Partyflock
 
Forumonderwerp · 927229
­ Nederland
 
Flockers, dat zal weer een super feest worden! Drugs zal daar ook weer in grote getalen gebruikt gaan worden, maar hoe krijgen we het naar binnen? Weer zero tolerance als bij Qlimax?
Help elkaar hier, en geef tips!
gwoon in me schoen hoor
werkt altijd:D
Uitspraak van actief op donderdag 1 februari 2007 om 17:12:
kreeg ie ze er niet meer uit!
is ie naar de ehbo geweest, die heeft ze er gewoon uitgehaald en aan hem terug gegeven,
en hij heeft ze nog opgegeten ook! hahaaha

Hahaha te mooie actie :roflol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 11:33:
ze sturen de meiden door na een vrouwelijke agent en die gaan gewoon onder je bh etc........

Haha ja geloof je het zelf?
ze fouieren niet alleen op drugs maar ook op wapens e.d. ikzelf heb nog nooit honden gezien op een feest. heb ook nooit mun schoene uit hoeve doen.
 
Stickie's mag je toch wel meenemen, dan rol je dr een paar in mee! (halfjes)
 
kga net die dag op vakantie, jammer
 
Niet druk maken over Flockers drugsbeleid...wat dan kun je je over elk feest drug;) gaan maken...het is toch bijna bij ieder groot feest zero tolerance!! natuurlijk is die regel er want ze gaan nooit zegge dat soft drugs ofzo is toegestaan. Op Qlimax en Thunderdome duurde het fouilleren bij mij en me matties welgeteld 10 sec!!en we hadden nogal wat bij ons...dus niet zo druk maken voor degene die mee willen nemen want dan gedraag je je alleen maar verdachter. Stop het goed weg in je schoen...broek...of plak het tussen je benen en alles komt goed!!
 
Uitspraak van Shagwell op donderdag 1 februari 2007 om 23:06:
Haha ja geloof je het zelf?

ja(y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 15:11:
ja

Ik had het toch niet tegen jou? :$
Heb ik ook wel vaker gehoord ja! Dat ze je dan doorsturen naar iemand van je eigen 'geslacht' :9
Maar komt volgens mij ook bijna nóóit voor.. alleen bij van die "die-hard securitymensen" B)
Kies gewoon eentje die er lief uitziet haha ;)
Uitspraak van Boefje..(f) op vrijdag 2 februari 2007 om 17:20:
Heb ik ook wel vaker gehoord ja! Dat ze je dan doorsturen naar iemand van je eigen 'geslacht'

Ja dat wel, maar ze gaan heus niet onder je bh voelen hoor :/
Uitspraak van HardstylePassie op dinsdag 30 januari 2007 om 16:21:
doen ze echt wel als ze je echt niet vertrouwen ben je geoon de lul mag je het kamertje in mag je een paar x bukken

ben wel eens gepakt en ik hoef niet te bukken en ik ben nog wel een neger ook :p
laatste aanpassing
Uitspraak van Shagwell op vrijdag 2 februari 2007 om 17:27:
Ja dat wel, maar ze gaan heus niet onder je bh voelen hoor

Balen ;)
Haha nee ze trekken een keertje aan de beugels, mocht er wat inzitten dan valt het er uit (denken ze, nog nooit van push-up-vakjes gehoord :9)
Uitspraak van Boefje..(f) op vrijdag 2 februari 2007 om 17:59:
Haha nee ze trekken een keertje aan de beugels, mocht er wat inzitten dan valt het er uit (denken ze, nog nooit van push-up-vakjes gehoord )

Die beveiligingschick bij Zany afgelopen zaterdag graaide me gewoon vol tussen mn benen :$

Was vrij apart moet ik zeggen :/
Natuurlijk niet :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 22:53:
Ik ben jarig die avond...dus neem wel grote zak ''snoep'' mee en trakteer iedereen...hiep :xtc: hiep :xtc:...en gaaaaan!!laatste aanpassing 31 januari 2007 22:54

