Partyflock
 
Forumonderwerp · 913767
­ Nederland
 
Talents
Partyflock is ook een voedingsbodem voor het ontdekken en bekend maken van nieuwe talentvolle dj’s. Daarom worden er, naast de twee mainarea’s, in de ring rond het stadion drie talentarea’s gecreëerd. De talenten willen wij nu een kans geven om op een mega-event als Flockers hun kunsten te kunnen vertonen aan een groot publiek. Hierover worden jullie nog uitgebreid geïnformeerd, maar de talents zullen in ieder geval via Partyflock door jullie zelf worden gekozen!

Gaaf!
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Uitspraak van Hamerling op donderdag 15 februari 2007 om 12:00:
als iedereen zn winnende mix hierin zet:
http://partyflock.nl/topic/931267

ik ben ook wel benieuwd hoe de andere mixes klinken!

goed idee van jou! Ik ben ook wel benieuwd!
hai allemaal,

ik weet wel dat het merendeel van partyflock publiek de hardere stylen prefereert.... maar voor diegenen die(ook)houden van funky/latin/groovy/electro sexy house music kunnen mij in de Club area zien en beluisteren :-)

nog iedereen feliciteerd die zich wist te plaatsen ;-)

greetzzz,

Silence
ik hoop toch wel dat we een beetje snel weten hoe het allemaal zal gaan. wanneer krijgen we de info?
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Uitspraak van Hamerling op vrijdag 16 februari 2007 om 15:23:
wanneer krijgen we de info?
Kris Cross
:respect::respect:

The Vinyl Pimp
:respect::respect:


Goed gedaan gasten!!! (Y) Top!!
Succes :D
laatste aanpassing
 
Aan Partyflock

als je iemand hebt met 139 optredens dan is dat toch geen talent meer :s

Beetje ruk hoor Party Flock
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 33973, 23538}
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 februari 2007 om 12:26:
139 optredens

ik ben het met chong eens, kijk, het is niet zo dat ik het diegene niet gun of zo, ik gun het namelijk iedereen..

maar geef eens iemand de kans die niet zo vaak op feessies staat en zich uit de naad draait op zijn kamertje ipv iemand met 139 optredens..

vind dit ook beetje ruk maar goed, das mijn mening !!
Artiest {SHOWLIST artist 21745, 54957}
Als ik op een feest ben kijk ik liever naar iemand die goed draait... iedereen kan een goeie demo maken al moeten ze m 100x opnemen. En ja zolang je nog niet nationaal bekend en niet bij een label zit vind ik het heel goed kunnen dat je word uitgekozen.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1543, 1112}
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 februari 2007 om 12:26:
Aan Partyflock

als je iemand hebt met 139 optredens dan is dat toch geen talent meer

Beetje ruk hoor Party Flock

ook wel mee eens eigenlijk...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 februari 2007 om 12:26:
139 optredens

Als je hiermee Tek-no-bee bedoeld vind ik het beetje onterecht je opmerking.
Aan zijn draai verleden te zien zie je dat hij ongeveer 20x als boeking EOB's DJ Meeting heeft. met alle respect :bier: maar dit is natuurlijk niet een ECHT feest... zoals de naam al aan geeft "MEETING".... en ik ken het concept beetje dus.. :)

En zoveel dj's zullen buiten partyflock om op diverse feesten hebben gedraaid. Bijvoorbeeld in een discotheek ofzo.
Zolang je niet op grotere feesten draai of goed lopende platen heb geproduceerd (lees dus: het grote publiek trekkers) vind ik de dj nog een talent....
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
c-kay heeft gelijk :yes: r zijn ook te veel dj's die alleen maar naar t aantal optredens kijken maar als ze verder kijken dan hun neus lang is zien ze mss dat 90% v.d. optredens in n dorpskroeg was of als resident van n bepaald concept .. ik heb dan bv ook n hekel aan die mensen die dat getal gebruiken om aan te geven hoe goed ze wel nie zijn (n) t gaat nie om t aantal t gaat r om waar je al gedraaid hebt .. hoe meer variatie hoe beter zouk haast willen zeggen ( ben dan ook anti residenties en daarmee bedoel k dus wekelijks op dezelfde plaats draaien hehe ) :)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Homeboy op zaterdag 17 februari 2007 om 14:49:
het is niet zo dat ik het diegene niet gun of zo, ik gun het namelijk iedereen..

