Partyflock
 
Forumonderwerp · 959641
­ Nederland
2CB Let's drop da bomba !! 0.333 mg

De normale dosis is 12-16 mg de max is 25 mg daarna ga je enge dingen zien. 100 mg is al zeer schadelijk voor je hersenen.
300 is abnormaal en kan dodelijk zijn.

Lokatie: Thuis
Drugssoort: 2CB
Hoeveelheid: Capsule 0,333 mg
Tijd van inname: 12.00am
Report soort: Voicerecorder
Aantalsitters: 0
Gemoedsstand: Onrustig, zenuwachtig, craving.
Maaginhoud: Boterhammen.
3 x voor gedraaide joint.
Buddha Bar Music ....








Na de inname realiseer ik me dat ik de dosering heb verneukt, de capsule weegt 0,333 mg. en 100 mg is de max, 33 mg is de dosis voor een normale 2CB trip. Boven de 100mg is er kans op neurotoxischeeffecten.Ik neem een groentesoepje waarom weet ik niet het soepje houdt het ook niet lang.
Ik maak me meteen al al zorgen want ik heb geen idee wat daar de consequenties er van zijn. Ondertussen wordt mijn beeldscherm steeds vager en ontvreemd mijn pc op een snel tempo van. Ik krijg nog door over msn dat ik het risico loop dat ik out ga.
Out ga ? Zoals outgaan van de keta-hole ? Bewusteloos ?
Ik grijp de vuilnisbak en kots hem vol dat waren mijn laatste woorden over msn. Ik ben nog 2x gebeld en heb opgenomenen toen ben ik mijn telefoon uit het oog verloren omdat ik vast hield aan de voicerecorder.

Een kort citaat van de audio tape, ik 'ijl' al flink van de 330 mg 2CB en mijn stem zingt op en neer. Ik kreun en zucht tijdens het praten:

Zonder BuddhaBar ga ik dood, BuddhaBar forever.
You save my soul
To be .. 2CB .. LSD
Save my soul
Are we on record !
Are we in soul
Are we in depht
Save my soul
This is 2CB !!
And i am craving sooooo hard !!
YESS !! Fucking music this is soooo fucking great...

Als mijn hond merkt dat ik iets chemisch op heb concludeer ik dat wij elkaar echt goed kenen en 'ijl' ik er weer op los:

Ze voelt de 2Cb ik kan het niet filmen maar zij voelt het en ik kan het zien maar jullie niet.
This is love
This is 2CB
This is CC
This is instict you can't beat the animal in her
Ooo i love her so much
This is fucking nature
mmmmm ooooo my God thissss is so fucking great this is unbelievable.

Op de achtergrond neemt de Buddha Bar me mee, de wereld reis is iedere keer weer zo fantastisch, deze reeks cd's heb ik al 100 x gehoord. Maar nu op de 2CB hoor ik voor het eerst iets nieuws ...
Mijn organen krimpen en rekken ik maak allerlei zware geluiden alsof ik ernstige buikpijn heb of zoiets mafs. Ik kreun en grom en langzamer hand begint mijn hond te beseffen dat de baas niet meer de baas is. Ik merk het aan haar gedrag en ik begin nu voor het eerst de gedachten gang te verliezen, ik kan bepaalde zaken niet meer goed inschatten. Als ik door mijn huis heen loop realiseer ik me dat het gevaarlijk wordt. Lopen en doen is een foute zaak, hulp is onderweg het is beter denk ik dan, als ik gewoon ergens blijf zitten of liggen. Ik had de hond naar boven geroepen en twijfelend komt ze naar haar plek. Dan krijg ik plots waanideeen dat ik mijn hond iets geestelijks heb heb aangedaan, ik kan me niet meer herinneren wat, maar het breekt me hart en drijft me regelrecht in een psychose waarin ik niet alleen helemaal leip word van verdriet richting mijn hond maar ook visueel alles verlies, ik heb het niet in de gaten maar ik ga nu out. Ik lig dus boven in mijn slaapkamer op de vloer half in gang want daar vond ik achteraf de voicerecorder.

