Partyflock
 
Forumonderwerp · 964759
­ Nederland
 
Soms kunnen vrouwen die ongesteld zijn zo para worden om niks en iemand zo afblaffen terwijl diegene niks verkeerd doet.

ik snap het niet...dus bij deze vraag ik de vrouwen op PF;

hoe is je mentale toestand als je ongesteld bent?

voel je je bijvoorbeeld zwaar chagrijnig? voel je dan de drang om iemand af te blaffen en te gaan janken om niks? waarom niet gewoon je mond houden als je weet dat het aan je ongesteldheid ligt??

vertel:D
 
NOu ik heb er geen last van gelukkig.
Maar me vriendin is wel sneller narrig / sjago maar goed daar kan ze niks aan doen dat hoort er bij sommige vrouwen nou eenmaal bij.

Maar des ondanks hou ik wel heel erg veel van der (L)(L)
 
ik ben een paar dagen vantevoren echt niet te genieten, opgefockt agresief, prikkelbaar en heel emotioneel.
kan er niks aan doen dan gewoon niet te veel mensen zien en spreken.
 
als ik al sjaggo zou zijn, dan zeg ik t wel van tevoren, dan weet je waar je aan toe bent en dan weet je ook dat je het vooral niet als persoonlijke aanval moet zien..

en je hebt mensen die dat wat beter kunnen als anderen, en mensen die er een topic voor gaan openen :vaag:
 
Lang leven het mirena spiraaltje :cheer: Febr. 2006 voor het laatst ongesteld geweest
Soms een beetje chagerijnig en last van m'n rug. Maar verder niet echt.
 
Ik heb er nooit last van...
nergens last van,,net zo vrolijk als altijd,,

alleen niet als me hele dag al miss gaat dan wil ik nog wel us zeer chagerijnig over komen..

mjaa

valt mee ..;)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 22:06:
Pff dat je daar een topic voor moet openen!
Vrouwen worden ongesteld en mannen niet, waarom zou je willen begrijpen hoe we ons voelen als je het toch niet interesseert? Het is gewoon weer iets zodat jullie mannen weer wat te zeiken hebben.

Het klassieke voorbeeld van een vrouw die negatieve ervaringen heeft met kerels en daardoor haar frustratie maar afgeeft op iemand die een reactie plaatst die helemaal niet tegen haar persoonlijk gericht heeft. Oplossing; Wordt maar gewoon bi en verloos ons manvolk daarmee met het richten van je ongenoegen door het rugzakje vol met onverwerkte frustraties. daag
laatste aanpassing
verschillend.. vaak ben ik wel heel snel aangebrand :S mega irritant
 
Uitspraak van Sopje op vrijdag 17 augustus 2007 om 22:07:
nog meer zin in sex

Das bij mij dan ook echt et enigste..:lol:
 
Ik heb altijd last van hoofdpijn en buikpijn.
en k ben zwaar chagerijnig ! :|
 
heb nergens last van hoor ben gewoon lkkr zoals k altijd ben1!!k heb het idee dat het meer in je hoofd zit en daar bedoel k mee dat ze dan eeen excuus hebben om lkkr te chagerijnen!!!maar das mijn mening!!!
 
ik ben een week voor dat ik ongesteld ben chagerijnig
komt gewoon door de hormonen
mannen moeten dat maar gewoon accepteren
een paar dagen voor k ongesteld wordt ben ik snel chagerijnig..!
En als ik ongesteld ben dan ben ik emotioneel instabiel :P
Hahah lekker met huilfilms mee huilen en om de kleine dingetjes heel groot zien om vervolgens met een reep chocola jezelf te troosten:P
we zijn gewoon snel aangebrand!
maarja, kerels zeuren ook om de kleinste dingen dus. is hun schuld gewoon dat wij dan extra pissig worden!
 
