

Zin zin zin! :D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 13:38:
Mijne ook

Als ik je zie zwaai ik wel B)

Ik heb mijn sourcy dopje van HouseQlassics bewaard!
Was daar een dopje vergeten mee te nemen. Wat een ramp was dat :P Heb de eerste 2 uur alleen maar naar de grond staan kijken of ik iets zag liggen. Zag toen gelukkig eindelijk voor de bar een dopje! Opgeraapt, afgewassen, en toen kon het feest pas echt beginnen :P.
Niets is erger dan je flesjes rechtop moeten houden omdat je anders steeds water over je heen krijgt!
mijn 1e b) ik ga overdonderd worden :cheer:

kheb mijn dopje al sinds decibel :x

offtopic

die is echt vet :respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van Stefanovic b) op vrijdag 16 november 2007 om 22:14:
En dat 2e hek, daar mag je dus maar 1x langs naar buiten Wil jij om 2 uur naar huis prima. Wil je om 2 uur naarj e kluisje, ook prima, maar dan sta je dus buiten en kom je er niet meer in in principe

ben vorig jaar wel 8 keer heen er weer geweest :yes:

drugs halen :lol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 13:32:
Mogen dopjes ook al niet meer
Of hebben jullie t weer over heel iets anders?

Dopjes mogen niet omdat ze weer op de fles worden gedraaid als die leeg is.
Hierdoor ligt halverwege de nacht de zaal vol met lege flesjes waar iedereen overheen valt.
 
Uitspraak van Willybob op zaterdag 17 november 2007 om 08:43:
Hoe werkt dat systeem trouwens met e-tickets? want als iedereen moet scannen duurt het toch vet lang voordat iedereen binnen is! :9

Die gasten zijn heus niet zo traag als de scanpoesjes van de AH hoor :)
Uitspraak van Framboos op zaterdag 17 november 2007 om 13:35:
Dit wordt mijn 4e Qlimax

Voor mij ook (L) QLIMAX (L)!!! :D

Zo eerst nog ef voetballen :lol: en daarna :bier:
JAAAAAAA tis al bijna :D :D :D
Nog ff alles op me gemakkie doen en ff naar stad en dan ben ik klaar voor Qlimax. Heb al wat inside info :P het wordt vet mensen :D
Artiest Proto
Uitspraak van chrizzle op zaterdag 17 november 2007 om 13:58:
Heb al wat inside info

VERTEL!!!!:yes:
Die mix van Wonderful Days, gemixt door Showtek!! (L)

Die mogen ze vanavond wel draaien :jaja:!!! :D :kwijl:
 
Uitspraak van chrizzle op zaterdag 17 november 2007 om 13:58:
het wordt vet mensen :D

:o
Uitspraak van Willybob op zaterdag 17 november 2007 om 14:03:
Die mogen ze vanavond wel draaien !!!
als ze die draaien ga ik met bier gooien :[ wat een ontzettend slechte plaat is dat zeg..
Uitspraak van Willybob op zaterdag 17 november 2007 om 14:03:
Die mix van Wonderful Days, gemixt door Showtek!!

Doe mij maar de Original!!!
hoop op de nieuwe van neophyte met moby er door heen :respect:
 
Uitspraak van Caspèr du Rouge op zaterdag 17 november 2007 om 14:12:
hoop op de nieuwe van neophyte met moby er door heen :respect:

Zo lang 'ie a1-euromasters_-_alles_naar_de_klote_(subtiel_naar_de_tyfus_geholpen_door_neophyte_and_evil_activities).mp3 draait vind ik dat m'n kaartje het geld waard is :lol:
Zo ik ben er ook weer.

K herken het topic gewoon niet meer terug :o
Wow man wat heb ik een zin een feesje vanavond, er schijnt een leuk feest in het gelredoem te zijn vanaaf :kwijl:
Ben er al zo goed als klaar voor :roflol:
Uitspraak van Stefanovic b) op zaterdag 17 november 2007 om 13:48:
die is echt vet

Prachtig he!!! Naar mijn mening de beste dj's van de wereld 8)! Heb je ze wel eens gezien? Of toch meer van de Hardstyle? :P

Uitspraak van Jos the boss op zaterdag 17 november 2007 om 13:50:
Dopjes mogen niet omdat ze weer op de fles worden gedraaid als die leeg is.
Hierdoor ligt halverwege de nacht de zaal vol met lege flesjes waar iedereen overheen valt.

Ja.. Maar mensen die zelf een dopje meenemen, gooien m echt niet op de grond!
Er is trouwens niets irritanter als flesjes+dop op de grond, daar breek je echt je nek over! (sommigen feesten mag het wel, een drama is het daar!)



Ik hoorde dat het podium dit jaar in het midden is.. Een vriendin van mij heeft dat van een Q-dance fotograaf gehoord. Als dat zo is, hoop ik toch wel dat het ding ronddraait. Tegen de achterkant van een dj aankijken is ook zo stom!
Uitspraak van actief op zaterdag 17 november 2007 om 14:15:
Zo lang 'ie a1-euromasters_-_alles_naar_de_klote_(subtiel_naar_de_tyfus_geholpen_door_neophyte_and_evil_activities).mp3 draait vind ik dat m'n kaartje het geld waard is

als afsluiter :cheer: :yes:
Uitspraak van Pr@ op zaterdag 17 november 2007 om 14:02:
VERTEL!!!!:yes:
Neh, wacht maar af! :D