Nu begint de echte ellende, in mijn trip die geestelijk veels te sterk is en me lichaamlijk heeft uitgeschakeld krijg ik vele angstaanvallen te verwerken, meerdere dus. Ik maak me zorgen over mijn veiligheid omtrent de electrische apperaten om me heen. Ik maak me zorgen of ik nog kan opstaan om iets te gaan drinken. Ik maak me zorgen om mijn hond en ik maak me zorgen over de gesteldheid van mijn geest. Ik praat nog steeds tegen de voicerecorder maar besef niet dat het bandje om gedraait moet worden. Mijn laatse woorden kan ik me goed herinneren.
Ik voel me niet goed kan iemand nu een ambulance gaan bellen. Ik had echt dringende behoefte aan hulp, zo hulpeloos heb ik me nog nooit gevoeld. Dit staat helaas niet meer op tape.
Meerder malen moet ik mezelf kalmeren en blijven indoctrineren dat dit alleen maar de drugs is en dat er niets aan de hand is en dat zometeen alles voorbij is. Ondertussen lig ik dus 'bewusteloos' op de grond. Ik kan me niet herinneren of ik zit of lig of in welke positie. Het is de 2CB straks is allres voorbij, straks is alles voorbij.

Ik begin langzaam uit te drogen, vooral door het kotsen. Daarna heb ik niets meer gedronken en ik heb een enorme dorst. Waarom ik niet op sta weet ik echt niet, mijn geest verteld me dat ik doodstil moet blijven liggen totdat er hulp komt. Ik heb volgens mij nog geprobeert op te staan maar ik ben gewoon bewusteloos en ik lig op de vloer. De marteling is niet gering, het trekt zo zwaar aan mijn paranoia geest dat deze denkt dat ie gaat overlijden. Uit pure angst om niet dood tegaan maak ik mezelf helemaal gek miljoenen beelden flitsen door mijn ziel, ik begin te zweten en ik merk dat er water uit mijn voorhoofd loopt. Ik drink het gretig op maar het zijn druppeltjes, en het is zout ...
De dorst is ondragelijk en ik weet nu dat het onmogelijk is om uit te drogen in 2 uurtjes maar mijn geest kon het niet meer aan. Als een invalide lag ik daar uit tedrogen en niemand die me water kon geven. Het duurde een eeuwigheid voordat mijn 'flatline' getrokken werdt. Mijn ziel was het zat die kon het niet meer aan, en in mijn trip ben ik overleden. Ik treed uit mijn lichaam en ik baal als een stekker. Ik heb alles verloren wat me lief is, het gevoel is zo fucking echt !! ... allemaal omdat ik niet goed heb gedoseerd .. Mijn hersenen zijn niet dood, de gedachtes spuiten door mijn ziel, alles flitst voorbij mijn hele leven flitst voorbij. Het Drugsforum is compleet van slag de eerste drugsdode is gevallen en een aantal hebben het live meegemaakt, ik zie alles al voor me ....
Stap voor stap mocht ik meekijken naar mijn eigen dood, ondertussen gaat de bel van mijn gsm constant en de voordeur ook ( of ik dit nu hallucineer of niet, achteraf blijkt dat de EHBO zuster te zijn.) Ik ben zo ver weg ik denk dat het de brandweer en ambulance is.
Na mijn dood kom ik dus bij, het hele proces is bijzonder bizar, het meest vergelijkende is de redding van Neo uit zijn cocon, drijfnat van het baarmoedervocht ofzo valt ie op de grond happend naar lucht en stikkend in zijn slangen ligt ie daar te hoesten en te kotsen. Ik lag ook te hoesten maar die ene hoest deed me realiseren dat ik dus weer terug kwam als dode geest. Langzaam krijg ik speeksel in mijn mond en voor het eerst na 5 minutern ofzo open ik mijn ogen weer, ik voel nu echt dat ik mezelf weer kan bewegen en ik kan nu voor het eerst weer een beetje zien, en ik kan me rechtopzetten. Vanaf hier kan ik ook zeggen dat ik op mijn bui k lig. Ik pak een ventilator en koel mezelf af. Ik trek al mijn kleren uit want ik ben aan het overkoken. Ik strompel naar de badkamer en drink water, ondertussen gaat de voordeurbel constant en mijn gsm ook maar ik vertel me zelf dat ik dood ben en dat daarom de bel blijft gaan. Hoe kan een dode nou opnemen of opendoen ? Ik neem de trap naar beneden en ga in mijn stoel zitten. Ik kan geen onderscheid maken tussen echt en hallucinaties. Ja ik hallucineer voor het eerst in mijn leven, ik denk dingen die onmogelijk zijn maar voor mij op dat moment zo fucking echt. In mijn stoel verteld de 2CB me dat ik op dit moment gereamineerd wordt, ik zie er niets van, voel er ook niets van. Ik denk nog : Stop maar het is telaat ze kunnen me niet meer redden, en dat bleek we waar te zijn.

RIP 7-7-2007 03.00 AM He died from thirst ... give the man glass of water.