Uitspraak van C aroline op zaterdag 13 oktober 2007 om 11:59:
kerels zeuren ook om de kleinste dingen dus. is hun schuld gewoon dat wij dan extra pissig worden

:lol: hahaha
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 oktober 2007 om 12:02:
hahaha

geef toe, ik heb gelijk? B)
 
Februari 2006 voor het laatst ongesteld geweest O:) :CheeR:
 
Uitspraak van C aroline op zaterdag 13 oktober 2007 om 11:59:
maarja, kerels zeuren ook om de kleinste dingen dus. is hun schuld gewoon dat wij dan extra pissig worden!

:roflol: idd!! :d
 
Uitspraak van (F)SnakeBitch(F) op vrijdag 28 september 2007 om 00:51:
buikpijn. vreetbuien, schoonmaakbuien en donders geil..

idd dat heb ik dus ook
 
Uitspraak van C aroline op zaterdag 13 oktober 2007 om 12:06:
geef toe, ik heb gelijk?

Can't live with..can't without ;)
Vond de manier waarop je het bracht wel humoristisch ;)
meestal maar 1 dagje dat ik wat minder te genieten ben..Maar wel veeeell vreetbuien..ahah..waarom bestaat er ook zoiets als ongesteld zijn?! :S
 
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 6 augustus 2007 om 16:41:
hoe is je mentale toestand als je ongesteld bent?

heb nergens last van.. maar als er dan wat gebeurd kan ik me wel
sneller klote voelen B)
Ik word nie ongesteld :D al 2 maandjes niet meer ofzo :D
laatste aanpassing
 
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 6 augustus 2007 om 16:41:
hoe is je mentale toestand als je ongesteld bent?

Wel redelijk normaal:p

Hooguit 1 dagje een beetje chaggie, maar het valt mee:)
 
ben de eerste 2 dagen niet tegenieten;)
de rest van die dagen hoor je mij nergens over klagen;)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 augustus 2007 om 19:52:
helemaal nergens last van

ik ook niet.. njaa heel soms maar dan moet er al meer aan de hand zijn ;)
Komt gewoon door de hormonen he.. kunnen vrouwen toch ook niks aan doen.
Ik ben wel sjacherijnig als ik ongesteld ben,omdat ik altijd zwaar hoofdpijn heb en buik-enrugpijn.
Ook ben ik emotioneler door de hormonen.Bovendien kan je ook aardig sjacho worden van dat maandverband en tampons meeslepen en verwisselen.. ik vind dat in elk geval altijd zwaar klote..

Wat ik niet begrijp is dat als je uitgaat,dat vrouwen zitten te zeiken als je iets langer op de plee zit en dat er dan ook gelijk van uit word gegaan dat je aan het schijten bent,terwijl die wijven dondersgoed zouden kunnen weten dat vrouwen ook uitgaan als ze ongesteld zijn en die shit dus moeten verschonen.
Dus wijven op de plee, NIET zo ZEIKEN ja! :[
 
Boh
Met mij gebeurt er eig vrij weinig
alleen dat ik heeel erg veel zin krijg in chocola.
Chagrijnig niet echt alleen als ik hele erge krampen heb
verder blaf ik niemand af.
je moet alleen chocola uit mijn buurt houden want ik eet het meteen op :P
 
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 6 augustus 2007 om 16:41:
voel je je bijvoorbeeld zwaar chagrijnig?

:no: vrolijk zelfs!
maar wel snel last van stemmingswisselingen..

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 6 augustus 2007 om 16:41:
voel je dan de drang om iemand af te blaffen

:no:

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 6 augustus 2007 om 16:41:
te gaan janken om niks?

ben wel emotioneler als normaal..
Nergens last van... :)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 23:42:
:no: vrolijk zelfs!

ja dat ben ik ook wel! ik ben meestal een dag van te voren super vrolijk!
en verder ben ik gwn mezelf :)
 
waarom zeggen vrouwen altijd "mannen hebben het maar makkelijk"???
hallo, wij zitten wel met een zeikerig mokkel opgescheept die niet te genieten is omdat ze ongesteld is. Zouden jullie eens mee moeten maken.
slik gewoon een goeie pil of neem een spiraaltje dan heb je er geen last van. En anders gewoon bek houden en niet piepen!

