Partyflock
 
Forumonderwerp · 924467
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Partyflock, de site waar vele mensen dagelijks een kijkje nemen bestaat 5 jaar, dat zal niemand ontgaan zijn. Om deze kartonnen verjaardag te vieren heeft men een feestje georganiseerd, Flockers.

Allemaal heel leuk en aardig, maar ik voorzie een grote deceptie. Vele die-hard flockers ontlenen hun imago aan het forum alwaar zij zich middels stoer gedrag, scherpe opmerkingen en stoten onder de gordel proberen te profileren. Toch verwacht ik dat er van die internetpikkies en profielsletjes weinig over blijft, als men hen recht in het gezicht kan kijken. De veiligheid van het eigen pc schermpje verdwijnt en daarmee, mijn inziens, ook bij vele de grote bek. Hoge verwachtingen van sommige mensen, die je op Flockers voor het eerst zult ontmoeten, zullen in een ware teleurstelling uitlopen.

Dan heb ik het nog niet eens over lopende vetes. Ik ga hier geen namen noemen, maar weet van enkele personen, dat zij elkaar op het forum al niet kunnen luchten of zien. Hoe moet dat in het ‘echie’?

Leuk ook van die studenten die, met hun afstudeerprojectje, ervoor gaan zorgen dat er geen twijfel meer bestaat over wie wie nu is. Door met t-shirtjes met flock-namen te gaan lopen voorzie ik voor sommige mensen een pijnlijke avond.

Ikzelf sta bekend op het forum als de personificatie van lief en sociaal, dus ik maak mij nergens druk om. Ik ga 24 februari genieten van al die schuchtere blikken van anderen, die de hele avond bidden dat Jantje, Pietje of Marietje er niet is, omdat ze die ooit beledigd hebben.

Wat denken jullie, wordt het top of flop???
Uitspraak van M. :') op donderdag 18 januari 2007 om 13:01:
Viezerd

Je zal jezelf bedoelen :[

Neurt :9
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 12:29:
locatie is klote geef mij gewoon de H.M.H!

Dan noem je ook wat op inderdaad 8) De beste locatie :jaja:
Uitspraak van Tony Fontana op donderdag 18 januari 2007 om 13:07:
Je zal jezelf bedoelen

Neurt

Je wilt me :D


Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 14:35:
Dan noem je ook wat op inderdaad De beste locatie

Beter hadden ze het in de jaarbeurs of RAI (zoals ze het bij IC hadden ingedeelt) gegeven.
Uitspraak van M. :') op donderdag 18 januari 2007 om 14:37:
Je wilt me

Is het zo duidelijk :bloos: ???
 
Uitspraak van M. :') op donderdag 18 januari 2007 om 14:37:
Beter hadden ze het in de jaarbeurs of RAI

Ik vind de jaarbeurs al helemaal een kut lokatie en de RAI gaat dan nog wel, maar daar ga ik alleen heen als InQontrol er is. Dan vind ik Gelredome beter!
Ik ben hier echt niet anders dan in het echie :/
meestal aardig en sociaal...soms grote bek en onuitstaanbaar 8)
 
De mensen die voor de muziek gaan die zullen een topfeest hebbe denk ik..mar als je puur gaat voor het meeten (En alles wat daarbij hoord) dan kan het een teleurstelling worden.

Zijn er maar weinig die zich druk maken denk ik..
Die mensen die dat wel doen die gaan misschien wel..maar laten dat niet zien in hun agenda.
 
Mensen die niet herkent willen worden, als ze die ilussie hebben. Zonnebril en haarjkleuring doet wonderen :P

14999 · bezoekers
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 18 januari 2007 om 16:09:
Mensen die niet herkent willen worden, als ze die ilussie hebben. Zonnebril en haarjkleuring doet wonderen

Hoi kaak
Volgens mij ben jij een beetje bang hahahaha, tvalt allemaal wel mee d8 ik hiero op partyflock, en ik denk eigenlijk niet dat ik iemand ga herkennen ofzo
 
Wablief? O:)
Werkzaam bij Confused Events
Artiest {SHOWLIST artist 70070, 45029, 28347, 165768, 10470}
Volgens mij zullen hier niet meer mensen elkaar herkennen dan op een ander feest.

Aangezien op elk groot feest tegenwoordig vast meer dan 50% ook op Flock zit zou er op die feesten dan ook problemen geweest moeten zijn....

