Partyflock
 
Forumonderwerp · 966169
­ Nederland
Gewoon even nutteloos op de vroege dinsdag morgen! :dood:
Plaats hier het liefste smsje die in je inbox staat. (L)

Aan antwoorden zoals ; er staat niks in mijn inbox heb ik niets.
Plaats dan maar het liefste mailtje ofzo.

Hier is mijn liefste smsje die ik heb gekregen. : Ik hou van jou zoals je bent. Ik droom weg in jou heldere ogen, die een spiegel vormen van wie jij bent. We kennen elkaar door en door. Dat maakt ons zo speciaal, elke keer als jij zegt ik hou van jou, verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Met jou wil ik mijn leven delen. Wij vullen elkaar aan, Met jou ben ik echt gelukkig. Jij bent mooier als de zon, de sterren, en de maan. Jij zorgt voor licht in mijn leven. Er zijn niet genoeg woorden om uit te drukken hoeveel ik jou lief heb. Ik voel me zo veilig bij jou, Jij bent het mooiste geschenk in mijn leven, Dat ik nooit meer wil los laten. Er is niemand zoals jij !!! Schat ik hou van je. xxxxx Ik mis je schatje.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 22:55:
zoveel lieve berichtjes

idd 13 :lol:
 
Hassaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ! Broodje !! was gezellighhhh vnvnd, shoarma 4ever

I just looooooove shoarma :yes:
''mmmmm ik mis je,tis fijn met jou..''


touching
Uitspraak van Sjaantje:[ op dinsdag 14 augustus 2007 om 10:05:
Hier is mijn liefste smsje die ik heb gekregen. : Ik hou van jou zoals je bent. Ik droom weg in jou heldere ogen, die een spiegel vormen van wie jij bent. We kennen elkaar door en door. Dat maakt ons zo speciaal, elke keer als jij zegt ik hou van jou, verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Met jou wil ik mijn leven delen. Wij vullen elkaar aan, Met jou ben ik echt gelukkig. Jij bent mooier als de zon, de sterren, en de maan. Jij zorgt voor licht in mijn leven. Er zijn niet genoeg woorden om uit te drukken hoeveel ik jou lief heb. Ik voel me zo veilig bij jou, Jij bent het mooiste geschenk in mijn leven, Dat ik nooit meer wil los laten. Er is niemand zoals jij !!! Schat ik hou van je. xxxxx Ik mis je schatje

Dat zijn eerder 9 smsjes ofzo?
Die kan beter bellen :/
Vanavond half 9 bij mij pilzen Greetz
Van me beste vriendinnetje..

Lieve schat, jij bent echt de beste vriendin die ik me maar kan wensen.. Je bent mijn steun en toeverlaat en kan je al mijn geheimen toevertrouwen. Door jou weet ik weer wat echte vriendschap is. Ik hou van je, x je dinnie :)

lief he!
van me schatje(L)

Slaapwel liefje. mis je zo. ik heb het koud hier. heb vandaag trouwens me been bezeerd, slaapwel hvj xxx, stuur geen smsje terug! anders word ik wakker. Jou liefje.
 
Politie Haaglanden heeft vanochtend een lijk gevonden.
Het betreft een zeer lelijk ventje met een peen en uie gezichie en 7 verschillende soorten sperma in ze kont....
Ik maak me zorgen.....Leef je nog?
 
Schatje,ik ben nu net thuis. vind het fijn om met je gepraat te hebben, denk goed na volg je hart, ik beloof je een goed leven! Ik hou van je !Dikke knuffel je liefje


:yes:
 
"Het bedrag dat u wilt over maken is ..."
laatste aanpassing
 
van me ma: eten worst,sla en aardappels..dusss

vet lief (L)
.
laatste aanpassing
hoepel toch op
 
Van me dinniej:

Ik mis je! Was te gezellig zondagaaf.. morgen ff een drankje doen? moet kunnen toch? By the way, hij was het absoluut niet! hebbe we morge wel over, Ciao del! Hvj

(F)
van me vriendin:

ik mis je stomme snol

(L)
zullen we vanavond weer afspreken heb er zin aan
dikke xxx natascha


:D:D
als ik aan je denk, krijg ik het warm van binnen. als je bij me bent voel ik me fijn. als je naast me ligt druk ik je tegen me aan en hoop dat je voor altijd de mijne zal zijn ;) XXxXXx love you
Gewoon die korte smsjes met lieve tekst zoals, sgatje ik hou van je. Die zijn het liefst.
Ik heb zoveel lieve berichtjes gehad van mijn lieverd.

