Partyflock
 
Forumonderwerp · 945745
­ Nederland
Op deze site klikkerdeklik kun je een engelenkaartje trekken die je de wijsheid zal geven die je net nodig hebt (volgens de site ;) ) :D

Have fun (F)


De mijne voor vandaag:
Een nieuwe periode van vreugde, een vreugde die je nieuwe energie geeft na een periode van je niet lekker gevoeld te hebben. Problemen en moeilijkheden worden opgelost.
:cheer: :D
laatste aanpassing door een beheerder
Je leven is precies zoals die moest zijn, als je niet tevreden bent, zaai nieuwe zaadjes!

Dat word zaaien dan :lol:
 
Er gaan veel dingen veranderen, probeer daar wat flexibeler op te reageren, wees niet bang voor die veranderingen.

Ik ben net uit het ziekenhuis met mijn arm en been in het gips :/
 
4 mei 2007 20:01

oeps.. :x

Volgens mij had op mijn engelenkaartje moeten staan: "Vandaag ga je naar de hel."
laatste aanpassing
 
De tijd van zwoegen is voorbij en in zekere zin ben je een beetje tot jezelf gekomen.Laat het verleden los en begin met een nieuw leven.

:respect:
 
Je hebt teveel de neiging te berusten, en op de oude voet door te gaan.Doorbreek deze oude patronen en maak vandaag met jezelf de afspraak om nieuwe patronen in je leven toe te laten
Elke dag is bijzonder, ook deze dag…. Ze lacht je toe, lach maar terug!

Okeee :D
 
Ga nieuwe uitdagingen niet uit de weg. Volg de weg die voor jou is uitgestrekt.
Het leven is heerlijk en fijn als jij dit ook werkelijk schept.
Geef niet te veel van jezelf als je niet goed in je vel zit. Luister naar je lichaam.

Hmzz...
Verander alle negatieve gesprekken met jezelf eens in positieve gesprekken
 
Zorg eens voor wat humor, dan bekijk je het leven eens van een andere kant 8)
 
Een tijd van beslissingen nemen, of je neer moeten leggen bij de beslissingen die anderen voor je nemen. Zorg dat je hart met de beslissing eens is.

haha .
Streef niet teveel vooruit. Als de tijd rijp is komt het naar je toe. Het komt wanneer het komt.





vinden ze t gek dat je in de war raakt :lol:
 
Laat alles vandaag maar over je heen komen, het komt vanzelf weer goed.

:o Nou liever niet...ik loop al zo lastig :lol:
 
Je moet nog even geduld hebben, maar uiteindelijk zal alles in je voordeel uitvallen.

daar teken ik voor B)
 
Voed je zelf met eigen liefde en eigenwaarde. Je bent uniek!
Vandaag is de dag dat er een nieuwe situatie zal ontstaan. Oude situaties lossen op in verhelderende nieuwe situaties.





:banana:
Weet dat jij verantwoordelijk bent voor je eigen leven. Niemand anders dan jij!
 
Ook een vertraging kan heilzaam werken. Uit tegenslagen en beproeving put je kracht en word je sterker.

keej...kunnen we weer wat mee
Een nieuwe periode van vreugde, een vreugde die je nieuwe energie geeft na een periode van je niet lekker gevoeld te hebben. Problemen en moeilijkheden worden opgelost

Dat stelt me weer gerust..
 
Niet zo twijfelen over jezelf, je bent een engel voor velen

dit stelt mij ook gerust:$
laatste aanpassing
 
Luister naar goed advies, je bent nooit te oud om te leren.
Je leven wordt elke dag een beetje leuker, fijner en beter.


Het lijkt er wel op ja 8)
 
Het leven is een feestje ook als het niet zo lijkt. Elke dag is bijzonder.

:D
Je moet nog even geduld hebben, maar uiteindelijk zal alles in je voordeel uitvallen.

Das mooi 8) Alleen weet niet of ik wel geduld heb :9
Je bent in staat om een positievere kijk op het leven te hebben en dat begint zijn vruchten af te werpen. Tover vandaag die glimlach op je gezicht dat is een goede stap in de juiste richting.


:cheer:
 
Probeer een opgewekt humeur te houden en alles met een lach tegemoet te treden.
Financiële zaken nemen een positieve wending :O
 
Geniet van de voorspoed in je leven, maar vergeet niet met anderen te delen.
Wees oplettend en alert.





:o
 
Een tijd van beslissingen nemen, of je neer moeten leggen bij de beslissingen die anderen voor je nemen. Zorg dat je hart met de beslissing eens is.
 
Je moet nog even geduld hebben, maar uiteindelijk zal alles in je voordeel uitvallen.
:cheer::woepwoep::cheer:
Geniet van de voorspoed in je leven, maar vergeet niet met anderen te delen.
 
Ik hou van mij lichaam, dat heelt wonden door mijn inzichten en liefdevolle gedachten over mijzelf.
 
hee die had ik ook

Geniet van de voorspoed in je leven, maar vergeet niet met anderen te delen.
 
Nieuwe waardes van het leven zullen je helpen om alles beter te gaan begrijpen. Houd je niet vast aan een standpunt maar ervaar het leven dat vol zit met waardevolle standpunten.

uhm ja oke :yes:
 
Er gebeurt wat leuks vandaag of morgen, ben je er klaar voor!!!


Kom maar op dan :cheer:
De noodzakelijke verandering heeft plaatsgevonden en je bent nu in staat te krijgen wat je hebt verdiend op emotioneel en materieel gebied


nu pas?
 
De tijd van nietsdoen is voorbij, je moet bereidheid tonen je handen uit de mouwen te steken.




moehaha hoe is het ook mogelijk :lol:
Je leven wordt elke dag een beetje leuker, fijner en beter.

Dat klopt wel! haha
Je krijgt een bericht, dat kan in de vorm van een brief of telefoontje zijn, maar kan evengoed een waarschuwing in houden, wat soms als een waar geschenk beschouwd kan worden


great (y)
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 00:06:
De tijd van zwoegen is voorbij en in zekere zin ben je een beetje tot jezelf gekomen.Laat het verleden los en begin met een nieuw leven.
 
Een beekje bruist vandaag door je gevoelens heen, alle angst en negatieve gevoelens worden uit je lichaam en geest gespoeld. Je voelt je energiek!
 
Niet zo twijfelen over jezelf, je bent een engel voor velen.
Ik hou van mezelf daarom wil ik vandaag geen stress en doe een ding tegelijk!
 
Ga nieuwe uitdagingen niet uit de weg. Volg de weg die voor jou is uitgestrekt
 
Je moet nog even geduld hebben, maar uiteindelijk zal alles in je voordeel uitvallen.


Gunstig :D
Blijf groeien en blijf veranderen, net zolang totdat jij tevreden bent met jouw leven.
 
Zoals je onkruid uit het gras trekt zo kun je ook negatieve gedachten kwijt raken en als je een nieuwe bloem zaait zal deze weer in volle teugen bloeien.
 
Probeer te ontdekken wat het is waaraan je vasthoudt, dat deze situatie veroorzaakt. Weet dat je altijd vrij bent om door te gaan. Je hoeft niets vast te houden.

mmmmmmm oke.... valt over na te denken. :p