Zie het nut van dit topic dan ook niet in.
Ik denk dat het een top feest wordt :D, hoop dat ik zo veel mogelijk mensen tegen kom :D. De enige keer dat ik problemen heb gehad was met fakkers dus boeiend. Mensen tot de 24ste :D
 
Denk dat het een flop wordt, maar eerder door de vreselijke line-up en de manier waarop ze het gelredome proberen te scheiden hiervoor dan door ruzie makende pf-ers!!
Ik heb een vaag vermoeden, dat ik blij ga zijn, dat ik niet aanwezig was op deze zogenaamde Flockers-avond...:s

Maar misschien is het een goed feest, ik hoop het in ieder geval wel voor degene die er heen gaan (f)

Uitspraak van Linda-X- B) op donderdag 11 januari 2007 om 19:07:
Vele die-hard flockers ontlenen hun imago aan het forum alwaar zij zich middels stoer gedrag, scherpe opmerkingen en stoten onder de gordel proberen te profileren. Toch verwacht ik dat er van die internetpikkies en profielsletjes weinig over blijft, als men hen recht in het gezicht kan kijken. De veiligheid van het eigen pc schermpje verdwijnt en daarmee, mijn inziens, ook bij vele de grote bek. Hoge verwachtingen van sommige mensen, die je op Flockers voor het eerst zult ontmoeten, zullen in een ware teleurstelling uitlopen.

Dan heb ik het nog niet eens over lopende vetes. Ik ga hier geen namen noemen, maar weet van enkele personen, dat zij elkaar op het forum al niet kunnen luchten of zien. Hoe moet dat in het ‘echie’?

Leuk ook van die studenten die, met hun afstudeerprojectje, ervoor gaan zorgen dat er geen twijfel meer bestaat over wie wie nu is. Door met t-shirtjes met flock-namen te gaan lopen voorzie ik voor sommige mensen een pijnlijke avond.

Ikzelf sta bekend op het forum als de personificatie van lief en sociaal, dus ik maak mij nergens druk om. Ik ga 24 februari genieten van al die schuchtere blikken van anderen, die de hele avond bidden dat Jantje, Pietje of Marietje er niet is, omdat ze die ooit beledigd hebben.

De naam van een feest maakt niet uit hoor, je wordt wel of niet herkent....op (profiel)foto's zie je er, volgens anderen...OF hetzelfde uit OF niet, tegenover het euuhhh "in het echie" dan hé ;p en met namen op je t-shirt, tjah....dan zoek je het gewoon op ;p;p haha

En daarbij zal er (toch) niemand zich bezighouden met andere mensen, die hem/haar beledigt hebben op het/een forum?! Boeiend :/ dat zou iig niet erg slim zijn...:/ maja..

Geniet gewoon van de muziek en de "party"...de naam PARTY-FLOCKERS zegt het toch al...je bent een van de kudde-dieren die "party's" achterna loopt, toch niet de mensen (die je niet kent) die zich groot of groter voordoen op internet/PF dan dat ze in het echt zijn??
Je gaat voor de muziek en de sfeer...maar nogmaals, ik denk dat het gaat schorten aan sfeer, maar goed....ben geen helderziend, dus voor degene die gaan, hoop ik echt, dat ik het mis heb... :) (f)
We gaan er een knalfuif van maken :D
 
Ach of het nou een flop wordt of niet... ik vermaak me daar wel! Goeie dj's (djax, secret cinema, bart en 2000 and one):) en gezellig met me vriendinnetje erheen, dus komt helemaal goed!
Uitspraak van M. :') op donderdag 18 januari 2007 om 14:37:
Beter hadden ze het in de jaarbeurs of RAI (zoals ze het bij IC hadden ingedeelt) gegeven.

Hmmmm ja of in Ahoy :D
Nou ik had best wel willen gaan, maar ga geen wereldreis maken voor een feestje...
Weet niet of het een flop wordt... ga het commentaar goed in de gate houden hier...
Denk dat er ook veel koters gaan rondkruipen, nee sorry, Flockers ff niet :p
Uitspraak van ini mini op dinsdag 23 januari 2007 om 11:49:
Nou ik had best wel willen gaan, maar ga geen wereldreis maken voor een feestje

1 uur en 20 minuten een wereld reis?? Hmmmm wij moeten altijd minimaal zolang rijden voor feestjes, vind dat nou niet echt lang.

Als het nou 2,5 uur word of meer ok.
top wordt het vast wel.. ieder op zn eigen manier..

wat je denk ik toch krijgt is dat groepjes vrienden elkaar gaan opzoeken..

lijkt me iig een top feestje :) lokatie achterwege gelaten :)
Uitspraak van Linda-X- B) op donderdag 11 januari 2007 om 19:07:
Wat denken jullie, wordt het top of flop???