:jaja: :kwijl: lijkt me een goed plan haha
Uitspraak van Shagwell op vrijdag 2 februari 2007 om 18:47:
Die beveiligingschick bij Zany afgelopen zaterdag graaide me gewoon vol tussen mn benen

Was vrij apart moet ik zeggen

:lol: Haha ja dat kan ik me voorstellen :/
Misschien vond ze je gewoon lekker en dacht ze van hoppetee die kans laat ik niet schieten :P
Uitspraak van Boefje..(f) op zondag 4 februari 2007 om 14:27:
Haha ja dat kan ik me voorstellen
Misschien vond ze je gewoon lekker en dacht ze van hoppetee die kans laat ik niet schieten

Hehe dat had ze toch ook wel even kunnen vragen van tevoren :lol:
Uitspraak van Shagwell op zondag 4 februari 2007 om 14:50:
Hehe dat had ze toch ook wel even kunnen vragen van tevoren

jij bent lekker mag ik tussen je benen fouileren? :[
als ze je dat vragen ga je toch ook ergens anders staan... ze pakte de kans gewoon ff
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op maandag 5 februari 2007 om 11:07:
jij bent lekker mag ik tussen je benen fouileren?
als ze je dat vragen ga je toch ook ergens anders staan... ze pakte de kans gewoon ff

Nou en, is tenminste wel zo beleefd :lol:
 
Uitspraak van Shagwell op maandag 5 februari 2007 om 12:16:
Uitspraak van Dr. Struggle op maandag 5 februari 2007 om 11:07:
jij bent lekker mag ik tussen je benen fouileren?
als ze je dat vragen ga je toch ook ergens anders staan... ze pakte de kans gewoon ff

Nou en, is tenminste wel zo beleefd

zul je zien dat je dan idd net de verkeerde hebt!!:/
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 februari 2007 om 16:24:
zul je zien dat je dan idd net de verkeerde hebt!!

Tja ik had ook boos kunnen worden idd... Moet zeggen dat ik in dit geval nogal verbaasd was :lol:
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 08:52:
wettelijk gezien mag je maar 1 pil bij je hebben pep coke of meerdere aantal pillen heb je gewoon een probleem als ze het vinden...heb je meer dan 10 pillen bij je dan mag je ff 6uur mee maar soms mag je dan na 2uur ook alweer na huis :) of alsnog het feest binnen :)

Nou weet niet waar je dat vandaan hebt. Maar voor zover ik weet staan pillen gewoon op lijst 1, en zijn ze verboden. Of je er nou 1 hebt of niet. Alleen vaak is er wel een gedoogbeleid gevoerd wat er op neer kwam dat ze 1 of 2 pillen als voor eigen gebruik zagen. Echter tegenwoordig, en zeker in Arnhem, hebben ze een zero tolerance beleid wat inhoudt dat je niks bij je mag hebben. Ook niet 1 pil. Maar ook geen softdrugs.

Kortom het is heel simpel. Arnhem -> Zero Tolerance -> Je mag helemaal niks bij je hebben.
kun je niet en doosje paracetamollen meenemen?? of doen ze daar ook al moeilijk over??? dan verstop je t daarin ofsow.. zorg je dat er ook echte paracetamolle bij zitten zodat je ze die kan tonen.. kweeniej.. gebruik zelf nix, dus k zou t allemaal niet goed weten.. mjaa iedereen die t doet moet t lekker zelf weten;)
 
onder je zak doen, in 'niemandsland' .. mogen ze toch niet voelen ;) zo doe ik het ook altijd..
Als ze mij fouileren dan knuffel ik gewoon terug.. moet je kijken hoe snel je verder mag:)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 08:52:
wettelijk gezien mag je maar 1 pil bij je hebben

niet meer wettelijk hoor, in amsterdam is zero tolerance en dat betekent niet eens 1 joint mee nemen.. als je 1 pil hebt wordt die weg gegooid en de rest erbove is aan de politie over dragen..
 