Het schiet het door me hoofd, geef de man wat te drinken. Ik ben dood maar ik heb nog steeds dorst, blijft dit mijn ganze dood mijn kwaal, de eeuwige dorst ? Als ik toch dood ben dan wil ik dat het NU stopt met dat gebel !! En ik wil wat water !! Het water doet me goed, heel goed, de dood bevalt me nu een stuk beter. Sterker nog ik zie een aantal voordelen naast alle nadelen. Is dit het Walhalla ? De eeuwige joint die nooit uit gaat ? Kan het waar zijn ? Ik steek hem aan en hij proeft devine, Goddelijk !! Hij gaat wel op, dus voor eeuwig mijn ass ....
Ik loop ondertussen lichaamlijk goed maar het zicht is erg slecht, patronen kan ik niet van spreken het zijn eerder gewoon muren die op me afkomen en me platdrukken. Ik doe het meeste op de tast, ik ga nog een keer terug naar boven omdat ik denk dat als ik op het bed ga liggen alles veilig is. Op het bed lig ik dan voor onbepaalde tijd ik houd goed vast aan de randen om mezelf constant te herinneren waar ik ben en dat alles goed komt.
Ik heb koude voeten en ik mompel in mezelf dat een dode ook recht heeft op warme voeten, ik denk dat ik misschien kan toveren dus ik probeer het: Nu warme liquid pads om mijn voeten heen NU ... helaas werkt dat niet. In de douche kan ik gewoon niet de douchekop vinden een beetje bizar ik weet het. Dus stop ik mijn voeten onder de kraan. Een dode heeft recht op warmen voeten. Ik mompel heel veel ik praat tegen mezelf, constant denk ik dat als ik toch dood ben dat het allemaal niets meer uitmaakt.
Dus roep ik de hond op bed om mijn voeten te verwarmen de hond kijkt me aan alsof ik gek ben ... ze mag niet op bed nooit, en nu wel ? Ze doet het dus ook niet en ik baal want ik heb nog steeds koude voeten. Dat iemand die dood is zich daar zo zorgen over kan maken begreep ik ook al niet.

Dan plots krijg ik voor in een korte vlaag mijn bewustzijn terug, en ik hoor de deurbel ... maar nu voor echt !!
Ik strompel naar beneden en daar staat Blotje helemaal nat geregent, ze heeft uren in de regen aanstaan staan bellen en heeft me GSM doen smelten met oproepen. Mijn arme EHBO zuster heeft zich doodzorgen gemaakt over mijn veiligheid en terecht.

Ik ben zo vreselijk ver in de war dat ik er niets meer van begrijp, waar is de politie dan ? En de brandweer ? En de ambulance ? .. ze kalmeert me, die zijn er niet, zegt ze. Waarom deed je niet open? Ik ben dood ..... antwoordde ik ...ik kan niet open doen. Ik heb alles verloren in 1 avond wat me lief is ... Ik ruik haar heel sterk, en ik pak haar vast en besnuffel haar van top tot teen ze voelt koud en nat aan en ik blijf maar ruiken aan haar handen waarom weet ik niet. Ik vraag haar mee te gaan naar boven om even te liggen want ik heb het koud. Als we op bed liggen sta ik meteen weer op en ik kijk heel boos ik ga in een hoek staan en wrijf panisch over mijn hoofd schuddend met mijn hoofd uit puur onbegrip. Langzaam kruipt dit waanidee in mijn hoofd:
Jullie hebben mij express laten verdrogen, ik ben doodgegaan van de dorst. Jullie heben mij geobserveert en vonden het grappig en jullie hebben mij daarom niet verstoord in de trip. Jullie heben mij doodgemarteld, de uitdrogingsdood ! hoe kunnen jullie dat nou doen ?
Kennelijk zag ik meerder mensen van DF in mijn slaapkamer staan en kreeg ik het waanidee dat ze me al vanaf het begin al obeserveerde. Ik was kwaad en begreep niet dat ik al die tijd helemaal alleen was. Niemand kon er in nog eruit. Ik heb hilarische dingen gezegd en gedaan om achteraf helemaal plat van te vallen. Ik tripte toen nog steeds heel erg hard ik kan me gedachtes heel moeiljik sturen, kon me niet concentreren. De komst van Blotje deed me ontwaken en ik ging me heel langzaam realiseren dat ik niet dood ben, dat er niets kapot is, en dat de hond ok is. Het is heel erg moeilijk om te geloven dat het allemaal nep was.Ik heb er veel tijd voor nodig om meerder zaken op een rij te krijgen.