Ik gun het ook iedereen zeker wel....:yes: (F)
Vind het alleen raar.
Om op zo'n groot feest als Flokkers te kunnen draaien, heeft de organisatie een bepaald aantal voorwaarden waar je als dj moet voldoen. en diegenen die daaraan voldoen...zijn neem ik aan gekozen.

en wat dat woord 'talent dj' betreft: zolang je geen naam bent in de 'dance scene'.... val je onder talent.

overigens is een talent niet perse minder dan een dj aan top ;-)
 
heb me echt lopen verbazen over de reacties die gegeven zijn over de talent room na de bekend making.

Als je ene contest houdt voor talents vind ik het niet gek dat er iemand uitkomt die al flink wat bookingen heeft gehad, hij heeft immers TALENT 8) Waar het opneer komt wat de meeste zeggen is dat als je veel bookings hebt val je niet meer onder talent :S onzin toch? Ik vind dat het aantal bookings niks zegt over je talent..Ik ga er gewoon helemaal van uit dat de gene met de beste demo gewonnen heeft, dus degene met het meeste talent :) en ik gun het ze allemaal! ik heb er ook wat tussen gezien die pas enkele bookingen heeft gehad, ik vind het een prima uitslag (Y)
iedereen gefeliciteerd!
Artiest {SHOWLIST artist 26741, 4822}
Uitspraak van C-Kay op zaterdag 17 februari 2007 om 17:04:
Als je hiermee Tek-no-bee bedoeld vind ik het beetje onterecht je opmerking.
Aan zijn draai verleden te zien zie je dat hij ongeveer 20x als boeking EOB's DJ Meeting heeft. met alle respect maar dit is natuurlijk niet een ECHT feest... zoals de naam al aan geeft "MEETING".... en ik ken het concept beetje dus..

En zoveel dj's zullen buiten partyflock om op diverse feesten hebben gedraaid. Bijvoorbeeld in een discotheek ofzo.
Zolang je niet op grotere feesten draai of goed lopende platen heb geproduceerd (lees dus: het grote publiek trekkers) vind ik de dj nog een talent....

thnx man ;)

Ik heb wel wat leuke dingen gedaan in het verleden zoals Hellbound, white wolf(GER), buitenlandse boeking in Slovenie en Berlijn,Ik draai voor de passie. En heb gewoon voor de ervaring zoveel mogelijk gedaan. Draaide veel feesten voor gratis. Dus kan niet zeggen dat ik al een gevestigde naam ben
Een talent is iemand die het in zich heeft om ooit een grote te worden. En er al zijn hart en ziel in legt om ermee verder te komen.
Ben dit jaar met produceren en live sets begonnen.
Je moet er gewoon mee bezig zijn. Ik ben er al sinds mijn 23 ste jaar echt serieus mee bezig.
Ik ehb nog veel te leren en dat zal ik ook altijd doen

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 februari 2007 om 20:43:
Als je ene contest houdt voor talents vind ik het niet gek dat er iemand uitkomt die al flink wat bookingen heeft gehad, hij heeft immers TALENT Waar het opneer komt wat de meeste zeggen is dat als je veel bookings hebt val je niet meer onder talent onzin toch? Ik vind dat het aantal bookings niks zegt over je talent..Ik ga er gewoon helemaal van uit dat de gene met de beste demo gewonnen heeft, dus degene met het meeste talent en ik gun het ze allemaal! ik heb er ook wat tussen gezien die pas enkele bookingen heeft gehad, ik vind het een prima uitslag
iedereen gefeliciteerd!

(y) mee eens
laatste aanpassing
Uitspraak van Planet PDA op zondag 18 februari 2007 om 21:02:
iemand van de djs al wat gehoord?