Uitspraak van ~sher~ op dinsdag 6 februari 2007 om 12:44:
niet meer wettelijk hoor, in amsterdam is zero tolerance en dat betekent niet eens 1 joint mee nemen.. als je 1 pil hebt wordt die weg gegooid en de rest erbove is aan de politie over dragen..

ze kunnen je niks maken als je 1 heb vandaar dak t wettelijk noem idd verkeerde zin maar met 1 kunnen ze je niks maken is eigen gebruik heb je meer dan val je onder de categorie dealer omdat je dan nie kan zeggen dat t voor eigen gebruik is :D
 
voor als je wat langer haar hebt ken je t in je nek of bovenaan je rug achter n btje plakband doen.. daar hebbe ze bij mij nog nooit gevoeld
Uitspraak van Aime_ op donderdag 1 februari 2007 om 20:05:
gwoon in me schoen hoor
werkt altijd

al een aantal keren gezien dat ze gewoon vragen of je schoen uit mag !!!! en als je niet mee werkt ...dan staat er een mooi busje met POLITIE en dan moet je haast wel:)
en trouwens gewoon doen zoals je het altijd doet dan kunnen er gewoon weer wat mensen naar binnen:)!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 17:59:
Help elkaar hier, en geef tips!

Geen drugs meenemen (Y)

Ja hallo ze staan er niet voor piet snot, als drugs niet boeiend of niet gevaarlijk geweest zou zijn zouden ze er ook niet op controleren..

Ze staan er dus vast wel voor een rede..

jammer joh

Ik help je niet 8)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 17:59:
Help elkaar hier, en geef tips!

:gaap:

Moet je vooral veeeeel topics hierover openen (Y)
 
ik ga een dag van te voren daar naar binnen en plak het onder een stoeltje:)
laatste aanpassing
Uitspraak van Littl3--PrincesS op dinsdag 6 februari 2007 om 08:42:
kun je niet en doosje paracetamollen meenemen?? of doen ze daar ook al moeilijk over??? dan verstop je t daarin ofsow.. zorg je dat er ook echte paracetamolle bij zitten zodat je ze die kan tonen.. kweeniej..

:/ :gaap:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 22:32:
ik ga een dag van te voren daar naar binnen en plak het onder een stoeltjelaatste aanpassing 6 februari 2007 22:33

tis maar waar je zin in hebt.
 
Uitspraak van Oemberto op dinsdag 6 februari 2007 om 22:48:
tis maar waar je zin in hebt.

:xtc:
Makkie dacht ik zo? met het feest word het simpeler.. gewoon tussen je pik en ballen stoppen.. kunnen ze met 30 man aan je broek sjorren.. het valt toch niet.
Uitspraak van Vinnna op dinsdag 6 februari 2007 om 23:39:
Makkie dacht ik zo? met het feest word het simpeler.. gewoon tussen je pik en ballen stoppen.. kunnen ze met 30 man aan je broek sjorren.. het valt toch niet.

Idd.. En vrouwen kunnen het in hun slip verstoppen..B)(Y)
Uitspraak van San8) op dinsdag 6 februari 2007 om 19:00:
Geen drugs meenemen

Ja hallo ze staan er niet voor piet snot, als drugs niet boeiend of niet gevaarlijk geweest zou zijn zouden ze er ook niet op controleren..

Ze staan er dus vast wel voor een rede..

Moraalridder ofnie (Y)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 13:39:
ze kunnen je niks maken als je 1 heb vandaar dak t wettelijk noem idd verkeerde zin maar met 1 kunnen ze je niks maken is eigen gebruik heb je meer dan val je onder de categorie dealer omdat je dan nie kan zeggen dat t voor eigen gebruik is :D

