Ik vond Partyraiser de lekkerste oude hardcore draaien , Yves sloeg me zelf een beetje tegen , al waren de verwachtingen hoog...
Voor de rest toppertje , mooie grote locatie etc...
Kom zeker nog wel eens terug.
En het blijft een waardeloze club zoals het vroeger ook al was
Blijf in het vervolg dan gewoon fijn thuis, neem je iig geen plaats in voor iemand die wel kan feesten want als ik jou feestarchief eens bekijk vind jij niet snel iets goed.
Tip: begin een eigen club.
zeer zatte bedoening daar...
Kben mijn telefoon kwijt..dus als iemand hem heeft gevonden, zou ik dan mijn simkaartje terug mogen hebben, telefoon mag je houden ...
Zeer zeker wel, maar tegen gegronde kritiek.
Ben zelf zeer kritisch wat uitgaan betreft, maar als ik ergens ben waar ik persoonlijk de muziek niet goed vind bestempel ik het zeker niet als waardeloos af.
en die frituur is ook best relax! Was lekker eten daar!
Die hadden het ook erg druk en waren zeer te spreken over de klanten, was voor hun ook allemaal nieuw maar ze waren zeer positief.
Net zoals de portiers, een aantal van hun had nog niet gewerkt op een hardcore feest maar ze vonden het een tof en relaxed publiek.
Die hadden het ook erg druk en waren zeer te spreken over de klanten, was voor hun ook allemaal nieuw maar ze waren zeer positief.
Net zoals de portiers, een aantal van hun had nog niet gewerkt op een hardcore feest maar ze vonden het een tof en relaxed publiek
personeel was zeker goed & de portiers waren vriendelijk, da doet ook veel aan de houding van het publiek. De portiers van bv de peppermill mogen hier wel eens een voorbeeld aan nemen!
personeel was zeker goed & de portiers waren vriendelijk, da doet ook veel aan de houding van het publiek. De portiers van bv de peppermill mogen hier wel eens een voorbeeld aan nemen!
absoluut!
Heb mensen achter de bar volop mee zien feesten en idd ook de portiers waren bijzonder vriendelijk!
En zo hoort het ook, ondanks dat ze het heel druk hadden toch met de juiste instelling achter een bar staan want dat werkt alleen maar positief door naar de klanten.
Alleen waren we allemaal blij dat het 'al' om 07.00 uur gedaan was want het was een hele vermoeiende nacht voor ons allen.