Deze was wel heel erg lief:

Sgat ik hou van je! Ik ben zo weer thuis. Maak je echt geen zorgen, alles komt goed. HOU VAN JE! Xxxx
laatste aanpassing
Heb m net geleegd 8) staan er nog 2 in en dit is de "leukste" die andere is van mijn ma of ik ff wat wil onthouden ;p

Dokter zegt ikkuh narcoleptische chill delatourette..:vaag: ik flikker steeds in slaap tijdens t schelden 8)
 
je bent zo mooi lief en leuk.
helaas bezet.
je verdient beter dan wat je nou hebt.
wat heeft hij jou te bieden?? zonder werk?
kom naar mij schatje, ik zal je geven waar je naar verlangt.

een mooie toekomst en voor al veel liefde.

liefs camile. (ik zal op je wachten prinses)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 20:37:
je bent zo mooi lief en leuk.
helaas bezet.
je verdient beter dan wat je nou hebt.
wat heeft hij jou te bieden?? zonder werk?
kom naar mij schatje, ik zal je geven waar je naar verlangt.

een mooie toekomst en voor al veel liefde.

liefs camile. (ik zal op je wachten prinses)

leuk als je vriendje dit straks leest in dit topic (of op je tel)
(Y)
laatste aanpassing
Ik verlang naar je liefde, je leuke koppie, je mooie lichaam tz, hvj, wjnk
in maart kreeg sms van "vriend"waarin stond wil je met me trouwen :)
 
Pap inni houd heel veel van je! (inni is mijn zoon van 12 :lol: :))
laatste aanpassing
 
Waar ben je.
hey lieverd, slaap lekker en werkse morgen..

totaal onverwacht (L)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 22:22:
Pap inni houd heel veel van je! (inni is mijn zoon van 12 :lol::)

ahhhhh wat lief!:)
laatste aanpassing
 
Lag net te dromen van je, ha ha truste stuk x
heb je zin om dit weekend bij me te slapen je maakt me gek hete boy xxx natascha
 
Hey lieferd, lig je al in je bedje?? ik kom er zo bij hoor.. ffies wachten.. ben er bijna. houfanjou! wjnnnmk! tz je mannetje.



:DZo lief!
 
Uitspraak van ChannA op donderdag 23 augustus 2007 om 23:56:
ahhhhh wat lief!:)

Ghe ghe :lol: dat is tie ook ;-)
 
Uitspraak van ChannA op donderdag 23 augustus 2007 om 20:50:
leuk als je vriendje dit straks leest in dit topic (of op je tel)

hij is niet zo jaloers om na te gaan lezen wat ik doe op pf of met mijn telefoon.
en hij mag dit best van me lezen.. maakt me helemaal niks uit. ben toch niks van plan met die jongen.
 
Als jij nou niet hoefte te werken dan kon ik langskomen:D
Ik heb best een relexde klas:D
Wordt een leuk jaar. Jammer dat je niet bij mij op school zit:(
Hopelijk tot snel:D
Mis je schatje:$(K)
Xjes Hvj


Van mijn maatje:D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 13:39:
eten worst,sla en aardappels..dusss

vet lief

Vet smerig bedoel je ;)
 
Uurtje later? Je vond die lapdance leuk of niet haha
 
Wanneer mag ik je weer eens deep throaten? ik ben het snikkeltje van Jan zo zat.

kusjes Yolanthe
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 21:05:
Wanneer mag ik je weer eens deep throaten? ik ben het snikkeltje van Jan zo zat.

kusjes Yolanthe

:lol:
haha ut liefste wat dr nog in staat is...

echt he als ik jou kwijt raak door hem maak ik hem af schop ik die lelijke kanker kop van z,n romp af

:P:P
Uitspraak van @Lovely_Me@ op zondag 26 augustus 2007 om 00:05:
echt he als ik jou kwijt raak door hem maak ik hem af schop ik die lelijke kanker kop van z,n romp af

Dat is taal! B)
 
al me smsjes kwijt :( net een nieuwe telefoon,
dus weinig lieve. haha dus als ik dan maar moet kiezen is het:

'he moppie alles goed? wat ga je vanavond doen :$?' hahaha stelt weinig voor dus.
 
He Eikel, Geef die joint eens door !
 
Ik vind je lief, hihi.Moest zomaar even aan je denken...Xje C.

:lief: *sjught * :lol:
 
:bloos: hihi.. je bent lief!

(L)
Artiest {SHOWLIST artist 24562, 75556, 58504}
als dromen uit de hemel komen hebben de engeltjes jou gestuurt:d

als dat niet lief is weet ik het ook niet meer:p

tis ff nadenken maar dan heb je ook wat...
Uitspraak van Franktastic op zondag 26 augustus 2007 om 04:30:
Uitspraak van !!Para-Pussy!! op zondag 26 augustus 2007 om 00:05:
echt he als ik jou kwijt raak door hem maak ik hem af schop ik die lelijke kanker kop van z,n romp af

Dat is taal!

haha ja he :P krijg je met een rotterdamse vriend :P
I don't like that pussyy messages! Ben zowieso niet iemand van t smsen..
 
Dank je wel schatje voor het zorgen van mij heel lief lig nu in bed heb het nogsteeds warm hvj kus van mij
 
mijn liefste smsje die nu in men telefoon staat, hmzz dat wordt moeilijk want ze zijn allemaal wel heel erg lief:p maar dit is tog egt wel de liefste:

heej lieffie, lig nu in een te koud bed, te ver weg van jou...:(ik mis je echt erg, wil niks liever dan naast je liggen en kijken hoe je slaapt met die lieve glimlach op je gezicht:) engeltje van me, ik hou van jou, xxx je mannetje

dat vind k nou super lief....