Ben ik niet met je eens. Zero Tolerance houdt gewoon in dat je niks mag hebben. Moeilijk is het toch niet om dat te begrijpen. Iets is verboden of niet. Nou MDMA, Coke, Speed, enz zijn allemaal verboden. En bij Zero Tolerence houden ze geen rekening meer met eigen gebruik. 1 Is gewoon al teveel dan.
Uitspraak van Bart1981 op woensdag 7 februari 2007 om 14:38:
Ben ik niet met je eens. Zero Tolerance houdt gewoon in dat je niks mag hebben. Moeilijk is het toch niet om dat te begrijpen. Iets is verboden of niet. Nou MDMA, Coke, Speed, enz zijn allemaal verboden. En bij Zero Tolerence houden ze geen rekening meer met eigen gebruik. 1 Is gewoon al teveel dan.

ga weg jong ik ga geen woorden aan jou verspillen bel het politie bureau lekker op iedereen in NL mag gedoogd of 1 halve gram nakkie of 1 pil bij zich hebben ongeacht waar je bent of staat DAT HEET GEDOOGD.

Dus op zoon party word daar echt niet zo moeilijk over gedaan als jij denk maar je moet maar lekker denken wat je wilt .

Ik weet beter;)

en ja michien pakken ze je het af maar als je het aantal heb wat ik noemde word je niet vervolgd nix en mag je gewoon de party binnen.

LATERZZ(Y)

/edit


Uitspraak van Shagwell op woensdag 7 februari 2007 om 10:40:
Moraalridder ofnie

Of niet dan
Jaapie krekel :P

Ga jij maar lekker naar zaal 2 heb je er geen last van(Y)
laatste aanpassing
en zonder die drugs zouden alle party's niet zo geslaagd zijn als ze allemaal zijn want drugs voorkomt de meeste ruzie's kijk maar met carnavals feestjes met veeel minder man in 1 Zaal breekt er altijd meer ruzie uit

Alchohol he;)

/edit
Uitspraak van Shagwell op woensdag 7 februari 2007 om 10:40:
Uitspraak van San8) op dinsdag 6 februari 2007 om 19:00:
Geen drugs meenemen

Ja hallo ze staan er niet voor piet snot, als drugs niet boeiend of niet gevaarlijk geweest zou zijn zouden ze er ook niet op controleren..

Ze staan er dus vast wel voor een rede..

ik bedoel hiermee gewoon statisties gezien he er breken'minder ruzie's uit onder mensen die onder invloed van drugs zijn(behalve speed) dan onder mensen die onder invloed van alchohol zijn. of verkeersongelukken etc. en alchohol word legaal verkocht.
Het is dat alchohol al vanaf vroeger bestaat dus legaal is en drugs om dezelfde reden niet
Als je drugs heb zonder troep erbij wat tegenwoordig veel gebeurt zijn de risico's net zo veel als met alchohol want van alchohol kan je ook wel 100 dingen krijgen aan je lever en weet ik allemaal wel niet.net zo gevaarlijk omdat het gelegaliseerd is betekent het niet zonder risico

dus ze staan er wel voor piet snot want drugs is bij kleine hoeveelheden niet echt schadelijk net zo als alchohol;)

Alleen dronken mensen hebben eerder ongelukken en ruzie's etc dat is statisties bewezen dus...
laatste aanpassing
Uitspraak van HardstylePassie op woensdag 7 februari 2007 om 15:27:
er breken'minder ruzie's uit onder mensen die onder invloed van drugs zijn(behalve speed) dan onder mensen die onder invloed van alchohol zijn

EEns..


Uitspraak van HardstylePassie op woensdag 7 februari 2007 om 15:27:
Het is dat alchohol al vanaf vroeger bestaat dus legaal is en drugs om dezelfde reden niet

Zit wat in..


Uitspraak van HardstylePassie op woensdag 7 februari 2007 om 15:27:
Als je drugs heb zonder troep erbij wat tegenwoordig veel gebeurt zijn de risico's net zo veel als met alchohol want van alchohol kan je ook wel 100 dingen krijgen aan je lever en weet ik allemaal wel niet

Klopt, maarja van 1 malibu cola ga je ook niet dood, en een wijntje is eerder gezond dan slecht.
Je ken mij niet wijsmaken dat de invloed van een pilletje net zo is als van een wijntje.