TOP!! :bounce:
Werkzaam bij De Boeskool is Lös
Uitspraak van Linda-X- B) op donderdag 11 januari 2007 om 19:07:
Ikzelf sta bekend op het forum als de personificatie van lief en sociaal,

das mooi voor je..
 
Er zullen ook wel niet partyflock leden heen gaan hoor.
5jarige bestaan Van partyflock is een leuke reden om een nieuw feestje het leven in te blazen. Maar gezellig wordt het vast :cheer:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 19:38:
Maar gezellig wordt het vast

zeker weten. wordt een knal feestje :cheer:
Uitspraak van actief op donderdag 11 januari 2007 om 20:03:
Buiten dat ga ik liever naar mijn oude vertrouwde stamfeestje in de P60

:respect:
 
Uitspraak van actief op zaterdag 13 januari 2007 om 13:34:
wat heeft dit nou specifiek met flockers te maken?
dit is toch op elk feest zo

Ja idd :yes:
Word volgens mij een topfeestje :)
Ik vraag me af of het wel wat gaat worden :P.
Ten eerste 1 zaal in 2e verdelen :S.
Ten tweede opbouw van trance naar hardcore of alles door elkaar :S moet je daar nou vrolijk van gaan worden :P
Ik moet er niks van hebben, allemaal partyflock vriendjes :x bijelkaar

allemaal klef doen met internetvriendjes is aan mij niet besteed
Uitspraak van The delicate sound of thunder op vrijdag 26 januari 2007 om 17:47:
allemaal klef doen met internetvriendjes is aan mij niet besteed

:lol: idd hoeveel pf mensen lopen er wel niet op een gewoon q-dance feest rond hoef je echt niet een flop feest voor teorganiseren :P
 
Uitspraak van ^VonDutch® op vrijdag 26 januari 2007 om 17:36:
Ten eerste 1 zaal in 2e verdelen

Vind ik ook erg jammer. Hiermee verknallen ze de magie van the dome... Hadden ze net zo goed een andere goedkopere locatie kunnen nemen... Daarnaast ben ik bang dat het toch gezien de populariteit hier op pf, er vooral heel veel hardstyle-volk komt, en daarmee een kwartlege dansvloer aan de ene kant, en megadrukte aan de andere kant van het scherm...
laatste aanpassing
 
Top of flop?Geen idee nog dat weet je pas als je er geweest bent toch :D


Uitspraak van Linda-X- B) op donderdag 11 januari 2007 om 19:07:
die schuchtere blikken van anderen, die de hele avond bidden dat Jantje, Pietje of Marietje er niet is, omdat ze die ooit beledigd hebben.

zal wel meevallen toch? :P


Uitspraak van ^VonDutch® op vrijdag 26 januari 2007 om 17:36:
Ten eerste 1 zaal in 2e verdelen .

beetje zonde ja
Uitspraak van Oemberto op dinsdag 16 januari 2007 om 11:09:
Inderdaad. Met mij gaan ook vrienden mee die Partyflock niet eens kennen. Wij gaan gewoon los.

ja bij mij ook precies hetzelfde
 
Uitspraak van ERIK.T op zondag 14 januari 2007 om 11:24:
maar zeg nou zelf Flockers alleen die naam al

Inderdaad.........:rot:
 
Uitspraak van Linda-X- B) op donderdag 11 januari 2007 om 19:07:
De veiligheid van het eigen pc schermpje verdwijnt en daarmee, mijn inziens, ook bij vele de grote bek.

Uitspraak van Linda-X- B) op donderdag 11 januari 2007 om 19:07:
Hoe moet dat in het ‘echie’?

In het echie hoef je geen grote bek te hebben op een feest. Daar ben je namelijk om te feesten :o Jaja, echt waar...
 
En is het nou een flop of niet :rot:
Ik ga me er niet druk om maken :no: echt niet
Heb wel wat beters te doen dan dat, namelijk van een feestje genieten :D
wat een strijd zeg :S
Uitspraak van Linda-X- B) op donderdag 11 januari 2007 om 19:07:
Toch verwacht ik dat er van die internetpikkies en profielsletjes weinig over blijft, als men hen recht in het gezicht kan kijken

dat is allang duidelijk :yes:
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 10:15:
Top of flop?Geen idee nog dat weet je pas als je er geweest bent toch

Ja idd :)
 
Ben benieuwd naar Flockers,
Ik kom puur om te knallen en niet om zogenaamde vriendjes of vriendinnetjes te ontmoeten.Ga met mn eigen crew en maak dr een dope feesie van met een knipoog naar Djax, secret cinema & 2000 & One>>>en natuurlijk Skils, maar die draait oh zo vroeg!...Zin in! :p