De tijdsintervallen tussen de momenten van bewustzijn en hallucineren worden steeds groter. De moment van helderheid nemen toe, langzaam keer ik terug naar een staat of mind die wel prettig is. Ik ben erg bedroeft door het geheel er is geen sprake van een partystemming. Ik ben nu weer in staat om goed te zien en goed te coordineren, tijd om te gaan eten. Ik maak verse boterhammen en trek een Kriek open, alles smaakt me fantastisch. Het gaat steeds beter mijn gedachtengang is nog steeds erg vluchtig.
Ik heb iets tegen Blotje gezegd waardoor ze hevig van slag raakt, iets waar ikzelf eigenlijk geen besef van had. Ze mangelt me geest en tart me ziel, ik begrijp het niet, we drijven langzaam van elkaar af. Ze is psycholoog en probeert allerlei truuks en valkuilen op te zetten. De discussie laait op en langzaam ebt ie weg, Blotje doet weer lief en mij geest krijgt eindelijk weer rust.
Als Blotje lief is wil ze maar 1 ding ......

Over intense dingen gesproken .... 2CB, sex & neuqen gaan zeer goed samen. Ik ben kapot, mijn geest is erg moe, de hele schijndood heeft me compleet leeggetrokken. Ik ging douchen, de douche kop lag natuurlijk gewoon waar ie moest liggen. En ging daarna met mijn hond fietsen. Meteen als ik buiten kom merk ik dat de 2CB het kleurenspektakel niet ontwijkt. De 2CB trakteert me op een fijn uurtje natuur met scherpe kleuren en veel geluiden. Dus net zoals de lsd flink trippen op dat onbetaalbare witte poedertje. Toen ik thuis kwam heb ik nog meer gegeten en gezonde eetlust met vers brood, sla en tomaat.
Nog een jointje gerookt en nog even in bed gelegen helaas niet kunnen slapen maar dat kwam door Blotje. Pas in de namiddag ben ik gaan slapen .... geen katerig gevoel, zeer goede eetlust geen flashbacks.

De idelae drugs maar geen party-dope in mij ogen!!

De volgende keer 100 mg for sure ....

Groetjes en let goed op je weegschaaltje !!

Stonie Mahonie

2CB or not to be ..
laatste aanpassing door een beheerder
 
Uitspraak van swim op vrijdag 13 juli 2007 om 10:55:
Het valt blijkbaar allemaal wel mee, de LD-50 (dodelijke dosis waarbij 50% kans bestaat op overlijden) is > 200 mg (http://www.answers.com/topic/2c-b). aangezien je ~330 mg 2C-B had (die weegschaaltjes zijn ook vrij onnouwkeurig)heb je indien je het HBr zout had, 076 x 330 = 250 2C-B gehad (als de 2C-B compleet zuiver was). Dus echt slim was het niet, maar echt een zware overdosis heb je ook niet gehad.

nou nou, valt wel mee? als het 80% puur was (voor het kristallen werden) had ie nog steeds de ld-50 waarde gehaald...

kans 1 op 2 dat 'ie dood ging, als het zo sterk was...en zal wel sterker zijn geweest.

mmmmhhwwwwahhh, valt wel mee.

Nu ik dit zo lees wil ik je -2cbeetje- toch even feliciteren met de uitkomst van dat avondje 2cb, (y) mazzelpik!
Ja ok, maar >200 mg kan ook 300 of 500 mg zijn natuurlijk ;).
Engeltjes dwarrelen om me heen ..

Ik krijg vanaf volgende week meer inzicht, ik hoop de testresultaten te ontvangen, en dan zal blijken wat wat is.

1 ding is zeker; ik bendoor het oog van de naald gekropen en zo heb ik het ook ervaren letterlijk en figuurlijk.

Bedankt voor de chemische termen het boeit me enorm, ik zal del ink even goed doornemen.

Groetjes

Lutser
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 00:40:
Respecttt !!!!!!!!!!!!!

respect? waarvoor?:s
Respect voor het schrijven van een goed verslag ok, maar ik verdien inderdaad geen respect voor het innemen van een LD-50= Leathal Dose 50.

Ik mag God danken dat ik nog funcioneer en mijn
IQ niet heb verloren. Achteraf dus de laatste dagen een boel geleerd over LD-50 verschijnselen.

Der Lutser
laatste aanpassing
Je hebt wel geluk gehad,..ik heb zelfs nadat ik nieteens een overdosis ophad wel wat psychische klachten overgehouden die 2jaar lang hebben geduurt en heel m'n leven hebben beinvloed,ik kon nergens meer naartoe,het is nu 5 of 6 jaar later nog niet helemaal weg....ik ga niet vertellen wat,want een paar vrienden die het weten kregen er zelf ook last van....je hersens kunnen echt klote grapjes met je uithalen,dus ik vind ook dat je echt blij mag zijn dat je nog normaal kan leven :)
mja je hebt er wel weer wat van geleerd inderdaad!
 
Uitspraak van 2CBeetjes op zondag 8 juli 2007 om 07:09:
2CB, sex & neuqen gaan zeer goed samen.

joh :D


leuk geschreven :respect:
 
Uitspraak van Tequilazusje op zaterdag 14 juli 2007 om 20:40:
ik heb zelfs nadat ik nieteens een overdosis ophad wel wat psychische klachten overgehouden

van 2cb?
Artiest Magic-D
Uitspraak van 2CBeetjes op maandag 9 juli 2007 om 00:30:
Het moment dat ik 'doodging' is super moeiljik te omschrijven, eigenlijk onmogelijk, omdat het zo bizar en wreed was. Het witte licht en de tunnel zijn me bespaard gebleven, maar het leven om me heen ging gewoon verder. Wat mij het meest bij blijft is het gevoel, de spijt, het verlies, het besef ervan. Het besef dat je het niet kan terug draaien is zo onreel !! Het beangstigd me nu nog.

Heb ik gehad op de paddo's, net alsof iemand me bij mn keel greep, en ik geen lucht meer kreeg..
Ik heb toen serieus gedacht dat ik dood zou gaan en niemand mij meer zou kunnen redden.

Natuurlijk was alles 5 uurtjes later ver weg getrokken en had ik veel te veel gepakt..(2 porties hawaiaanse van 2,5 gram per stuk op mn eerste keer 12 jaar geleden).
Heb nog 2 jaar last gehad van flashbacks, met name als ik n joint had gerookt, maar ook als ik gewoon nuchter was...
laatste aanpassing
En die flashbacks waren net alsof je de wereld in een ander perspectief zag, alsof je in een film rondliep. Aanrakingen waren zeer onprettig, het was alsof iemand me aanraakte, maar me ook weer niet aanraakte, alsof het iemand anders was. Ik voelde het wel, maar erg ver weg allemaal.
Je kijkt naar je been en denkt van dit is niet mijn been:(

Op het moment van de "bad trip" was t erg raar, ik dacht dus echt dat niemand me meer kon helpen, dokters, pa en ma, niemand en dat gevoel maakte me erg hulpeloos en bang.
laatste aanpassing
Nu heb ik even iets nagezocht en ze raden aan om van hawaiiaanse paddo's 1 tot 2 gram te gebruiken. Ik zat op 5 op mn 1e keer..

http://www.azarius.net/encyclopedia/35/Copelandia_cyanescens/?print&print&print
laatste aanpassing
25 mg capsules handfilled, what a lousy job:





2 Night Lutser will have a second attempt on the 2C-B

wish me luck, ambulance is ready i am ready.

15 mg for starter.

Lutsie the Wutsie
Op de paddos kun je goed weggetrokken worden op sporen waar je liever niet komt.
Paddos zijnn wild vurig en ontoerekeningsvatbaar.

Goed voer de gevordere DIEHARDMOTHERFUCKER.

Ik hou van bossen en groen dan pas op de paddos.

Soon a full Mushroom report.

Lutsie
33mg dus genomen?

en geen 330?

Doe dat is dan volgende keer :)

wil ook weer es, mg'tje of 25 a 30.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Prima. op zondag 15 juli 2007 om 00:33:
Heb ik gehad op de paddo's, net alsof iemand me bij mn keel greep, en ik geen lucht meer kreeg..
Ik heb toen serieus gedacht dat ik dood zou gaan en niemand mij meer zou kunnen redden.

Natuurlijk was alles 5 uurtjes later ver weg getrokken en had ik veel te veel gepakt..(2 porties hawaiaanse van 2,5 gram per stuk op mn eerste keer 12 jaar geleden).
Heb nog 2 jaar last gehad van flashbacks, met name als ik n joint had gerookt, maar ook als ik gewoon nuchter was...

Dit waren gedroogde neem ik aan ?


1.8 is normale portie :p

dusja :p

is idd veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeel !
en zeker als je ze haarfijn op gekauwd hebt :p
 
Uitspraak van 2CBeetjes op vrijdag 20 juli 2007 om 00:14:
2 Night Lutser will have a second attempt on the 2C-B

en?en?

hoe ging het nu?:D
laatste aanpassing
Ok Ellepel, u asked for it:

Titel:

2C-B The Experience from 2 normal people at an ordinary day.


Locatie: Home Sweet Home a la Casa
Tijd van inname 1.30 pm
Drugsoort: 2C-B
Dosis: 15 mg + 25 mg
Aantal personen: 2
Sitters: none.