Uitspraak van HardstylePassie op woensdag 7 februari 2007 om 15:27:
dus ze staan er wel voor piet snot want drugs is bij kleine hoeveelheden niet echt schadelijk net zo als alchohol

Klopt, maar ze zulle er geheid een goede rede voor hebben om er te staan, er zulle genoeg dealers en dat soort figuren komen, of kindertjes van 16 met xtc op zak. ik denk dat ze gewoon een lijn trekken daarin..


Uitspraak van HardstylePassie op woensdag 7 februari 2007 om 15:27:
Alleen dronken mensen hebben eerder ongelukken en ruzie's etc dat is statisties bewezen dus..

ken er zelf over meepraten ik werk vaak achter de bar op evenementen. en zie ook dat mensen die dronken zijn heel lastig te behandelen zijn, dan iemand die iets geslikt heefd.Maar ik zie er ook genoeg die de hele boel onder kotse, die flauwvallen, en lijkbleek bijlopen of die ogen hebben van hier tot sint jerogo. Vraag me af, maakt dat het feest dan ook leuker :S
Uitspraak van San8) op woensdag 7 februari 2007 om 17:57:
Uitspraak van passie19 op woensdag 7 februari 2007 om 15:27:
Als je drugs heb zonder troep erbij wat tegenwoordig veel gebeurt zijn de risico's net zo veel als met alchohol want van alchohol kan je ook wel 100 dingen krijgen aan je lever en weet ik allemaal wel niet

Klopt, maarja van 1 malibu cola ga je ook niet dood, en een wijntje is eerder gezond dan slecht.
Je ken mij niet wijsmaken dat de invloed van een pilletje net zo is als van een wijntje.

Dat zeg ik ook niet ik zeg de schadelijke gevolgen tuurlijk ga je van 1 xtc harder dan van 1 wijntje 1 Xtc zonder troep erbij gewoon puur mdma is op die basis ook niet meer schadelijker dan dat wijntje dat je van 1 pil harder gaat heeft nix met de negatieve gevolgen te maken.

En doe je het elk weekend ja dan worden de kansen groter maar drink je elk weekend heb je hetzelfde ken je ook lever cirose krijgen enz. en vaak drink je toch al veel om het effect te bereiken en neem je 1 XTC en ga je hard dan w8 je effe.

Uitspraak van San8) op woensdag 7 februari 2007 om 17:57:
Klopt, maar ze zulle er geheid een goede rede voor hebben om er te staan, er zulle genoeg dealers en dat soort figuren komen, of kindertjes van 16 met xtc op zak. ik denk dat ze gewoon een lijn trekken daarin

Ja geef je gelijk maar dat is idd omdat dealertjes rondlopen met KUT troep dan word de kans wel groot ja.En net als bij alchohol die dealer verpligt je er niet 10 te nemen daar kies je zelf voor en ben je 16 ben je verstandig genoeg zoon beslissing zelf te maken net als je kiest tussen 1 biertje of 10.niemand verplicht iemand erges toe.

Uitspraak van San8) op woensdag 7 februari 2007 om 17:57:
Maar ik zie er ook genoeg die de hele boel onder kotse, die flauwvallen, en lijkbleek bijlopen of die ogen hebben van hier tot sint jerogo. Vraag me af, maakt dat het feest dan ook leuker

Klopt maar dat doen dronken mensen ook die Te veel op hebben die mensen die dit doen wat jij net beschrijft hebben ook te veel op dus dat blijft hetzelfde en ja dat je er lijkwit uitziet:S boeiend kom om te feesten niet om de mooiboy uit te hangen.heb HEEEEL veel bezopen mensen gezien die er niet echt frisser dan mij uitzien alsk wat gedaan heb.en ja ook al zijn ze lijkwit met ogen als meloenen dit ging over de ongelukken en ruzie statistieken en dan winnen de drinkers toch echt met een dikke voorsprong in ongelukken en ruzie's.

