Partyflock
 
Forumonderwerp · 925073
­ Nederland
Stel je wordt verliefd op iemand die al een vriend/vriendin heeft wat doe je dan?
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:47:
als poppetje gevoel en poppetje denken met elkaar om leren gaan ipv van vechten, dan krijgen ze respect voor elkaar en kunnen ze ook een compromie met elkaar sluiten.....wat je dan krijgt is een discussie net als wij die voeren hier, maar dat word t geen gevecht om wie er gaat winnen.....

Daarin heb je eigenlijk wel gelijk (Y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 11:49:
idd.. maar ik ben echt vanplan mijn kinderen zo op te voeden waarin ik geloof.. Of ze in iedergeval mee te geven wat er allemaal is en wat niet in de wereld en ze niet be[perken in het vormen van hun eigen mening op leven , of ze nou polygaam worden monogaam , enorme gelovige of van god los..
Leer ze alles en keuze is aan hun ..
En als ze vragen waarom papa en mama zo leven , dan kan ik dat.

Maar dergelijke dingen moet je ze niet in hun jeugd meegeven vind ik. Ze hoeven toch ook niet per se te geloven wat jij gelooft? Ze moeten hun eigen weg kiezen, het enige wat je als ouder moet doen is zorgen dat ze op gang komen, welke wegen ze kiezen is aan hun.

Dus nee, zou het totaal ongepast vinden als kinderen dergelijke ideetjes op jonge leeftijs al meekrijgen. Dat vind ik niet kunnen. Dat zijn onderwerpen voor 16+ want als ze jonger zijn zijn ze daar te naïef voor (N)


Uitspraak van inactief op maandag 15 januari 2007 om 12:33:
Maar relatie's zijn er om kapot te maken he :devil:

Zal het onthouden, als ik je vriendje een keer tegen kom (Y)
 
Uitspraak van Devilish™ op maandag 15 januari 2007 om 12:50:
Maar dergelijke dingen moet je ze niet in hun jeugd meegeven vind ik. Ze hoeven toch ook niet per se te geloven wat jij gelooft? Ze moeten hun eigen weg kiezen, het enige wat je als ouder moet doen is zorgen dat ze op gang komen, welke wegen ze kiezen is aan hun.

Dus nee, zou het totaal ongepast vinden als kinderen dergelijke ideetjes op jonge leeftijs al meekrijgen. Dat vind ik niet kunnen. Dat zijn onderwerpen voor 16+ want als ze jonger zijn zijn ze daar te naïef voor

dat zeg ik ook juist of leg het onduidelijk uit ..
en ja sommige dingen zijn wel een beetje 16+ maar dan zeg ik het hun ook dan hoe het zit .. en waar een kind mee opgroeid wordt ook gewoon gevonden, het kind vormt zich in jou omgeving. niet andersom .
Uitspraak van inactief op maandag 15 januari 2007 om 12:33:
Maar relatie's zijn er om kapot te maken he

Juist! Motto: Alles Kan Kapot :jaja:
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 12:58:
en waar een kind mee opgroeid wordt ook gewoon gevonden

Daarom juist 8)
Dus daarom vind ik dat ze nietblootgestelt moeten worden aan dingen als driehoeksverhoudingen en dergelijke.
Als iemand zo leeft prima, maar daar ga je kinderen niet mee opzadelen vind ik. That's my point...
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 12:58:
het kind vormt zich in jou omgeving. niet andersom .

Als ouder pas je je aan aan de behoeftes van je kind (Y)
Uitspraak van Insana op maandag 15 januari 2007 om 12:59:
Alles Kan Kapot

Alles kan kapot is geen motto lijkt me maar dat je alles kapot kan/wil maken zul je bedoelen.

Wat daar echter het nut van is vraag ik me af :S
afblijven ;-) zou je zelf ook niet prettig vinden als er iemand achter je lover aanzit.. enne nog genoeg verdere keus qua vrijgezellen
 
Uitspraak van Devilish™ op maandag 15 januari 2007 om 13:01:
Daarom juist
Dus daarom vind ik dat ze nietblootgestelt moeten worden aan dingen als driehoeksverhoudingen en dergelijke.
Als iemand zo leeft prima, maar daar ga je kinderen niet mee opzadelen vind ik. That's my point

kind heeft er niks onder te lijden.. stel dat dat zo zou zijn.. en zoizo hou je je sex leven verborgen voor je kind da's niet meer dan logisch .
maar dan nog kunnen kinderen kiezen hoe ze willen leven als ze ouder zijn .. hoe pa en ma het ook doen .