Een 30 minuten later voel ik de druk vanachter mijn oogbollen opbouwen, nog enkele momenten later bouwt de druk ook op in de hersenpan achter de voorkwab, this is the mdma feeling. Typen gaat nog verrassend goed, maar ja 15 mg ... als je het bekijkt in de capsule lijkt ie wel leeg.
Teleurgesteld ga ik zeker worden de LD-50 oftewel de overdose zijn ingebrand voor het leven. Langzaam wordt het gevoel erger gelukkig ….
Maar ik functioneer nog 100% mijn zicht is iets aan het verkleuren niet hevig, gemoedelijk bouwt het op. Ik ga de ultimate test doen: een joint rollen. Dat gaat heel goed, ondertussen vloeit de 2C-B hard door mijn bloedbaan. Ik bibber een beetje, mijn ingewanden doen lekker mee. Ik ga de joint nu aansteken, hij smaakt weer als vanouds 100% bio homegrown.

Een ding is zeker vandaag blijf ik in leven, er zal zeker geen schijndood tegemoetkomen.
Iets waar ik helaas mijn hele leven onbewust en ongewild zal naar blijven craven ..
Na de dood was de trip zo intens fijn, zo bijzonder, zo unieke, dat ik als een heroïnejunk terug denk aan die ene golden wonder shot.
Niet aan de angst, de gevaren, de loomheid, maar alleen het positieve eruithalen.
Doodgaan op de 2C-B is te ultimate trip helaas ….. eigenlijk moet ik dit voor mezelf houden.
Het zicht en de motoriek worden gelukkig al slechter, ik wil gewoon hard gaan.
Begrijpen jullie ook wel he beste lezertjes van me.

2:30 Pm:

Het scherm vervreemd al lekker het typen gaat al een stuk minder. Volgens mij trip ik al lekker. Licht maar zeker voelbaar, laten we de 2C-B nog een uurtje geven.
Mijn drugspartner voelt minder maar heeft ook gegeten voor de inname, ikke niet.
Ik kan nu gewoon stellen dat ik onder invloed ben van 15mg 2C-B.

Is goed te doen mensen met behoud van zicht, denkvermogen, en motoriek.
Of deze dosis voor mij toereikend is betwijfel ik, ik hou ervan om toch tegen de max aan te gaan. Gewoon als een blinde lekker over Ruigoord zwerven ….

Ondertussen groeit het gevoel van de eeuwige flauwte, honger overvalt me en ik merk dat ik snel aan het voesel moet gaan beginnen. Tomaten soep met brood was als hemels, en toen de Cordon Blue .. op en top mijn vertrouwde LSD gevoel vloeit in me terug . Mijn parnter begint nu langzaam te klagen dat de 2C-B werkt.
Ze zucht , gaapt en zoekt naar een opening een positie van comfort, dat opgeblazen gevoel, ze is een beetje misselijk claimt ze. Prachtig dat heet 2C-B geloof ik.
Haar gedachtengang is typerend, ze gaat diep nadenken over haar zonden en haar tekortkomingen. Niks mis mee in mijn ogen, stoppen met roken en met zuipen is de weg naar een beter leven.
Langzaam verteld ze me dat ze tript het licht verandert, in slowmotion volgen de beelden.
Nu tript ze zwaar zegt ze, ik zelf ben weer helemaal de oude. Ik smeek mijn partner om een hervulling …. Ze lult maar door de egotripper , ze tript erg hard, ze zoekt constant een vergelijking met de LSD, maar die is er niet. 2C-B is geen LSD en ook geen MDMA.
Dus ik neem gewoon 25 mg bij , we gaan naar het floatbed en Blotje wordt geil, zelf had ik er niet nog aan gedacht.
Onvermijdelijk gaan we een lange sessie van sex en zweet tegemoet. We duiken om 16.30 de ' darkroom' in. Ik zorg dat Siddharta deel 1 op de mp3 speler zodat we niets te kortkomen.
De ijskoude biertjes staan te wachten op aftrek de joint ligt nog klaar. Zonder al te veel pornopraat moet ik toch voorbij dit waanzinnige punt van:

Intense sex waar de liefde voelbaar is, diepe lange orgasmes, en een 'after' sportschool gevoel van ik ik al 10 jaar geen gewicht meer aangeraakt ofzo. Ik ben leeg, op, en uitgezogen .. battery is low, ALERT !!
Om 19.30 besluiten om te stoppen met deze waanzin, er moet wat mij betreft voedsel in. 2C-B is inderdaad een soort aphrodite die het bedrijven van sex goed stimuleren. Zelfs als je piemel beurs is wil je verder, als Viagra ook zo kickt nou dan doen we die ook een keertje.