Nog niks gehoord, wil eigenlijk wel een timetable weten,
En hoeveel gastelijst plaatsen enzo ;)
Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Naar het schijnt 1
dat is wel weinig... misschien zijn ze bang dat ze ruimte tekort komen :P
Artiest {SHOWLIST artist 10638, 51385, 74870}
Uitspraak van Basrose op zondag 18 februari 2007 om 22:29:
dat is wel weinig... misschien zijn ze bang dat ze ruimte tekort komen

wees blij als je er MAG draaien :P
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 februari 2007 om 20:43:
Ik ga er gewoon helemaal van uit dat de gene met de beste demo gewonnen heeft

geloof jij dat ze alle demo's hebben beluisterd ?? laat staan aandachtig, en wat is de beste demo ?? volgens mij is dat een kwestie van smaak, vind dit ook een beetje raar, voor degene die door zijn

van harte (f)

was denk ik toch beter geweest om wat eerder te beginnen met het beoordelen van de demo's, dat het publiek van partyflock een selectie uitmaakt.. die vervolgens naar ervaren dj's gaan om de line-up te bepalen van de overgebleven talenten..
 
helemaal niet mee eens...Als je het publiek een selectie laat maken gaan degene met de meeste vriendjes door, een sleectie laten maken door mensen van q-dance is het beste wat je kan hebben toch? en nee tuurlijk hebben ze niet alle demo's geluisterd...als je platenkeus zwaar slecht is of je demo langer duurt dan 30 minuten of wat dan ook dan luisteren ze hem niet..Talent bestaat ook uit platenkeus :)

Ik ben het met je eens dat het een kwestie van smaak is, maar dat hou je toch..de een houdt hier van de ander daarvan..degene die gewonnen hebben zijn bij de top artiesten die beoordeeld hebben het best in de smaak gevallen, een hele knappe prestatie toch? :D
dat met die vriendjes heb je wel weer gelijk in, het lijkt mij ook knap lastig om een eerlijke contest te houden en iedereen een kans te geven...

we kunnen hier wel weer uren over discuseren, vind het een goed idee om er nu over op te houden en iedereen die door is dit weekend veel succes te wensen ;)

nogmaals van harte iedereen die door is (f)
Zijn er trouwens DJ's uitgekozen voor de techno area die hardtechno/schranz draaien? Geen van de DJ's die draait heeft dit namelijk bij zijn muziekstijlen staan. Behalve Tek-No-Bee, maar die draait dan weer als eerste, dus lijkt me sterk dat ie gelijk begint met schranz.
Vind dit wel een beetje raar. Helemaal omdat ook Rude Awakening een van de juryleden was.....
laatste aanpassing
Uitspraak van Bram op woensdag 21 februari 2007 om 13:32:
Zijn er trouwens DJ's uitgekozen voor de techno area die hardtechno/schranz draaien? Geen van de DJ's die draait heeft dit namelijk bij zijn muziekstijlen staan. Behalve Tek-No-Bee, maar die draait dan weer als eerste, dus lijkt me sterk dat ie gelijk begint met schranz.
Vind dit wel een beetje raar. Helemaal omdat ook Rude Awakening een van de juryleden was.....laatste aanpassing 21 februari 2007 13:34

Volgens mij gaat niemand schranz draaien :S maar ik had het wel kunnen doen, alleen lijkt me niet als ik meot beginnen, wilde eigenlijk ook een hard techno setje draaien. Draai denk ik wel harder als de meeste die na me staan, dat wordt heel erg aanpassen voor mij, maar ik kan het wel
Veel success iedereen Zaterdag
Uitspraak van Tek-No-Bee (Tontek Records) op woensdag 21 februari 2007 om 17:03:
dat wordt heel erg aanpassen voor mij

Mja, zo heb ik ook zitten denken, maar aan de andere kant is dit wel een perfecte manier om je eigen sound te laten horen natuurlijk...
Ik weet niet of ik heel erg rekening ga houden met diegene na mij (wel een beetje natuurlijk) maar ik probeer toch mijn eigen ding te doen
laatste aanpassing
Uitspraak van Hamerling op woensdag 21 februari 2007 om 17:15:
ik probeer toch mijn eigen ding te doen

daar doe je het toch ook voor, de jury heeft jouw demo beoordeeld.. hadden die lui van pf maar rekening moeten houden met de line-up..