Uitspraak van Willybob op zaterdag 17 november 2007 om 14:03:
Die mogen ze vanavond wel draaien :jaja:!!! :D :kwijl:
hoop ut niet, anders moet ik Stefanovic op mn nek tillen, want eigenhandig krijgt ie dat bier nooit over de mensen heen :no: :P
Uitspraak van Framboos op zaterdag 17 november 2007 om 14:22:
Ik hoorde dat het podium dit jaar in het midden is.. Een vriendin van mij heeft dat van een Q-dance fotograaf gehoord. Als dat zo is, hoop ik toch wel dat het ding ronddraait. Tegen de achterkant van een dj aankijken is ook zo stom!
Lijkt me sterk, het dak daar is daar niet op berekend, alleen de achterwand is versterkt..
Uitspraak van Framboos op zaterdag 17 november 2007 om 14:22:
Ik hoorde dat het podium dit jaar in het midden is..
ik hoop het niet.. ik wil geen kopie van sensation, ik ga vanavond juist om qlimax te beleven :9



Uitspraak van chrizzle op zaterdag 17 november 2007 om 14:23:
hoop ut niet, anders moet ik Stefanovic op mn nek tillen, want eigenhandig krijgt ie dat bier nooit over de mensen heen
ga jij eens ff lekker dood Barry :[ :lief:
kzit trouwens sowieso al de halve avond op je nek hoor :9
Uitspraak van Framboos op zaterdag 17 november 2007 om 14:22:
Ik hoorde dat het podium dit jaar in het midden is..

ojee dat word makkelijk zoeken dan
iedereeen zou toch links voor bij de dj staan hahah
Uitspraak van Framboos op zaterdag 17 november 2007 om 14:22:
Ik hoorde dat het podium dit jaar in het midden is..

Dat hoop ik toch echt niet! Dat vond ik altijd het grootste voordeel van Qlimax op Black, dat het podium tenminste niet in het midden staat. Dat gaat ook ten koste van de show... Maar ben bang dat het idd wel het geval is, aangezien Q heeft gezegd wat aan de logistiek te doen. Een podium in het midden is natuurlijk een makkelijke oplossing voor de drukte...
gewoon in de rij zelf al naar binnen gooien ;) gheghe klaar is kees
Net huis van werken. NU ff middagdutje doen en 23.00 uur binnen :)
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zaterdag 17 november 2007 om 14:29:
NU ff middagdutje doen

Hahahahahaha, jonge God!!!

Zal de wandelstok meenemen vanavond gozer...

:bounce:
Uitspraak van Stefanovic b) op zaterdag 17 november 2007 om 14:27:
ga jij eens ff lekker dood Barry
Jij bent al de 2de die me dood wenst vandaag, Joris ook al omdat ik weigerde zn kaartje uit te printeng :'(

Uitspraak van Stefanovic b) op zaterdag 17 november 2007 om 14:27:
kzit trouwens sowieso al de halve avond op je nek hoor
Zullen we dat niet eerst overleggen? Dadelijk kan ik volgend jaar daadwerkelijk mn eigen risico van 150 Euro aan ziektekosten betalen door jou :[ :P

Zometeen ff rondje rijden en de hele stad mee laten genieten van POTM :9
laatste aanpassing
Uitspraak van chrizzle op zaterdag 17 november 2007 om 14:38:
Zullen we dat niet eerst overleggen?
je kan mij toch wel hebben man b)

ik ga ff de vuile was bij mn ma dumpen en qrimetime kaartjes en bier voor vanavond kaufen, ajuus!
Uitspraak van Framboos op zaterdag 17 november 2007 om 13:37:
Stop hem meestal in mn schoen, loopt alleen niet zo makkelijk, maar andere plek kan ik zo snel even niet bedenken

:$ nou... :lol:
Uitspraak van Willybob op zaterdag 17 november 2007 om 14:03:
Die mix van Wonderful Days, gemixt door Showtek!!

vind m nie zo heel geweldig maja draaien zullen ze m vast wel;)
Uitspraak van Ulriqje op zaterdag 17 november 2007 om 14:27:
ojee dat word makkelijk zoeken dan
iedereeen zou toch links voor bij de dj staan hahah

jah als ie dan ook nog draait moet je mee blijven lopen :"roflol:
Uitspraak van chrizzle op zaterdag 17 november 2007 om 14:38:
Zometeen ff rondje rijden en de hele stad mee laten genieten van POTM

hahah net al door het dorp gereden, cause u know its hardstyle babyyyyy!!!! (L)
Uitspraak van chrizzle op zaterdag 17 november 2007 om 14:26:
Lijkt me sterk, het dak daar is daar niet op berekend, alleen de achterwand is versterkt..

klopt maarja je weet het nooit natuurlijk.

Uitspraak van chrizzle op zaterdag 17 november 2007 om 14:38:
Zullen we dat niet eerst overleggen? Dadelijk kan ik volgend jaar daadwerkelijk mn eigen risico van 150 Euro aan ziektekosten betalen door jou

:roflol: :p
We kunnen de last verdelen. K neem die ukkepuk ook wel eff als hij daar zin heeft op mijn schouders.
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 17 november 2007 om 14:52:
K neem die ukkepuk ook wel eff als hij daar zin in heeft

nou zeg eerst in een grot duiken en dan dat weer....


:lol:
Uitspraak van Diomede op zaterdag 17 november 2007 om 14:57:
nou zeg eerst in een grot duiken en dan dat weer....

:o :lol:
:x nou zeg waar zitten jou gedachtes nou weer :d
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 17 november 2007 om 15:01:
nou zeg waar zitten jou gedachtes nou weer

bij qlimax O:)