Uitspraak van Devilish™ op maandag 15 januari 2007 om 13:01:
Als ouder pas je je aan aan de behoeftes van je kind

ow dat doe je ook zeker.. alleen je hebt zelf ook behoeftes , en je kind staat daar buiten.. (seksueel gebied en liefdes gebied)
als je van de vader afgaat da's een minder punt dan kan het kind eronder lijden of als papa en mama altijd ruzie hebben bijvoorbeeld .. dan wel . als alles gemoedelijk gaa . dan is er geen probleem lijkt me .
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 13:12:
ow dat doe je ook zeker.. alleen je hebt zelf ook behoeftes , en je kind staat daar buiten.. (seksueel gebied en liefdes gebied)
als je van de vader afgaat da's een minder punt dan kan het kind eronder lijden of als papa en mama altijd ruzie hebben bijvoorbeeld .. dan wel . als alles gemoedelijk gaa . dan is er geen probleem lijkt me .

Als jou driehoeksverhouding maar achter de schermen af blijft spelen en jij je kind daar niet aan bloot stelt is er niets aan de hand, maar zodra je kind met vragen gaat komen dan is er iets niet goed gegaan want dan heeft het voor de schermen afgespeelt :yes:

Je hoeft je kind niet te vertellen over jou dergelijke levens visie's op sexueel gebied :no: Dat is mijn mening :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 13:28:
Als jou driehoeksverhouding maar achter de schermen af blijft spelen en jij je kind daar niet aan bloots stelt is er niets aan de hand, maar zodra je kind met vragen gaat komen dan is er iets niet goed gegaan want dan heeft het voor de schermen afgespeelt

Ben ik het niet mee eens, als de driehoeksverhouding een relatie betreft kun je dat niet schuilhouden. Er zijn ook kids met homosexuele ouders, die stellen ook vragen omdat de meerderheid een papa en mama heeft.

Als het sexuele driften/spelletjes zijn dan niet maar als die 3e persoon deel uit maakt van het leven van zijn/haar ouders dan is daar niks mis mee. Heb zelf ook een gezin gekend waarin de moeder met 2 mannen samenleefde, die extra persoon kun je niet wegtoveren op momenten dat het je niet uitkomt.
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 13:28:
Je hoeft je kind niet te vertellen over jou dergelijke levens visie's op sexueel gebied :no: Dat is mijn mening :)

Ben ik het helemaal mee eens. Seksualiteit & relaties is iets wat ze op hun eigen tijd zélf uit moeten vogelen (Y)
 
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 januari 2007 om 12:40:
griet uit de weg ruimen ... heb niets aan haar namelijk

:lol:

Ik heb geleerd dat je ervan af moet blijven,
krijg je praat van O:)
:devil:
tja..ligt eraan wie die meid is..
vriendin of bekende..afblijven dan!!
maar anders...:bloos:
Uitspraak van MANDERS...wie anders?! op maandag 15 januari 2007 om 14:24:
tja..ligt eraan wie die meid is..
vriendin of bekende..afblijven dan!!
maar anders...

Hoe je er aan komt kom je er ook weer van af. Succes ermee dan!
 
Uitspraak van bonaparte op maandag 15 januari 2007 om 14:33:
Hoe je er aan komt kom je er ook weer van af. Succes ermee dan!

iedereen is en denkt anders he, remember!
 
Uitspraak van - Debbie op maandag 15 januari 2007 om 03:00:
Stel je wordt verliefd op iemand die al een vriend/vriendin heeft wat doe je dan?

Heb zelf zoiets weleens meegemaakt, maar dan terwijl ik zelf ook nog een relatie had. Dat maakt het nog gecompliceerder...
Maar zou zelf proberen diegene uit mijn hoofd te zetten, als het lukt! En ondertussen toch stiekem hopen dat zijn relatie snel over is haha!
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 14:44:
Heb zelf zoiets weleens meegemaakt, maar dan terwijl ik zelf ook nog een relatie had. Dat maakt het nog gecompliceerder...
Maar zou zelf proberen diegene uit mijn hoofd te zetten, als het lukt! En ondertussen toch stiekem hopen dat zijn relatie snel over is haha!

:lol: haha idd..
gevoelens zijn moeilijk om mee om te gaan..
 
:x

:(
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 14:43:
iedereen is en denkt anders he, remember!

Dat weet ik!
 
oke dan :D
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 14:43:
iedereen is en denkt anders he, remember!

LIES! :[

Jenn nieuw profiel? O:)
 
Hmm, opgeven toch. Je hebt er dan nix aan. :)
 
Uitspraak van LovelyLoesje33 op maandag 15 januari 2007 om 13:03:
zou je zelf ook niet prettig vinden als er iemand achter je lover aanzit..

Prettig is heel wat anders, maar het is dan wel de keuze van mijn partner op dat moment wat ze met die info doet! Mijn stelling is en blijft: als je beter kan krijgen moet je gaan!! Maar je moet niet achteraf gaan ouwehoeren van spijt en dergelijke.
 
Het is HEEL fOut Maarja Was Het zelf ook Paar jaartjes geleden En uit eindelijk iS Het wel me Boy geworden...;)(L)
 
ben dagelijks verliefd op vrouwen die al bezet zijn ;)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 16:52:
ben dagelijks verliefd op vrouwen die al bezet zijn

:lol:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 15:55:
LIES!