Zoetzuur met verse rijst moet mij reviven, op kracht brengen, ik trip zo hard … mijn ogen voelen gezwollen op mijn hele gezicht voelt als een Michelin mannetje. Ik kan goed nadenken maar ik trip visueel pittig, lichaamlijk blijft de 2C-B trekken als een mdma bom die niet wil ophouden. Ik heb het goed naar mijn zin alles onder controle en blij dat ik leef. Na de sobere maaltijd en een lekker bakje koffie ga ik even met het hondje naar buiten.
Buiten aangekomen kan ik de maan al zien het is en heldere avond aan het worden, de maan hypnotiseert me. De 2C-B maakt de omgeving mooier scherper en aangenamer. Om 21.30 begint de honger weer te komen, ik tover 3 gerechten uit de authentieke Kantonese keuken naar mijn huis. Fu Yong Hai kip, kip met zwartebonensaua en Bapi Pangang Combischoteltje. Het eten smaakt hemels op de 2C-B, wat met de MDMA niet los wil komen. Als mijn buikje vol zit en ik voel me uitermate tevreden dan valt er een tevreden moeheid cq loomheid over me heen. Net zoals met de LSD trekt de 2C-B aan je energie voorraad, ik ben uitgeput van deze trip dag. Het geeft energie maar neemt het net zo hard weer terug.
Al met al 9 uur hard gegaan zacht geland en in diepe slaap gevallen naast mijn liefje.

2C-B It was good , i catch u next time !!

Der Lutser ...
laatste aanpassing
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 21 juli 2007 om 15:29:
33mg dus genomen?

en geen 330?

Doe dat is dan volgende keer

wil ook weer es, mg'tje of 25 a 30.laatste aanpassing 21 juli 2007 15:29

Nee ik heb per ongeluk 330 mg ipv de 33 mg en dat is een serieuze aanval op je leven. Dat is een overdosis die ten strengste moet worden afgeraden, de consequenties zijn gevaarlijk.
boven de 100 mg ga je een schijndood tegemoet met de geestelijke consequenties vandien.


Do not try this ... !!!!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van 2CBeetjes op maandag 23 juli 2007 om 21:59:
2C-B It was good , i catch u next time !!

:respect:
 
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Dat zijn inderdaad één van de Vetste dingen dat je kunt doen met je lief pfffff moja
Ik ben vrij lang vrijgezel geweest en heb eigenlijk pas sinds kort weer iemand die me boeien kan.
Sex en drugs zijn fantastisch, zonder hebben we al bijzonder veel plezier en met nog meer. Ongeloofelijk zo geil als je van drugs kan worden, eigenijk zijn we wappers.

Groet Lutser
 
:respect: wat een super gave verhalen zeg pfffffffffffffffff
 
Uitspraak van 2CBeetjes op zondag 8 juli 2007 om 07:09:
2CB or not to be ..

nope :/
Toch wel even benieuwd, wat waren de testresultaten? Want als 15 mg al werkte dan heb je toch behoorlijk zuivere 2C-B lijkt me.
De test resultaten waren uitmuntent !!!


77% puur op een zoutoplossing waarvan ik de naam niet weet die wordt er ook niet bij gegeven.

Het was of 87% op de ene of 77% op de andere zoutoplossing.

De mannen van het drugtestcentrum waren onder de indruk.

Dus ik kan nu met zekerheid zeggen dat deze 2C-B zo puur mogelijk is.

Gegroet

Lutser
laatste aanpassing
 
wat ga je volgende keer testen?

O:)
Amfetamine ... oftwel SPEED !!


I need to know what this man sells me .....

€ 12,50 100 mg PEP ...

Lutser
 
speed?


:(
yep speed hou je daar niet van ?

Daarna laat ik een sample mdma kristallen testen er is mij beloofd dat het state of the art zou zijn.

Maar ja dat zeggen ze allemaal erg frapant.

Daarom testen testen testen.

Mijn voorraad lsd is extreem sterk, mijn voorraad 2c-b is zuiver, en nu mijn pepstash nog even testen.

Gegroet en een fijn weekeinde voor allen.

Lutser de Doseerkoning ....
laatste aanpassing
 
ik heb momenteel ook alle goedjes die jij hierboven beschrijft in huis :D

daarvan is vloeibare acid er eentje van!(L)

net 2 grammetjes 2cb opgehaald dus we kunnen weer ff trippen :D :D
heb 8 mg 'museum dosis' tot me genomen en luv it :)

fijn weekend!!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juli 2007 om 21:23:
heb 8 mg 'museum dosis' tot me genomen en luv it

tripreportje?

;)
laatste aanpassing
Heel erg interessant om te lezen en nog leuk geschreven ook.
jjja tripreports....
wow, zo heb ik ze nog nooit gelezen... die gast is gek?

vind het knap dat ie het nog typen..
 
wowwww man :D

mooie trip reports..