Never trust anything that bleeds for 3 days or more and doesn't die.
Dat verschilt echt per keer.:O Ik kan strontchagerijnig zijn maar ik kan ook vrolijk zijn, en soms heb ik echt last van die omslagen in mn humeur.:P
Artiest {SHOWLIST artist 60684, 45958, 58191, 102323}
haha :P vrouwen maken tijdens de menstruatie en xtra dosis oestrogeen aan. Dit maakt de vrouwen geil :P

en wat is daar nou erg aan :P
hmzz ik ben altijd hetzelfde als anders als ik het ben
maar ben dan wel altijd op mn geilst :$:#
 
als ik zo die verhalen lees ben ik blij dat ik geen wijf ben :D
Nergens last van :D!
haha ik vreet me die dagen helemaal de tyfuss veel vettig eten en snoep vooral chocolade gaat er dan erg makkelijk in..:P
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 6 augustus 2007 om 16:41:
waarom niet gewoon je mond houden

dan moet je er wat in steken!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 08:50:
Lang leven het mirena spiraaltje Febr. 2006 voor het laatst ongesteld geweest

Helemaal mee eens ook niet meer ongesteld sinds April!!:CheeR:
Uitspraak van Allyssa23 op woensdag 17 oktober 2007 om 17:25:
Helemaal mee eens ook niet meer ongesteld sinds April!!

Maar het is toch ook zo dat als je dalijk aan kinderen wil beginnen dat spiraaltje eruit moet en het weer heel lang duurt voordat heel je huishouding op orde is?
Uitspraak van Hardcore Child op woensdag 17 oktober 2007 om 17:31:
Maar het is toch ook zo dat als je dalijk aan kinderen wil beginnen dat spiraaltje eruit moet en het weer heel lang duurt voordat heel je huishouding op orde is?

Volgens mijn huisarts juist niet ja dat ding moet er weer uit maar je kan je kan eigenlijk direct gewoon zwanger raken omdat je ook veel minder van die hormonen enzo binnen krijgt... tenminste dat zegt hij..
Uitspraak van Allyssa23 op woensdag 17 oktober 2007 om 17:34:
Volgens mijn huisarts juist niet ja dat ding moet er weer uit maar je kan je kan eigenlijk direct gewoon zwanger raken omdat je ook veel minder van die hormonen enzo binnen krijgt... tenminste dat zegt hij..

Oh, ik dacht altijd ik dacht gelezen te hebben dat het dan best lang kan duren. Want dat is geloof ik ook met de pil al zo, dat het dan lang duurt..
ik heb nerges last van 8)
 
Uitspraak van misstuning op vrijdag 28 september 2007 om 00:51:
buikpijn. vreetbuien, schoonmaakbuien en donders geil..

same story voor mij :d
 
Uitspraak van (F)deborah(F) op woensdag 17 oktober 2007 om 17:05:
Nergens last van

Idd, word ook niet ongesteld, hehe!
 
als ik ongesteld ben, op 1e dag of 2 dan voel ik me beroerd en het voelt alsof mijn blaas op het knappen zit en ik heb dan ook geen eetlust en ook niet hele dag geen honger en het lijkt wel alsof je veel heb gegeten van gisteren. en later moet je ook vaker naar de wc toe. maar ik ben ook niet zo vaak chagrijnig en ook mopperig.want blijf dan maar lekker uit mijn beurt dan.dan wordt ik helemaal chagi van. maar ja de vrouwen moet ook eens ongesteld worden.
VROUWEN EN MEIDEN. JE MAG WEL BLIJ ZIJN ALS JE ONGESTELD BEN DAN WORDT JE NIET ZWANGER.klopt dat allemaal!!!!???
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 19:32:
JE MAG WEL BLIJ ZIJN ALS JE ONGESTELD BEN DAN WORDT JE NIET ZWANGER

Weetje maar nooit.. Als je zwanger bent, kan je ook rotzooi verliezen wat doet denken dat je 'gewoon' ongesteld bent;)