Jenn nieuw profiel?

wat lies?! :O

jah nieuw.. (Y)
Ach...trek ik me niks van aan. Voelt hij toch niks van...
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 17:27:
wat lies

:O niks....

ot: foei
laatste aanpassing
 
Uitspraak van - Debbie op maandag 15 januari 2007 om 03:00:
Stel je wordt verliefd op iemand die al een vriend/vriendin heeft wat doe je dan?

Niets.. maar alles kan kapot en wat is aan kan uit.. dus als ie vrij is sla ik me slag;)
Uitspraak van 'Lauwz' op maandag 15 januari 2007 om 09:09:
Kan zeer slecht tegen mensen die stoken in relaties, vervelend als je gek bent op iemand die al een relatie heeft, maar zet jezelf eroverheen en laat die relatie met rust.

Jezus man wat een commentaar?????????

Wie heeft er ooit gezegd dat ik aan t stoken ben :/

Pff wat een kortzichtige mensen hier *zucht
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 16:30:
Het is HEEL fOut

Het kan idd fout zijn ja, maar ja sommige gevoelens kun je nou eenmaal onderdrukken, en is moeilijk met die gevoelens om te gaan omdat ie al bezet is :(

*zucht*

Ben k eindelijk weer s verliefd na 1,5 jaar, val k weer op de verkeerde :(
 
Uitspraak van - Debbie op maandag 15 januari 2007 om 19:45:
Pff wat een kortzichtige mensen hier *zucht

kom je daar nu pas achter

welkom op partyflock :kots:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 12:37:
dus gooi hetd aar maar op

Waar praat jij dan over!?


Uitspraak van Devilish™ op maandag 15 januari 2007 om 12:50:
Zal het onthouden, als ik je vriendje een keer tegen kom

Kun je me ff bellen als je hem tegen komt?
Weet ik ook meteen waar ik moet zoeken!
ik val altijd op de verkeerde vent haha! :p
Wel gehad met m`n huidige vriend. Gewoon afgewacht. Heb me niet vergrepen aan hem of zo iets dergelijks. Wist dat hij een vriendin had, dus gewoon lekker verliefd geweest en gewacht. Als dacht dat meisje er toen heel anders over.
 
Uitspraak van inactief op maandag 15 januari 2007 om 12:33:
Maar relatie's zijn er om kapot te maken he

*kots*

Mag hopen voor jouw, dat dit een "grappige" opmerking was:/
 
tja dat heb ik ook wel gauw eens..nohja
helemaal niks ! lkkr zow laten :)
Uitspraak van - Debbie op maandag 15 januari 2007 om 03:00:
Stel je wordt verliefd op iemand die al een vriend/vriendin heeft wat doe je dan?

volgens sommige mensen ben ik dan in staat tot hele gemene dingen :no:


:roflol:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van :respect: HaagseTalluk op maandag 15 januari 2007 om 22:24:
volgens sommige mensen ben ik dan in staat tot hele gemene dingen

ja leugens toch volgens andere:p
ik doe dan alsof ik getrouwd ben:D
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 22:25:
ja leugens toch volgens andere

:O wat doe jij hier

ben jij weleens verliefd geweest op iemand die bezet is ? :lol:

ik niet... ik hield gelijk van hem (L)

:9 maar ik ga hier verder niet op door

stalker :[
laatste aanpassing
 
Uitspraak van :respect: HaagseTalluk op maandag 15 januari 2007 om 22:29:
wat doe jij hier

ben jij weleens verliefd geweest op iemand die bezet is ?

ik niet... ik hield gelijk van hem

maar ik ga hier verder niet op door

stalker

ik volg jou ben jaloers op jou:p
Uitspraak van - Debbie op maandag 15 januari 2007 om 03:00:
Stel je wordt verliefd op iemand die al een vriend/vriendin heeft wat doe je dan?

genaaid voelen en proberen diegene te vergeten..
 
Uitspraak van :respect: HaagseTalluk op maandag 15 januari 2007 om 22:52:
en ik op jou

hoezo op mij:$
Uitspraak van - Debbie op maandag 15 januari 2007 om 19:45:
vervelend als je gek bent op iemand die al een relatie heeft, maar zet jezelf eroverheen en laat die relatie met rust.

Focking moeilijk :/
Uitspraak van Insana op maandag 15 januari 2007 om 22:59:
Focking moeilijk

idd:jaja:
laatste aanpassing
 
Erg kut, maar jammer voor jou dat diegene al bezet is. Nooit in een andere relatie stoken. (n)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 22:57:
hoezo op mij

ehh omdat je een pony heb :lol:



Uitspraak van Insana op maandag 15 januari 2007 om 22:59:
Focking moeilijk

hoezo moeilijk ? als je verliefd wordt neem je afstand... of je zegt het gelijk en dan kan die jongen kiezen