Uitspraak van 2CBeetjes op maandag 23 juli 2007 om 21:59:
Ze zucht , gaapt en zoekt naar een opening een positie van comfort, dat opgeblazen gevoel, ze is een beetje misselijk claimt ze. Prachtig dat heet 2C-B geloof ik.

zo bekend B)
dan weet je al dat het gaat beginnen.
 
Zo wat een ervaring zeg... :O
Tripmiddelen vind ik echt zo vaag als het fout gaat..

het is maar goed dat je een beetje kalm bleef denken, en dat je niets geks heb gedaan..

Ik zat een keer in een badtrip van de paddo's
ik dacht ook dat ik dood moest gaan.. echt het was zo eng.. ik dacht dat ik in een andere wereld was, en ik kon er alleen maar uitkomen als ik dood ging... gewoon zo vaag
ik zei tegen mijn vriend dat ik dood wou op dat moment,
En hij heeft mij er door heen geholpen, en steeds verteld dat ik rusig moest blijven.. en dat het door de paddo's komt..
maar het is gewoon zo eng..
als hij er niet was geweest.. was ik hier misschien wel niet meer..

Daarom is het goed dat er iemand bij je is als je dat doet..
die je kan helpen.. jij was helemaal alleen..

heb je daarna nog een flashback gekregen??
ikke gelukkig niet :)
Nee ik heb geen last van flashbacks of iets dergelijks ik ben oo kgezond en zit goed in mijn vel.

Angsten kunnen de lsd goed sturen ... maar ik kan de lsd ook sturen.

Goed uitgerust beginnen aan trips is een vereiste.
Gezond zijn ook.

Genieten kom namelijk vanzelf.

Stonie
 
2cb
ja lekker
ik werkte,jaren geleden in n smartshop in eindhoven
toen de 2cb plotseling op de zwarte lijst kwam te staan
ik heb die dingen,mooi opgeslagen in de kluis
heb er zeker nog n jaartje van mogen genieten
helaas zijn ze allemaal op
was echt n wazige drug ME LIKE!!!!
 
weet iemand het recept ??krijg je mdma terug als je het niet weet of een ander recept
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juli 2007 om 13:58:
weet iemand het recept ??krijg je mdma terug als je het niet weet of een ander recept

jij kunt beter niks pakken volgens mij
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juli 2007 om 13:58:
weet iemand het recept ??krijg je mdma terug als je het niet weet of een ander recept

Je krijgt alleen te horen hoeveel % werkzame stof erin je sample zit.

Bv .... ja het is XTC 120 mg ....

Maar je krijgt niet te horen of het mccp is. Maar dat moet ik nog even navragen.

Speed hetzelfde verhaal ...

Zoveel % amfetamine niets over dexetrine.

Lutser
Uitspraak van <Mark> op zaterdag 28 juli 2007 om 15:09:
jij kunt beter niks pakken volgens mij

Je kunt maar beter niet reageren straks wordt je nog junk.
Of loop je en ziekte op van deze post.

Lutser
Uitspraak van 2CBeetjes op zaterdag 28 juli 2007 om 15:44:
straks wordt je nog junk.

dat laat ik aan de topicstarter over ;)
Nou je mag je het zeggen als je nicotine vrij bent ... anders ben jij gewoon een junk, een nicotinist.

Nou wel even eerlijk zijn !

Lutser
 
Woooow klinkt te para voor mij.

Je moet boeken gaan schrijven ;)
Uitspraak van 2CBeetjes op zaterdag 28 juli 2007 om 17:35:
Nou je mag je het zeggen als je nicotine vrij bent ... anders ben jij gewoon een junk, een nicotinist.

Nou wel even eerlijk zijn !

muahahah :D
ik heb genoeg drugs geprobeerd

maar ik rook niet ..tenminste ..geen sigaretten ;)


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juli 2007 om 17:36:
Je moet boeken gaan schrijven

ja hoe jij je trips omschrijft heb ik zelden meegemaakt
fucking gedetailleerd

vooral die voicerecorder is geniaal :lol:
 
:respect:
 
Uitspraak van 2CBeetjes op zaterdag 28 juli 2007 om 15:42:
Je krijgt alleen te horen hoeveel % werkzame stof erin je sample zit.

Bv .... ja het is XTC 120 mg ....

Maar je krijgt niet te horen of het mccp is. Maar dat moet ik nog even navragen.

Speed hetzelfde verhaal ...

Zoveel % amfetamine niets over dexetrine.

Lutser

welk prehistorisch testcentrum is dat in godsnaam...
elk testcentrum zal het je vertellen als er mccp in je
schijf zit...wel ff op laten sturen,en geen snel zuurtestje laten doen...