Mensen krijgen van xtc meestal een Love gevoel sommige van alchohol ook maar ook zat die agressief en vervelend worden.Ja doe je speed word je ook opgefuckt maar daar hak et niet over:P

En nee die ogen en me kleurtje maken het feest niet leuker maar ook niet minder leuk;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 22:32:
ik ga een dag van te voren daar naar binnen en plak het onder een stoeltjelaatste aanpassing 6 februari 2007 22:33

En jij denkt dat jou dat gaat lukken ??
geef je een kans van 0.001 % :P
 
:lijn:
Uitspraak van HardstylePassie op donderdag 8 februari 2007 om 01:59:
en ben je 16 ben je verstandig genoeg zoon beslissing zelf te maken

Dat denk ik niet, er zijn zat mensen die 16 zijn en er nog niet verandwoordlijk me om kunen gaan ( soms ook nog mensenvan 18 of 20 if whatever maar 16 komt gewoon nog meer voor ) de leeftijdscatogorie is ggewoon 16 /17 die het gaan uitproberen. En ja ik denk dat ze dat gewoon willen voorkomen. Ook omdat er idd veel slechte troep word verkocht. Ze gaan echt bij bij de deur bekijken wat wel en niet goed is en daarom pakken ze denk ik gewoon al de troep wat ze tegen komen.


Uitspraak van HardstylePassie op donderdag 8 februari 2007 om 01:59:
En doe je het elk weekend ja dan worden de kansen groter maar drink je elk weekend heb je hetzelfde ken je ook lever cirose krijgen enz. en vaak drink je toch al veel om het effect te bereiken en neem je 1 XTC en ga je hard dan w8 je effe.

Klopt, ik wil ook niet zegge dat alcohol goed is. Maarja alcohol is gewoon legaal en daar doe je niks meer aan :). Het is wel zo dat we aan de bar vaak kunnen zien wat de leeftijd is.. ziet iemand er jonger uit dan 18.. gewoon geen sterke alcohol.. dat is de wet.. en op drugs ken je dat lang niet altijd controleren.


Uitspraak van HardstylePassie op donderdag 8 februari 2007 om 01:59:
Mensen krijgen van xtc meestal een Love gevoel sommige van alchohol ook maar ook zat die agressief en vervelend worden.Ja doe je speed word je ook opgefuckt maar daar hak et niet over

Ja.. naja deze discussie ga ik toch niet winnen als ik zeg dat dronken mensen beter zijn haha want dat ik niet zo idd..
this gewoon beide niet goed..

Mijn stelling is meer.. de mensen die wel willen gebruiken gebruik gewoon voordat je naar binnen gaan.. slik dan je pilletje en ga dan zo naar binnen dat hebhje ook geen gezeik binnen met gepakt worden en je ken jezelf van de voren nog aanvoelen van voel ik me goed of niet.
Die gasten die ik aan de bar heb gehad zij geheid mensen die de hele avond door geslikt en gesnoven hebben... dat vind ik dus gewoon zielig..
Uitspraak van Shagwell op donderdag 1 februari 2007 om 23:06:
Haha ja geloof je het zelf?

BH voelen: jawel hoor. Ben al meerdere malen onder m'n top gevoeld (door een vrouw dus) en die trien trok gewoon m'n BH een stukkie naar voren en voelde met d'r vingers onder de rand!! Sta je stom te kijken.... jammer voor haar dat het in de voering zat.

In m'n mond doe ik ook niet meer want meestal hebben ze wel wat te zeuren over m'n tas waar ik dus geen antwoord op kan geven, in Duitsland (voor Nature One) hebben 'n vriend & vriendin van mij écht de broek mogen laten zakken! Gaat u maar even kromstaan dan kan ik met m'n handschoendjes door je gleuf heen. Ben je ook snel uitgefeest zal ik je zeggen.

Of ik zie er gewoon ernstig verdacht uit, maar word nogal eens grondig betast. Nooit gepakt, dat dan weer niet :lol: