Partyflock
 
Forumonderwerp · 945745
­ Nederland
Op deze site klikkerdeklik kun je een engelenkaartje trekken die je de wijsheid zal geven die je net nodig hebt (volgens de site ;) ) :D

Have fun (F)


De mijne voor vandaag:
Een nieuwe periode van vreugde, een vreugde die je nieuwe energie geeft na een periode van je niet lekker gevoeld te hebben. Problemen en moeilijkheden worden opgelost.
:cheer: :D
laatste aanpassing door een beheerder
 
Luister naar goed advies, je bent nooit te oud om te leren.
 
Doe vandaag eens iets voor jezelf en probeer te onspannen.
 
wooohoooooo :cheer: ik stem voor :cheer:


De noodzakelijke verandering heeft plaatsgevonden en je bent nu in staat te krijgen wat je hebt verdiend op emotioneel en materieel gebied.

:bloos: of had ik er vandaag al eentje?
Dit is een tijd van groei en verbetering. En verbetering gaat altijd vooraf aan vooruitgang.
 
Wees niet bang je eigen fouten toe te geven en er verandering in aan te brengen. Er bestaan geen foute beslissingen alleen maar levensprocessen.
 
Ik hou van mezelf daarom wil ik vandaag geen stress en doe een ding tegelijk!
Elk knooppunt zal een groei bevatten en je hebt de keuze om een 'draai' te maken. Kortom Wat wil je echt?
Het leven is een feestje ook als het niet zo lijkt. Elke dag is bijzonder.
Je moet alleen wel zelf de slingers ophangen :cheer:
laatste aanpassing
Je leven is precies zoals die moest zijn, als je niet tevreden bent, zaai nieuwe zaadjes!
 
Vandaag heb je een spontane uiting van het innerlijke gevoel. Dat is een heerlijk gevoel!


(Y) :D
Het is tijd je weer om te keren en de toekomst met nieuwe zekerheid tegemoet te zien, voorbereid om het komende geluk te delen.
 
Probeer simpel te denken, kort en KRACHTIG.
Een beekje bruist vandaag door je gevoelens heen, alle angst en negatieve gevoelens worden uit je lichaam en geest gespoeld. Je voelt je energiek!
 
Luister meer naar je gevoel en weet dat daar je antwoorden inzitten die je juist nodig hebt
 
Probeer meer lichaamssappen te verkijgen. Niet die van jezelf, maar datgene van de medemens. Doe dit door middel van orale bevrediging bij een meisje en zorg dat je de sappen ervan nuttigd.
 
Financiële zaken nemen een positieve wending.
Nieuwe waardes van het leven zullen je helpen om alles beter te gaan begrijpen. Houd je niet vast aan een standpunt maar ervaar het leven dat vol zit met waardevolle standpunten.
 
De noodzakelijke verandering heeft plaatsgevonden en je bent nu in staat te krijgen wat je hebt verdiend op emotioneel en materieel gebied.
 
Je krijgt een bericht, dat kan in de vorm van een brief of telefoontje zijn, maar kan evengoed een waarschuwing in houden, wat soms als een waar geschenk beschouwd kan worden.
 
Een tijd van wachten is een tijd van rust.
Elk knooppunt zal een groei bevatten en je hebt de keuze om een 'draai' te maken. Kortom Wat wil je echt?
 
De noodzakelijke verandering heeft plaatsgevonden en je bent nu in staat te krijgen wat je hebt verdiend op emotioneel en materieel gebied.
Probeer een opgewekt humeur te houden en alles met een lach tegemoet te treden.
 
Je krijgt een bericht, dat kan in de vorm van een brief of telefoontje zijn, maar kan evengoed een waarschuwing in houden, wat soms als een waar geschenk beschouwd kan worden.


:O
Denk aan wat komen zal en concentreer je op dat wat blijvende waarde heeft.
 
Nieuwe waardes van het leven zullen je helpen om alles beter te gaan begrijpen. Houd je niet vast aan een standpunt maar ervaar het leven dat vol zit met waardevolle standpunten.
Luister meer naar je gevoel en weet dat daar je antwoorden inzitten die je juist nodig hebt
 
Schenk bijzondere aandacht aan persoonlijke relaties. Weet dat jij bepaald wie jij je liefdevolle aandacht wil geven.
Luister naar goed advies, je bent nooit te oud om te leren.
laatste aanpassing
 
Wees oplettend en alert.


Lekker positieve kaart zeg :/
laatste aanpassing
Streef niet teveel vooruit. Als de tijd rijp is komt het naar je toe. Het komt wanneer het komt.
 
Leer afstand te nemen van het verleden. Weet dat de toekomst voor je ligt
 
Blijf groeien en blijf veranderen, net zolang totdat jij tevreden bent met jouw leven.


Deze is beter (Y)
 
Ik hou van mezelf daarom wil ik vandaag geen stress en doe een ding tegelijk!
Verander alle negatieve gesprekken met jezelf eens in positieve gesprekken
 
Streef niet teveel vooruit. Als de tijd rijp is komt het naar je toe. Het komt wanneer het komt.
Een tijd van beslissingen nemen, of je neer moeten leggen bij de beslissingen die anderen voor je nemen. Zorg dat je hart met de beslissing eens is.
 
Een tijd van beslissingen nemen, of je neer moeten leggen bij de beslissingen die anderen voor je nemen. Zorg dat je hart met de beslissing eens is.

mee eens :)
 
Je leven is precies zoals die moest zijn, als je niet tevreden bent, zaai nieuwe zaadjes!
Financiële zaken nemen een positieve wending.







:[ kom op met die 20 mile heb nou lang genoeg gewacht :[ tis allang 31 dagen verstreken :[


*denkt toch positief o:)*
Je moet goed nadenken bij de beslissingen die je neemt.


Verg niet teveel van jezelf en let een beetje op je gezondheid


Verander alle negatieve gesprekken met jezelf eens in positieve gesprekken


bepaal ik zelf wel lul
 
Uitspraak van ! ! ! Denmaster ! ! ! op woensdag 23 mei 2007 om 15:43:
20 mile

als je hem hebt, bel je me dan om een biertje te komen drinken? :)


Uitspraak van Don Mega op woensdag 23 mei 2007 om 15:48:
gesprekken met jezelf

ah jij was dat dus die op die feestjes heletijd tegen zichzelf sprak!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 15:49:
als je hem hebt, bel je me dan om een biertje te komen drinken?

deze week maar duurt lang :[

is goed :bier: is altijd ngoed
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 15:49:
ah jij was dat dus die op die feestjes heletijd tegen zichzelf sprak

mn artiesten naam is dan ook Mc Lullalot
 
anaal is de taal
Lief zijn voor jezelf, niet zo hoog inzetten!
 
Zoals je onkruid uit het gras trekt zo kun je ook negatieve gedachten kwijt raken en als je een nieuwe bloem zaait zal deze weer in volle teugen bloeien.
 
Niet zo twijfelen over jezelf, je bent een engel voor velen
Luister naar goed advies, je bent nooit te oud om te leren.