lekker je ding doen, doen wat je altijd doet !!

vind het aanpassen op de volgende dj maar dikke onzin..
Uitspraak van Homeboy op woensdag 21 februari 2007 om 22:38:
vind het aanpassen op de volgende dj maar dikke onzin..

dat gaat natuurlijk ook weer wat ver he ;)
Uitspraak van Homeboy op woensdag 21 februari 2007 om 22:38:
vind het aanpassen op de volgende dj maar dikke onzin..

Uitspraak van Hamerling op woensdag 21 februari 2007 om 23:04:
dat gaat natuurlijk ook weer wat ver he

Denk ook dat ik gewoon me eigen ding doe, maar bouw het wel op ;)en rekening hou ik niet denk ik hadden ze me maar later moeten neerzetten :)Ik heb de volgende dj wel laten weten wat ik ga draaien hahahaha
als je maar niet té hard gaat aub :P
laatste aanpassing
 
Artiest R-K
haha maat van me draait om 4:45 in de techno, volgens mij word er dan al volop schranz zooi gedraaid of niet?
gewoon je eigen ding doen, daar ben je tenslotte op geselecteerd!
Uitspraak van Planet PDA op donderdag 22 februari 2007 om 13:13:
als je maar niet té hard gaat aub

gewoon plaat uitgooien en opnieuw beginnen ;) Alchemist :)
Draai gewoon wat ik lekker vind en wil het publiek al vroeg trakteren op een lekker pompende diepe techno set :)
Maar ik vind t toch raar dat er geen schranz DJ's door zijn... :s
 
Uitspraak van Tek-No-Bee (Tontek Records) op donderdag 22 februari 2007 om 14:32:
gewoon plaat uitgooien en opnieuw beginnen Alchemist
Draai gewoon wat ik lekker vind en wil het publiek al vroeg trakteren op een lekker pompende diepe techno set

beetje rekening houden met iemand na je is wel op zn plaats
DJ´s zijn toch ingedeeld op de stijl die ze ingestuurd hebben? Dus als je dezelfde stijl draait als je demo is er niks aant handje...
als degene voor je naar jouw mening te hard heeft gedraaid dan kun je op t moment zelf altijd nog n lange intro r in gooien om t tempo r uit te halen .. vervolgens kun je zelf weer opbouwen zoals je wilt :)

daar doe je het toch ook voor, de jury heeft jouw demo beoordeeld.. hadden die lui van pf maar rekening moeten houden met de line-up..

lekker je ding doen, doen wat je altijd doet !!

vind het aanpassen op de volgende dj maar dikke onzin..

t 1e klopt .. t 2e klopt gedeeltelijk .. t 3e is zwaar kansloos :)

maar de meeste artiesten hebben t zelfde probleem ( mss nog wel meer ) .. n feest opbouwen en rekening houden met de volgende dj is r nauwelijks meer bij omdat iedereen zichzelf in de picture wilt zetten en nie in t belang v.h. feest draait (n) moet wel gezegd worden dat n organisatie ook nog wel t 1 en ander te zeggen heeft maar t vaker nie eens doet :rot:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 19:01:
beetje rekening houden met iemand na je is wel op zn plaats

Ik hou wel rekening hoor, maar niet mijn hele set :)
gooi het laaste plaatje het tempo wel weer naar beneden.
Ik ben gewoon raar ingedeeld. qua hardheid zit ik zeker aan het niveau van boex de andere ken ik niet echt. Dus dat weet ik niet zeker. We maken er een mooie avond vanAlle dj's succes
Werkzaam bij Partyflock


1 van de 3 talentareas :)

nog kaal, want opbouw is nog bezig ;)
jah ziet er echt goed uit :D

Kan nie wachten :)
 
zooo dan die area is best wel groot:D


vet hoor